Gathering of Tweakers

Quicksearch
Als historian heb je alleen geen prospector :'( Ik zag gisteravond minstens 7 rich ancient iron deposits en ik had geen mining pick :|

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Annon Amarth - Lord of the Rings Online Kinship [Laurelin] | LOTRO blog

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
MueR schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:56:
Als historian heb je alleen geen prospector :'( Ik zag gisteravond minstens 7 rich ancient iron deposits en ik had geen mining pick :|
Tjah dat komt omdat hij primary scholar is, snap sowieso niet waarom weaponsmith hier in is opgenomen, maar goed. Mijn explorer verzamelt dan ook de ore's en maakt er ingots van, en aangezien hij lvl49 is heeft hij er in overvloed, en voorziet hij mijn weaponsmith van ingots.
Ik kan ze op op AH gaan kopen, maar vind de prijs gewoon belachelijk hoog.

euh...ja

Kreeg gisteravond een level 47 tank in onze kin ineens zomaar een rename. Haar naam 'Iluve' was niet gepast. Na 4 tickets met een verzoek om contact met een GM, die blind werden gesloten (ik had dit voor haar gedaan, aangezien ze zelf nogal kwaad was), vertelden ze mij dat ik moest stoppen met tickets aanmaken, of dat ik anders een official warning zou krijgen wegens ticket spam. Bij de volgende waarschuwing zou ik 3 dagen geband worden.

Toen werd ik een beetje kwaad. Mijn reactie was een nieuw ticket met daarin letterlijk:
quote:
Give me the warning then. But only after you have called in your supervisor and I have talked to him or her
. 3 minuten later kwam dezelfde GM mij een officiële waarschuwing geven. Hij had al met de supervisor overlegd zei hij. Na een compliment van mijn kant over zijn onvermogen tot het lezen van tickets vroeg ik nogmaals naar de supervisor, dit keer kwam er wel een.

Zijn we er nog bij? Nee? Even een samenvatting:
Doel van het gesprek: een (in onze ogen) onterechte namechange ongedaan maken
Resultaat bij het eerste "echte" contact: official warning wegens spam

De supervisor was een verbetering, al scheelde het niet veel. Hij vertelde zn naam, dat ie Senior GM was en dat de namechange terecht en onveranderlijk was. Dat was natuurlijk niet wat ik wilde horen (het was ook niet waar). Dus ben ik maar even stap voor stap de naming violations met hem doorgelopen.

Dat was hij schijnbaar al snel zat want hij vertelde me dat de naam ongepast was voor een roleplay server, de naam was namelijk niet in 'the theme and spirit of the game'. Tot mijn genoegen kon ik hem mededelen dat deze naam was afgeleid van de naam 'Ilúvatar', een naar toch zeker in de 'theme' van de game.

Nadat ik ook dat argument had weerlegd, waren het ineens meerdere mensen die aanstoot namen aan deze naam (4 mensen tot dusver). Van November 2007 tot nu hebben 4 mensen gemeend dat de naam niet op een RP server past. Wat een recordaantal :| Ondertussen hadden er 3 GMs en een Senior over beslist, dus was daarmee de kous af, vonden ze. Ik niet. Hij wel.

Nou ja, dat pakken we nog wel op met Codemasters. Ik besloot om toch maar even heel duidelijk te maken absoluut niet gecharmeerd te zijn van de warning en vertelde hem dat ik deze weigerde te accepteren.
quote:
GM: "Had je maar niet moeten spammen"
Rhy: "Ik had niet 4 tickets gemaakt als er op fatsoenljike wijze gereageerd zou zijn. Door het blind sluiten hiervan, was er voor mij geen mogelijkheid om te reageren. Ik moest wel."
GM: "In het derde ticket hebben we je duidelijk gewaarschuwd er mee op te houden, en toch maak je een nieuw ticket"
Rhy: "Ik begon mijn vierde ticket dan ook expres met de zin: 'geef me die warning dan maar, als dat betekend dat ik iemand te spreken krijg'"
GM: "dan had je in je 2e ticket om een hogere GM moeten vragen, dat geeft je niet het recht te gaan spammen, zo zijn de procedures nou eenmaal"
Rhy: "Ik ben niet op de hoogte van deze procedure, aangezien ze niet in de knowledge base of op het forum staan"
GM: "Evengoed blijf je tickets aanmaken na een waarschuwing, en je vrienden ook"
Rhy: "Dus ik krijg een waarschuwing voor het niet volgen van procedure die niet aan spelers bekend is gemaakt, maar waar ze zich wel aan dienen te houden? En daarbij wordt ook het gedrag van anderen mij nog aangerekend?"
GM: "Dit is niet de juiste manier om een klacht op te lossen"
Rhy: "Het straffen voor een overtreding van regels wanneer die regels maar bij een partij bekend zijn is ook fout."
Rhy: "Dit is net alsof je me een boete geeft voor 70km/u rijden op een weg waar de politie heeft bepaald dat er 50 gereden wordt, maar dit niet laten weten aan de gebruikers van die weg."
GM: "Oke dan, de warning wordt ingetrokken."
Rhy: "En de rename? Kan die ongedaan worden gemaakt wanneer we kunnen aantonen dat deze wel degelijk binnen dit spel kan, ook op een roleplaying server?"
GM: "Je kan het proberen via <email adres>"
Bovenstaand gesprek is heel losjes vertaald. Het origineel wordt niet vrijgegeven.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Annon Amarth - Lord of the Rings Online Kinship [Laurelin] | LOTRO blog

Ongelooflijk. Hierbij krijg ik altijd het gevoel dat die mensen de macht fijn vinden en zodra er enigszins geredeneerd wordt ze boos worden omdat ze het gevoel krijgen dat die macht wordt afgenomen ofzo... 8)7

Welke server was dit?

Gister weer lekker bezig geweest. Weer leveltje up.

Is er trouwens ongeveer een lijn in de gebieden met questen? Begon zeg maar in Bree, Stable met questen, daarna kon je door naar Hobbiton als je wat geleveld had, ben daarna naar lone-lands gegaan en zit nu in north-downs. De quests kloppen dan ook aardig met je lvl. Wat komt hier ongeveer na?
Dit was op Laurelin.

Na ND/Lone Lands komtEverswim en dan Trollshaws.

Region name change: EvenSwim

Wat ik zo triest vind aan de GM's is dat zij niet wat beter opletten op Echte onterechte namen van chars en namen die zij niet kennen en dan maar name-changen of temp bannen.

Men moet is wat consistenter zijn in hun protocol. Daarbij is het triest als spelers andere spelers gaan ticketen vanwege hun naam. Zo heeft een iemand mij er eens bij genaaid door een ticket te sturen, omdat mijn naam te lang was. Iedereen in Kin of PUG kort het af, dus laat me nou eens. Is dat de verdienste van meer dan een jaar spelen met 4 level 50-ers?

Wat me helemaal stoort is dat ze op high level een naam gaan wijzigingen. Zo kreeg onze burglar uit de Kinship Tuffasold ( vast een UK woord voor iets vreemds) een namechange toen hij dingde naar level 50 in: Tuffers.

Het scheelde weinig of hij had zn char ge-deleted uit woede.

Een ander verhaal is de char Morphling die zijn naam op level dertig moest wijzigen in Morph( Xmen????). Dat vond hij niet leuk, hoewel Morphling ook niet geheel RP is.
Daarna maakte hij een tweede char en die heet tot nu toe lvl 50 nog steeds Morphling.

Odd.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 32 LOREMASTER Asphirriallianna

Ach, ik heb een maand geleden ofzo een speler gereport die 'Stomme' heette, met 'Bijlzwaaier' als achternaam. Volgens de wijsneus van een GM betekende het iemand die niet kan praten, want hij sprak afrikaans hoor, hij kende dus een beetje nederlands... right..

Overigens, de naam Iluve staat hier: http://hem.passagen.se/benninge/quenya-english.html?k

It's me, Mario!

Op Evernight loopt er een gozer rond met:

Maandag, Dinsdag, Woensdag, Vrijdag, Zondag.

En een andere gozer:

Bavaria, Grolsgh, Bierglass.

Ook namen zoals:

Windvlaag,
Kontdraad,
Beertje,
Biertje,
Haamer,
Emmr,
Leupen,
Mungoel,

en nog andere gekken die ik afgelopen jaar op Evernight zag, stuk voor stuk nederlanders. En de meeste zoals dindsdag lopen nogsteeds rond.

Vaage mensen :P

Is evernight RP?

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 32 LOREMASTER Asphirriallianna

It's me, Mario!

Nee maar dan nog, op Evernight word er ook fanatiek met rename's gestrooid. Een maat van me hete: Pirigrin en moest zijn naam gedowngen aanpassen in Pirigin. :x

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat op Evernight gestrooid wordt met rename's, ik zie nog steeds dinsdag, lekkerding en kwikshot rondlopen, en nog wel meer die ik zo uit mn hoofd niet weet...

Ach, iemand uit de kin zag een loremaster rondlopen op Laurelin die zn beer 'Masturbeertje' genoemd had. De GMs vonden het niet sexually explicit. 8)7

Mijn pet heeft ook de meest beroerde namen, maar die worden amper gewijzigd. Maanden lang had mn captain, herald Mitch Buchanon bij zich.

Jorgasme wijzigde dit bericht 15-05-2008 16:03 (3%)

It's me, Mario!

quote:
Ltje schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:41:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat op Evernight gestrooid wordt met rename's, ik zie nog steeds dinsdag, lekkerding en kwikshot rondlopen, en nog wel meer die ik zo uit mn hoofd niet weet...
Ik heb denk ik meer dan 50 man zien verdwijnen door alle rename's, voornamelijk mensen waar ik in de beta en begin van de game speelde. De meest absurde namen mogen wel en alle lore-achtige namen worden lichtjes aangepast. 8)7

Ergste is dat het niet boeid welke server of welke naam, als ze eenmaal je nick aanpassen heb je 0.1% kans hem ooit terug te krijgen. |:(

ik kreeg een mailtje dat mijn account is gesloten en ik hem weer kan openen ofzo :D 6 maanden niet actief geweest en dat duurt nog wel even ook ik wacht wel tot ik naar level 60 kan :D

quote:
Legolas_1973 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:02:
ik kreeg een mailtje dat mijn account is gesloten en ik hem weer kan openen ofzo :D 6 maanden niet actief geweest en dat duurt nog wel even ook ik wacht wel tot ik naar level 60 kan :D
Heeft misschien met afgelopen weekend te maken? Ik meende dat je toen 4 dagen vrij kon spelen vanwege het 1 jarig bestaan van de game ofzo?

The Flying Dutchman

Ik heb een mailtje gehad dat mijn account opgeheven is ivm inactiviteit. Als ik weer wil spelen moet ik opnieuw beginnen (wat ook het leukst is natuurlijk, ik lig er al zo lang uit).

Nu zit ik er over te denken om weer (opnieuw) te beginnen. Zijn er nog redelijk jonge servers of heeft inmiddels iedereen al het maximale lvl bereikt en loop ik dus alleen door de wereld van beginners? En op welke servers zijn er veel Nederlanders actief? Ikzelf vind het namelijk leuker om in een kingschip Nederlands te kunnen praten.

quote:
Thorgrem schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:29:
Ik heb een mailtje gehad dat mijn account opgeheven is ivm inactiviteit. Als ik weer wil spelen moet ik opnieuw beginnen (wat ook het leukst is natuurlijk, ik lig er al zo lang uit).

Nu zit ik er over te denken om weer (opnieuw) te beginnen. Zijn er nog redelijk jonge servers of heeft inmiddels iedereen al het maximale lvl bereikt en loop ik dus alleen door de wereld van beginners? En op welke servers zijn er veel Nederlanders actief? Ikzelf vind het namelijk leuker om in een kingschip Nederlands te kunnen praten.
De meeste mensen in dit topic zijn volgens mij actief op Laurelin. Er zijn veel mensen ook die net begonnen zijn, omdat het spel zo goedkoop te verkrijgen is in Nederland. Over weinig beginners zou ik me dus niet druk maken.

The Flying Dutchman

Dank je voor het antwoord. Ik heb net alle downloads gedownload (dat duurde bijzonder lang zo na 10 maand niet spelen) en was er helemaal klaar voor.... Was welteverstaan want ik dacht dat ik ook via ideal kon betalen, niet dus. Morgen maar even een gamecard halen.
Ik zag ook dat mijn oude karakter op snowborn zat.

Nu zit ik nog te twijfelen of ik een Lore-Master moet gaan worden of een Hunter. :) Moeilijk...

quote:
Thorgrem schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:29:
De verdeling tussen high en lowlevels is er altijd genoeg. Er zijn naar ik weet in ieder geval veel Nederlanders op Laurelin. Mijn hele kinship is eigenlijk Nederlands, het is onze standaard taal op teamspeak in ieder geval. De enkele engelstalige in onze kin zit ook niet op TS :) Het begint zo langzamerhand wel steeds verder gevuld te raken met GoT leden in ieder geval.

MueR wijzigde dit bericht 17-05-2008 00:36 (6%)

Ik log in op mn alt, krijg gelijk berichtje of ik meewil op mn minstrel voor Thrang en Thaurlag. Nja, sure, waarom niet. :P
Thrang al wel wat keren vaker gedaan, en ook deze keer was makkie. Maar hij blijft een gruwelijke voorkeur hebben met wounds spammen op mij... :S Ik gok dat ik deze keer 20 keer de wound had, de volgende keer ga ik tellen, echt absurd. :P Nja, hij was wel snel dood, eitje. :)

Vervolgens met broken chain link +3 hope opgehaalt, en toen de balrog gedaan. Onze kin had hem 1 keer eerder neergehaald, en nu dus voor de tweede keer, met een healer die het nog niet eerder had gedaan. (me :P ). Maar het begon vlekkeloos, ging allemaal lekker. Everseer ging neer, vervolgens druk elfchick en MT healen. Opeens een AoE attack van rog en alle 2 de healers waren down. :S Snel gerest, en verder gehealt. Vrolijk verder phieuw phieuw op balrog doen, en ging allemaal vlot. Ik wist niet precies verder wat er van mij verwacht werd, behalve MT en elfchick healen. Die zaten vrijwel de hele tijd op full health, behalve MT soms, zodat ik de helft van de tijd stond niets te doen, omdat ik power wilde sparen voor het geval dat. Dat had ik dus niet helemaal verwacht, dat ik gewoon niets stond te doen tijdens een balrog vechten. :P
Maargoed, laatste 12k, alles dr' opgooien, en toen lag ie al weer dood aan onze voeten! :D

Ben ik echt blij mee! :D

2 keer shoulders gedropt ook nog is, en dat deed ie de vorige keer dus ook al, dus schiet al lekker op zo met de shoulders. :)

It's me, Mario!

Tja, sinds book13 is Thaurlach zo zwaar generfed (nerfs die niet in de patchnote's staan, op 1 na dan) dat vrijwel iedere kin na book13 meteen succes had. Erg mooi om eindelijk van de frustratie af te zijn, maar wel triest dat het hele "prestatie" gevoel weg is.

Nerfing was niet nodig geweest, want pre-book13 werd hij zelfs met 6 man neergehaalt. :/

Na een maand geklooi met LotRO en mijn GFX card vanavond weer eens durven te spelen. Geen BSOD, heerlijk gegamed. Wel allemaal in mijn uppie, maar dat was niet erg. Vind wel allemaal gold en platinum tokens. Moet zeggen dat mijn lvl 44 huntertje toch heerlijk speelt. Vanavond meerdere malen lvl 45 monstertjes met minstens 2x zoveel morale als mezelf gedowned. Nix dood gaan, gewoon killen. Even B6C1-5 doorlopen, maar nu moet ik zo'n dorp in. Heb daarvoor toch wel even een vriendje nodig (hoop op een hobbit burglar, die combinatie gaat wel lekker). Oftewel, gewoon een blij gevoel.
Alleen, dat fluitje van je knol roepen, dat is echt bagger. Ik hoop niet dat dat agro trekt.

Welk karakter is eigenlijk niet zo heel populair om te spelen?
Ik ga dus ook weer een nieuw karakter aanmaken en ik zit te twijfelen tussen een Lore-Master een Guardian en een Hunter. Ik heb het spel in het begin als hunter gespeeld en dat beviel eigelijk prima. Maar misschien is het ook leuk om iets te kiezen waar er niet zo veel van zijn zodat ik later wat gewilder ben in groepen. :)

quote:
Thorgrem schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:33:
Welk karakter is eigenlijk niet zo heel populair om te spelen?
Ik ga dus ook weer een nieuw karakter aanmaken en ik zit te twijfelen tussen een Lore-Master een Guardian en een Hunter. Ik heb het spel in het begin als hunter gespeeld en dat beviel eigelijk prima. Maar misschien is het ook leuk om iets te kiezen waar er niet zo veel van zijn zodat ik later wat gewilder ben in groepen. :)
Het minst gespeeld is denk ik een burglar. Daarnaast is lore-master erg nuttig en minstrel is ook altijd nodig. Hunters zie ik echt TE vaak.

http://specs.tweak.to/15333

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws