[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 7
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 08 mei 2000
Ik denk dat het bij mij ook wel het geval zal zijn, vooral omdat ik ook nogal eens loop te zoeken naar een bepaald gebied, of een item dat je moet oppikken of een Enemy die je moet verslaan. Een tweede keer heb je dat niet (of nauwelijks) en kun je er zo doorheen lopen.quote:Ltje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:56:
[...]
Ik merk wel overigens dat nu ik met een tweede character bezig ben, ik een stuk sneller level. Mijn main minstrel ging ik inderdaad ook erg langzaam, lekker veel lezen, en er gewoon van genieten.
The Flying Dutchman
Reg. datum: 11 juli 2006
Was ook lekker vrij en kon vanochtend spelen. Jammer genoeg dus niet. Hoe laat zijn ze er weer? 1 uur toch? Of is engeland later en wordt het 3 uur?quote:Thorgrem schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:44:
Zoals elke donderdag zijn de servers offline voor onderhoud. Ik ben pas deze week weer begonnen met spelen en was het even vergeten. Dacht ik lekker op mijn vrije dagje LOTRO te kunnen spelen....
Normaal om 14:00 maar het wil nog wel eens een uurtje uitlopen....quote:MADG0BLIN schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:51:
[...]
Was ook lekker vrij en kon vanochtend spelen. Jammer genoeg dus niet. Hoe laat zijn ze er weer? 1 uur toch? Of is engeland later en wordt het 3 uur?
"Real life" is that big high-resolution, high-colour screen saver behind all the windows.
Reg. datum: 06 augustus 2002
14.00 uur BSt vandaag (dus al wat langer dan normaal) is 15.00 uur hier. Met wat uitloop, wordt voor mij pas gamen na de veragdering.quote:MADG0BLIN schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:51:
[...]
Was ook lekker vrij en kon vanochtend spelen. Jammer genoeg dus niet. Hoe laat zijn ze er weer? 1 uur toch? Of is engeland later en wordt het 3 uur?
Reg. datum: 20 februari 2007
Verder is Lore ook belangrijk voor mij, wat is vanuit dat perspectief de beste class voor de dwarf?
En nog een ding, ik moest aan het begin een gebied kiezen waar mijn dwarf vandaan kwam (lonely mountains, iron hills, etc.) Heeft dit nog invloed op iets? Latere quests? Of alleen uiterlijk?
Reg. datum: 15 mei 2007
Vanuit lore zijn zover ik weet zowel de guardian als champion heel goed te verantwoorden, gewoon sterke melee-vechters in zware wapenuitrusting. Als champion die volledig aan de lore wil vasthouden is het misschien logischer een 2-handed axe te gebruiken dan om 2 zwaarden te dualwielden, maar allebei is mogelijk, dus dat is maar net wat je aanspreekt.
Begin gebied speelt alleen mee in kiezen van uiterlijk. En je krijgt er een titel voor. Dus Ricarus of the Lonely Mountains, of Ricarus of the Iron Hills. Maar de invloed daar van is miniem, zeker aangezien de meeste mensen toch later voor andere titels willen gaan.
Zelf heb ik zowel een dwarf champ als een dwarf tank en de laatste spreekt me beduidend meer aan (maar dat kan ook door de class an sich komen).
Echt lekker damage uitdelen is er voor een tank niet bij ook al kan je met een two-hander en/of in overpower mode best wel wat natuurlijk, en op de lange duur is een tank vaak toch succesvoller dan een champ.
Wb de lore: een dwarf staat als een huis tank, onverzettelijk en niet als een heen en weer rennend typetje . . . imho
Vanmorgen nog een leuk (creepside) evenementje gehad.
In de buurt van Tir zag ik een melding van ~ranger defeats Ongburz Archer (ofzo), er was dus een ~ranger bezig mijn orc vriendjes af te slachten. Al zoekende stuitte ik op een LM en een hunter die ook al bezig waren om al m'n vriendjes bij Tir om te leggen.
Wmb overduidelijk een poging om de Keep te nemen met behulp van die ~ranger, best leuk natuurlijk om dat met zo weinig te doen maar ik was met mijn warg en dan kan ik dat natuurlijk niet zomaar toelaten
De twee freeps deden het best wel netjes (het waren dan ook freeps met een behoorlijke rank dus geen newbies), voorzichtig pullen en één voor één afmaken. De LM had mijn meeste aandacht, ik hield scherp in de gaten wanneer zijn stun-immunity 'afliep' en toen dat gebeurde terwijl ze net een paar nieuwe orcs/trolls pullden sloeg ik vanuit stealth toe
De hunter vluchte niet onmiddellijk (had ik wel een beetje op gehoopt), maar werd door de orcs bezig gehouden, de LM liet ik lekker staan, weet 'ie ook eens wat het is om hulpeloos te zijn
Niet dat ik de hulp van andere fcreeps ingeroepen had, het was veel te leuk zo solo, maar dat wisten zij niet natuurlijk
Volgende stap was het opspeuren van de ~ranger die al op de bovenverdieping bezig was. Na een dubbele pounce kon ik al bijna ruiken dat het dun in z'n broek liep, en na een paar slappe (en mislukte) pogingen om mij aan te vallen (terwijl de troll 'm op z'n kop stond te kloppen
Voordat 'ie vanaf het balkon naar beneden kon springen trakteerde ik 'm op een Tendon Shred waarmee een wb geopend werd en de troll een paar extra seconden de tijd kreeg om 'm op z'n kop te zitten.
Uiteindelijk kon vriend ~ranger met gebroken beentjes wegkomen, en Tir was weer even veilig
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Foei!quote:botoo schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:51:
Niet dat ik de hulp van andere freeps Creeps ingeroepen had, het was veel te leuk zo solo, maar dat wisten zij niet natuurlijk.
-wat is je creepside ingame naam eingelijk? je zit op laurelin?-
Rexcore wijzigde dit bericht 22-05-2008 15:17 (11%)
Angst is de moordenaar van het verstand
"Real life" is that big high-resolution, high-colour screen saver behind all the windows.
Reg. datum: 28 januari 2006
't wordt wel tijd dat ze 't gewoon van te voren aangeven, het zou langzamerhand toch wel tot ze door moeten dringen, helemaal als ze een patch uitbrengen
oepsquote:Rexcore schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:16:
Foei!
-wat is je creepside ingame naam eingelijk? je zit op laurelin?-
(gecorigeerd
Als goedmakertje een must-read parody over de felleowship in EM: http://www.whatthehellisw...ple.com/lotro/TLOTROC.htm
100% rofl
Nee ik zit op Eldar, creepname Apbt Furball - Warg 7, en Ignor(e) - Defiler 4
M'n Defiler gebruik ik niet zo vaak, meer als een keep verdedigd moet worden tegen een freepraid en/of als er nog geen creepraid is met de vaste kern.
Stats:
Het valt op dat ik weing kb's heb maar relatief veel kills in vergelijking met anderen. Ws omdat ik veel en vroeg charge en probeer de Minstrels en LM's te stunnen/silence/eye-rake om daarna 10K damage te mogen incasseren, movement is er dan ook niet meer bij me tal die stacked CC
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Guard met 2H in overpowerstance is leuk, maar je schakelt snel over op 1H + shield + defensive stance (block/parry) als het iets heftiger wordt. Je healt duikt (te) snel omlaag met 2H zonder bijkomende bescherming.
Als de gasten iets leren van hun versiebeheer, dan zouden ze ook uit het verleden kunnen opmaken, dat de downtime altijd langer duurt dan hun 13.00 gmt.quote:rik86 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:18:
och, ik had er eigenlijk al op gerekend
't wordt wel tijd dat ze 't gewoon van te voren aangeven, het zou langzamerhand toch wel tot ze door moeten dringen, helemaal als ze een patch uitbrengen
Laten ze gewoon wat vroeger opstaan en eerder de boel in gang zetten.
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Reg. datum: 28 januari 2006
dat 't uitloopt is op zich niet zo'n probleem, maar dat 't elke keer een uur is en ze stug de tijd niet gewoon een uur later zetten komt toch vrij onprofessioneel over bij mij
botoo: was inderdaad best grappig om te lezen
Reg. datum: 06 september 2007
Dus ik loop Futurezone binnen en dacht... Hey leuke aanbieding 5euro voor Lotro..
Thuis gekomen wil ik hem activeren is het een toegang pas om 10dagen eerder
te spelen dan dat hij uitkwam
Lekker dan verkopen ze nog steeds die dingen waar je niets meer aan hebt
Nou kan ik dus nog gaan zoeken in Rdam waar ze hem wel hebben want nergens
zag ik hem liggen
Voor vandaag stond er ook 14.00 uur, ze hadden al een uur extra genomen.quote:Jorgasme schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:02:
[...]
Als de gasten iets leren van hun versiebeheer, dan zouden ze ook uit het verleden kunnen opmaken, dat de downtime altijd langer duurt dan hun 13.00 gmt.
Laten ze gewoon wat vroeger opstaan en eerder de boel in gang zetten.
Bart Smit, 10 euro ,met 45 dagen speeltijd.quote:Shikaka schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:16:
Pff ik dacht laat ik eens de trial proberen. Erg leuk spel beter dan WoW![]()
Dus ik loop Futurezone binnen en dacht... Hey leuke aanbieding 5euro voor Lotro..
te spelen dan dat hij uitkwam![]()
Lekker dan verkopen ze nog steeds die dingen waar je niets meer aan hebt![]()
zag ik hem liggen
Dan heb je nog een founder versie te pakken, hiermee kun je idd 10 dagen spelen, en je krijgt ingame items. het voordeel van die founderkey is, dat zodra je de game koopt (10¤ nu ofzo), je na registratie kunt kiezen voor een actie, half jaar voor de helft van de prijs, of lifetime membership aanschaffen met korting. Die key is dus tochwel handig.quote:Shikaka schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:16:
Pff ik dacht laat ik eens de trial proberen. Erg leuk spel beter dan WoW![]()
te spelen dan dat hij uitkwam![]()
Lekker dan verkopen ze nog steeds die dingen waar je niets meer aan hebt![]()
zag ik hem liggen
euh...ja
En vooral die lifetime is via de founderpack de moeite waard.quote:Rfce schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:34:
[...]
Dan heb je nog een founder versie te pakken, hiermee kun je idd 10 dagen spelen, en je krijgt ingame items. het voordeel van die founderkey is, dat zodra je de game koopt (10¤ nu ofzo), je na registratie kunt kiezen voor een actie, half jaar voor de helft van de prijs, of lifetime membership aanschaffen met korting. Die key is dus tochwel handig.
Koste me daarna nog geen ¤ 200 voor een lifetime. Dus is een leuk setje als je anders met gamecards moet gaan werken
key is
Ach op zich geen probleem is wel een leuk doosje erbij
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.