Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
A.M. Terlouw schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:48:
Krijgt dit apparaat nu wel of geen Tomtom ? De berichten hierover zijn nu wel heel verschillend.
Ik weet het ook niet zeker, maar het blijft een Windows Mobile apparaat met GPS, dus je zou gewoon je eigen TomTom kunnen installeren via ActiveSync...

Ja, dat kan. Maar die heb ik nu ook al. Het leek me juist gaaf dat een nieuwe versie 7 met alle voordelen van hun nieuwe pna er op zou zitten. Tomtom geeft voorlopig geen nieuwe versie uit.

De exacte release datum is nog niet bekend zeker?
ik heb al een beetje lopen googlen maar niets kunnen vinden...
Weet iemand hier meer over?

Reg. datum: 28 september 2003

quote:
Taygeta schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:50:
De exacte release datum is nog niet bekend zeker?
ik heb al een beetje lopen googlen maar niets kunnen vinden...
Weet iemand hier meer over?
PDAshop/Smartphoneshop hopen hem 18-6-08 uit te kunnen leveren.

Hopen dat HTC de aanpassingen die ze nu nog gaan doen qua performance snel stabiel en doorgevoerd krijgen want de feitelijke releasedatum is volledig van hun afhankelijk.

Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)

doesn't share food!

quote:
A.M. Terlouw schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:48:
Krijgt dit apparaat nu wel of geen Tomtom ? De berichten hierover zijn nu wel heel verschillend.
Als je uitgaat van de berichten van zowel TomTom als HTC is er geen twijfel meer hoor:

Bron van TomTom, zie mijn post: Pinobigbird in "Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2"
Bron van HTC, zie vraag 5 bij het bericht op All About Phones

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Wat sta je nou te kijken!

Vergelijkingsfoto's tussen de iPhone en Diamond. Die laatste is echt een stuk kleiner.
http://www.engadget.com/2...-diamond-vs-iphone-fight/
http://www.blogsmithmedia.com/chinese.engadget.com/media/2008/05/r1167926.jpg

Shiver23 wijzigde dit bericht 13-05-2008 20:36 (22%)

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

quote:
Upquark schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:32:
Hoe is jullie ervaring met het ExtUSB gebeuren? 'k Heb nu nog een N95, en vind die audiojack erg fijn.

Je krijgt er neem ik aan zoiets als dit bij:
[afbeelding]
Neen, die wordt er niet standaard bij geleverd. Je kunt deze wel los bestellen her en der. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan. Maar ik hoor altijd positieve ervaringen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Reg. datum: 28 september 2003

quote:
Ganymedus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:46:
[...]

Neen, die wordt er niet standaard bij geleverd. Je kunt deze wel los bestellen her en der. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan. Maar ik hoor altijd positieve ervaringen.
Je moet nu alleen uitkijken dat je wel je antennefunctie behoudt voor de FM radio.
Ik weet dat deze er wel zeer goed voor geschikt is.

Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)

quote:
Shiver23 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:36:
Vergelijkingsfoto's tussen de iPhone en Diamond. Die laatste is echt een stuk kleiner.
http://www.engadget.com/2...-diamond-vs-iphone-fight/
[afbeelding]
dat wordt nog een lastige keus! (met de nieuwe iphone that is.. )
Ps. 90:1

quote:
Ganymedus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:46:
[...]

Je kunt er dus standaard geen hoofdtelefoon op aansluiten. Vreemd.

R.I.P. Bill
Reg. datum: 02 april 2001

quote:
Upquark schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:26:
[...]

er zit standaard een koptelefoon bijgeleverd, als je je eigen koptelefoon wil gebruiken, heb je een convertor nodig. Maar da's oldschool, iedereen heeft toch al een bluetooth headphone :D

Reg. datum: 16 augustus 2001

Die bureauhouder voor de Diamond ziet er ook niet verkeerd uit
http://content.modaco.net/DiamondDock.png

Xanion wijzigde dit bericht 13-05-2008 23:01 (4%)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Reg. datum: 30 december 2006

quote:
metallicelmo schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:03:
Als iemand een Hyves pagina maakt kan die beter zorgen dat er de juiste info op staat..
De HTC Diamond heeft dus geen SD slot...
Je hebt helemaal gelijk.....maar dankzij dit soort opmerkingen wordt de pagina natuurlijk wel steeds beter. Ik heb de vormgeving nu ook meer in de HTC style gebracht...................

quote:
[...]

Welkom in de wereld van HTC ;)

If you do something, do it good.

Stupid should hurt!!!!

zou iemand het volgende verhaal kunnen toevoegen aan de startpost....ik vind dit toch wel echt toegevoegde feautures:

http://www.allaboutphones...topic.php?f=40&t=2594

HTC heeft verder een paar leuke dingen ingebouwd in de Diamond die het net dat beetje extra geven aan het apparaat waar iedereen op zat te wachten bij de producent. Zo wou HTC niet alles uit te doeken doen omdat ze vonden dat gebruikers zelf achter die extra functies moesten komen, maar een paar hebben we toch weten te ontfutselen. Zo zit er een functie in dat wanneer je gebeld wordt en je telefoon gaat over, en je wilt hem snel op stil krijgen, dan hoef je slechts de pda op zijn scherm te leggen en hij gaat automatisch op mute. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als je in een vergadering zit en je telefoon gaat per ongeluk af. Ook is zitten er een paar slimmigheden in de stylus. Zo ontwaakt de pda automatisch uit slaapstand als je de stylus eruit trekt en ook zit er een magneetje in de stylus ingebouwd zodat de pda het meeste werk doet als je de stylus er in terug steekt. Dit kan slijtage van de body van het toestel voorkomen doordat je de stylus er niet hard in hoeft te drukken maar hij het laatste stukje vanzelf gaat. Indien je onder het bellen de stylus pakt gaat het toestel automatisch naar notities. Een erg handige feature.
Reg. datum: 19 oktober 2004

fijne usability functies )

quote:
[...]

Jawel, meestal zit er standaard een headset bij hoor. Zal bij de Diamond niet anders zijn neem ik aan.

www.DigitalRacing.nl

Ps. 90:1

quote:
DjWannaB2002 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:09:
[...]

Welkom in de wereld van HTC ;)
:P Ik hoop niet dat je bedoelt dat er nog meer van dat soort 'verrassingen' zijn...? Obscure USB-aansluiting, geen audiojack, geen microSD-slot... 't moet niet nog gekker worden...

Nou ja, ik zeur wel, maar ik haal 'm toch wel hoor. :P

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Inmiddels hebben de heren van XDA ook alweer het keyboard omgezet voor andere pda's van de Diamond, erg cool en werkt erg goed :D

http://www.allaboutphones.nl/forum/download/file.php?id=2445

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

Geinig ding, jammer dat het scherm vrij klein is, en dat hij in fimples nogal lijkt te hikken bij overgangen en openen van programma's.

quote:
Upquark schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:29:
[...]

:P Ik hoop niet dat je bedoelt dat er nog meer van dat soort 'verrassingen' zijn...? Obscure USB-aansluiting, geen audiojack, geen microSD-slot... 't moet niet nog gekker worden...

Nou ja, ik zeur wel, maar ik haal 'm toch wel hoor. :P
Haha nee bedoelde eerder dat de P3300 bijv ook geen standaardheadset aansluiting heeft, en volgens mij de P3600 ook niet, enz, daar zaten echter wel crappy headsetjes bij. Maar of je daar nou zo blij van moet worden :S

DjWannaB2002 wijzigde dit bericht 14-05-2008 11:54 (8%)

If you do something, do it good.

Nog een nadeel van de Diamond vind ik het ontbreken van een aansluiting voor een externe GPS ontvanger, voorral in auto's met een gecoatte voorruit.

Heb even de vraag bij HTC gelegt.

fly!

:S bluetooth?

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
abusimbal schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:19:
Nog een nadeel van de Diamond vind ik het ontbreken van een aansluiting voor een externe GPS ontvanger, voorral in auto's met een gecoatte voorruit.

Ik heb nog geen problemen gehad met de interne GPS (van mijn Touch Cruise). Zelfs met een gecoatte voorruit doet 'ie 't nog perfect. Sterker nog, zelfs binnenshuis krijg ik ontvangst. Waarom zou je er dan een externe GPS op aan willen sluiten?

quote:
abusimbal schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:19:

quote:
Abusimbal heeft het over de GPS ontvanger, niet de GPS chip ;)
De TyTN II bijv. heeft aan de achterkant de mogelijkheid om een externe ontvanger aan te sluiten zodat de interne GPS chip een veel betere ontvangst heeft...

Ik hoop inderdaad ook dat dat nog steeds kan, en dat je niet via BT een externe GPS moet gebruiken in dat geval. Nogal zonde met een ingebouwde GPS...

http://www.team-mediaportal.com/

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws