Reg. datum: 24 juni 2005
Mijn zwager heeft de Sonos met wat sattelieten en die heeft dan behoudens de hogere prijs toch wel wat meer voordelen.
De software, dient die altijd te draaien of alleen maar bij het toevoegen van muziek?
Sonos <> Squeezbox.quote:jantje.vlaam schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:31:
Heeft er iemand wat meer info over de te installeren software?
Mijn zwager heeft de Sonos met wat sattelieten en die heeft dan behoudens de hogere prijs toch wel wat meer voordelen.
De software, dient die altijd te draaien of alleen maar bij het toevoegen van muziek?
-| Joy, zwavelzuurinhallatie! 't jaar begint goed ! ) |-
Mijn vraag ging dus over de Squeezebox software. Nier over de Sonos software, die hebben geen te installeren software.quote:Falcon10 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:17:
[...]
Sonos <> Squeezbox.
Dus dit soort vraag hoort niet in dit topic
In elk geval voor Sonos moet je de sonos software gebruiken.
En die draait altijd,anders kan je geen muziek toevoegen.
Gigabyte P35-DS3P | C2D E8200 | 2x OCZ 2GB PC6400 | Sapphire HD3850 ultimate | Samsung 226BW
Canon 40D | EF-S 17-85 IS USM | EF 50mm f/1.8II

Probeer het eens, je kunt squeezecenter prima installeren zonder squeezebox.quote:jantje.vlaam schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:31:
Heeft er iemand wat meer info over de te installeren software?
Alleen voor het opladen.quote:DoubleMX schreef op zondag 18 mei 2008 @ 08:54:
[afbeelding]
wat is het doel van dat dock dat er bij zit ? Is dit allen opladen of ontvangt deze de signalen van de afstandsbediening en stuurt ze door naar het kastje?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
dit komt wel goed uit want dit gaat gewoon door de muur, tog?quote:Xander schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:16:
Alleen voor het opladen.
Afstandsbediening zelf werkt via wifi.
Gaat gewoon door muren, net als je wireless laptop bijvoorbeeld. Zowel de ontvanger als de controller hebben een eigen netwerkkaart aan boord. Daar had ik nog even niet bij nagedacht want ik heb nml een ACL op MAC adressen op mijn WIFI router.quote:DoubleMX schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:39:
[...]
dit komt wel goed uit want dit gaat gewoon door de muur, tog?
moet je hier een wireless modem voor aanschaffen of werkt dit via de antenne van de Squeezebox?
Niet waar.quote:
Ik heb vorige week zondag (de 11e) trouwens ook een Duet besteld. Vanwege de lage prijs (¤271) bij electronicagigant besteld. 6 tot 11 werkdagen levertijd stond erbij, zou uiterlijk dinsdag de 27e moeten binnen zijn dus. Maargoed, voor 60 euro verschil wil ik wel even wachten.quote:• An “all-wireless” installation, where you already have a wireless network in your home and you will connect both Squeezebox Controller and Squeezebox Receiver to it.
• A “hybrid” installation, where you have both a wireless and wired network in your home, and you will be connecting Squeezebox Controller wirelessly and Squeezebox Receiver with an ethernet
cable.
• A “bridged” installation, used when you only have a wired network. In this configuration, Squeezebox Receiver is connected to your network with an ethernet cable, and Squeezebox Controller uses the Receiver as a “bridge” back to your network.
Xander wijzigde dit bericht 18-05-2008 19:01 (19%)
Tja, imo niet...quote:cc12 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 03:28:
Zou het niet handiger zijn geweest van Logitech om een afstandbediening te nemen met een ingebouwde fkash-geheugen zodat je de pc uit kan zetten?
SD kaartslotje ? Meen je dat ?quote:Xander schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 07:57:
[...]
Overigens heeft de Duet-remote een SD kaartslot. Wie weet komt de mogelijkheid er nog wel eens met een firmware update.
-| Joy, zwavelzuurinhallatie! 't jaar begint goed ! ) |-

Xander wijzigde dit bericht 27-05-2008 08:19 (10%)
Duidelijk, het ging inderdaad om de combinatie. Het is jammer dat de Duet niet ook nog een infrarood poortje heeft.quote:Xander schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:56:
Wil je ervaringen met de Harmony one en met de Duet? Of ervaringen met de combinatie van beide?
Voor zover ik weet zijn ze helemaal niet te combineren namelijk. De Duet receiver heeft (itt tot de SB3 ed) helemaal geen infraroodoogje meer en is alleen via wifi te bedienen...
Ja, maar deze werkt lang niet zo fijn als de duet controller. Ik gebruik het eigenlijk nooit op m'n iPhone.quote:Er is nu trouwens ook een mobile skin voor squeezecenter zodat je met je iPhone of iets dergelijks op je server doorheen je collectie kan surfen. Iemand die dit al geprobeerd heeft?
Met Google Maps coole applicaties / websites bouwen? Kom werken bij SWIS!
Met Google Maps coole applicaties / websites bouwen? Kom werken bij SWIS!
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus