quote:
begintmeta schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:59:
Ik ben nog steeds wel erg benieuwd waarom toen is gekozen voor het verwijderen van de gesubmitte link in plaats van het bewaren/laten staan tot 2-5-08 bijvoorbeeld. Het lijkt er op dat alle links op 1 mei getrashd werden, om hoeveel submissions gaat het dan eigenlijk?
Ik neem aan dat het belangrijker is dat de update is vermeld dan dat iedereen die de update heeft ingestuurd, vermeld wordt. Ik kan mij herinneren dat meerdere tweakers een link voor OpenBSD 4.3 hebben ingestuurd. Van die mensen pak ik altijd de eerste die het ingestuurd heeft en vervolgens wordt er naar de bron van de update gelinkt en niet een andere website. Het kan dus goed zijn dat iemand iets ingestuurd heeft wat met een andere bron online wordt gezet.
Ik ga, wil en kan niet zeggen hoeveel er dagelijks ingestuurd wordt. De submitqueue - waar de items die door jullie wordt ingestuurd in terechtkomt - is niet onze primaire bron van nieuws en meuk, maar het helpt ons wel met het vergaren van nieuws en laat ons in mindere mate zien hoe belangrijk iets door de community wordt gevonden.
quote:
Een soort moderatiequeue zoals DukeBox voorstelt is ook wel een aardig idee denk ik.
Een moderatiequeue is out of the question, daar kan ik snel en duidelijk over zijn. Misschien dat dat in de toekomst wellicht ooit heel misschien waarschijnlijk vermoedelijk zal gaan veranderen, maar op dit moment is de Meuktracker een onderdeel van de redactie en wordt dan ook door betaalde krachten onderhouden. Er is gebrainstormd over een aantal ideeën om de Meuktracker uit te breiden, maar het gaat goed zoals het nu is.
Er zijn een set regels waar we ons aan houden, maar het bevordert de 'meukflow' niet als daar nog meer regels omheen worden gemaakt. Meukposters en nieuwsposters kunnen aanvoelen wanneer iets direct online moet of nog even kan blijven liggen om andere meuk voor te laten gaan. En daar heb ik al jaren het volste vertrouwen in.
Ik begrijp waar je naar toe wil, maar op dit moment is er nog geen verandering nodig. Voor ons loopt de Meuktracker goed, maar dat neemt niet weg dat we open staan voor suggesties

.
quote:
Wiethoofd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:13:
Over het niet submitten op de feestdagen vlieger gaat volgens mij niet helemaal op.
Bart van Klaveren woont in Finland en heeft geen/minder last van de Nederlands feestdagen en kan keurig vanuit huis de meuktracker bijhouden/updaten en de submitqueue in de gaten houden op onze vrije dag(en)
Wij zijn een Nederlands bedrijf en als er hier een vrije dag is, dan hebben we hier vrij en kunnen de mensen die willen werken, gerust werken. Als iemand besluit om dan niet te werken, dan neemt hij/zij die dag voor zich - al helemaal iemand die zowat elke dag updates bijhoudt. Bovendien heb jij geen inzicht in hoe wij te werk gaan en welke beslissingen hierbij worden genomen. Ik zou het fijn vinden als je dat soort reacties achterwege laat

.
Robin wijzigde dit bericht 05-05-2008 13:21 (17%)