Reg. datum: 12 augustus 2005
Ik weet het ook niet zeker, maar het blijft een Windows Mobile apparaat met GPS, dus je zou gewoon je eigen TomTom kunnen installeren via ActiveSync...quote:
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Diamond
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
[Nieuw Topic]Ik weet het ook niet zeker, maar het blijft een Windows Mobile apparaat met GPS, dus je zou gewoon je eigen TomTom kunnen installeren via ActiveSync...quote:A.M. Terlouw schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:48:
Krijgt dit apparaat nu wel of geen Tomtom ? De berichten hierover zijn nu wel heel verschillend.
PDAshop/Smartphoneshop hopen hem 18-6-08 uit te kunnen leveren.quote:Taygeta schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:50:
De exacte release datum is nog niet bekend zeker?
ik heb al een beetje lopen googlen maar niets kunnen vinden...
Weet iemand hier meer over?
Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)
Als je uitgaat van de berichten van zowel TomTom als HTC is er geen twijfel meer hoor:quote:A.M. Terlouw schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:48:
Krijgt dit apparaat nu wel of geen Tomtom ? De berichten hierover zijn nu wel heel verschillend.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Shiver23 wijzigde dit bericht 13-05-2008 20:36 (22%)
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Neen, die wordt er niet standaard bij geleverd. Je kunt deze wel los bestellen her en der. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan. Maar ik hoor altijd positieve ervaringen.quote:Upquark schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:32:
Hoe is jullie ervaring met het ExtUSB gebeuren? 'k Heb nu nog een N95, en vind die audiojack erg fijn.
Je krijgt er neem ik aan zoiets als dit bij:
[afbeelding]
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Je moet nu alleen uitkijken dat je wel je antennefunctie behoudt voor de FM radio.quote:Ganymedus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:46:
[...]
Neen, die wordt er niet standaard bij geleverd. Je kunt deze wel los bestellen her en der. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan. Maar ik hoor altijd positieve ervaringen.
Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)
dat wordt nog een lastige keus! (met de nieuwe iphone that is.. )quote:Shiver23 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:36:
Vergelijkingsfoto's tussen de iPhone en Diamond. Die laatste is echt een stuk kleiner.
http://www.engadget.com/2...-diamond-vs-iphone-fight/
[afbeelding]
Je kunt er dus standaard geen hoofdtelefoon op aansluiten. Vreemd.quote:Ganymedus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:46:
[...]
Neen, die wordt er niet standaard bij geleverd. Je kunt deze wel los bestellen her en der. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan. Maar ik hoor altijd positieve ervaringen.
er zit standaard een koptelefoon bijgeleverd, als je je eigen koptelefoon wil gebruiken, heb je een convertor nodig. Maar da's oldschool, iedereen heeft toch al een bluetooth headphonequote:Upquark schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:26:
[...]
Je kunt er dus standaard geen hoofdtelefoon op aansluiten. Vreemd.
Je hebt helemaal gelijk.....maar dankzij dit soort opmerkingen wordt de pagina natuurlijk wel steeds beter. Ik heb de vormgeving nu ook meer in de HTC style gebracht...................quote:metallicelmo schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:03:
Als iemand een Hyves pagina maakt kan die beter zorgen dat er de juiste info op staat..
De HTC Diamond heeft dus geen SD slot...
Welkom in de wereld van HTCquote:Upquark schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:26:
[...]
If you do something, do it good.
Jawel, meestal zit er standaard een headset bij hoor. Zal bij de Diamond niet anders zijn neem ik aan.quote:Upquark schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:26:
[...]
www.DigitalRacing.nl
quote:
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!
Haha nee bedoelde eerder dat de P3300 bijv ook geen standaardheadset aansluiting heeft, en volgens mij de P3600 ook niet, enz, daar zaten echter wel crappy headsetjes bij. Maar of je daar nou zo blij van moet wordenquote:Upquark schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:29:
[...]
Ik hoop niet dat je bedoelt dat er nog meer van dat soort 'verrassingen' zijn...? Obscure USB-aansluiting, geen audiojack, geen microSD-slot... 't moet niet nog gekker worden...
Nou ja, ik zeur wel, maar ik haal 'm toch wel hoor.
DjWannaB2002 wijzigde dit bericht 14-05-2008 11:54 (8%)
If you do something, do it good.
Ik heb nog geen problemen gehad met de interne GPS (van mijn Touch Cruise). Zelfs met een gecoatte voorruit doet 'ie 't nog perfect. Sterker nog, zelfs binnenshuis krijg ik ontvangst. Waarom zou je er dan een externe GPS op aan willen sluiten?quote:abusimbal schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:19:
Nog een nadeel van de Diamond vind ik het ontbreken van een aansluiting voor een externe GPS ontvanger, voorral in auto's met een gecoatte voorruit.
Heb even de vraag bij HTC gelegt.
quote:abusimbal schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:19:
Nog een nadeel van de Diamond vind ik het ontbreken van een aansluiting voor een externe GPS ontvanger, voorral in auto's met een gecoatte voorruit.
Heb even de vraag bij HTC gelegt.
Abusimbal heeft het over de GPS ontvanger, niet de GPS chipquote:
http://www.team-mediaportal.com/
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Diamond
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos