* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
Reg. datum: 10 september 2007
Je hoeft volgens mij niet te registeren maar het kan geen kwaad, ze zouden je xbox kunnen traceren mocht die ooit gestolen worden.quote:Toch schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:54:
Sinds vorige week ben ik ook aan de X360 vanwege GTA IV, ik vraag me echter af of je deze ook ergens moet registeren voor garantie oid? Niet dat ik problemen heb trouwens, ding bevalt uitstekend.
Volgende week zal ik even kijken voor een goed racespel.
https://service.xbox.com/default.aspx
XBOX 360 GamerTag ---- "He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past."
ik weet er niet de details van, maar bij consoleshop.nl hebben ze ook zo'n actie voor een Pro met halo3 en gta4 erbij, staat niks over assasins creed though. Echter bij consoleshop staat er 'binnenkort leverbaar'...dus het zou best kunnen dat het klopt (hoop het voor je, niet mis natuurlijkquote:NeoMe schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:32:
Ben ik nou gek of wat, net een pro besteld ... krijg ik deze mail dat ie is verzonden. Alleen zit er nu ineens GTA 4 & Halo 3 & Assasins Creed bij aldus de titel, hier is op de pagina zelf niks van te merken:
Titel Aantal Prijs Totaal
Xbox 360 Pro System - Grand Theft Auto IV(GTA IV) & Halo 3 & Assassin's Creed -
Unknown
- 1 ¤ 269.99 ¤ 269.99
--------------------------------------------------------------------------------
Bestelbedrag ¤ 269.99
Verzendkosten ¤ 1.95
Subtotaal ¤ 271.94
Coupon - ¤ 1.95
Totaalbedrag ¤ 269.99
Beetje vreemd nietwaar...of gewoon een typo van bol.com anders heb ik dadelijk een xbox met meteen 3 games t.w.v. 100 euro's ?
Als ze daadwerkelijk worden geleverd dan krijgt bol.com van mij een dikke pluim!
Als ze niet worden geleverd, zal ik even een mailtje sturen waarin ze de verwarring mooi mogen uitleggen.
Die is 300,- daar krijg je gta4 & halo 3 bij. Daar betaal je dan 30 euro meer voor...opzich goede deal ( stom dat ik dat eigenlijk niet heb gedaan, maargoed daar gaat het nu ff niet om ) Ik heb niks extra's betaald...en het staat er toch bij. Ik wacht wel af, morgenmiddag zal die op de deurmat vallen en dan meteen maar eens even uitpakken en controleren. Zou anders wel een leuke fout/deal zijnquote:uLu schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:21:
[...]
ik weet er niet de details van, maar bij consoleshop.nl hebben ze ook zo'n actie voor een Pro met halo3 en gta4 erbij, staat niks over assasins creed though. Echter bij consoleshop staat er 'binnenkort leverbaar'...dus het zou best kunnen dat het klopt (hoop het voor je, niet mis natuurlijk)
* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *
Reg. datum: 16 augustus 2007
Wel vreemd trouwens dat de 360 als enige niet meteen draadloos op het internet kan.
De prijs is het enige minpunt van dit artikel, maar het is het offer waard. Binnen twee minuten aangesloten en werkend. Ben het inderdaad met je eens dat het jammer is dat het er niet standaard opzit. Waarschijnlijk omdat de console goedkoop is en ze meer willen verdienen aan accessoires.
Voor dat geld kun je ook een kabeltje kopen en even doortrekken.
NeoMe wijzigde dit bericht 05-05-2008 18:31 (94%)
En zoals wel vaker gezegd; niet iedereen heeft dat nodig. Ik ben wel blij dat ik er niet voor heb hoeven betalen want ik zal het nooit gebruiken.quote:NeoMe schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:20:
Microsoft Xbox 360 Wireless Network Adapter: Kost zo rond de 75 euro nieuw.
De prijs is het enige minpunt van dit artikel, maar het is het offer waard. Binnen twee minuten aangesloten en werkend. Ben het inderdaad met je eens dat het jammer is dat het er niet standaard opzit. Waarschijnlijk omdat de console goedkoop is en ze meer willen verdienen aan accessoires.
Ik had zo'n 15 euro ding bij de Saturn gekocht en dat werkte prima.quote:mister_S schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:58:
[...]
Even schaamteloos mezelf quoten. Heeft er iemand ervaring met de goedkope varianten van de VGA kabel?
Natuurlijk zijn het niet die dikke nette kabels zoals die van MS zelf, maar het werkt en scheelt de helft.
Ben toch een Nederlander hè
:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::
Nouja, meneer de bofkontquote:racer13 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:34:
[...]
huh? die meneer wist mij toch te vertellen dat het helemaal geen probleem was, ik neem aan dat de medewerkers zich toch aan de regls moeten houden
xblive : methodpaul21
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Dat niet iedereen het nodig heeft klopt, maar ik vraag me echt af of het de 360 echt zoveel duurder gemaakt zou hebben als het er standaard op zou zitten. Zo duur is de Wii bv ook niet en nu vraagt MS toch wel de hoofdprijs.
Tja, MS wil koste wat het kost geld verdienen met de Xbox 360 en dat merk je aan de prijzen van de proprietaire accessoires. Er is hier al veel geklaagd over de veel te hoge prijskaartjes van de 120GB en WiFi-adapter (al hebben de meesten wel 60 euro per jaar over voor Xbox Live terwijl dat na een paar jaar gebruik veel meer in de papieren gaat lopen. Het heeft mij al 120 euro gekost ondertussen terwijl ik het nauwelijks gebruik ...quote:Kohaku schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:18:
Vraagje, ik heb afgelopen zaterdag een 360 gekocht en wil er ook mee op internet. Zover ik weet kan ik echter, in tegenstelling tot mijn Wii en PS3 niet zomaar draadloos mee op internet. Maar hoe heet dat ding wat ik daarvoor nodig heb om dat wel te kunnen? Is dat de wireless bridge of zoiets of is dit voor controllers?
Wel vreemd trouwens dat de 360 als enige niet meteen draadloos op het internet kan.
Dat WiFi er niet standaard bij zit vind ik wel heel krenterig, want het zit wel inbegrepen in de Wii, DS, PSP en PS3. Kortom alle moderne consoles hebben het gewoon standaard aan boord behalve de 360. En dan lees ik een paar dagen geleden dat er mogelijk toch een 360 komt met Blu-Ray om de PS3 na te apen. Maar nog steeds zonder WiFi ...
Het had MS maar een paar euro gekost om het standaard mee te leveren, maar als losse accesoire kunnen ze er meer aan verdienen.quote:Dat niet iedereen het nodig heeft klopt, maar ik vraag me echt af of het de 360 echt zoveel duurder gemaakt zou hebben als het er standaard op zou zitten. Zo duur is de Wii bv ook niet en nu vraagt MS toch wel de hoofdprijs.
MS' hele taktiek met de 360 is er om op ALLES geld te verdienen. Daarom moet je voor themes en gamerpics betalen, daarom kun je niet een standaard USB-oplader gebruiken voor je controller maar heeft dat ding een speciale plug, daarom kun je enkel en alleen de Live Vision Camera gebruiken als webcam, daarom moet je 100 euro betalen om XNA-games te draaien op je 360 terwijl dat gratis is op de PC, daarom kun je niet elke willekeurige notebook-HD gebruiken in je 360 maar zit je vast aan de officiele 120GB HD van MS (180 euro!).
De "fout" die MS maakte met de originele Xbox was dat ze de HD standaard meeleverden. Dat maakte de console relatief duur, want de prijs van die HD bleef op hetzelfde prijsniveau terwijl alle andere onderdelen in de console steeds goedkoper te fabriceren waren. Met de 360 is de HD een losse accesoire geworden en kunnen ze via een Arcade-pakket uiteindelijk de 360 veel goedkoper aanbieden dan daarvoor de Xbox 1. De grap alleen is dat ze er wel voor zorgen dat die HD onmisbaar is voor demo's, DLC en online films kijken. Da's dubbele winst: ze kunnen de Xbox een heel stuk onder de prijs van de PS3 aanbieden waardoor die goedkoop lijkt maar uiteindelijk zijn 360-kopers een stuk duurder uit als ze de ontbrekende functionaliteit achteraf erbij willen kopen.
Een uitgebouwde Xbox is uiteindelijk een heel stuk duurder dan een PS3, alleen hebben de meeste mensen dat niet door. En dat is precies waar MS op mikt.
ymmv wijzigde dit bericht 05-05-2008 20:37 (123%)
Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...
Ik heb ff net gebeld om te bevestigen, maar klantenservice kan niks achterhalen met een Xbox360 + spellen. Nu twijfel ik of hem zelf ook moet bestellen of niet.quote:NeoMe schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:32:
Ben ik nou gek of wat, net een pro besteld ... krijg ik deze mail dat ie is verzonden. Alleen zit er nu ineens GTA 4 & Halo 3 & Assasins Creed bij aldus de titel, hier is op de pagina zelf niks van te merken:
Unknown
- 1 ¤ 269.99 ¤ 269.99
--------------------------------------------------------------------------------
Bestelbedrag ¤ 269.99
Verzendkosten ¤ 1.95
Subtotaal ¤ 271.94
Coupon - ¤ 1.95
Totaalbedrag ¤ 269.99
Beetje vreemd nietwaar...of gewoon een typo van bol.com anders heb ik dadelijk een xbox met meteen 3 games t.w.v. 100 euro's ?
Als ze daadwerkelijk worden geleverd dan krijgt bol.com van mij een dikke pluim!
Als ze niet worden geleverd, zal ik even een mailtje sturen waarin ze de verwarring mooi mogen uitleggen.
Krijg je de spellen erbij, dan is het een super aanbieding. Krijg je geen spellen, dan is het duurkoop want voor paar tientjes meer krijg je op andere online winkels GTA IV en Halo 3 erbij.
Ik ga na 9 uur ook maar een bestelling plaatsen, staat in het mailtje niet aangegeven dat er spellen meegeleverd wordt, dan annuleer ik hem weer.
vayip wijzigde dit bericht 05-05-2008 20:25 (4%)
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Klopt, maar als je even één a twee dagen geduld hebt, dan post ik meteen wat er wel of niet bijzat als ik hem ontvangen heb. Maar ik heb een acceptgirokaart betaling gedaan dus kan hem altijd nog terugsturen. Heb via een opgezochte coupon geen verzendskosten betaald, dus retourneren is gratis. Wil niet zeggen dat ik dat doe, want ik durf het bijna niet te zeggen, maar ga waarschijnlijk nooit een game kopen, laat voor die drie tientjes iets anders doen, wat me vele honderden euro's gaat schelenquote:vayip schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:24:
[...]
Ik ga na 9 uur ook maar een bestelling plaatsen, staat in het mailtje niet aangegeven dat er spellen meegeleverd wordt, dan annuleer ik hem weer.
Verder geef ik je helemaal gelijk, dan wel dat je dan nog even geduld moet hebben aangezien ze ze niet op voorraad hebben. Maar als je daar tegen kunt prima deal toch.
Hoeveel zijn die games trouwens ongeveer waard, ik zat te denken aan 50 a 60 euro per stuk ( Bron; budgetgaming )
Dus 30 a 40 2ehands...zomaar ff een gouden ideetje
NeoMe wijzigde dit bericht 05-05-2008 20:43 (26%)
De vergelijking tussen de PS3 en 360 is al vaker gemaakt als het op prijs aankomt. Als je alles bij elkaar optelt scheelt het niet zoveel, zeker niet als je in beschouwing neemt dat de PS3 bv 2 controllers bijleverd en Wifi heeft waardoor het prijsverschil teniet wordt gedaan. Neemt niet weg dat ik mijn 360 toch boven mijn PS3 stel vanwege de controller. Vind die veel prettiger in de hand liggen. En er is meer aan games te krijgen wat mijn smaak is en nog relatief voordelig ook (de Classics).quote:ymmv schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:19:
[...]
Tja, MS wil koste wat het kost geld verdienen met de Xbox 360 en dat merk je aan de prijzen van de proprietaire accessoires. Er is hier al veel geklaagd over de veel te hoge prijskaartjes van de 120GB en WiFi-adapter (al hebben de meesten wel 60 euro per jaar over voor Xbox Live terwijl dat na een paar jaar gebruik veel meer in de papieren gaat lopen. Het heeft mij al 120 euro gekost ondertussen terwijl ik het nauwelijks gebruik ...).
Dat WiFi er niet standaard bij zit vind ik wel heel krenterig, want het zit wel inbegrepen in de Wii, DS, PSP en PS3. Kortom alle moderne consoles hebben het gewoon standaard aan boord behalve de 360. En dan lees ik een paar dagen geleden dat er mogelijk toch een 360 komt met Blu-Ray om de PS3 na te apen. Maar nog steeds zonder WiFi ...
Maar begrijp ik nu goed dat je xbox pas geregistreerd word als hij een keer voor een reparatie is opgestuurd? als die niet is opgestuurd dan kan het nog?quote:MethodP schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:57:
[...]
Nouja, meneer de bofkontMijn verhaal is een paar weken geleden, misschien hebben ze drastische wijzigingen gemaakt in hun handelingen mbt garantie problemen.
Black Holes & Revelations
Laat het morgen gelijk even weten, ik ben wel benieuwd ik wil er ook 1 kopen maar dit zou wel een superdeal zijn, nog beter dan die van xboxhome.nlquote:NeoMe schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:32:
Unknown
- 1 ¤ 269.99 ¤ 269.99
Bestelbedrag ¤ 269.99
Verzendkosten ¤ 1.95
Subtotaal ¤ 271.94
Coupon - ¤ 1.95
Totaalbedrag ¤ 269.99
Dat is ook DE reden dat ik voor de 360 ben gegaan. Laatst nog bij een vriend GT5:P gespeeld. Wat een ramp zeg die controller! Gecontroleerd doseren zit er echt niet in en na 1 minuut heb je kramp in je vingers...quote:Kohaku schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:33:
[...]
Neemt niet weg dat ik mijn 360 toch boven mijn PS3 stel vanwege de controller. Vind die veel prettiger in de hand liggen.
Digital Rebel --- EF-S 18-55mm --- Sigma 70-300mm APO Macro Super II --- 1GB Extreme III --- 512Mb Ultra II
Mijn Airliners.net foto's
If you weren't real, I would make you up...
Reg. datum: 11 februari 2004
Ik dacht dat de PS3 standaard ook maar één controller had, of is dat niet zo? Verder vind ik de tactiek van MS ook wel irritant, maar het blijft een groot bedrijf dat geld wil verdienen. Alle accesoires zijn overpriced en je kunt natuurlijk niet een third party model gebruiken. Maar dat doet dus elk zichzelf respecterende bedrijfquote:Kohaku schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:33:
[...]
De vergelijking tussen de PS3 en 360 is al vaker gemaakt als het op prijs aankomt. Als je alles bij elkaar optelt scheelt het niet zoveel, zeker niet als je in beschouwing neemt dat de PS3 bv 2 controllers bijleverd en Wifi heeft waardoor het prijsverschil teniet wordt gedaan. Neemt niet weg dat ik mijn 360 toch boven mijn PS3 stel vanwege de controller. Vind die veel prettiger in de hand liggen. En er is meer aan games te krijgen wat mijn smaak is en nog relatief voordelig ook (de Classics).
Denk dat ze uiteindelijk toch het meeste verdienen aan games, ik denk dat de meeste xboxfanaten gemiddeld een gamecollectie van 10 stuks hebben, a 50 euro per stuk. Het was eerst al zo en nog steeds dat je uiteindelijk een eurotje of 1000 kwijt bent.
( Alles legaal, extra controller, kabeltje hier en daar, games )
NeoMe wijzigde dit bericht 05-05-2008 23:00 (17%)
In Theorie is de theorie altijd gelijk aan de praktijk, in de Praktijk is dit nooit t geval....
Is het mogelijk om via de controller de tray te openen terwijl er een game of film in de xbox zit?
Zo ja, hoe?
Je kan hem namelijk wel sluiten met de controller als die open staat
| PC Specs | Laptop Specs |
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.