Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 28 september 2003

Ik heb hem besteld. Nu maar hopen dat de praktijk van het toestel net zo mooi is als dat hij wordt voorgesteld.

Ook ik ben benieuwd naar de drivers van de Qualcomm chipset.

Over de GPS, is dit nu een eGPS of een gewone aGPS???

Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)

op de website van PDASHOP bij "Navigatie-interface" staat de Stylus aangevinkt dus.....
Ik volg het allemaal niet zo erg van kortbij maar is deze processor nieuw, EN krachtig denken jullie?
JP

Hoe is T-mobile eigenlijk met die nieuwe HTC toestellen, voeren ze die snel in, of kan je daar weer een maandje bij optellen?

Dit wordt de opvolger van mij HTC P3600 :9~ , mijn abonnement is bijna afgelopen en zat al 2 maanden te twijfelen over welke telefoon ik dit keer zou nemen maar kwam niet verder dan N95 8GB of de HTC Touch. Nu ik dit vandaag heb gezien ben ik er nu eindelijk uit, zat al te klagen dat HTC geen fatsoenlijk telefoon heeft uitgebracht na de P3600 :9

AMD Athlon 64 3800+, Asrock 939Dual-VSTA, Dual-channel PC3200 1024MB geheugen, 160GB Maxtor 8MB, 60GB Maxtor 2MB, Leadtek 6800GT 256MB DDR3, 400W Zalman voeding, HQ48 PRO Aopen ATX kast

Rule #1
Reg. datum: 01 oktober 2001

quote:
ReVolpe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:30:
Over de GPS, is dit nu een eGPS of een gewone aGPS???
De specs melden: "GPS and A-GPS ready", niks over eGPS.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Rule #1

quote:
gitkua schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:13:
[...]

Wilde eigenlijk vanmiddag ook al een TS maken voor deze phone, maar je was me voor... Vind je het okay als ik een beetje een mooie TS maak? Dat je die kunt gebruiken?
Uiteraard! Ik heb de TS ondertussen aangepast met wat extra info. Maar voel je vrij om alles te verbeteren ;)
Go nuts zou ik zeggen, ik heb m'n DM aangezet.

Ik vind het ook wat jammer van die iPhone sfeer die ze willen bereiken... ik hoef geen actiefilm, ik hoef geen "FLO" toestanden, ok het ziet er wel mooi uit, maar in windows heb ik ook liever dat alles sneller en overzichtelijker beweegt dan dat het mooier en smooth en sexy beweegt...

Al die fancy snufjes ben je na 1 dag beu. Vanaf dan steken ze tegen. Imo natuurlijk :P

@ MUSBACK.BLOGSPOT.COM

quote:
musback schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 01:24:
Ik vind het ook wat jammer van die iPhone sfeer die ze willen bereiken... ik hoef geen actiefilm, ik hoef geen "FLO" toestanden, ok het ziet er wel mooi uit, maar in windows heb ik ook liever dat alles sneller en overzichtelijker beweegt dan dat het mooier en smooth en sexy beweegt...

Al die fancy snufjes ben je na 1 dag beu. Vanaf dan steken ze tegen. Imo natuurlijk :P
Waarschijnlijk kun je die animaties wel uitzetten. En anders staat er een week na de launch ergens wel een hack oid. Heb je wel weer het nadeel dat je niet kunt pimpen in een cafe met je vette ruitenwisser aan de binnenkant van je telefoon. ;(.

-edit- Hoop trouwens wel dat-ie echt in juni geleverd kan gaan worden, dan is het voor mij ook wel het overwegen waard. Vind hem toch net wat mooier dan de Cruise.

-edit2- Ik weet niet of het al iemand anders is opgevallen, maar ik vind de interface (en de hardware) verdacht veel lijken op die van de Xperia1 van SE. Ook door HTC gebouwd, maar die verschijnt (waarschijnlijk) pas in het najaar. Geeft HTC SE dan het nakijken? :+.

Jelbo940 wijzigde dit bericht 07-05-2008 09:28 (23%)

Reg. datum: 06 november 2005

quote:
BramT schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:36:
[...]

Toestemming om topics te starten?
Mja ik sta ook met m'n oren te klapperen. Prima topic toch?
Anyway ik ben zeer benieuwd naar de release van hun andere toestel de Raphael. Daar is nog niks over bekend. So far vind ik dit toestel echt schitterend. Mooi formaatje (al is het scherm wat klein). En super interface :).
quote:
Jelbo940 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:11:
[...]
-edit2- Ik weet niet of het al iemand anders is opgevallen, maar ik vind de interface (en de hardware) verdacht veel lijken op die van de Xperia1 van SE. Ook door HTC gebouwd, maar die verschijnt (waarschijnlijk) pas in het najaar. Geeft HTC SE dan het nakijken? :+.
Jup lijkt er iid verdacht veel op. Maar die Xperia is ook een heel mooi toestel. En die heeft wel een qwerty. Dus het wachten waard denk ik. Alhoewel de release datum van dat toestel als maar later is.

Noxa wijzigde dit bericht 07-05-2008 09:51 (40%)

quote:
Noxa schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:49:
Jup lijkt er iid verdacht veel op. Maar die Xperia is ook een heel mooi toestel. En die heeft wel een qwerty. Dus het wachten waard denk ik. Alhoewel de release datum van dat toestel als maar later is.
Precies, ik hoop dan wel dat het uitstellen niet ook van toepassing is op de Diamond.
Ik vermoed trouwens wel dat de Xperia een stuk duurder wordt.

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

quote:
lazrambo schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:23:
Dit wordt de opvolger van mij HTC P3600 :9~ , mijn abonnement is bijna afgelopen en zat al 2 maanden te twijfelen over welke telefoon ik dit keer zou nemen maar kwam niet verder dan N95 8GB of de HTC Touch.
Afgelopen HTC topics volgende is het me wel duidelijk geworden dat na die verwachte releasdatum het altijd minimaal een maand duurt voordat ie echt normaal leverbaar is in plaats van random losse toestellen in een paar winkels hier en daar, dus even goed op letten hoe je je contract verlengt ;)

quote:
Neem aan dat die HTC's simlock-vrij zijn >:)
En dat bij de Navi-packs ook een lader + houder zit ?

Wikko <Invictus> - 70 Undead Female Fire Mage op EU-Ragnaros
Braxe (Koelkast) - 70 Tauren warrior op EU-Ragnaros

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Graag de discussie beperken tot de P3700 en niet telkens neer kalken waar hij wel en niet te koop is etc :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

Als de Touch Cruise de 3650 is t.o.v de Touch de 3600; en de Diamond is de 3700, wat wordt dan de 3750? B-).

Is deze telefoon ook al te vinden op een site waarbij je de abonnementen kan zien die erbij horen?

Reg. datum: 03 februari 2005

zie de links twee posts boven jou....

Wii code: 1183-0152-3434-6775 |

quote:
gitkua schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:46:
zie de links twee posts boven jou....
Inderdaad maar het is wel jammer dat T-Mobile er weer NIET bij staat. Valt me wel op dat er de laatste tijd vaak geen T-mobile i.c.m. telefoon wordt aangeboden op internetsites

AMD Athlon 64 3800+, Asrock 939Dual-VSTA, Dual-channel PC3200 1024MB geheugen, 160GB Maxtor 8MB, 60GB Maxtor 2MB, Leadtek 6800GT 256MB DDR3, 400W Zalman voeding, HQ48 PRO Aopen ATX kast

Reg. datum: 28 september 2003

Ik ben op modaco de volgende zin tegengekomen.
quote:
There is tempered glass on the front of the Touch Diamond, a first for a HTC device. Touch surface -> tempered glass -> LCD
Ik vraag me af of hier nu ook nog een screenprotector bij benodigd is. Wellicht dat een gsm kenner hier iets zinnigs over kan roepen??

ReVolpe wijzigde dit bericht 07-05-2008 13:34 (0%)
Reden: Spelfoutje

Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)

Vis
Reg. datum: 23 december 2004

quote:
ReVolpe schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:12:
Ik ben op modaco de volgende zin tegengekomen.

[...]

Ik vraag me af of hier nu ook nog een screenprotector bij benodigd is. Wellicht dat een gsm kenner hier iets zinnigs over kan roepen??
Krassen blijf je altijd zien, ik zou sowieso een screenprotector gebruiken. En bij deze touch zou ik me kunnen bedenken dat je een screenprotector voor de hele voorkant neemt (is zelfs nog mooier, ivm randjes).

quote:
lazrambo schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:11:
[...]

Inderdaad maar het is wel jammer dat T-Mobile er weer NIET bij staat. Valt me wel op dat er de laatste tijd vaak geen T-mobile i.c.m. telefoon wordt aangeboden op internetsites
Terwijl ik een artikel op internet las (http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/7313/fromfeed) en daarbij stond dat ie zeker door T-Mobile wordt aangeboden! Maar goed nog geen prijzen van te vinden icm abo van t-mobile!

Rule #1

Stukje tekst van PDAshop.nl wat wel erg de moeite waard is om te weten:
quote:
Gaat uw telefoon tijdens een vergadering ongewenst af? Draai de Diamond op zijn rug en hij gaat direct op stil. Dit wordt mogelijk gemaakt door de ingebouwde accelerometer. Deze bewegingssensor houdt kantelingen nauwkeurig in de gaten. En zelfs de stylus zit vol met gadgets. Pak hem uit zijn houder en de Diamond springt direct tot leven. En wilt u tijdens een gesprek even iets noteren? Bij het pakken van dit pennetje komt meteen het notitieblok tevoorschijn. Notities die u tijdens een gesprek maakt worden bovendien direct gekoppeld aan de contactpersoon waarmee u belt.
Heerlijk innovatief allemaal. Het wordt er steeds beter op :)

Verder wordt uit deze tekst dus duidelijk dat de Diamond dus inderdaad een stylus heeft (moet hebben), mits PDAshop het allemaal echt 'weet'. (Hoe komen zij aan die info???)

BramT wijzigde dit bericht 07-05-2008 14:02 (4%)

Rule #1

Gisteren is er een hands-on filmpje van de Diamond in actie op youtube gezet! (tevens toegevoegd aan TS)

De snelheid benaderd die van de iphone, maar toch niet helemaal. Verder zie je dat de FLO-interface echt overal zit :) en de G-sensor behoorlijk accuraat is (zie het marbles-achtige--spelletje).

Helaas geen video van 'normale' acties. Ik ben zelf benieuwd hoe het bellen (zoek naam in 200 nummers) en sms-en gaat. Wat voor keyboard heb je bv tot je beschikking?...

/edit: nog een hands-on!

Beide filmpjes zijn nu embedded in de TS.

BramT wijzigde dit bericht 07-05-2008 14:16 (9%)

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Ik mag er morgen mee spelen en ik ga dan even een preview ervan maken. Ben best benieuwd want volgens mij is het een aardig apparaat :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

Reg. datum: 03 februari 2005

^^ Tof! How come dat je ermee kunt spelen?

Wii code: 1183-0152-3434-6775 |

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws