Reg. datum: 18 april 2002
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit een WM device heb gezien dat geen mogelijkheden had tot uitbreiden van het opslaggeheugen... Zou een vreemde zet zijn!
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Diamond
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
[Nieuw Topic]Yup, in het ontwerp nergens een sd slot of verborgen sd slot gezien, wel een "integrated 4gb storage op de zijkant zien staan. verder geven alle 'review' sites het ook aan.quote:garagaholic schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:58:
Hmm, na de hands-on te hebben gezien, krijg ik eigenlijk wel zin om mn touch cruise in te leveren... Wat ik me afvraag; is het nu echt zo dat er geen microsd-kaartjes inkunnen? Is dit al bevestigd door HTC?
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit een WM device heb gezien dat geen mogelijkheden had tot uitbreiden van het opslaggeheugen... Zou een vreemde zet zijn!
Oost west, 127.0.0.1 best!
Ey Sanjay, fancy asking a horse about an iPod, ey...
Oost west, 127.0.0.1 best!
*Jaja ik weet het. Die random caps in mijn nick zijn al jaren niet stoer meer*E6600@3200(400*8)/4*1GB OCZ 6400 4-4-4-15/2*350 Raid0/8800GT-512/Neo HE 550W/Antec P180
http://www.team-mediaportal.com/
Ja, hun eigenquote:Mars Warrior schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:01:
Ik vraag me af of nu de laatste versie van Touch Commander op de Diamond staat omdat ze het nu over Touch Flow3D hebben...
Of gebruikt HTC een andere leverancier voor deze bediending??
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!
weet niet wat jullie er allemaal mee doen dat je 8gb nodig hebt, maar het blijft een pda/tel geen computer, mp3 speler, camera, enz Voor al die andere dingen gebruik ik wel een apparaat wat daarvoor bedoeld is. 4gb zou voor mij pers dan ook meer dan genoeg zijn.quote:gi005 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:39:
Leuk systeempje voor op de touch p3450.Blijf erbij 4gb is te weinig.hadden beter er 8 van gemaakt.
If you do something, do it good.
Nou, daar sla je de plank flink mis. Het is een zogenoemde Pocket PC Phone. Pocket PC, dus kleine computer, staat hierin centraal. Het kan dus ook als een soort minicomputer dienen, en zo wordt hij ook over het algemeen gebruikt (denk aan Outlook, Mail, enz). Deze functies zijn niet bepaald geintegreerd op een normale telefoon (en nee, de iPhone is een geval apart).quote:DjWannaB2002 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:44:
[...]
weet niet wat jullie er allemaal mee doen dat je 8gb nodig hebt, maar het blijft een pda/tel geen computer, mp3 speler, camera, enz Voor al die andere dingen gebruik ik wel een apparaat wat daarvoor bedoeld is. 4gb zou voor mij pers dan ook meer dan genoeg zijn.
Virus Infections, Spyware, Trojans & Adware.....kortom VISTA
Dat kan je gewoon regeditten naar een super hoge value zodat je Touch heel gevoelig is..quote:XoiN schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:11:
Op youtube vond ik ook al een filmpje van een tmobile branded Htc Diamond.
http://www.youtube.com/wa...HTlkQ&feature=related
Ik vraag mij echt af hoe het "touchen" is, Op mijn huidige HTC touch moet ik toch redelijk veel kracht zetten als ik met mijn vingers werk.
Laten we even duidelijk zijn. Wat voor jou genoeg is hoeft voor een anders dat weer niet te doen dus maar blijven doorgaan dat het genoeg is weten we inmiddels wel van jou. Voor anderen niet dus en dat mag dan best gezegd worden.quote:DjWannaB2002 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:44:
[...]
weet niet wat jullie er allemaal mee doen dat je 8gb nodig hebt, maar het blijft een pda/tel geen computer, mp3 speler, camera, enz Voor al die andere dingen gebruik ik wel een apparaat wat daarvoor bedoeld is. 4gb zou voor mij pers dan ook meer dan genoeg zijn.
Imac 2.0 met 2 gig mem
Hoho, het was ook niet als aanval bedoeld. Vroeg me eerder af hoe iemand in hemelsnaam aan 8gb kan komen op een PocketPC. Maar goed er zijn dus zat mensen die hem als film en muziek bron gebruiken :-)quote:RIRE schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:34:
[...]
Laten we even duidelijk zijn. Wat voor jou genoeg is hoeft voor een anders dat weer niet te doen dus maar blijven doorgaan dat het genoeg is weten we inmiddels wel van jou. Voor anderen niet dus en dat mag dan best gezegd worden.
zo sterk is dat niet. lees het verlag maar van de presentatie van de diamond die in Ned is geweest. daar zeggen ze dat ze bewust hebben gekozen voor geen SD slot oid omdat dat weer 2 mm extra ruimte kost en het toestel dan dus 2mm dikker maakt. hetzelfde geld voor het flitslicht. plus daarvan zeggen ze dat ze zich richten op een ander segment gebruikers dan de mensen die hun tel echt als camera willen gebruiken.quote:Muthas schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:02:
Kan komen door het gebrek aan ruimte in het apparaat, maar lijkt me sterk.
De dunste telefoons van bijv. LG en Samsung met microSD slot zijn toevallig 2mm dikker (13mm totaal dus) dan de Diamond en zijn qua gewicht volledig vergelijkbaar.quote:DjWannaB2002 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 09:31:
[...]
zo sterk is dat niet. lees het verlag maar van de presentatie van de diamond die in Ned is geweest. daar zeggen ze dat ze bewust hebben gekozen voor geen SD slot oid omdat dat weer 2 mm extra ruimte kost en het toestel dan dus 2mm dikker maakt. hetzelfde geld voor het flitslicht. plus daarvan zeggen ze dat ze zich richten op een ander segment gebruikers dan de mensen die hun tel echt als camera willen gebruiken.
http://www.team-mediaportal.com/
critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Bronnen graag? Als dat zo is dan denk ik dat ik voor de Xperia ga:quote:Phusebox schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:17:
er gaan ook steeds meer geruchten dat ook de Xperia X1 nog in juni uit gaat komen, ik wacht dus nog even af, alhoewel dit toestel zeker potentie heeft.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Diamond
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos