Gathering of Tweakers

Quicksearch
Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

quote:
BramT schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:11:
Gisteren is er een hands-on filmpje van de Diamond in actie op youtube gezet! (tevens toegevoegd aan TS)
Positief is dat het touchscreen in ieder geval veel gevoeliger is, hij moet wel echt drukken en niet 'aaien' zoals bij de iPhone, maar het kan wel met je vinger, dat is mooi. Ook zie ik dat ze veel eigen applicaties hebben geschreven, YouTube viewer, IE ziet er beter uit, de hele home is strak. Echter zie ik nog heel veel (korte) hangers, en dat is te wijten aan WM, en ik denk niet dat ze dat er compleet uit gaan krijgen.
quote:
Helaas geen video van 'normale' acties. Ik ben zelf benieuwd hoe het bellen (zoek naam in 200 nummers) en sms-en gaat. Wat voor keyboard heb je bv tot je beschikking?...
Ik denk dat je kan rekenen op het keyboard van de Touch Dual; dus:

http://i5.tinypic.com/6yxrg4m.png

Werkt op zich best fijn, zeker als het met je vingers kan en niet met zo'n gek stokkie ;) Zoeken naar een naam in 200 nummers zal wel ongeveer het zelfde zijn als op de oudere HTC's (Touch enzo.), daarop werkt het al erg fijn, want je kan gewoon de eerste letters van een naam of eerste cijfers van een telefoonnummer in toetsen en dan wordt daarop gefilterd.

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
gitkua schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:46:
^^ Tof! How come dat je ermee kunt spelen?
Morgen is de Nederlandse persconferentie van HTC :)

Zie het keyboard: http://www.blogsmithmedia...ia/2008/05/qwertykeys.jpg

Leuke video: http://www.theunwired.net...ndows-mobile-professional

DaannO wijzigde dit bericht 07-05-2008 16:21 (36%)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

Cool, ik ben benieuwd. Ik hoop dat T-mobile hem een beetje op tijd krijgt, ik twijfel nu of ik hem los ga kopen in de pre-order of met een abonnement...

Helaas heeft deze HTC maar een 900mah batterij en géén SD slot.... Je kunt dus niet meer data opslaan dan de interne 4GB ..... Dit in tegenstelling tot de HTC Touch Cruise die een 1350mah batterij heeft en wel uit te breiden is met een SD kaartje...
Verder echt een strak apparaatje! _/-\o_
EDIT: Vergeet ook niet dat dit ook een 2,8" schermpje is, maar deze heeft een resolutie van 640x480 i.p.v. de gebruikelijke 320x240 en deze HTC heeft WEL hardware acceleratie, dat heeft de Cruise dus niet ( denk aan dat gedoe met die videodrivers )

metallicelmo wijzigde dit bericht 07-05-2008 16:59 (29%)

Wat ik me nog wel afvraag (en niet zo snel kan vinden) is of op de Diamond, net als bij de Cruise, standaard een teaser geïnstalleerd staat van TomTom, waar je dan losse kaarten bij kan kopen.
(i.v.m. eventueel bestellen van een Diamond i.c.m. een routeplanner).

quote:
Jelbo940 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:05:
Wat ik me nog wel afvraag (en niet zo snel kan vinden) is of op de Diamond, net als bij de Cruise, standaard een teaser geïnstalleerd staat van TomTom, waar je dan losse kaarten bij kan kopen.
(i.v.m. eventueel bestellen van een Diamond i.c.m. een routeplanner).
Daar ben ik ook zeer benieuwd naar, dus als iemand dit weet... Op dat filmpje in dit topic staat trouwens een Duitse HTC Diamond, en bij programma's stond wel een TomTom logo ( dacht ik )

Ja, inderdaad, dat meende ik ook te zien, maar die Duitse versie was weer van O2, misschien hebben die weer een dealtje met TomTom?

Als je op google zoekt op de T-Mobile Compact IV kom je inderdaad toestellen tegen die erg veel wel hebben qua specs & looks als deze diamond. Hopenlijk klopen de geruchten dat ze hetzelfde zijn, en hopenlijk komt hij dan ook rond dezelfde periode al uit.

Ja, er zal wederom een teaser bij zitten :)

Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

Wat sta je nou te kijken!

quote:
Stefmeister schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:47:
Als je op google zoekt op de T-Mobile Compact IV kom je inderdaad toestellen tegen die erg veel wel hebben qua specs & looks als deze diamond. Hopenlijk klopen de geruchten dat ze hetzelfde zijn, en hopenlijk komt hij dan ook rond dezelfde periode al uit.
De Compact IV heeft wel een hele andere achterkant. Toch benieuwd in hoeverre dat zo blijft of het exact hetzelfde toestel wordt als de Diamond.
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/images/upload/1209808033T-Mobile-MDA-Compact-IV-c.jpg

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

left part of the evil twins

Sode nu ineens wel leuke VGA-phones subiet op de markt nu ik net de Touch Cruise heb genomen tot de Xperia er is. Zal mij benieuwen of er van de Diamond niet ook een paar maanden later een WVGA variant komt met tobo, dan is de Xperia alweer verouderd voor ie uit is 8)7
quote:
curry684 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:06:
Sode nu ineens wel leuke VGA-phones subiet op de markt nu ik net de Touch Cruise heb genomen tot de Xperia er is. Zal mij benieuwen of er van de Diamond niet ook een paar maanden later een WVGA variant komt met tobo, dan is de Xperia alweer verouderd voor ie uit is 8)7
Dat is 'ie al in mijn ogen wanneer deze Diamond er eerder is dan de X1. Wel ironisch :D

quote:
Shiver23 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:53:
De Compact IV heeft wel een hele andere achterkant. Toch benieuwd in hoeverre dat zo blijft of het exact hetzelfde toestel wordt als de Diamond.
[afbeelding]
Tja, de achterkant is alleen een kapje. Dergelijke dingen zijn meestal/altijd anders bij de Branded versies. op zich ben ik er wel blij mee, want ik vond dat facethoekige juist niet mooi... :D

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Reg. datum: 11 februari 2007

Mooie TS trouwens! :D

Inderdaad mijn complimenten! Zie mijn sig als wij de foto's moeten hosten voor je :)

doesn't share food!

quote:
metallicelmo schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:07:
[...]

Daar ben ik ook zeer benieuwd naar, dus als iemand dit weet... Op dat filmpje in dit topic staat trouwens een Duitse HTC Diamond, en bij programma's stond wel een TomTom logo ( dacht ik )
Volgens deze bron wordt de Diamond zelfs geleverd met het nieuwe (nog niet uitgebrachte) Navigator 7:
„Wir statten den O2 Xda diamond mit TomTom Navigator 7 aus."

-- Lutz Schüler, Geschäftsführer Marketing und Sales bei O2 Germany
Edit:
TomTom Navigator 7 wordt ingebakken in de ROM van de Diamond, en is dus niet meer als losse exe:
TomTom NAVIGATOR 7 - confirmed
Autor: Dawid Gatti Dzień: 2008-05-07 Godzina: 18:21:09.
TomTom has confirmed to me that HTC Daimond will be sold already installed NAVIGATOR 7

Since there is a very large percentage of piracy NAVIGATOR 6, the company TomTom has decided to resign from the sale of the programme for cooperation with companies producing pocketpc's. The situation is so severe that not even the existence of a file exe NAVIGATOR 7. The program is permanently embedded in ROM system, it is not even able to obtain a program to the review.
offtopic:
Schaamteloze cross post

Pinobigbird wijzigde dit bericht 08-05-2008 10:28 (40%)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

« - _ - »

Heeft deze net zoals de Artemis een verzonken scherm, want de oplossing met één egaal scherm bij de Touch Cruise vind ik persoonlijk geen mooie oplossing.

Kan de W&G FAQ Beter? Klik dan hier!
Tweelingpapa: Vader van twee dochters!!

quote:
Woudloper schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:06:
Heeft deze net zoals de Artemis een verzonken scherm, want de oplossing met één egaal scherm bij de Touch Cruise vind ik persoonlijk geen mooie oplossing.
Nee, geen verzonken scherm. Het Touch principe (vingerbediening) wordt teveel belemmerd door een verzonken scherm.

left part of the evil twins

quote:
Woudloper schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:06:
TouchFlo is niet te bedienen met verzonken scherm ;) Geloof me, m'n vriendin heeft de P3300 met SPB Mobile Shell 2, en ik heb de Touch Cruise, ik ken de verschillen :)
^^ op zich is touch flo wel te bedienen op p3300, echter het heeft niet de voorkeur idd.
quote:
Shiver23 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:53:
[...]

[afbeelding]
Dat is idd een aanzienlijk verschil. Ik denk dat deze achterkant wel goedkoper te produceren is. Dus het is mogelijk dat t-mobile en HTC hier een dealtje hebben gesloten. Ik zou het wel jammer vinden, want dan zal ik dit keer niet verlengen bij t-mobile.

Ik vraag me eigenlijk wel af hoe het scherm zich verhoud ten opzichte van de iphone. Niet om wederom die vergelijking te trekken. Echter viel het mij in de vs wel op dat die schermen onder vrijwel iedere omstandigheid te lezen waren. Met mijn p3300 is dat wel een iets ander verhaal.

Ganymedus wijzigde dit bericht 08-05-2008 11:36 (22%)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Rule #1
Reg. datum: 01 oktober 2001

quote:
Met dank aan gitkua natuurlijk! ;)
En DaannO voor het plaatsen van de afbeeldingen op de T.net server.

Ik kan niet wachten op de preview :)

TomTom in de ROM heeft natuurlijk ook weer z'n nadelen. Als er ooit een ROM update komt is het weer de vraag of ze opnieuw een deal hebben met TomTom (of misschien zijn updates ook onderdeel van de deal).

BramT wijzigde dit bericht 08-05-2008 13:32 (27%)

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

quote:
metallicelmo schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:58:
Helaas heeft deze HTC maar een 900mah batterij en géén SD slot.... Je kunt dus niet meer data opslaan dan de interne 4GB ..... Dit in tegenstelling tot de HTC Touch Cruise die een 1350mah batterij heeft en wel uit te breiden is met een SD kaartje...
Verder echt een strak apparaatje! _/-\o_
EDIT: Vergeet ook niet dat dit ook een 2,8" schermpje is, maar deze heeft een resolutie van 640x480 i.p.v. de gebruikelijke 320x240 en deze HTC heeft WEL hardware acceleratie, dat heeft de Cruise dus niet ( denk aan dat gedoe met die videodrivers )
Hmm.. geen SD slot, dat vind ik wel een serieuze domper. Zeker met deze specs klinkt hij perfect als video-apparaat voor onderweg. Natuurlijk zit er 4 gig in.. maar dat is natuurlijk ook zo vol, zeker als je hem meeneemt op vakantie

quote:
BramT schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:06:
[...]
TomTom in de ROM heeft natuurlijk ook weer z'n nadelen. Als er ooit een ROM update komt is het weer de vraag of ze opnieuw een deal hebben met TomTom (of misschien zijn updates ook onderdeel van de deal).
HTC en/of TomTom zouden gek zijn als ze die deal niet zo zouden hebben gesloten dat de updates er ook in komen te zitten.
Wat ik mij enkel afvraag, zou je dan ook nieuwe kaarten moeten kopen? Dan voel ik me wel genaaid, want ik heb tt6 + europa legaal op mijn p3300.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Heeft iemand al enig idee of er ook een radio opzit, en misschien een tv tuner? heb hier nog niks over gelezen...

Ben namelijk hard aan het twijfelen, tytnII is in de wasmachine beland 2 maanden geleden, gelukkig gedekt door de verzekering, dus kan nu voor 540 euro een nieuw toestel uitzoeken. Twijfel nu tussen een nieuwe tytnII of deze...

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

Wat sta je nou te kijken!

quote:
peugeot206gt schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:42:
Heeft iemand al enig idee of er ook een radio opzit, en misschien een tv tuner? heb hier nog niks over gelezen...

Ben namelijk hard aan het twijfelen, tytnII is in de wasmachine beland 2 maanden geleden, gelukkig gedekt door de verzekering, dus kan nu voor 540 euro een nieuw toestel uitzoeken. Twijfel nu tussen een nieuwe tytnII of deze...
Radio zit erop. Tv tuner zit er niet op.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws