Gathering of Tweakers

Quicksearch
Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
De laatste keer dat ik keek, was een 360 met HD 269,- en een PS3 399,- (eventueel met de respectievelijke games). Dat is een verschil van 130,-. Die word inmiddels met accesoires echt niet meer uitgegeven :)

Die 20gb is meer dan zat voor het gebruik, incl. demo's e.d.

De enige, en inderdaad te dure, accesoire die je nog aan kan schaffen is de Wireless optie voor 70,-. Of je die nou wel of niet nodig hebt, je blijft goedkoper uit (in de 360 kunnen gewoon AA batterijen, oplader kost 9,99).

Live is een andere discussie. Voor 35,- per jaar ben je klaar, en ik vind het het waard. Jij misschien niet, maar dat is een andere keuze.

Je kan met de 360 veel goedkoper uit zijn (indien je de extra's niet nodig hebt), en je kan meer richting de PS3 kruipen als je ze wel wilt hebben. Echt duurder word het echter niet. Je kan het ook gaan hebben over de DualShock die je eigenlijk nog moet mist, de HD kabels die niet bij de PS3 zitten enz. Dat hangt ook maar net per persoon af wat hij wilt.

Overigens liep ik voor 450,- de winkel uit toen ik een Wii ging kopen. Je kan het zo gek maken als je wilt :)

PWM wijzigde dit bericht 06-05-2008 14:36 (7%)

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Uiteraard, je wordt nergens toe verplicht. Echter als we dingen gaan vergelijken dan moet je ook specificaties gelijktrekken. En als de PS3 dit heeft en de 360 het niet maar wel 5 tientjes minder dan is de 360 niet per definitie goedkoper. Je betaald minder, omdat je ook minder ervoor terug krijgt.

Het is maar net hoe je het bekijkt ;)

nudie wijzigde dit bericht 06-05-2008 15:53 (5%)

PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3

Als ik Bluray niet nodig heb en een console alleen voor het gamen nodig heb, heb ik met een Xbox toch relatief meer voor mijn geld? Als je Bluray wilt is de PS3 weer relatief goedkoper.

Reg. datum: 07 augustus 2006

Ik wil binnenkort een HD-TV kopen voor onder andere de Xbox 360. Nu zie ik dat sommige TV;s 100Hz techologie hebben, mijn vraag is of dit merkbaar is met de Xbox 360. Misschien dat iemand een HD-TV heeft met 100Hz en of die even een reactie/ervaring kan plaatsen? :)

I can't stay, must play !

Ik ben heeeeeel duur uit,
Heb een Xbox Premium van (toendertijd) 350 euro. en later bijgekocht :
- Wireless Expansion pack (70 euro)
- Xbox live vision (40 Euro)
- Chatpad (25 euro )
- Wireless racing wheel (99 Euro)
Vele games, sommige voor low price, vele voor full price zoals GoW LE, Halo LE, Forza 2 LE, CoD 2 + 3 + 4, PGR4, Table Tennis, Viva Pinata, Dirt, GRAW, Perfect DZ, Bioshock, Oud fifa voetbal spel, Tetris Evolutions. Guitar Hero II + Gitaar, Guitar Hero III + Gitaar, Dance Star Universe + dansmat, Orange Box en ik zal er nog wel een paar vergeten. Bovendien talloze Xbox Live Arcade games en een live gold abbo.

Ja, MS verdient goed aan mij. Had ik maar een Playstation gekocht, dan had MS tenminste niet aan mij verdiend.

O ja. ik vermaak me trouwens kostelijk meet de spullen, lekker voor de Xbox Vision camera met twee gitaren om mijn nek sturen met het stuurtje terwijl ik danspassen oefen op de dansmat ......

Playing GW2, COD4 Online and SP on Veteran. GT : DaPhunman

quote:
PWM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:35:
[...]

Live is een andere discussie. Voor 35,- per jaar ben je klaar, en ik vind het het waard. Jij misschien niet, maar dat is een andere keuze.
35 euro p/j, heb ik iets gemist?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg vanaf begin oktober, mijn Tanzania en Malaria Avonturen

HIER NEOME WEER EVEN:Ik heb zojuist ons mam opgebelt omdat ik gvd zelf vandaag niet thuis ben. Ze kon geen games vinden maar dit zegt opzich ook niks aangezien ze der de ballen verstand niet van heeft, sorry jongens maar morgen kan ik pas echt uitsluitel geven. Ben vroeg in de middag thuis. Misschien zijn die games via een waardebon te krijgen ofzo want zaten een hoop boekjes en papieren bij. Of ze zitten in een plastic hoesje en niet zon hardcase of worden ze nabezorgd ik weet het echt niet. Maar als ze er niet bijzitten, dan gaat de xbox retour en bestel ik meteen opnieuw nadat ik contact heb opgenomen met bol waar die dingen zijn :)

Kortom: Altijd prijs...ik zou gewoon bestellen, retourneren kan altijd en je hebt acceptgirokaart dus loopt geen financieel risico en nu is bol.com meestal de beroerdste niet !

Hij is trouwens weer gewoon leverbaar: Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis !

NeoMe wijzigde dit bericht 06-05-2008 17:14 (8%)

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

Bezint eer ge begint.

quote:
MaDLiVe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:09:
[...]

Ja, zo te zien wel.

Kijk anders maar ff op gamehubs of ebay :)

http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif

quote:
MaDLiVe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:09:
[...]

Je hebt, zoals op dit forum al eerder gemeld, twee abonementsvormen via de Xbox 360 :
- Silver : Gratis, dowloaden van trailers / demo's en kopen van Xbox Live Arcade games en andere content, zoals plaatjes, themes en video's
- Gold : 5 Euro per maand (= 60 euro per jaar ...) Zelfde als zilver, maar dan als extra : soms sneller toegang tot demo's en trailers, on-line gamen en video chatten (mits je een xbox live camera hebt)

Als je op e-bay en andere sites kijkt kom je vaak aanbiedingen van Gold abbo's tegen voor 35 Euro. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, wordt gewoon jaarlijks van mijn credit-card afgeschreven, maar niet iedereen bevind zich in deze luxe positie (Vast inkomen, credit card e.d.)

Wil je dus GTAIV On-line spelen, moet je een gold abbo hebben. bij een nieuwe Xbox krijg je trouwens een maand Gold cadeau, vermits je een nieuwe user account gebruikt.

Ik lees dit forum al ruim een jaar, en zie aan het taalgebruik e.d. (Moet ik aan mijn ma vragen e.d.) dat de gebruikersgroep van dit forum, en dus de Xbox 360 zeer divers is. Dit vind ik positief. Wat voor gamer ben jij op je Xbox 360 ?
Ikzelf :
Man, Getrouwd, drie kinderen, 38 jaar, game ongeveer 1 a 2 uur per dag, meestal FPS en Race.
Werkzaam in de industriele automation

quote:
Roely schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:19:
[...]
Wil je dus GTAIV On-line spelen, moet je een gold abbo hebben. bij een nieuwe Xbox krijg je trouwens een maand Gold cadeau, vermits je een nieuwe user account gebruikt.
als je gta4 los koopt leveren ze ook een losse gratis maand kaart weer zo'n lokkertje van M$.
top spel overgens >:)

Extremistisch Tweakertje

quote:
Roely schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:19:
[...]
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, wordt gewoon jaarlijks van mijn credit-card afgeschreven, maar niet iedereen bevind zich in deze luxe positie (Vast inkomen, credit card e.d.)
Al was ik miljonair ... je gaat toch niet meer betalen dan nodig is? :+

:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::

Reg. datum: 26 februari 2008

quote:
NeoMe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:13:Hij is trouwens weer gewoon leverbaar: Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis !
Hier staat nog steeds dat ie niet geleverd kan worden...

quote:
Jolst schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:46:
[...]

Hier staat nog steeds dat ie niet geleverd kan worden...
Gewoon een fout, tis ook bijna te mooi om waar te zijn :P moet volgens mij gewoon de X360 Pro zijn.
De Parasitaire Capaciteit!
Reg. datum: 26 september 2000

quote:
CycloneX schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:02:
[...]
Gewoon een fout, tis ook bijna te mooi om waar te zijn :P moet volgens mij gewoon de X360 Pro zijn.
Een belletje naar bol.com heeft me geleerd dat de bundle op dit moment gewoon nog niet leverbaar is. Voor zover ik de klantenservice mag geloven is het wel degelijk een echte aanbieding, aangezien het vrouwke aan de telefoon meteen reageerde met "Oh, de xbox360 bundle zeker", toen ik zei dat ik een vraag wilde stellen over een spelcomputer.
quote:
Sappie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:20:
[...]

Een belletje naar bol.com heeft me geleerd dat de bundle op dit moment gewoon nog niet leverbaar is. Voor zover ik de klantenservice mag geloven is het wel degelijk een echte aanbieding, aangezien het vrouwke aan de telefoon meteen reageerde met "Oh, de xbox360 bundle zeker", toen ik zei dat ik een vraag wilde stellen over een spelcomputer.
Hmm interessant, want hij is wel erg cheap maar ff in de gaten houden dan.
Turn it up loud, captain!

quote:
NickySantoro schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 01:00:
Ik heb even een vraagje tussendoor.

Is het mogelijk om via de controller de tray te openen terwijl er een game of film in de xbox zit?
Zo ja, hoe?

Je kan hem namelijk wel sluiten met de controller als die open staat
Dat kan niet met de controller, maar wel met de multimedia afstandsbediening. Deze afstandsbediening heeft namelijk een eject knop.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
MetroidPrime schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:37:
[...]

Dat kan niet met de controller, maar wel met de multimedia afstandsbediening. Deze afstandsbediening heeft namelijk een eject knop.
Ik heb dat nooit zo begrepen, je moet er toch heen :?

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Turn it up loud, captain!

quote:
PWM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:38:
[...]

Ik heb dat nooit zo begrepen, je moet er toch heen :?
Nee, het lijkt mij ook een beetje nutteloos, maar het kan in ieder geval wel.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

quote:
Dan had Sony aan je verdiend :? . Of ben je sarcastisch?

mister_S wijzigde dit bericht 06-05-2008 19:34 (3%)

als hij een ps3 had zou hij plots geen behoefte meer hebben aan camera, twee gitaren, een stuur en een dansmat? :+
Hey allemaal! Ik ben vooral wegens GTA IV maar ook omdat ik games als Oblivion en Assassin's Creed niet op mijn PC kan spelen van plan een Xbox 360 te gaan kopen. Ik heb alleen wel een klein tv'tje. Een Samsung Syncmaster 2032mw van 20 inch (wide), resolutie 1680 x 1050. Heeft iemand ervaring met de Xbox 360 icm dat scherm? En is bij die resolutie een HDMI kabel nuttig? Ik denk er namelijk aan om de Elite te halen.

With PlaneShift since 2003. UD-Grid for Stampede!

quote:
PhoenixT schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:50:
Hey allemaal! Ik ben vooral wegens GTA IV maar ook omdat ik games als Oblivion en Assassin's Creed niet op mijn PC kan spelen van plan een Xbox 360 te gaan kopen. Ik heb alleen wel een klein tv'tje. Een Samsung Syncmaster 2032mw van 20 inch (wide), resolutie 1680 x 1050. Heeft iemand ervaring met de Xbox 360 icm dat scherm? En is bij die resolutie een HDMI kabel nuttig? Ik denk er namelijk aan om de Elite te halen.
Ik denk dat je het makkelijk op zo'n scherm kunt spelen hoor (heb zelf wel 22 inch maar scheelt niet zo heel veel). Hangt er alleen af van welke afstand je je bevind. Daarnaast is HDMI wel handig al kun je met VGA ook prima overweg denk ik.
Al is het wel jammer dat je die resolutie (1680x1050) niet kunt instellen op je 360. Die heeft maar een selectief aantal resoluties en daarmee moet je even experimenteren.
Maar het is het wel waard hoor ;)

greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
GOT Online - matchmaking site - we need you!

quote:
mister_S schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:33:
[...]

Dan had Sony aan je verdiend :? . Of ben je sarcastisch?
Sony verdient 'upfront' aan je. De PS3 is tenslotte duurder dan een Xbox 360, maar aan de andere kant zitten er geen verborgen kosten aan een PS3. Online gaming is gratis (scheelt je 60 euro jaarlijks), HD kun je zelf vervangen (geen 120GB HD voor 180 euro), WiFi is inbegrepen (nog 'ns 75 euro), Blu-Ray standaard (geen HD-DVD addon nodig), controller wordt via USB opgeladen (geen Play n Charge-kit a 20 euro nodig), PC webcams doen het in de meeste gevallen (geen MS Live Vision Camera nodig). Als je toevallig een Bluetooth headset hebt liggen, kun je die ook meteen op een PS3 aansluiten.

De keus is aan de consument wat ze belangrijker vinden: meer features voor een hoge prijs of minder features en dan achteraf extra veel bijbetalen. MS heeft voor het laatste gekozen zodat ze prijstechnisch altijd goedkoper uitkomen dan Sony. Daarom verkopen ze de 360 ook zonder HD, omdat ze daardoor de kale console extra goedkoop kunnen aanbieden. Als consument betaal je daardoor wel veel meer aan losse accessoires en abonnementen. Op zich een slimme zet van MS, maar zorgt wel voor voor "prijsbewuste" Xbox 360-kopers die achteraf hard vloeken omdat ze voor wat ze achteraf nog aan addons moesten kopen net zo goed een PS3 hadden kunnen kopen en dan nog goedkoper uit waren geweest.

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

Een koe zegt geen blaat

Online gamen van Sony is zo brak als wat. Hun netwerk ligt min of meer plat door GTA IV heb her en der gelezen.

Misschien wilt niet iedereen WiFi voor zijn console en heeft liever een kabel. Een die hard online gamer gaat sowieso voor de kabel vanwege minder lag en lagere ping. Bij PS3 betaal je er altijd voor.

De hardeschijf van de PS3 is noodzakelijk, bij de Xbox niet. Bij PS3 moet je een spel echt installeren terwijl het bij de Xbox een extra is.

Wat heb je aan Blu-Ray als je geen full hd LCD hebt. Enige reden dat Sony Blu-Ray erin heeft gestopt is dat hopelijk mensen ook besluiten om een Sony full HD scherm te kopen voor hun SONY PS3. Sony speelt dat spelletje net zo smerig mee als MS.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws