Reg. datum: 13 november 2005
Sony wil ook achteraf gewoon winst maken, splitsen je een veel te dure console in de maag waarbij je ook nog eens extra mag betalen voor de games.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Xbox 360 ervaringen Topic #48
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
[Nieuw Topic]quote:NeoMe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:13:
HIER NEOME WEER EVEN:Ik heb zojuist ons mam opgebelt omdat ik gvd zelf vandaag niet thuis ben. Ze kon geen games vinden maar dit zegt opzich ook niks aangezien ze der de ballen verstand niet van heeft, sorry jongens maar morgen kan ik pas echt uitsluitel geven. Ben vroeg in de middag thuis. Misschien zijn die games via een waardebon te krijgen ofzo want zaten een hoop boekjes en papieren bij. Of ze zitten in een plastic hoesje en niet zon hardcase of worden ze nabezorgd ik weet het echt niet. Maar als ze er niet bijzitten, dan gaat de xbox retour en bestel ik meteen opnieuw nadat ik contact heb opgenomen met bol waar die dingen zijn![]()
Kortom: Altijd prijs...ik zou gewoon bestellen, retourneren kan altijd en je hebt acceptgirokaart dus loopt geen financieel risico en nu is bol.com meestal de beroerdste niet !
Hij is trouwens weer gewoon leverbaar: Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis !
PSN draait gewoon door op dit moment. Het probleem scheen te zijn dat er niet voldoende GTA4-servers waren waardoor het spel bij een groep mensen zou vastlopen. PS3-games draaien op dedicated gameservers itt Xbox Live waar de meeste games met P2P werken.quote:vayip schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:10:
Online gamen van Sony is zo brak als wat. Hun netwerk ligt min of meer plat door GTA IV heb her en der gelezen.
Maar als je het nodig hebt betaal je de hoofdprijs. Je hebt gelijk dat een vaste aansluiting beter is maar niet iedereen heeft thuis die optie.quote:Misschien wilt niet iedereen WiFi voor zijn console en heeft liever een kabel. Een die hard online gamer gaat sowieso voor de kabel vanwege minder lag en lagere ping. Bij PS3 betaal je er altijd voor.
Is idd een nadeel van de PS3 aan het worden. Er zijn steeds meer games die een HD-installatie verplichten. Zorgt wel voor betere prestaties natuurlijk. Ik denk dat er genoeg 360-bezitters zijn die best wel een paar gig op de HD zouden opofferen als dat minder popups en snellere laadtijden zou opleveren. Dit nadeel heeft echt wel een voordeel.quote:De hardeschijf van de PS3 is noodzakelijk, bij de Xbox niet. Bij PS3 moet je een spel echt installeren terwijl het bij de Xbox een extra is.
HD Ready is ook voldoende hoor. Ik neem verder aan dat de meeste 360-bezitters ondertussen op een HD-geschikte TV of monitor gamen. Het aantal CRT-gamers zal gestaag gamen. MS is daarvan ook overtuigd anders boden ze geen HD-films aan in de online winkel. Die HD-DVD-addon was ook aardig populair, er zijn er ondanks het overlijden van het formaat enkele honderdduizenden van verkocht.quote:Wat heb je aan Blu-Ray als je geen full hd LCD hebt. Enige reden dat Sony Blu-Ray erin heeft gestopt is dat hopelijk mensen ook besluiten om een Sony full HD scherm te kopen voor hun SONY PS3. Sony speelt dat spelletje net zo smerig mee als MS.
PS3-games zijn in het algemeen net zo duur of goedkoop als 360-games. Kijk maar op sites als nedgame.nl of gcshop.nl en vergelijk de prijzen van de multiplatformgames.quote:yzf1kr schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:21:
En games voor de PS3 die gemiddeld ¤10 euro duurder zijn als die van de 360 noem je geen verborgen kosten?
Sony wil ook achteraf gewoon winst maken, splitsen je een veel te dure console in de maag waarbij je ook nog eens extra mag betalen voor de games.
ymmv wijzigde dit bericht 06-05-2008 21:48 (11%)
Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...
Nou ja, die PS3 heeft USB en misschien heeft hij al een stuurtje (DFP of G25 werkt gewoon op de PS3), die dansmat kun je goedkoop in China bestellen (niet te verwarren met Chinese mattenquote:Boeboe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:37:
als hij een ps3 had zou hij plots geen behoefte meer hebben aan camera, twee gitaren, een stuur en een dansmat?
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Bron?quote:ymmv schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:46:
[...]
PS3-games draaien op dedicated gameservers itt Xbox Live waar de meeste games met P2P werken.
Bij de echte prijsvechters (zoals Gamehubs) zie je dat je voor de meeste 360 games 32,- kwijt bent en voor de PS3 games 38,-.quote:PS3-games zijn in het algemeen net zo duur of goedkoop als 360-games. Kijk maar op sites als nedgame.nl of gcshop.nl en vergelijk de prijzen van de multiplatformgames.
SH4D3H wijzigde dit bericht 06-05-2008 23:25 (37%)
:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::
Dit is inderdaad zo, maar je betaald nu wel belachelijk veel.quote:ymmv schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:46:
[...]
Maar als je het nodig hebt betaal je de hoofdprijs. Je hebt gelijk dat een vaste aansluiting beter is maar niet iedereen heeft thuis die optie.
Als je op de 360 een HD aansluit wordt deze gebruikt voor caching. Dit werkt hier iig prima.quote:[...]
Is idd een nadeel van de PS3 aan het worden. Er zijn steeds meer games die een HD-installatie verplichten. Zorgt wel voor betere prestaties natuurlijk. Ik denk dat er genoeg 360-bezitters zijn die best wel een paar gig op de HD zouden opofferen als dat minder popups en snellere laadtijden zou opleveren. Dit nadeel heeft echt wel een voordeel.
greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
GOT Online - matchmaking site - we need you!
Da's het principe, maar nu de praktijk. Hoeveel games cachen nou daadwerkelijk data op de HD? Alle games zijn verplicht zonder HD te kunnen draaien dus er is weinig reden om daarnaast ook nog HD-caching te implementeren. Het spel is erop gemaakt ook zonder caching goed te werken.quote:Martinspire schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:31:
[...]
Dit is inderdaad zo, maar je betaald nu wel belachelijk veel.
[...]
Als je op de 360 een HD aansluit wordt deze gebruikt voor caching. Dit werkt hier iig prima.
Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...
Om iedereen toch maar ff uit de droom te helpen en de bol.com replies de kop in te drukken :); het blijkt inderdaad, zoals velen al vermoedden en mijn telefoontje ten spijt, een vergissing. De bundle gaat EUR 369,- kosten en zal vanaf 16-05 te bestellen zijn:quote:vayip schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:22:
Ik denk dat we keihard genaaid worden door BOL en degene die hem hebben weten te bestellen hebben geluk gehad. Geloof niet alles wat ze aan de telefoon allemaal aan je vertellen want dat doen ze ook alleen maar om je af te wimpelen.
Gisteravond 21.00 stond de bundel nog niet op hun site. Vandaag om 15.00 probeerde ik er 1 te bestellen maar kreeg melding dat hij (nog) niet leverbaar is. Ze hebben zeker 2 pakketjes in de aanbieding gedaan om zo maar pageviews te creeeren en de rest kan zijn lollie likken en blijft met lege handen. Het zou mij zeer verbazen als deze binnenkort echt weer te bestellen zijn want deze aanbieding is gewoon te goed om waar te zijn.
Kan iemand van jullie herinneren wanneer MS of Sony een dergelijk bundel in de aanbieding heeft gedaan?
nou dan ben ik benieuwd wat ik hier binnen ga krijgen, want toen ik em besteld / betaald heb, stond er op de site _en de factuur_ dat het om 269 euro ging voor die bundel. En aangezien ik gisteren al het mailtje binnen gekregen heb met dat het verzonden is, zal voor de weinigen die hem hebben weten te bestellen het gewoon geluk zijn. Maar we zullen het wel zien vanmiddag, zo niet dan gaat ie toch lekker terug ^_^. Ik denk dat ze gisteren toen ze er achter kwamen gelijk het product op "niet leverbaar" hebben gezet, 'to cut their losses' zeg maar; bol.com verdient genoeg om een paar spelletjes gratis weg te geven aan een handjevol klanten (ik denk niet dat zij er op deze manier over denken though haha, toch winst maken heh). Maar zodra die binnen is zal ik wel ff doorgeven wat het allemaal inhoud e.d.quote:Sappie schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 07:30:
[...]
Om iedereen toch maar ff uit de droom te helpen en de bol.com replies de kop in te drukken :); het blijkt inderdaad, zoals velen al vermoedden en mijn telefoontje ten spijt, een vergissing. De bundle gaat EUR 369,- kosten en zal vanaf 16-05 te bestellen zijn:
http://www.nl.bol.com/is-...ER_ID=1&lgl_Section=1
En daarom zal ik nooit rijk worden. Voor 25 Euro meer geen gedoe. Maar dit is natuurlijk heel persoonlijk.quote:SH4D3H schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:29:
[...]
Al was ik miljonair ... je gaat toch niet meer betalen dan nodig is?
Sarcastisch ...... Het lijkt erop dat MS van sommige mensen niets mag verdienen, en Sony wel.quote:mister_S schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:33:
[...]
Dan had Sony aan je verdiend. Of ben je sarcastisch?
Roely wijzigde dit bericht 07-05-2008 08:51 (91%)
Playing GW2, COD4 Online and SP on Veteran. GT : DaPhunman
* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *
Wees niet bang, Bol.com zal wel moeten leveren, nu ze de bundel nog steeds op de site hebben staan voor een andere prijs. ¤269 is namelijk een mooie prijs, en niet overdreven laag, ze kunnen dus hem dus niet op grond van een fout in de prijs óf niet leverbaar annuleren, oftewel, je krijgt hemquote:NeoMe schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:18:
Heeft iemand hem al binnen, die maandag heeft besteld ?
Ik weet niet of ze het uberhaupt op gaan sturen voor die prijs, denk eerder aan een spoof...
Maar bel sowieso vanmiddag even op als ik thuis ben om opheldering en of we niet misschien tot een compromise kunnen komen. Je weet maar nooit, kvraag dan wel om een waardebon kan ik extra controller kopen hehehe...kmerk het wel. Wel mooie naaistreek van bol.com om zo'n grove fout er twee dagen op te laten staan, het komt in het e-mail systeem, daarna is het niet leverbaar en vandaag is het van de site af. Erg vreemd allemaal !
AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n
dat staat er over een half jaar nog steedsquote:JV69 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:26:
het vreemde is wel dat bij de bestelstatus op Bol.com nog steeds staat dat hij in behandeling staat
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Zeker. Drie topspellen die alledrie prima via Live te spelen zijn.quote:netblade schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:27:
Ik heb me sinds het weekend (nadat ik GTA4 heb gespeeld bij mijn zwager) enorm lopen verdiepen in een xbox, nu zit ik te kijken naar de veronica actie (die ze ook bij Dynabyte hebben).
Halo3 + GTa4 + PGR4 + Xbox Premium voor amper 340 euro.
Goede deal lijkt me?
If you think you're the bomb, then I'm Hiroshima!
Launch Control! - Carnavalsmarkt.nl
En daarbij krijg ik de eerste 2 maanden gratis (GTA4 heeft naar mijn weten ook een gratis maand er bij zitten).quote:Wom schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:37:
[...]
Zeker. Drie topspellen die alledrie prima via Live te spelen zijn.
AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n
Jij bent wel erg goed in feiten verdraaien hé?quote:ymmv schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:46:
[...]
PS3-games zijn in het algemeen net zo duur of goedkoop als 360-games. Kijk maar op sites als nedgame.nl of gcshop.nl en vergelijk de prijzen van de multiplatformgames.
Wil er geen Quote topic van maken maar toch even hierop ingaang. Ik denk dat ook op dit forum veel studenten zitten welke gamen voor de fun.quote:Roely schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:22:
Ik lees dit forum al ruim een jaar, en zie aan het taalgebruik e.d. (Moet ik aan mijn ma vragen e.d.) dat de gebruikersgroep van dit forum, en dus de Xbox 360 zeer divers is. Dit vind ik positief. Wat voor gamer ben jij op je Xbox 360 ?
Ikzelf :
Man, Getrouwd, drie kinderen, 38 jaar, game ongeveer 1 a 2 uur per dag, meestal FPS en Race.
Werkzaam in de industriele automation
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Xbox 360 ervaringen Topic #48
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea