Gathering of Tweakers

Quicksearch
Pure anandamine!

quote:
tvhouwel schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:42:
aha, nee die cubes moet ik dan ook niet hebben.
Dus de Artemis_Touch_4.02_Full_with_no_cube rom is verder een gewone normaal uitziende wm6 rom?
Ik ga vandaag eens wat handleidingen uitprinten en dan doe ik het zondag maar. Dan is het niet zo'n ramp als mijn gsm het een tijdje niet doet. :*)
Dit zit erbij (zonder de cube dan :) ):
quote:
HTC TouchFlo Cube 4 SIDED and bioscroll [NEW] - with touch activation of the cube. (press downward from point shown on image to activate) or press and hold until second buzz start key. - You can change cube activation settings via \settings\system\TouchFLO
Photo screen mapped to HTC Album
Video screen mapped to Core Player
HTC Home plugin 2.1.1005.722 [UPDATED] - 6 tabs enabled, tab options in settings\home - NEW SKIN, NEW CLOCK, works with edited HH_0409_WeatherCities.xml
HTC AudioManager v 1.2.1017.717 [UPDATED] - NEW SKIN
HTC Album 1.0.1030.720 [UPDATED] Portrait by default, hbutton mapping to camera button in landscape mode.
HTC Action Screen1.0.1020.720 [UPDATED]
HTC Retouched 2 Phone Dialer - NEW SKIN
HTC 6 button Comm Manager 2.0.3.0 [UPDATED]- Color buttons from Schapps and myself.
HTC Camera 4.03
HTC Network Wizard 1.0 (Build 29982)
HTC Touch PhonePad 1.0 Build 22364 [NEW]
HTC Enlarge StartMenu 1.1.31503.1 [NEW]
WM6.1 Threaded SMS [NEW]
WM6.1 Domain enroll [NEW]
SDConfig.txt [NEW] - place in root of storage card - installs your fav cabs on flashing or hard reset
Arcsoft MMS 4.2.8.1 - sms & mms accounts are split
Office 2007 - full
Windows live 10.6.34.800 [UPDATED]
Flash Lite Player 2.1 [NEW]
WOW HD Audio equalizer [NEW]
Adobe Reader LE
GroupSMS 1.1 [NEW] - send multiple texts
HTC Taskmanager V2.0 (Build 31261) [UPDATED]
Kaiser enhanced wmp skin - tweaked by myself.
Pocket ContactManager v0.11b
Black Dymond keyboard
Pocket Core Media Player 0.72 RC1- avi files associated
XnView Pocket 1.40
1-Calc Lite replaces ms calculator - [UPDATED] New touch skin and icon - thanks bigix1
Esmertec jbed build 20070802.2.1 midlets run fullscreen! [UPDATED] From Wm6.1 Kaiser rom
Mobile Secretary
Total Commander V2.5
Cyberon Voice Speed Dial black version 1.2 Build 070612
Notem v1.21 - mp3 voice recorder and mp3 to wav convertor - IMO better than orig or htc voice recorder.
Widows Live Search 2.5 - [UPDATED] a must have IMO - works with GPS
Visual GPSce v1.2 106 - mapped to gps button
Cleartemp v0.9.9 [UPDATED]
Closeall
Hibernate v1.40
BtIO v0.5 - bluetooth icon in tray on today screen - press and hold for options.
Notepad v 4.0.10 - txt and ini files associated.
PocketRAR v3.71 - fully integrated into windows, IAZip removed.
Pim Backup v 2.8.0.0. [UPDATED]
SAPSettings
Sim Manager v6.38 [UPDATED]
Synchrotime v0.93
Task Manager v2.8 - registry files associated
WM5torage v1.80 [UPDATED]
Kevtris 2.0
Freecell
Minesweeper - tweaked version
Transcriber
BatteryStatus 0.04 - bug free
TodayAgenda v 1.1 Build 3249 [UPDATED]
TFLOSettings v1.0 - Thanks to tom and nncuong [NEW]
PeekPocket 1.5 [UPDATED]
Schap's Advanced config tool 2.1.0.0 [UPDATED] - awesome config tool!
Opera mini 4.1 - install by jar (attached) - direct shortcut made - mapped to internet button [NEW]
Hbutton 2.2 [UPDATED] Startmenu button, ok\close button and camera mapped to hbutton in full version

Startmenu button
1st press = start menu
1st vibrate (hold button down) = mouse
2nd vibrate = cube

Ok\close button
1st press = close app
1st vibrate (hold button down) = closeall apps
2nd vibrate = hibernate to release even more memory.

Camera button
1st press = activate camera
2nd press = activate htc album in landscape mode.

ALSO
1. GPRS disconnect button added to data connection bubble
2. Windows media plays in standby mode
3. Security check disabled
4. Many icons added/updated
5. Edge icon enabled

With cube
45mb total storage memory
25mb free program memory

Without cube
46mb total storage memory
26mb free program memory

Wau wau!

Reg. datum: 28 november 2004

quote:
Tweakie_JKO schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:26:
ik gebruik ook tt7. Echter flitspalen met spraak lukt me niet.
hoe stel je dit in?
Op flitspaal.nl vind je handleiding voor het toevoegen van flitspalen met symbool op de kaart en geluid.
Gebruikte voorheen TT6 , nu net over op TT7 en ook hier werkt het. (Orange M650 met WM5)
Wil niet anders meer op de p3300 ! 8)

Zie alleen dat in TT7 zoomen niet meer lukt met scroll wheel. En moest even knop 6 opnieuw toewijzen aan tomtom. Jammer dat ik nu met deze knop tt7 alleen kan starten en er niet meer mee kan stoppen.
Is dit een registry setting of moet dit ergens in tomtom ingesteld worden :?

f.k.a. GKLQuake

probleempje...
Ik heb een nieuwe 2GB microsd kaart van peak gehaald , maar hij wil niet goed werken met mijn mda compact 3. Ik heb een goede usb2.0 cardreader van kingston en daar doet hij het perfect in op mijn windows XP (7mb/s write, 12mb/s read). In de p3300 echter krijg ik allerlei problemen:
1. de hele pda lijkt trager.
2. met verkenner kan ik alles bekijken maar de ene keer gaat het vloeiender dan anders (soms heel traag).
3. Kijk ik in taakbeheer --> opslagkaart (geheugenstatus) dan loopt ie soms vast. Andere keer geeft ie alles correct weer.
4. bij het lezen van bestanden ervan hangt het systeem, moet dan meestal de accu eruit halen. Klik ik op een cab om te installeren dan blijft ie op 0% installeren.

Wat heb ik geprobeerd:
1. FAT, FAT32 formats (kaart was eerst RAW filesystem volgens XP), + format met panasonic SD formatter
2. ArtemisSDEnhancement.cab
3. bidden, vloeken

heb de originele rom van t-mobile erin, wm5 dus. ROM upgraden is lastig aangezien ik een kapotte mini-usb heb en activesync niet wil werken via bluetooth (voor cid truukje).

Vind het zo raar omdat ie het in de cardreader optimaal doet... (kreeg 1x read error toen herkende hij hem niet, opnieuw eringestopt en toen weer wel) Any ideas??

Initial G wijzigde dit bericht 03-08-2008 14:07 (5%)
Reden: update

A64 3000+ A8N-E 1024MBDDR400 7600GT PCI-TV HD-WD800JB RW-NEC3540 XP-SP2Pro Orange ADSL2+

87167191

Zoek even in dit topic naar SDHC of SDHC-driver (ik gok erop dat je een SD-HC kaartje hebt dus).

f.k.a. GKLQuake

Normaal SD kaartje, tenminste er staat geen sdhc op en het is maar 2 gb. Heb de kaart nu net omgewisseld voor een transcend 2gb, maar nog steeds dezelfde problemen...

A64 3000+ A8N-E 1024MBDDR400 7600GT PCI-TV HD-WD800JB RW-NEC3540 XP-SP2Pro Orange ADSL2+

quote:
tvhouwel schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:42:
.....Ik ga vandaag eens wat handleidingen uitprinten en dan doe ik het zondag maar. Dan is het niet zo'n ramp als mijn gsm het een tijdje niet doet. :*)
Nou dat is niet gelukt, maar vanavond heb ik de stoute schoenen aangetrokken
En het werkt niet. De USPL update lijkt te werken, maar de rom update daarna geeft een foutmelding "image file is corrupt, error 270"
Zoeken op internet leerde dat dat te maken kan hebben met het feit dat het via Vista gaat. Maar helaas ik heb geen xp pc hier.
Ik heb geprobeerd om het via MS Virtual pc waarop XP is geinstalleerd te doen, maar dan kan ik geen verbinding met de usb poort krijgen. Dus active sync op xp vindt geen ppc.
Gelukkig doet mijn p3300 het nog gewoon, maar helaas wel met wm5
Jammer van die 4 gB kaart....

Mijn MDA Compact III is gisteravond in een vol bierglas gevallen. Meteen uitgezet en goed laten drogen, vanochtend bij het aanzetten dacht ik dat er niks aan de hand was. Alles werkte, hij ging gewoon aan, geluid werkte zoals het hoort en het touchscreen werkte perfect. Maar toen ik 3 uur later het scrollwheel probeerde zat die muurvast, wss zit er suiker of andere troep tussen..... :(

Zo juist even weggebracht naar de lokale T-mobile shop. Valt hopelijk binnen de garantie (niet verteld dat het komt door vallen in een bierglas), binnen 3 weken heb ik hem in ieder geval terug. :|

Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Nintendo Wii - Boycot Microsoft, probeer eens Ubuntu!

quote:
tvhouwel schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:37:
[...]

Nou dat is niet gelukt, maar vanavond heb ik de stoute schoenen aangetrokken
En het werkt niet. De USPL update lijkt te werken, maar de rom update daarna geeft een foutmelding "image file is corrupt, error 270"
Zoeken op internet leerde dat dat te maken kan hebben met het feit dat het via Vista gaat. Maar helaas ik heb geen xp pc hier.
Ik heb geprobeerd om het via MS Virtual pc waarop XP is geinstalleerd te doen, maar dan kan ik geen verbinding met de usb poort krijgen. Dus active sync op xp vindt geen ppc.
Gelukkig doet mijn p3300 het nog gewoon, maar helaas wel met wm5
Jammer van die 4 gB kaart....
Er is ook een manier om het onder Vista te doen hoor. Kijk maar op XDA-dev daar staat een handleiding hoe te flashen onder Vista, maar eerlijk is eerlijk, XP is makkelijker.

If you do something, do it good.

mini cooper 1991

Ik las net in de startpost dat een touchscreen te koop is vanaf 40 Euro.
Ik heb een paar maanden geleden er 1 via Ebay vanuit Hongkong laten komen voor nog geen 10 euro inclusief verzenden (was iets van 6.50 euro of zo iets)
Samen met de handleiding dit in de startpost genoemd is heb ik hem vervangen en hij werkt nu weer probleemloos.
Ik moest hem wel nog een keer loshalen omdat de flatcable niet goed in de conector zat, maar daarna was het OK.
Het torsie-schoeverdraaiertje werd meegeleverd. je hebt alleen nog een scherp mesje nodig om het oude schermpje er af te snijden, dat was wel het meest spannende deel van de operatie.

f.k.a. GKLQuake

quote:
Initial G schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:02:
probleempje...
Ik heb een nieuwe 2GB microsd kaart van peak gehaald , maar hij wil niet goed werken met mijn mda compact 3. Ik heb een goede usb2.0 cardreader van kingston en daar doet hij het perfect in op mijn windows XP (7mb/s write, 12mb/s read). In de p3300 echter krijg ik allerlei problemen:
1. de hele pda lijkt trager.
2. met verkenner kan ik alles bekijken maar de ene keer gaat het vloeiender dan anders (soms heel traag).
3. Kijk ik in taakbeheer --> opslagkaart (geheugenstatus) dan loopt ie soms vast. Andere keer geeft ie alles correct weer.
4. bij het lezen van bestanden ervan hangt het systeem, moet dan meestal de accu eruit halen. Klik ik op een cab om te installeren dan blijft ie op 0% installeren.

Wat heb ik geprobeerd:
1. FAT, FAT32 formats (kaart was eerst RAW filesystem volgens XP), + format met panasonic SD formatter
2. ArtemisSDEnhancement.cab
3. bidden, vloeken

heb de originele rom van t-mobile erin, wm5 dus. ROM upgraden is lastig aangezien ik een kapotte mini-usb heb en activesync niet wil werken via bluetooth (voor cid truukje).

Vind het zo raar omdat ie het in de cardreader optimaal doet... (kreeg 1x read error toen herkende hij hem niet, opnieuw eringestopt en toen weer wel) Any ideas??
om er even op terug te komen: het werkt nu allemaal zoals het moet met een SanDisk 2gb. Hiervoor nog een transcend 2gb gekocht, maar dat gaf exact hetzelfde probleem als de peak kaart. Als ik nu met pocket mechanic kijk is een van de weinige verschillen van de sandisk dat ie 2 FAT copies heeft in plaats van 1. Misschien is dat het.

Pure anandamine!

Wat zijn de ervaringen met Linux op deze telefoon?

Ik heb nu geen tijd, maar misschien dat ik na het weekend even Linux eropzet :)

Maar zijn er hier mensen die er Linux op hebben draaien?

Wau wau!

Reg. datum: 14 december 2002

ik heb een htc3300 echter deze gaat continu het gprs netwerk op.
rom 3.134041nl
romdate 8/28/07
radioversie 02.94.90
protocolversie 411344
extrom 3.13.404.102
wm6 pro ce 5.21620

verder alleen tomtom7 erop staan, programma's om mobiele flitspalen kreeg ik niet aan de praat en zijn allemaal verwijderd

enige draaiende programma's zijn dus tomtom navigator en
dangaard telecom retail customiz.

Moet ik ergens in het register kijken om te zien welke app het commando geeft om te connecten met gprs?

Pure anandamine!

In de openingspost staat geloof ik een progje waarmee je controle hebt over je GPRS-verbinding :)

Deze: http://www.modaco.com/New-FREE-Utility-t246171.html

anandus wijzigde dit bericht 20-08-2008 16:51 (23%)

Wau wau!

quote:
tvhouwel schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:37:[...]
....En het werkt niet. De USPL update lijkt te werken, maar de rom update daarna geeft een foutmelding "image file is corrupt, error 270"....
Vanavond een tweede poging gedaan. De oude pc met xp erop van zolder getrokken en het liep allemaal probleemloos. Eerst de full erop gezet, daar stonden voor mij toch wat teveel programmatjes op, daarna de lite geprobeerd en uiteindelijk de vanilla erop gezet. En die blijft er voorlopig op.
Hij is supersnel, De 4 Gb kaart werkte zonder problemen. Synchroniseren werkt alweer.
Nu alleen nog wat programmaatjes erop.
We zijn er weer superblij mee. ;)

quote:
anandus schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:35:
Wat zijn de ervaringen met Linux op deze telefoon?

Ik heb nu geen tijd, maar misschien dat ik na het weekend even Linux eropzet :)

Maar zijn er hier mensen die er Linux op hebben draaien?
Ik heb er nog niemand over gehoord (ook niet op xda-dev), maar ik ben wel erg benieuwd. Welke linux wil je er op gaan zetten? Ik ben wel in voor een beetje prutsen, maar twee hele grote vereisten zijn de mogelijkheid om te syncen met Outlook 2007 onder Vista en de mogelijkheid om te navigeren (TomTom 7 of iGo 8 ). Als je die beide aan de praat kan krijgen wil ik ook wel met linux op de P3300 spelen :)

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Heb sinds vandaag geen geluid meer met bellen. (andere kant kan mij wel horen)

Het werkt wel met de headset ingestoken.

Hands free doet het wel normaal, en een mp3-tje ook.

Heb ooit eens ergens gelezen dat de telefoon dan toch denkt
dat er een headset in zit??? Hoe verhelp ik dit?

Contactjes al schoongemaakt

timeloop wijzigde dit bericht 31-08-2008 15:57 (22%)

There is no such thing as try, only do or do not.....

xbox.com
Reg. datum: 14 augustus 2001

Iemand dit al eens meegemaakt?

Enkele weken geleden was mijn mini-USB aansluiting aan gort.

Het middelste gedeelte (waar de pennetjes aan zitten) kon ik heen en weer bewegen, accu liep echt leeg (bijna elke 20-40 seconden ging er 1% af) waneer ik hem wilde opladen of hij resette zichzelf waneer ik hem aansloot of loskoppelde (zowel via de externe oplader als via PC->USB)

Nu is hij voor reparatie via T-Mobile naar Solid Vision geweest en heb hem vandaag terug ontvangen (vrij vlot overigens). Volgens de factuur (geen kosten, binnen garantie) zijn onderdelen vervangen (iig de mini-USB aansluiting) en het scherm (huh?!?)

Echter, waneer ik hem dus aansluit op via de USB-kabel of de externe oplader loopt de accu dus nog steeds leeg (weer 1% per 20-40 seconden) terwijl er wel een stekkertje verschijnt in het batterij-icoontje (standaard T-Mobile ROM).

Als ik de accu via een externe oplader oplaad en terugplaatst werkt het wel normaal...

Iemand een idee wat het nou precies kan zijn?

Wordt dus iig weer opsturen :|

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Ik heb mijn P3300 vervangen door een Touch Pro.

Nou wil ik mijn P3300 verkopen maar wat is een reeele prijs?

Iemand hier toevallig laatst een 2ehandse P3300 gekocht? Zo ja, wat heb je daarvoor betaald?

quote:
der_roedie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:20:

Iemand hier toevallig laatst een 2ehandse P3300 gekocht? Zo ja, wat heb je daarvoor betaald?
Al zelf op marktplaats gekeken wat er daar ongeveer voor gevraagd wordt?

Mijn PDA is terug van reparatie :d

Echter Windows Mobile was erop nieuw opgezet. Opzich geen probleem want alles was gebackupped enzo. Maar ik heb mijn SD-kaart erin gestoken met daarop TomTom. Deze kan ik gewoon starten maar ik zou graag een snelkoppeling naar TomTom op mijn today screen hebben (of in het start menu). En ik zie geen mogelijkheid om dit te doen....Iemand die weet hoe dit moet (ik heb Meschle's Vanilla 4.01 geinstalleerd)

Verder ben ik sinds maandag begonnen aan mijn studie op de TU Delft waar ze een VPN netwerk hebben (of PEAP ofzo ??), je moet dus een username + password invoeren (die ik weet). Maar ik zie niet zo snel hoe ik met mijn PDA op het netwerk kan. Weet iemand of dit mogelijk is?

Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Nintendo Wii - Boycot Microsoft, probeer eens Ubuntu!

quote:
monnick schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:52:
Mijn PDA is terug van reparatie :d

Echter Windows Mobile was erop nieuw opgezet. Opzich geen probleem want alles was gebackupped enzo. Maar ik heb mijn SD-kaart erin gestoken met daarop TomTom. Deze kan ik gewoon starten maar ik zou graag een snelkoppeling naar TomTom op mijn today screen hebben (of in het start menu). En ik zie geen mogelijkheid om dit te doen....Iemand die weet hoe dit moet (ik heb Meschle's Vanilla 4.01 geinstalleerd)
Volgens mij gewoon een kwestie van het cab bestandtje van tomtom opnieuw installeren.

Een snelkoppeling in het start menu kan je makkelijk maken door lang te klikken op de .exe en dan te kiezen voor 'zenden naar start menu als snelkoppeling'. Daarna kan je die snelkoppeling met de verkenner verplaatsen naar de map waar je hem hebben wilt. Standaard komt hij namelijk net een map boven 'programma's' uit.
Om hem op je today scherm te krijgen moet je waarschijnlijk opnieuw installeren.

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Reg. datum: 09 december 2007

quote:
der_roedie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:20:

Hangt er van af. Als je er een leuk stukje software op gooit wordt-ie duurder, maar met krasjes wordt-ie fors goedkoper. Geen dode pixels? Batterij in goede conditie? Kijk voor de leuk eens op pricewatch :-)
Het is en blijft een mooi toestel. Helaas hopeloos outdated :-(

87167191

De grootste beperking vind ik de GPRS, met HSDPA of UMTS was ie een stuk bruikbaarder. Verder vind ik het qua functionaliteit nog steeds een geweldig toestel!

@ Der_Roedie: Grappig dat jij ook de Touch Pro als opvolger hebt gekozen, die heb ik ook op nr1 van m'n verlanglijstje staan.

Elwood Blues wijzigde dit bericht 04-09-2008 10:38 (3%)

Der_roedie het is geheel afhankelijk (zoals HermanA al stelt) van de status van de telefoon. Verder is het maar wat de gek ervoor geeft. Als je er een leuke flashy rom opzet, heb je best kans dat er iemand een leuk bedrag voor geeft. Maar verwacht niet dat je meer dan 100 - 150 ¤ ervoor zult krijgen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws