Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Shiver23 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:13:
[...]

Eind mei of eind juni? Wel jammer dat de compact IV een erg saaie achterkant heeft en groot T-mobile op de voorkant.
ja inderdaad vies T-mobile logo erop :(
Vroeger kon je die dingen nog goed eraf gummen :) maar die tijd is allang voorbij.

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Reg. datum: 28 september 2003

HTC zal de Diamond eerst releasen.
De kloontjes (MDA etc.) zullen na een bepaalde tijd volgen.
Dit is de afspraak met de OEM's.

Ik weet niet hoe Pocketinfo erbij komt, want HTC heeft bovenstaande verteld op hun conferentie te Londen.

Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)

Het zou me verbazen als t-mobile zo snel zou zijn, en het zou in strijd zijn met de geschiedenis.
Werkt dat gummen echt niet meer? O-)

Die nare achterkant is overigens nog nergens bevestigt, toch? :?

Ganymedus wijzigde dit bericht 15-05-2008 17:03 (21%)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

volgens mij werkte het op de tytn nog om met een suikerklontje te schuren, zonder verdere schade...

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

Shut the fuck up Donny

Lijkt me ook wel waarschijnlijk dat ze 'm eerst als Diamond gaan uitbrengen. Het zou mooi zijn als ie snel naar T-Mob komt, maar ik ben er bang voor. Ik zal eens gaan puzzelen hoe het zit met een abo verlengen buiten T-Mob om, dus bv via GSM.nl ofzo. Op dat soort sites zijn ze over het algemeen veel flexibeler in abo-gsm-combinaties.

Ey Sanjay, fancy asking a horse about an iPod, ey...

Wat sta je nou te kijken!

quote:
Phusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:46:
[...]

ja inderdaad vies T-mobile logo erop :(
Vroeger kon je die dingen nog goed eraf gummen :) maar die tijd is allang voorbij.
Ik heb mijn T610 hier nog steeds ergens liggen. Volgens mij het eerste toestel waar t-mobile vanaf gegumt kon worden :)

Maar als ik dit zo zie zijn ze al behoorlijk ver met het T-mobile toestel.

Mag hopen dat je het thema kunt terugzetten naar de originele kleuren.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

Echt vloeiend gaat het nog niet, als ik dat T-Mobile filmpje bekijk.
Benieuwd of ze dat nog verbeteren voor ie in de winkel ligt.

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

Ga maar uit van niet, zo 1 maand voor de release. En het gaat inderdaad wel erg schokkerig. Denk dat het komt door de hoge resolutie, er zijn immers weer meer pixels te renderen, en dat trekt de (hoewel snelle) hardware niet. Maarja, specs & looks van soft- en hardware > snelheid.

@Shiver23: dat kon met mijn HTC Touch toen ook niet, dus ik ben bang dat je daarvoor moet flashen.

Muthas wijzigde dit bericht 15-05-2008 18:30 (15%)

Ps. 90:1

Mobile Review heeft nu een uitgebreidere review.

Reg. datum: 24 april 2005

In dat t-mobile filmpje gaat het veel trager dan in de andere filmpjes die je op youtube kan vinden. In die filmpjes zie je ook wel een paar schokjes maar bij die t-mobile versie is het wel heel extreem.

Helemaal lijp.

Ik zie anders geen verschil. Kijk maar eens naar die filmpjes van Mobile Review, en vergelijk het foto gedeelte, ze doen ongeveer hetzelfde, en het hangt in allebei even veel.

quote:
Muthas schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:18:
Ik zie anders geen verschil. Kijk maar eens naar die filmpjes van Mobile Review, en vergelijk het foto gedeelte, ze doen ongeveer hetzelfde, en het hangt in allebei even veel.
Inderdaad. Wel jammer, want volgens mij gaat dat zwaaaaar irriteren, als je een dagje verder bent en door de oeh-ah-cool fase heen bent :o

Ook vaag of TomTom 7 er nou wel of niet bij zit.

Die T-mobile versie is echt spuuglelijk vergeleken bij de standaard "zwarte" HTC versie..

Reg. datum: 01 september 2004

Pff nou weet ik het helemaal niet meer wat ik moet gaan kiezen.
Deze ziet er wel erg gaaf uit. Als je er ook mee kan bellen dan zou dat mooi meegenomen zijn :+

Denk dat ik toch maar voor deze ga icm een 2-jarig abbo...

Op mijn vraag aan een online telefoniewinkel waarom Route66-navigatiesoftware meegeleverd wordt, terwijl de Touch Diamond uitgerust is met Tomtom, kreeg ik het volgende antwoord:

"Er is een beetje onduidelijkheid over de tomtom die er op zou zitten. Waarschijnlijk zit er alleen de grote wegenkaart van europa bij en niet de detailkaarten. Je moet dan dus nog kaarten kopen bij Tomtom."

Weet iemand hoe het nu echt zit?

Touch this

Ja raar van dat TT verhaal. Je zou verwachten dat dit groot nieuws zou zijn. En uitgebreid overal besproken zou worden. Ook bij TT zie je niets over TT7 op de diamond.
We moeten denk ik wachten totdat iemand de retail versie in handen heeft.
Of misschien worden de eerste batches zonder geleverd omdat de deal nog niet rond is of zo..

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Het lijkt me dat je er uiteindelijk zelf wel voor kunt zorgen dat je de juiste software en kaarten erop hebt draaien, dus wat dat betreft is het ook weer niet zo heel erg. Of ze moeten het dit keer echt goed dichtgetimmerd hebben, gelet op het op-de-rom-inbakken-gerucht.

Zijn er trouwens mensen die nu al een Touch hebben en kunnen adviseren om een Nederlandse dan wel een Engelse variant aan te schaffen, in verband met Windowsupdates of iets dergelijks?

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Volgens is op Google genoeg te vinden over TomTom en de Diamond

Google

:)

DaannO wijzigde dit bericht 16-05-2008 11:56 (4%)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

Ik heb een touch (T-mobile) gehad, maar heb echt nooit een update voorbij zien komen..

doesn't share food!

Het is niet zo dat de deal niet rond is, dat is namelijk al meerdere malen bevestigd, maar dat de software nog niet af is. Daarom zie je ook nog geen reviews en screenshots oid. De teaser houdt in dat er alleen 1 stadskaart gratis gedownload kan worden.
Ja, er zal wederom een TomTom teaser bij zitten. Het gaat hier om Mobile 7 en deze bevind zich in de laatste fase van de ontwikkeling. Een leuke functie zal zijn dat als je een klein rondje met je vinger maakt op het scherm dat hij dan in zal zoomen in de map. Andersom natuurlijk ook. Wederom, TomTom komt later met meer info.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Reg. datum: 16 augustus 2001

Bij Modaco claimen ze TT7 al werkend gezien te hebben, dus hij komt wel degelijk. En niet alleen naar de Diamond, maar ook als losse verkoop als ik het goed lees.
http://www.modaco.com/con...coming-to-pocket-pc-soon/

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
Xanion schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:08:
Bij Modaco claimen ze TT7 al werkend gezien te hebben, dus hij komt wel degelijk. En niet alleen naar de Diamond, maar ook als losse verkoop als ik het goed lees.
http://www.modaco.com/con...coming-to-pocket-pc-soon/
Die losse verkoop wordt weer op zin beurt tegengesproken door pocketinfo: http://www.pocketinfo.nl/...future-of-navigation.html

Echter heb ik PI niet echt hoog in mijn vaandel staan als het gaat om betrouwbaarheid ;)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
DaannO schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:14:
[...]

Die losse verkoop wordt weer op zin beurt tegengesproken door pocketinfo: http://www.pocketinfo.nl/...future-of-navigation.html

Echter heb ik PI niet echt hoog in mijn vaandel staan als het gaat om betrouwbaarheid ;)
/Sluikreclame aan
Ik lees ook liever www.allaboutphones.nl :)
/Sluikreclame uit

Slijmert >:)

Ginz wijzigde dit bericht 16-05-2008 15:50 (6%)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Ik hoop dat HTC een keer met een volledig Ultiem toestelletje komt.
Ik mis hier nog steeds enkele features:
- Geen (micro)SD (HC) Slot
- Geen IR
- Geen DVB TV
- Geen Slider met een keypad zoals N95 of full qwerty zoals de nieuwe Sony Xperia X1.
- Geen 5.0 MP Camera
- Geen Flitser bij de Camera (of lampje) !!!! (Altijd handig bij het zoeken naar je verloren sleutels! ;) )

Copy en Paste link hieronder als image niet verschijnt.
http://img159.imageshack....66/myultimatephonezh7.jpg
http://img159.imageshack.us/img159/1466/myultimatephonezh7.jpg[/URL][/img]

paultje_007 wijzigde dit bericht 16-05-2008 20:53 (14%)

Helemaal lijp.

Ik denk dat een hardware keypad sowieso steeds meer en meer verleden tijd wordt, een toestel waarvan de voorkant gewoon één groot scherm is ziet er nou eenmaal heel strak uit, en daarnaast, de touchscreens en software voor die keypads worden ook steeds beter. Die op de iPhone werkt imo al perfect.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws