Gathering of Tweakers

Quicksearch
Trotse oom

Ik heb mijn CE (die grote doos) bij de Bart Smit gekocht voor een tientje. Je kan ook kijken of je ergens de Gold edition kan vinden, daar zitten nog wat meer ingame dingen bij.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Die key werkt alleen met een retail versie. Jij hebt een pre-order kit lijkt het wel.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

quote:
MueR schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:07:
Die key werkt alleen met een retail versie. Jij hebt een pre-order kit lijkt het wel.
Zoals hij het omschreef heeft hij dat ook.

Dan heb je daar 3 euro te veel voor betaald :+

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Region name change: EvenSwim

Vanav weer een Rift event als van ouds. Heerlijk. We hebben sinds het opdoeken van kinship The Ancients er 3 raid minstrels bij, waardoor ik vanav eindelijk mn captain/chimp kan inschakelen.

Gisteren mn LM naar 37 getild, dus ook die gaat aardig goed op weg in 2,5 week.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Wat vinden jullie van het frontpage nieuws dat LOTRO misschien ook naar een console komt?

quote:
Thorgrem schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:07:
Wat vinden jullie van het frontpage nieuws dat LOTRO misschien ook naar een console komt?
Dat het helemaal niks met deze game te maken heeft ;) Ze hebben LOTR rechten voor alle platformen en zullen daar natuurlijk gebruik van maken.

"Real life" is that big high-resolution, high-colour screen saver behind all the windows.

quote:
ResuCigam schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:12:
[...]

Dat het helemaal niks met deze game te maken heeft ;) Ze hebben LOTR rechten voor alle platformen en zullen daar natuurlijk gebruik van maken.
Maar Turbine heeft in het verleden toch enkel MMORPG's gemaakt? Dan lijkt het me voor de hand liggend dat ze eerst zullen proberen om LOTRO over te zetten aangezien er al zo veel werk verricht is.
Zelf zie ik het overigens nog niet zo snel gebeuren, en al helemaal niet op dezelfde servers. Alhoewel dat wel mooi zou zijn.

Region name change: EvenSwim

quote:
Thorgrem schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:07:
Ik vind dat echt helemaal niks. Ik ben van origine een console gamer met een 360 en diverse sony consoles, maar LOTRO is geen Oblivion, want daar is het veel te breed voor qua menu's, knoppen, short cuts, logs. etc.

Ik moet er niet aan denken (ik heb referentiekader hierdoor), maar als consolegamer kan je geld beter steken in een pc en/ of pc game

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

Als lotro op de console komt za het een flink aantal aanpassingen nodig hebben om op dezelfde werelden te kunnen meedraaien, en als het niet in de bestaande werelden geïntegreerd kan worden praat je domweg over een heel ander spel.

Het heeft iig geen interesse opgewekt bij mij.

Soms heb ik het idee dat de GM's werkelijk geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, en meestal heb ik het idee dat ze zeker niet lezen/luisteren :(

Eergisteren is één van de beste/bekendste creep-side raidleaders gebanned omdat iemand hem gerapporteerd heeft vanwege z'n taalgebruik.

Nu heeft 'ie een pikant getinte manier van zich uitdrukken, maar beslist niet anders dan je continue op OOC hoort en hij is zeker nooit beledigend naar anderen toe. Integendeel zelfs, hij zorgt dat de spitit er een beetje inkomt/inblijft.

Blijkbaar heeft één of andere Minkukel Met Minderwaardigheidscomplex (MMM) bewust het profanity filter uitgezet om vervolgens te kunnen klikken naar een GM. GM kijkt dus totaal niet naar wat er werkelijk aan de hand is maar legt wel een 7 daags ban op. Discussie was er niet meer mogelijk.
Toen er op het EU forum een topic aan gewijd werd liep dat natuurlijk ook snel tegen een slotje op. Gelukkig heeft daar een GM de moeite genomen om inhoudelijk te reageren maar wederom met de hakken in het zand en zonder moeite te doen om de klanten tegemoet te komen.

Iedereen verwacht dat de MMM een gefrustreerde freep is die op deze manier hoopt een goede raidleader uit te schakelen :(

Kloothommels zijn die GM's, als ze op basis van deze gekleurde uitspraken mensen gaan bannen moeten ze ei'k minstens de helft van de freep populatie bannen omdat die een exact vergelijkbare manier van uitdrukken hebben.

Het profanity filter is er niet voor niets, he tstaat default aan dus wie er vanaf wil moet het zelf bewust uitzetten, ga dan niet janken als hetgeen geschreven word je dan niet aanstaat.
Verder moeten de GM's eens begrijpen dat als een profanity filter uitgezet kan worden dat er dan expliciet de ruimte word gegeven voor een meer kleurrijke taal, wil je dat niet dan hoef je alleen het filter vast te zetten.

Ik ben blij dat ik weinig met GM's te maken heb, als ik tegen een muur van onwil en onredelijkheid oploop haalt dat voor mij een hele hoop plezier uit het spel weg en zou ik veel makkelijker overstappen op iets anders.
AoC trekt . . .

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Ach, ik heb vorige week nog ergens een berichtje gepost over een naam die plots en zonder goede reden gewijzigd werd. Na een lange brief richting Codemasters en Turbine heeft de Customer Service Manager van eerstgenoemd bedrijf contact met ons gezocht en de situatie uitgezocht. Resultaat: Naam is terugveranderd met notitie dat deze niet gewijzigd mag worden, warnings op 2 accounts zijn verwijderd en dikke excuusbrief van de CSM :)

GMs zijn af en toe gewoon zakken stront, maar voornamelijk de frustie spelers (MMMs) zijn de boosdoeners.

Reg. datum: 06 september 2007

LOTRO naar de console.....neej liever niet
hoe wil je chatten? want heel de tijd praten lijkt me ook niets, hoor je 1000 mensen
door elkaar praten 8)7
En voor de rest kom je denk ik heel wat buttons te kort, enige wat ik kan bedenken is dan een soort menutje ala Mass Effect. Dan is het probleem alleen dat je niet snel genoeg een nieuwe aanval kan kiezen.
quote:
MueR schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:33:
Dan heb je daar 3 euro te veel voor betaald :+
jups weet het ach maakt op zich niets uit is niet dat ik van die 5euro wakker lig ofzo :P
vond het zelf alleen naaiend dat futerzone die dingen nog steeds verkoopt

E6750@3,4Ghz, 4x 1GB 800 DDR2 G.E.I.L. ULTRA, HD4850 512mb, Gigabyte P35-DS3R, Samsung 205BW, Vista Ultimate 64-bit

Reg. datum: 28 januari 2006

gisteren voor 't eerst serieus de rift in geweest met m'n lvl 50, ben wel 2x eerder geweest, maar 1tje was met m'n vorige kin alleen boss 3 en de 2e keer een random groep die dankzij een minder handige leider 2x dood ging voordat we bij een boss waren

deze keer 2-4 gedaan, was erg leuk moet ik zeggen
motiveert me ook gelijk wat vaker in te loggen met m'n lvl50, omdat er zo wel weer wat meer aan is :)

Vandaag weer een leveltje erbij, Halendur zit nu op level 30. Daarnaast lid geworden van het legioen van Eriador, eens kijken of dat een beetje leuk is en of het iets toevoegd. Verder hoopte ik vandaag master expert weaponsmith te worden, ik had 170 rich iron ore gedelft, maar dat was maar net genoeg om de helft van de benodigde skillpunten te halen... dus, daarmee moet ik nog maar even geduld hebben ;).

The Flying Dutchman

Het Katvis Syndroom
Reg. datum: 25 mei 2008

Ik zit te twijfelen tussen Age of Conan en Lord of the Rings Online, wat zeggen jullie? :o

I'm a Rocket Man
Reg. datum: 04 oktober 2004

Ik heb WoW, LotRO, en AoC gespeeld (speel AoC nogsteeds) als ik nu moest kiezen, koos ik zekers voor AoC :) moet je wel een degelijke PC hebben.

Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb

quote:
Enu schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:35:
Ik zit te twijfelen tussen Age of Conan en Lord of the Rings Online, wat zeggen jullie? :o
2 totaal verschillende settings en speelwijzen. je zult zelf van beiden de voor- en nadelen moeten afstrepen en dan zelf een conclussie trekken.

quote:
Enu schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:35:
AoC heb ik zelf nog nooit gespeeld maar ik heb al wel enkele video's gezien. Het zijn twee totaal verschillende spellen. Uit de video recensie van AoC kwam naar voren dat het vechtsysteem erg anders is dan in andere RPG's Op zich ben ik zeer content met het huidige vechtsysteem in RPG's dus wat mij betreft is het geen extra toevoeging zoals het in AoC gaat. Wat me opviel is dat bij AoC als je een quest aanneemt er op de kaart ook gelijk een stip komt te staan waar je heen moet voor die quest. Dat vind ik zelf bijzonder spijtig omdat dat de verhaallijn wel kapot maakt in mijn ogen en je vrij weinig hoeft te doen om echt te questen, wat ik toch wel het mooiste vind in een RPG. Het zou voor mij betekenen dat ik niet in het spel kom en me niet kan identificeren met het karakter wat ik speel.
Wat ik dan wel weer tof vind van AoC is het PvP gedeelte, dat is bij LOTRO een beetje een ondergeschoven kindje (vind ik). Vooral met siege wapons (komt met de uitbreiding ook in WoW) is mooi.

Ikzelf zou voor LOTRO kiezen, maar goed ik kan me ook voorstellen dat mensen voor AoC kiezen.

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

aarch, van die laatste 10 skillpoints mbt vissen wordt ik echt gek. Gisteren heb ik 240 vissen moeten vangen alvorens ik van 196 naar 197 ging..... daarna maar uitgelogt want ik werd er gek van :P

euh...ja

Reg. datum: 29 augustus 2002

ben gister perongeluk tegen die gast aangelopen die de visquest start. Nog ff denken of ik dat wel ga doen. Ik hoor dat je nogal veel trophy krijgt en laat ik die nu net niet meer nodig hebben.

Gister lekker aan het slaan, droppen er in 10 minuten 2 x undamaged moose ding en 1 x undamaged sabre tooth ding.
Dus ik ga vanavond mn huissie verder aankleden :)

Welke game je moet kiezen: ik ken alleen LotRO en dat vind ik helemaal geweldig. Ik hou dan ook heel erg veel van het questen én van de LotR wereld. Mijn eerste gedachte is: als je nou gek bent op questen, kies dan LotRO. Als je liever PvP speelt, dan kun je misschien beter AoC gaan spelen. De klachten over LotRO die je in dit topic tegenkomt gaan voornamelijk over het Pv(M)P gedeelte dat een beetje een ondergeschoven kindje is in deze game.

Gisteravond ben ik overigens gelijk weer uit de kinship gestapt. Ik had er gewoon niet zo'n lekker gevoel bij. Dat kwam voornamelijk doordat ik in de kinship chat veel te veel offtopic geklets over ringtones en weet ik veel wat tegenkwam. Blijkbaar ben ik toch wel een beetje een RP figuur, want ik wil gewoon lekker in de sfeer van het spel en van de LotR wereld blijven. Aan de andere kant zie ik mezelf ook weer niet als een keiharde RP figuur, wat ik aan RP doe is een typische LotR naam kiezen die bij mijn character past (Halendur is naar mijn idee een prima LotR name voor een human captain), daarnaast vind ik ook wel een beetje dat de wapens, crafting en kleding moet passen bij het character dat je kiest om mee te spelen (ik ga niet met een bijl rondlopen, ik speel het liefst met een two handed sword, maar ik heb ook een tijdje met een hellebaard gespeeld). Tenslotte zul je me niet horen kletsen over dingen die niet met LotR online te maken hebben (behalve misschien een opmerking in een fellowship dat ik nog een bepaalde tijd te spelen heb omdat ik daarna weer moet gaan studeren oid).

Ik vind het altijd erg leuk om te zien hoe de (naar mijn idee) échte roleplayers, ook hun taalgebruik aanpassen aan het character met wie ze spelen. Zover ga ik daar dan ook weer niet in, maar vind het wel leuk om te zien. Grapjes in een fellowship quest moeten ook kunnen naar mijn idee, bijvoorbeeld als een enimy vrij eenvoudig te verslaan is, dat het toch wel een stuk interessanter zou zijn als hij zijn hele familie mee had genomen.

Anyway: it's a fine line ;).

The Flying Dutchman

Reg. datum: 01 augustus 2000

LOL dat stukje over taal gebruik dat is mij erg bekent daar...

maar die filter die er op zit is ook helemaal niet goed zelf de netste woorden als WINDOWS worden laten zien als @#@$#@%! ........

Oke dat je een hekel heb aan MS Windows oke, maar gelijk dat hele woord te bannen in je filter gaat me te ver.
een beetje normaal engels praten is er niet bij om dat veel worden gewoon tegen gehouden worden.

Ben nu ook blij dat ik bij een Nederlandse Kin zit en er nu geen last meer van heb.
Met mijn level 50 Hunter ( gemaakt in een maand tijd) vermaak ik me nog prima en een beetje deeds sparen is ook wel leuk.

Mijn rift ervaring heb ik ook al alleen helaas niet bij de Balrog geweest ivm tijd gebrek (3 uur snachts)
Maar het blijft een heerlijke game hoor.

Systeem: Windows Vista , AMD 64 x2 6000+, 8800 GTS 320mb, 4 gig, WD 320 gig 16 mb HD Sata II + 500 gig Externe HD

quote:
Ik snap waarom je uit het Legioen stapt; wat betreft roleplay is het legioen gewoon de laatste in de rij. Dat is een direct gevolg van de grootte van de kinship en "het deurbeleid" om het zo maar even te noemen. Je moet alleen even afvragen of er een kinship gaat zijn waar je terecht kunt, zeker als je ook nog af en toe eventjes wil kunnen OOCen met wat taalgenoten. Ik kan wel een paar andere kinships noemen waar je misschien terecht kunt, maar of je daar je wel gaat thuisvoelen...

De Balrog krijgt vanavond weer met mij te maken. Gisteren liep het niet lekker, dus vanavond neem ik weer een groep mee naar de Rog, om hem dit keer wel grondig de grond in te boren.

MueR wijzigde dit bericht 26-05-2008 14:46 (13%)

Baby, Vissie, Gamepie

Klopt wel wat je zegt over het legioen. Veel verschil met een gewone NL-talige Kinship op een PVE server is er niet. Er zijn enkele RP-events waar wel aan RP wordt gedaan. Voor de rest kan ik me moeilijk voorstellen dat het er bij een RP-Kin 24/24u ook echt RP aan toe gaat. Maar algemeen gesteld kom ik op Laurelin ook erg weinig RP-praat tegen in PUG-FS's. Vind het leuk wat RP-praat te verkopen, maar na een tijdje heb je het wel gehad en wil je lekker gezellig kletsen. Ik moet overdag al meer dan genoeg nadenken en verstandig uit de hoek komen. Af en toe heel domme praat verkopen in chat, en krom van het lachen achter je pc, is toch ook aangenaam, niet?

Dat is in andere games hetzelfde hoor. RP-server of niet. Bij WoW zijn mijn ervaringen net hetzelfde.

Voor hardcore RP vrees ik dat je beter een avondje AD&D kan spelen met een stel vrienden.

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

De reden waarom ik gisteren in een kinship gestapt ben was meer omdat ik dacht: laat ik eens kijken of het wat is (en dat laatste is dan weer de reden dat ik er gelijk uitgestapt ben ;)). Anyway, ik heb verder niet heel erg de behoefte om in een kinship te zitten, hoewel ik me kan voorstellen dat het soms wel gemakkelijker is om een fellowship te vinden, of iemand die iets voor je wil craften.

Het hoeft van mij ook niet beslist Nederlands, ik kan prima overweg met de Engelse taal (ik zit in de master AI en daar wordt meer van de helft van de vakken in het Engels gegeven en moet je ook in het Engels presenteren, etc.).

De afgelopen paar dagen heb ik een aantal keren met dezelfde personen gespeeld en dat beviel erg goed (gewoon toevallig tegengekomen). Ik zag dat zij bij een kinship zaten, dus wellicht kan ik hen eens vragen hoe het hen bevalt. En anders ga ik gewoon lekker in m'n eentje verder, ook geen probleem :).

The Flying Dutchman

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws