Zo, uiteindelijk mijn eerste post hier toch maar gemaakt in deze reeks. (En ik denk ook niet mijn laatste

) Heb het een lange tijd zo nu en dan door zitten lezen over ervaringen etc. Zit al een lange tijd te dubben of ik nu een 360 zal halen of niet. Nu uiteindelijk toch maar de beslissing genomen om er een te gaan halen volgende week.
Denk toch dat ik voor de elite ga. Die extra hardeschijf ruimte lijkt me toch wel mooi meegenomen aangezien ik toch wel van plan ben om demo's / arcade games te gaan downloaden.
En dan de games, wat zijn goede games als beginnende xbox'er? Nooit echt fanatiek op een xbox gespeeld dusja daar heb ik niet zoveel verstand van nog.. Ben zowieso van plan om GTA4 te gaan halen, die lijkt me echt super.
Verder nog suggesties voor een beginnende xbox'er om dingen gelijk erbij aan te schaffen? Ik laat hem uiteindelijk draaien op een Sony Bravia HD-Ready 26" tv, dus daar zal die hopelijk wel wat mooie beelden gaan weergeven.
*edit*
Nog een vraagje vergeten; Is de xbox gemakkelijk aan te sluiten op m'n Logitech Z-5500 set?
Dosed wijzigde dit bericht 04-05-2008 18:13 (4%)