Gathering of Tweakers

Quicksearch
I have no idea...

Wat een mooi dingetje zeg!

Ben zeker gek als ik het toestel los koop? :P

Bel te weinig zelf (wordt merendeels zelf gebeld), dus is een abbo niks voor mij denk ik.

Ik heb nu nog een E900 die het nog goed doet (en niet te vergelijken is natuurlijk), maar dit dingetje spookt nu ook door mijn hoofd.

Vooral dat WLAN en navigatie spreekt me erg aan en ik ben ook wel iemand die bij dit soort apparaatjes ook altijd uiterlijk belangrijk vindt.

quote:
Upquark schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:27:
Mobile Review heeft - je raadt het al - een review.

Werkelijk ongelooflijk dat er geen geheugenkaarten in kunnen. En als het nou 8 GB was, akkoord; maar 4 GB?! :N
Ik hoop dat dit waar is 'ambient light sensor', dat mis ik heel erg op mijn TyTN II

Reg. datum: 28 september 2003

quote:
MelvinB schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:53:
Gek niet, ik koop de toestellen zelf ook altijd los.
Ik ben persoonlijk van mening dat een data abonnement een must is voor zo'n "telefoon".
Kijk anders eens of een sim only abonnement iets voor je is.

Zelf bel ik ook niet veel en heb een Sim-only Flex 20 abonnement icm Pocket internet totaal abonnement. Het voordeel van een Flex abonnement voor mij is dat mijn beltegoed nooit verloopt zodat ik (lees mijn vrouw) als we op vakantie zijn uit het opgespaarde tegoed de familie kan laten weten hoe we het hebben zonder dat het me iets kost.

Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
MelvinB schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:53:
Wat een mooi dingetje zeg!

Bel te weinig zelf (wordt merendeels zelf gebeld), dus is een abbo niks voor mij denk ik.

Ik heb nu nog een E900 die het nog goed doet (en niet te vergelijken is natuurlijk), maar dit dingetje spookt nu ook door mijn hoofd.

Vooral dat WLAN en navigatie spreekt me erg aan en ik ben ook wel iemand die bij dit soort apparaatjes ook altijd uiterlijk belangrijk vindt.
Er zijn veel mensen hier die een los toestel kopen. Ik heb mijn Touch Cruise ook los gekocht, zodat ik de kosten in 1 keer heb, en dus de komende 2 jaar geen extra kosten eraan heb. Nu bel ik met 16 euro voor 60 euro aan minuten! (foutje van KPN, ben ik wel blij mee om eerlijk te zijn :P)

Het ligt er aan wat je wilt he? :))

quote:
Upquark schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:27:
Mobile Review heeft - je raadt het al - een review.

Werkelijk ongelooflijk dat er geen geheugenkaarten in kunnen. En als het nou 8 GB was, akkoord; maar 4 GB?! :N
Het is idd erg jammer dat hij geen micro-sd ondersteunt, cker als je hem ook wilt gebruiken als muziek-speler, tomtom etc.. is 4gb intern toch wat te magertjes. En verwisselen van sd heeft ook zo zijn voordelen. Hopelijk biedt de opvolger wel deze mogelijkheid, want mijn Jam (Magician) is egt aan vervanging toe :P

Die TomTom 7 leveren ze gewoon niet meer los mee zodat ie niet eraf gekopieerd kan worden en op het internet kan worden gezet. Die zit dus in de ROM verwerkt..
Het blijft natuurlijk Windows Mobile, dus je kunt gewoon je eigen TomTom erop zetten als je die al hebt.. De kaarten gaan dan op de interne 4GB..

Volgende maand eens kijken of ik mijn werkgever kan laten opdraaien voor een nieuw toestel onder het mom van:

mijn huidige toestel is een eigen toestel, kom maar over de brug als je me bereiken wilt 8) :P

GA-P35-S3 E6750 C2D GV-NX85T 4GB 667-C4 Maxtor 500GB HD

XTRËËM|RåGË

Topic heeft een mooie update klasse, en idd jammer van het intern geheugen!
Ik heb de HTC touch cruise, met 8 gig en dat is toch wel een must.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Stupid should hurt!!!!

quote:
XTREEMRaGE schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:43:
ach...hoe groter je kaart hoe meer rotzooi je bewaard...ik heb mijn 4 GB van mijn touch cruise nog niet half vol staan....en ik gebruik hem heel intensief.....maar met HSDPA en een winamp remote kun je je harde schijf van thuis met muziek gewoon streaming afspelen dus waarom nog mp3s bewaren op je PDA.........

ps...ziet er wel echt super uit hoor....ik vind HTC ondanks de Driver problemen echt wel goed bezig...heb ook het idee dat Nokia met het hele touch verhaal de boot een beetje gaat missen...dit gaan ze voelen.....vooral in het hogere segment vindt ik de N95 echt niet meekunnen...de N96 qua specs wel weer maar qua vormgeving niet echt....maar ze hebben niet zoveel....aan de andere kant is dit wel het marktsegment waar HTC in thuis is....Nokia is toch meer mainstream....

coldasice wijzigde dit bericht 09-05-2008 01:07 (29%)

left part of the evil twins

quote:
XTREEMRaGE schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:43:
Ik heb een TC met 2 gig die krap 50% vol is. Dat is iets voor jou een must is betekent niet dat het een feiit is.
Wat een prachtige telefoon zeg :D Lees zelfs verhalen van die-hard Apple fans die toegeven dat deze telefoon toch wel stukke moderner is dan hun iPhone.

Ik mag in Juni een nieuwe telefoon maar wat is wijsheid. Het zal nog wel even duren voor KPN dit ding in zijn assoriment heeft. Daarbij vind ik een Touch Dual ook wel prima eigenlijk. Dus ja, hopen dat het ding half juni ook echt bij KPN ligt :)

Hulde voor de startpost overigens _O_

MacBook 2.1Ghz | iPod Classic 80GB

Mooie telefoon, spreekt mij nog meer aan dan de Touch Cruise. Ik kan nog wel een maandje leven met mijn S200 + prepaid (abonnement loopt over een week af en nummer gaat over naar prepaid zodat ik weer een nieuw abonnement + bijbehorende korting krijg ipv een veel lagere verlengingskorting O-) ) Jammer van het niet uitbreidbare geheugen, maar 4GB is voor genoeg. Echter vind ik het wel handiger om even het kaartje eruit te halen ipv je telefoon aan te moeten sluiten via je usb-kabel... Design en snelheid zijn top als ik de eerste video's zo zie :)

Simpel zat!

Ps. 90:1

quote:
curry684 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 03:20:
[...]

Ik heb een TC met 2 gig die krap 50% vol is. Dat is iets voor jou een must is betekent niet dat het een feiit is.
True, maar als je gewend bent om 8 GB aan data mee te slepen, is het toch wel een domper. Als je ook nog eens bedenkt dat 16 GB kaartjes er aan zitten te komen...

Ik hoop dat in die nieuwe meegebakken Tomtom 7 "Advanced Lane Guidance" en HD Traffic of TMC zit (zie Tomtom GO 930). Weet iemand daar iets van?

Satellite Rulezz

quote:
kenniani schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:56:
[...]

Ik hoop dat dit waar is 'ambient light sensor', dat mis ik heel erg op mijn TyTN II
Wat is dat precies een ambient light sensor? Ik heb ook erg veel interesse in dit nieuwe toestel. Ik heb nu een S200. Aan het eind van deze maand kan ik kijken wat ik wil doen, loskopen of nieuwe abbo afsluiten.

Satellite Television Rulezzz! In het bezit van een Dreambox 7000S!!! Waar zit de ANY KEY???

quote:
Upquark schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:21:
[...]

True, maar als je gewend bent om 8 GB aan data mee te slepen, is het toch wel een domper. Als je ook nog eens bedenkt dat 16 GB kaartjes er aan zitten te komen...
En die Tomtom kaarten zijn ook niet klein..

quote:
Binnetie schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:45:
[...]

Wat is dat precies een ambient light sensor? Ik heb ook erg veel interesse in dit nieuwe toestel. Ik heb nu een S200. Aan het eind van deze maand kan ik kijken wat ik wil doen, loskopen of nieuwe abbo afsluiten.
Een Ambient Light Sensor is een sensor die de achtergrondverlichting van je scherm aanpast naargelang het omgevingslicht. Is er veel licht, is het scherm ook feller verlicht zodat je het beter kan lezen. Is het wat donkerder, dan is er niet echt veel schermlicht nodig om het goed te kunnen lezen dus schakelt hij vanzelf wat lager met de schermverlichting ;)

Intel iMac 17" Core 2 Duo 2GHz, 1GB RAM, 160GB HD, SuperDrive

Reg. datum: 11 april 2007

Geen uitbreidbaar geheugen das wel jammer.4gb en dan nog tomtom erop dan ben je toch al 2 gb kwijt.Nee dan blijf ik nog wel even met mijn nokia n95 verder werken.Ga binnen 14 dagen op vakantie en heb dan weer mijn volle 8 gb nodig voor de filmpjes enz.Waarom zetten ze
1 er nu niet een uitbreidbaar geheugen op.
2 geen flitser.
Zijn er berichten over een nieuwe met wel deze toepassingen??

Wat sta je nou te kijken!

quote:
gi005 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:11:
Geen uitbreidbaar geheugen das wel jammer.4gb en dan nog tomtom erop dan ben je toch al 2 gb kwijt.Nee dan blijf ik nog wel even met mijn nokia n95 verder werken.Ga binnen 14 dagen op vakantie en heb dan weer mijn volle 8 gb nodig voor de filmpjes enz.Waarom zetten ze
1 er nu niet een uitbreidbaar geheugen op.
2 geen flitser.
Zijn er berichten over een nieuwe met wel deze toepassingen??
SE Experia X1
HTC Rapael is de Diamond met toetsenbord 4en uitbreidbaar geheugen. Flitser is volgens mij nog onbekend.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

Stupid should hurt!!!!

beetje vreemd dat nu we sinds vorig jaar 8GB geheugenkaartjes hebben dat ineens een must is....het gros had vorig jaar 1 GB....nu is een minimale spec ineens 8GB terwijl 16 nog niet eens een feit is.....je kunt ook te hoge eisen stellen....

het feit dat er geen flitser op zit vind ik dan erger....de eerste flitsers verschenen 2 jaar geleden....
Ps. 90:1

Het gros had vorig jaar 1 GB? De iPhone begon met 4 GB, en die wordt nu niet eens meer gemaakt (alleen 8 en 16 GB). De Nokia N95 8GB is ook van vorig jaar.

4 GB, dan denk ik toch eerder aan de Nokia N91 uit 2006(!!).

Nee, dit is echt een misser, en helaas helaas, voor mij de reden dat ik waarschijnlijk toch maar voor de Cruise ga.

/edit:
quote:
lazrambo schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:11:
[...]

Inderdaad maar het is wel jammer dat T-Mobile er weer NIET bij staat. Valt me wel op dat er de laatste tijd vaak geen T-mobile i.c.m. telefoon wordt aangeboden op internetsites
T-Mobile heeft een jaar geleden (weet niet precies meer wanneer) besloten om het aantal online verkooppunten te verminderen, vandaar dat je bij (o.a.) algebeld.nl niet meer voor T-Mobile terecht kunt. Er zijn echter wel andere websites waar je wel voor een abonnement bij T-Mobile + deze telefoon terecht kunt (mijn favoriet is 2call.nl, maar je moet zelf maar kijken).

Upquark wijzigde dit bericht 09-05-2008 14:02 (50%)

We worden echt bekend
Reg. datum: 23 september 2001

Op youtube vond ik ook al een filmpje van een tmobile branded Htc Diamond.
http://www.youtube.com/wa...HTlkQ&feature=related

Ik vraag mij echt af hoe het "touchen" is, Op mijn huidige HTC touch moet ik toch redelijk veel kracht zetten als ik met mijn vingers werk.

XoiN wijzigde dit bericht 09-05-2008 16:13 (34%)

Misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.....

Reg. datum: 08 februari 2006

Zo, mooi ding! Aangezien ik nog steeds op zoek ben/was naar een telefoon (het zou de Cruise worden, maar zowel de slechte beschikbaarheid eind 2007 als de voor mij tegenvallende reviews daarna, hebben mij doen afzien van aanschaf) direct maar besteld bij algebeld.nl.

Mocht de levering weer zo'n 'Cruise-drama' worden... dan kan ik altijd nog cancellen.

Reg. datum: 11 april 2007

quote:
Shiver23 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:16:
[...]

SE Experia X1
HTC Rapael is de Diamond met toetsenbord 4en uitbreidbaar geheugen. Flitser is volgens mij nog onbekend.
aha zie daar das al wat beters bedankt voor de info.Hopelijk komt deze snel uit.

Satellite Rulezz

quote:
gi005 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:44:
[...]

aha zie daar das al wat beters bedankt voor de info.Hopelijk komt deze snel uit.
De Raphael ziet er ook leuk uit, maar er is nog niks over te vinden op de HTC pagina. Denk dat deze zo'n beetje aan het eind van het jaar gereleashed net als de X1

Satellite Television Rulezzz! In het bezit van een Dreambox 7000S!!! Waar zit de ANY KEY???

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws