Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
abusimbal schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:19:
Nog een nadeel van de Diamond vind ik het ontbreken van een aansluiting voor een externe GPS ontvanger, voorral in auto's met een gecoatte voorruit.

Heb even de vraag bij HTC gelegt.
ja dat vind ik ook een groot gemis, net als het ontbreken van infrarood en een seriele poort. :(

kom op zeg we leven in 2008, een blauwtand gps kost bijna niets meer.

wat ik dan jammer vind is het ontbreken van een videouitgang om bijvoorbeeld fotos en films op tv te kijken :(

edit voor de poster boven mij, dan praten we niet over een ontvanger maar over een antenne. En bij de tytn 2 blaas je bij gebruik je ontvanger in de telefoon op zover ik heb gelezen. Schijnt niet helemaal ok te werken.

peugeot206gt wijzigde dit bericht 14-05-2008 13:41 (15%)

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

Tot op heden heb ik zelf nog nooit een externe antenne nodig gehad met mijn p3300, ongeacht welke auto ik reed.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Stupid should hurt!!!!

quote:
Ganymedus schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:40:
Tot op heden heb ik zelf nog nooit een externe antenne nodig gehad met mijn p3300, ongeacht welke auto ik reed.
die ervaring heb ik over het algemeen ook....en de touch cruise werkt soms zelf inhuis bij mij...die lijkt nog een beetje beter....
Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
coldasice schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:59:
[...]

die ervaring heb ik over het algemeen ook....en de touch cruise werkt soms zelf inhuis bij mij...die lijkt nog een beetje beter....
Heb met mijn Touch Cruise zelfs ontvangst in (niet al te grote) tunnels. In Ford Focus met voorruitverwarming en in een peugeot 307 met coating op de voorruit perfecte satalliet ontvangst. Je hebt echt geen externe ontvanger nodig.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Reg. datum: 15 februari 2002

quote:
DaannO schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:30:
Inmiddels hebben de heren van XDA ook alweer het keyboard omgezet voor andere pda's van de Diamond, erg cool en werkt erg goed :D

[afbeelding]
Ziet er goed uit! Ik heb zelf niet veel WM kennis maar zitten er niet standaard verschillende keyboards in? Zo niet, hoe zou je die dan moeten installeren op je Diamond?

Respect Is Earned, Fear Is Demanded

quote:
DaannO schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:30:
Inmiddels hebben de heren van XDA ook alweer het keyboard omgezet voor andere pda's van de Diamond, erg cool en werkt erg goed :D

[afbeelding]
Heb je een link waar die te downloaden is, heb zelf even kort op XDA gekeken maar zag hem zo snel er nog niet tussen staan.

edit: ow zal even kijken in andere topics dan die van de P3300 8)7

Voor de liefhebbers: de link

DjWannaB2002 wijzigde dit bericht 14-05-2008 15:39 (15%)

If you do something, do it good.

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
DjWannaB2002 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:37:
[...]

Heb je een link waar die te downloaden is, heb zelf even kort op XDA gekeken maar zag hem zo snel er nog niet tussen staan.

edit: ow zal even kijken in andere topics dan die van de P3300 8)7

Voor de liefhebbers: de link
Volgens mij zijn er genoeg hits op google Ook bij de Nederlands talige site kun je genoeg downloads vinden :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

Met de Touch Diamond wordt het nog moeilijker kiezen. Ik wilde eerste een TyTN II maar deze ziet er ook goed uit. Wat zijn naast het QWERTY-toetsenbord en het geheugen nog belangrijken verschillen tussen deze twee toestellen?

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

De software.. TyTN II heeft ouwe meuk, Diamond heeft alle nieuwe Touch zooi.

quote:
JackPoint schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:31:
Met de Touch Diamond wordt het nog moeilijker kiezen. Ik wilde eerste een TyTN II maar deze ziet er ook goed uit. Wat zijn naast het QWERTY-toetsenbord en het geheugen nog belangrijken verschillen tussen deze twee toestellen?
Formaat/gewicht, schermresolutie, windows 6.1, omgevings lichtsensor

quote:
kenniani schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:46:
[...]

Formaat/gewicht, schermresolutie, windows 6.1, omgevings lichtsensor
De scherm resolutie is toch het zelfde? En op de TyTN II komt toch ook WM 6.1?

Helemaal lijp.

Dat kan je ook zelf op zoeken hè :P Maar de TyTN II heeft 240x320 en de Diamond 320x480. Onofficieel zijn er wel updates voor WM6.1 maar die moet je zelf flashen, deze hier heeft dat dus native. Als het hardwaretoetsenbord je niks kan schelen, zou ik op de Touch Diamond wachten :)

Wat sta je nou te kijken!

quote:
Muthas schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:54:
Dat kan je ook zelf op zoeken hè :P Maar de TyTN II heeft 240x320 en de Diamond 320x480. Onofficieel zijn er wel updates voor WM6.1 maar die moet je zelf flashen, deze hier heeft dat dus native. Als het hardwaretoetsenbord je niks kan schelen, zou ik op de Touch Diamond wachten :)
640x480

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

Helemaal lijp.

:X

Het scherm is kleiner als die van de iPhone en heeft een hogere resolutie.. damn, nice :P

quote:
Bij allebij de toestellen is de schermdiagonaal wel 2,8 inch. Zijn de schermen dan hardwarematig even groot?

quote:
JackPoint schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:31:
Grote verschil met ALLE andere HTC modellen is dat de Diamond wel drivers heeft voor de videokaart.. ( als ik dit fout heb laat het dan even weten svp ) Verder heeft ie een hogere resolutie 640x480 dacht ik i.p.v. 320x240.
Dit betekend dus dat alle programma's er scherper uitzien en dat de hele Touch 3d wordt aangestuurd via de drivers van de videokaart.. Oudere HTC's hebben dit niet voor zover ik weet.

metallicelmo wijzigde dit bericht 14-05-2008 17:13 (3%)

quote:
DaannO schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:41:
[...]

Volgens mij zijn er genoeg hits op google Ook bij de Nederlands talige site kun je genoeg downloads vinden :)
Ja had hem ook gevonden, zie de link in mn bericht.

If you do something, do it good.

Stupid should hurt!!!!

quote:
metallicelmo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:01:
[...]

Grote verschil met ALLE andere HTC modellen is dat de Diamond wel drivers heeft voor de videokaart.. ( als ik dit fout heb laat het dan even weten svp ) Verder heeft ie een hogere resolutie 640x480 dacht ik i.p.v. 320x240.
Dit betekend dus dat alle programma's er scherper uitzien en dat de hele Touch 3d wordt aangestuurd via de drivers van de videokaart.. Oudere HTC's hebben dit niet voor zover ik weet.
inmiddels is er een update voor de TYTN 2 aangekondigd met WM6.1 en drivers voor de MS7200 chipset van Qualcomm....voor de andere komt die er ook nog wel aan...maar daar hebbe ze nog geen einddatum voor...dat is mijn vaste overtuiging....

daarmee geef je de Touch serie denk ik een nieuwe boost...een update naar WM6.1 en een driver update....
Manisch positief

quote:
coldasice schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:27:
[...]

inmiddels is er een update voor de TYTN 2 aangekondigd met WM6.1 en drivers voor de MS7200 chipset van Qualcomm....voor de andere komt die er ook nog wel aan...maar daar hebbe ze nog geen einddatum voor...dat is mijn vaste overtuiging....

daarmee geef je de Touch serie denk ik een nieuwe boost...een update naar WM6.1 en een driver update....
Maarja, daarmee heeft de touch nog steeds geen aparte (snelle) grafische chip voor zover ik weet en geen 640x480 ;)

En sowieso niet lichter/kleiner

Oost west, 127.0.0.1 best!

Was bekend als Huntor

quote:
geerttttt schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:52:
[...]

Maarja, daarmee heeft de touch nog steeds geen aparte (snelle) grafische chip voor zover ik weet en geen 640x480 ;)

En sowieso niet lichter/kleiner
Ik denk dat je de TyTN II bedoelt :P

Als het goed is zijn de chipjes in de TyTN II en Diamond hetzelfde met als enige verschillen dat de Diamond op 528 Mhz loopt i.p.v. 400 Mhz van de TyTN II. En de Diamond versie is licht aangepast vanwege een patent kwestie met Broadcomm waardoor er in america geen toestellen meer mochten worden geimporteerd.

What a fine day for Science! | Specs

Shut the fuck up Donny

Heb ik toch een dilemma... Ik wilde eigenlijk wel voor deze gaan zo gauw m'n abo afgelopen is (evt nog een maandje rekken ivm de releasedatum van de Diamond), maar nou belden ze gister van T-Mobile dat ik de TytnII (maar dan T-M-gebrand, de Touch Pro heet ie dan meen ik) gratis kan hebben bij m'n huidige abo (20e per maand). Ik vrees dat ik dat met de Diamond niet voor elkaar ga krijgen... Toch ff over brainstormen....

Ey Sanjay, fancy asking a horse about an iPod, ey...

quote:
Brabo-Joossie schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:20:
Heb ik toch een dilemma... Ik wilde eigenlijk wel voor deze gaan zo gauw m'n abo afgelopen is (evt nog een maandje rekken ivm de releasedatum van de Diamond), maar nou belden ze gister van T-Mobile dat ik de TytnII (maar dan T-M-gebrand, de Touch Pro heet ie dan meen ik) gratis kan hebben bij m'n huidige abo (20e per maand). Ik vrees dat ik dat met de Diamond niet voor elkaar ga krijgen... Toch ff over brainstormen....
TytnII prijs zit bijna 84 euro boven de prijs van de Diamond als ik bij 2call kijk, dus daar vergis je je in. Van de Diamond komt ook een T-Mobile versie dus zal qua prijsverschil niet heel anders zijn.

Het nadeel is alleen dat t-Mobile waarschijnlijk zijn tijd zal nemen voordat ze de diamond touch zullen uitbrengen onder de naam MDA Compact IV

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Reg. datum: 07 november 2001

quote:
Ganymedus schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:57:
Het nadeel is alleen dat t-Mobile waarschijnlijk zijn tijd zal nemen voordat ze de diamond touch zullen uitbrengen onder de naam MDA Compact IV
Volgens informatie op het forum van pocketinfo.nl zal de MDA Compact IV aan het eind van de maand in de winkel liggen voor een prijs van ¤ 404 of ¤ 170 bij een 1-jarig Relax-150 abbo.

Zeer schappelijke prijs als dat inderdaad het geval zou zijn lijkt me.

quote:
RoccoS schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:34:
[...]

Volgens informatie op het forum van pocketinfo.nl zal de MDA Compact IV aan het eind van de maand in de winkel liggen voor een prijs van ¤ 404 of ¤ 170 bij een 1-jarig Relax-150 abbo.

Zeer schappelijke prijs als dat inderdaad het geval zou zijn lijkt me.
Eind mei of eind juni? Wel jammer dat de compact IV een erg saaie achterkant heeft en groot T-mobile op de voorkant.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws