Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
jagermeister schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:55:
[...]
Klopt, ik was destijds altijd vrij veel aanwezig in o.a. dat topic. Jouw nick komt me ook bekend voor. Na BF2 ben ik eigenlijk een tijd genokt met gamen. Andere dingen aan mijn hoofd enzo. En nu is er dus de Xbox _/-\o_

CoD4 speel ik de laatste tijd ook regelmatig. Best een tof spel, maar geef mij maar meer de vrijheid (grotere maps) van Battlefield. CoD4 is ietwat te chaotisch naar mijn smaak, maar dat zal ook wel aan mijn skills liggen ;-)
Het is wel chaotischer dan BF2 inderdaad, maar dat mag ik wel.. Lekker erop los sprayen met je ak47!

edit: ik ben effe de BF:BC demo downloaden :-)

Kn4kw0r5t wijzigde dit bericht 05-06-2008 18:22 (3%)

Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman

Hoe groot is de demo van BF:BC?
Al een tijdje niet meer op Live geweest en zit hier met belgische limieten. :/
quote:
thomasvdw schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:25:
Hoe groot is de demo van BF:BC?
Al een tijdje niet meer op Live geweest en zit hier met belgische limieten. :/
1.5 Gb....

Hij is bij mij bijna klaar: kan niet wachten. Hopen dat het BF gevoel zoals BF:Vietnam ( mijn favoriet ) een beetje terug komt

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
ThatsHollywood schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:29:
[...]

1.5 Gb....

Hij is bij mij bijna klaar: kan niet wachten. Hopen dat het BF gevoel zoals BF:Vietnam ( mijn favoriet ) een beetje terug komt
Houdt ons op de hoogte.

* pwm zijn router is kapot, morgen pas een nieuwe :(

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Net even gespeeld, 1,5GB inderdaad. Het is allemaal even wennen, maar als je eenmaal klaar bent, perfect! Alhoewel het m'n speeluren COD niet in zal halen..

Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman

quote:
PWM schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:55:
[...]

Houdt ons op de hoogte.

* pwm zijn router is kapot, morgen pas een nieuwe :(
too bad:(

Even de single player aan het doorlopen.... Als je Cod4 gewend bent is het wel even iets anders... iets trager.. speelt wel errug lekker weg!! en het ziet er fantastisch uit!...

Dalijk even MP-en!

Edit: de muziek ingame is echt geweldig >:)

ThatsHollywood wijzigde dit bericht 05-06-2008 19:49 (5%)

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

Zitten er ook voertuigen (in de demo)? En welke? :)

quote:
Muthas schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:01:
Zitten er ook voertuigen (in de demo)? En welke? :)
Jup, je mag direct beginnen in een vrachtwagentje.

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

Ben net terug van vakantie, maar krijg het nu druk. Ben wel erg benieuwd naar Battlefield. Zodra ik weer internet heb, meteen downloaden (de demo dan natuurlijk :) ). Ook Civilization lijkt me erg leuk. Ninja Gaiden kan je bestellen voor 32,-, dus die heeft ook mijn aandacht. GTA IV en Rainbow Six Vegas 2 moet ik allebei nog uitspelen (wel een heel eind).

Verder zie ik dan ook nog GRID (ook 32,- voor de 360), en komt er nog genoeg aan. Ben weer aan vakantie toe ;)

PWM wijzigde dit bericht 05-06-2008 20:23 (5%)

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

quote:
PWM schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:17:
Ben net terug van vakantie, maar krijg het nu druk. Ben wel erg benieuwd naar Battlefield. Zodra ik weer internet heb, meteen downloaden. Ook Civilization lijkt me erg leuk. Ninja Gaiden kan je bestellen voor 32,-, dus die heeft ook mijn aandacht. GTA IV en Rainbow Six Vegas 2 moet ik allebei nog uitspelen (wel een heel eind).

Verder zie ik dan ook nog GRID (ook 32,- voor de 360), en komt er nog genoeg aan. Ben weer aan vakantie toe ;)
Dat is héél wat. :)
Ik ben hierzelf ook nog enkele games aan het spelen: Eternal Sonata, Fable (Classic) en als tussendoortje Forza Motorsport 2 en Madden '08. Ik wacht eigenlijk op Fable 2 en Banjo-Kazooie. Ik wou bij de launch GTA IV nog kopen maar je blijft dan altijd maar zitten met games die je bijna niet gespeeld hebt. Dat vind ik persoonlijk jammer omdat ik niet frequent speel.

Eén van de dagen toch ook maar eens de demo van NG2 afhalen en is wat slashen! :*)
quote:
Darkred schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:14:
[...]

Ik heb in totaal 2 potjes gespeeld. In het 1e potje waren er wel een paar spelers aan het warpen, maar dat kan ook heel goed aan mijn verbinding liggen. Deze week krijgen we een andere provider, dus ze zijn hier wat aan het rommelen. Verder speelt het soepel. In de singleplayer werd het beeld wat mistig nadat er een airstike was geweest. Wel een mooi detail. Verder heb ik nog niet veel gespeeld. Heb helaas tentamens volgende week :+
Heb maar 1 potje gespeeld en dat was zwaar frustrerend door de lag. Daarbij voelt het allemaal net iets minder lekker dan bij CoD (impact van kogels enzo).

En weet iemand hoe je midden in een potje kan stoppen? zal wel scheel zijn, maar kon nergens een exit knop vinden (behalve dan die van mn 360 ;) ).

Zitten twee koeien in een boom te kaarten, komt er een ei voorbij vliegen. Zegt een van die koeien: "Hey, doe je mee?". Zegt dat ei: "Nee sorry, ik moet naar de kapper."

Artillerie magneet :-(

quote:
ThatsHollywood schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:37:
[...]

too bad:(

Even de single player aan het doorlopen.... Als je Cod4 gewend bent is het wel even iets anders... iets trager.. speelt wel errug lekker weg!! en het ziet er fantastisch uit!...

Dalijk even MP-en!

Edit: de muziek ingame is echt geweldig >:)
Die muziek heb ik gelijk uitgezet... damn, van die amerikaanse helden muziek die ik niet wil horen in the middle of combat.

Maar mijn god.. die Multiplayer is toch wel erg vet zeg! Meerrrrrrrrr :9~
Ik mis wel het feit dat je niet kunt in prone positie kunt gaan. Dat had van mij er wel in gemogen. Verder nog maar ff wat spelen om te kijken of ik het leuk blijf vinden.

Singleplayer kon mij niet zo boeien. 10 minuten gespeeld ofzo, maar nee.... de AI vond ik nogal vervelend en die cutscenes zijn ook waardeloos. Moet je naar een punt lopen, midden in een gevecht en dan begint de cutscene... geen spoor meer van dat gevecht te bekennen.

jagermeister wijzigde dit bericht 05-06-2008 21:02 (27%)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER

Ingamemovies.nl

Nieuw deeltje mensen?

Ik kom pas hier kijken, omdat mijn xbox 360 onderweg is ;) maar als niemand zich geroepen voelt voor een nieuw deeltje, wil ik hem wel openen...
Reg. datum: 05 oktober 2004

Ik was mn gamerpoints laatst kwijt (Don't ask me how, ik had ff een foutje begaan).

Nu heb ik nog Assassin's Creed, Forza2, en Saint's Rowliggen die ik weer wil uitspelen -.-

Beetje mission impossible idee.

Momenteel heb ik GTA IV uitgespeeld (Af en toe nog even bezig richting de 100%), ben ik met GoW op co-op al weer aardig gevorderd en Halo3 op legendary (4-player co-op). Ik co-op altijd met mijn vrienden, of we gaan gewoon "LANen" samen met de XDoosjes. Is toch best leuk om alles nog een 2e keer te doen, alleen niet als je alleen bent.

Ook heb ik Ninja Gaiden Black van de marktplaats gehaald en Ninja Gaiden II besteld uit 1 van de verre landen. Het komt erop neer dat ik gewoon nog veel te veel te doen heb, maar ik ben verslaafd, dus sla me er wel door heen.

Mi love you long time

Ik heb mijn 360 via hdmi aangesloten op mijn tv (samsung LE40N87B)

Nu als ik mijn 360 aan doe en vervolgens naar mijn hdmi kanaal zap van mijn tv. Dan krijg ik geen beeld, ik moet dan eerst nogmaals de aan/ uit knop van de controller indrukken voordat de 360 daadwerkelijk opstart.

Met de composite aansluiting heb ik hier geen last van. Bovendien is het zo dat, wanneer ik aan het spelen ben en ik doe alleen mijn tv uit (met de bedoeling om later verder te spelen). Vervolgens de tv weer aan doe, dat mijn 360 zich herstart en weer het begin scherm toont.

Meer mensen hier last van, of zal dit aan mijn tv liggen? Probleem is niet verschikkelijk... alleen een beetje vervelend :)

Reg. datum: 22 juni 2004

Ik ga voor een kameraad een X360 Arcade kopen, ik neem aan dat ze nu allemaal een Falcon chipset hebben en HDMI? Alles boven Lot nr 734 toch?

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL

Gamertag: ijskonijn81

quote:
Ypuh schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:41:
Ook heb ik Ninja Gaiden Black van de marktplaats gehaald en Ninja Gaiden II besteld uit 1 van de verre landen. Het komt erop neer dat ik gewoon nog veel te veel te doen heb, maar ik ben verslaafd, dus sla me er wel door heen.
Dit heb ik ook gedaan, ik moet zeggen dat Ninja Gaiden Black er nog best wel goed uitziet, ik had minder verwacht. Gisteren tot chapter 4 gekomen, die eindbaas van chapter 3 is echt een irritante kl**tz*k!!

quote:
knackje schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 07:16:
Ik heb mijn 360 via hdmi aangesloten op mijn tv (samsung LE40N87B)

Nu als ik mijn 360 aan doe en vervolgens naar mijn hdmi kanaal zap van mijn tv. Dan krijg ik geen beeld, ik moet dan eerst nogmaals de aan/ uit knop van de controller indrukken voordat de 360 daadwerkelijk opstart.

Met de composite aansluiting heb ik hier geen last van. Bovendien is het zo dat, wanneer ik aan het spelen ben en ik doe alleen mijn tv uit (met de bedoeling om later verder te spelen). Vervolgens de tv weer aan doe, dat mijn 360 zich herstart en weer het begin scherm toont.

Meer mensen hier last van, of zal dit aan mijn tv liggen? Probleem is niet verschikkelijk... alleen een beetje vervelend :)
Dat is standaard, is bij mijn Samsung LCD ook, Je Xbox360 (HDMI) slaat pas aan als je het HDMI kanaal heb geselecteerd. Als ik me xbox360 aanzet en 10min later pas naar me HDMI kanaal zap wordt dan pas de xbox opgestart. Soms wel irritant maar je leert er mee leven.
quote:
S2S schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 07:22:
Ik ga voor een kameraad een X360 Arcade kopen, ik neem aan dat ze nu allemaal een Falcon chipset hebben en HDMI? Alles boven Lot nr 734 toch?
Kijk op de doss, als er 175Watt op staat is het doorgaans altijd Falcon HDMI met BenQ drive.

ReVision wijzigde dit bericht 06-06-2008 08:44 (13%)

Reg. datum: 22 juni 2004

quote:
ReVision schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:43:
[...]

Dat is standaard, is bij mijn Samsung LCD ook, Je Xbox360 (HDMI) slaat pas aan als je het HDMI kanaal heb geselecteerd. Als ik me xbox360 aanzet en 10min later pas naar me HDMI kanaal zap wordt dan pas de xbox opgestart. Soms wel irritant maar je leert er mee leven.

[...]

Kijk op de doss, als er 175Watt op staat is het doorgaans altijd Falcon HDMI met BenQ drive.
Okay, thanks

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL

Artillerie magneet :-(

Heeft niemand zin om een BF: Bad Company topic aan te maken? ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER

Ja battlefield bad company is wel gaaf, gisteren even gespeeld echter vind ik call of duty4 wel vetter.

In BF heb je overigens wel lekker grote maps.

[edit]
Ooops oude topic is niet geclosed..

Syntagma wijzigde dit bericht 13-07-2008 00:57 (93%)

Crap... zag niet dat er al een deel 50 was... Misschien dat iemand deze beter op slot kan gooien.

benchMarc wijzigde dit bericht 21-07-2008 21:45 (79%)

Acties: [view]

Door: Terr Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat

Mja. Omdat we ondertussen al bij deel 50 zijn: Het Xbox 360 ervaringen Topic #50

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws