Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
TKing schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:07:
[...]

Als je het echt voor GTA doen moet je voor de Premium gaan, ivm de HDD en DLC.
Met slim. TVersity werkt trouwens perfect om video naar je Xbox te streamen. Ik gebruik het een aantal keer per week om series op m'n TV in plaats van mijn beeldscherm te kunnen kijken...

[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]

Huh?
Reg. datum: 06 oktober 2000

Hier beviel het minder goed.. ik zit in een netwerk met een paarduizend computers, waarvan een stuk of 50 media sharing aan hebben.. het lijkt net of TVersity maar 1 pc per netwerk wil met het programma erop.. want zodra iemand anders een TVersity share aanzette werkte die van mij niet meer, heel irritant; naast dat ik zo'n nare lange lijst heb met pc's om van te streamen :/

Ik gebruik nu gewoon WMP11, werkt ook wel ;)

edit:

klein dingetje over de startpost, het is "in prijs gedaald" en niet "in prijs gedaalt"

sorry, kan het niet laten :$

Egrimm wijzigde dit bericht 02-05-2008 19:45 (14%)

quote:
F0kke schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:06:
[...]

Volgens mij zitten wij in hetzelfde schuitje. Ik ga dus ook speciaal voor GTA een Xbox 360 halen. Ik twijfel nog een beetje tussen de Arcade en de Premium...
En wat zou ik dan moeten kiezen als ik tussen de Elite en de Pro versie van de 360 zou kunnen kiezen?

quote:
F0kke schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:06:
[...]

Volgens mij zitten wij in hetzelfde schuitje. Ik ga dus ook speciaal voor GTA een Xbox 360 halen. Ik twijfel nog een beetje tussen de Arcade en de Premium... Maargoed, over het streamen. Ik kwam zojuist Tversity tegen, dat zal een van de eerste (freeware) tooltjes zijn die ik ga proberen om films van mijn PC naar Xbox te streamen..
TVersity is voor Windows, niet Linux :)

Reg. datum: 23 september 2003

Hallo allemaal,
Is het mogelijk om een savegame voor mn xbox360 die ik van internet haal (GTA IV) op mn xbox hdd zet?

Zoja hoe moet dit?

PK Fire
Reg. datum: 26 januari 2007

quote:
MuSeLive schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:34:
Ik ben ook gegrepen door het GTAIV virus :'(
Oftewel ik wil een xbox 360! Ik maak me alleen zorgen over de beperkte mediamogelijkheden van de 360. Als ik het goed begrijp moet je dus medicenter op je pc zetten en dan kun je media streamen naar de xbox? Avi gaat nog met een apart progje, maar subtitles is een no can do?

Ik wil gewoon .avi bestanden vanaf mijn pc via de xbox kijken ,kan dit?
.avi bestanden kan je gewoon streamen via windows media player 11 en dan sharen met xbox360 in het netwerk en je kan kijken

quote:
Canaria schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:05:
[...]

Nee, bij de Elite krijg je ook nog de HDMI-kabel en de audiokabel. Een losse HDMI-kabel kost wellicht niet zoveel, maar het audiokabeltje met optische uitgang is niet los te koop. Zonder zo'n kabeltje kun je het geluid niet afzonderlijk naar je audioset sturen.

Een oplossing is om van de HD-componentkabel de kunststof behuizing te verwijderen, zodat deze tegelijk met een willekeurige HDMI-kabel in de XBox past. De HD-componentkabel heeft namelijk ook audio-out.
De kabels zijn ook los verkrijgbaar als set. (HDMI-kabel + de audio-out kabel) kost alleen wel ¤50,-

T809

Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
Reezer schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 21:45:
Hallo allemaal,
Is het mogelijk om een savegame voor mn xbox360 die ik van internet haal (GTA IV) op mn xbox hdd zet?

Zoja hoe moet dit?
Nee, dat kan niet.

Op de Xbox moet je de spellen zelf spelen :+

;)

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Bezint eer ge begint.

quote:
PWM schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 22:49:
[...]

Nee, dat kan niet.

Op de Xbox moet je de spellen zelf spelen :+

;)
Het kan wel! Maar is wel een beetje omslachtig en je loop de kans om geband te worden van xbox live!!!

http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif

Work Smart - Not Hard

Houd het nuttig aub.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 03-05-2008 22:07 (92%)

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

http://www.gamehubs.com/ heeft een nieuwe site, en heeft eindelijk gewoon zijn prijzen in euro's :)

De plek om je 360 spellen te kopen als ze geen lock hebben. Ik heb GRID alvast in de pre-order gezet voor 32,- :)

PWM wijzigde dit bericht 03-05-2008 09:26 (14%)

Ja maar wanneer weet je of een game locked is of niet, meestal op release dag toch pas? Op gamehubs zie ik het niet staan en bij play-asia staan meestal vraagtekens tot hij uitkomt. Ninja gaiden 2 voor 32 euro is wel erg nice :).

X360 Gamertag | Sony-Ericsson W800i. JVC LT-32x70b.

Proffesional Nutcase

Ok nu snap ik er even helemaal niks meer van. Ik wil dus graag een Xdoos kopen
maar ik wil er dan wel zeker van zijn dat ik een 65nm met falcon mobo heb.
Nu heb ik dus even een vraag gestuurd naar de klanten service van console shop, of
de xboxen in een bepaalde bundel falcon's zijn. Nu krijg ik de volgende reactie.

"De "Falcon chip" is ondanks vele berichten niet in Europa verkrijgbaar",Ook weer
raar het is natuurlijk geen falcon chip maar een falcon mobo met 65nm cpu.

Is dit echt zo?!Ik geloof hier namelijk helemaal niks van. Ook heb ik gister in mijn handen gestaan met een xbox premium uit de MM deze had HDMI en een lot-no van ergens in de 800 maar ik zag nergens meer een Wattage aanduiding (175W == Falcon). Natuurlijk weer even gevraagd aan een medewerker aldaar maar die zegt gewoon "Ja dat is de nieuwste ja, mm ok". Wat ook erg vaag was trouwens bij de MM dat er een bordje bij stond met. "Dit product is uitgesloten van Retour of omruilen".

Zijn er nu wel of niet falcon's in europa?En hoe spot ik ze nu zonder de doos open te maken en zonder de wattage aanduiding?

Retonator wijzigde dit bericht 03-05-2008 10:35 (10%)

Join the group of nutcases

Hoe kunnen ze de spellen zo goedkoop aanbieden? Dat wordt een bookmark :)

@Retonator: De nieuwe Xbox consoles zijn allemaal Falcon, ik heb een Falcon. Ik had consoleshop eerder gebeld voor een bundel, ze konden me niet vertellen welke versie het was omdat het direct van de leverancier komt en blijkbaar niet even snel op het etiket kan worden gekeken. Dat het niet in Europa verkrijgbaar is, is BS.

mister_S wijzigde dit bericht 03-05-2008 10:33 (71%)

Proffesional Nutcase

quote:
mister_S schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:31:

@Retonator: De nieuwe Xbox consoles zijn allemaal Falcon, ik heb een Falcon. Ik had consoleshop eerder gebeld voor een bundel, ze konden me niet vertellen welke versie het was omdat het direct van de leverancier komt en blijkbaar niet even snel op het etiket kan worden gekeken. Dat het niet in Europa verkrijgbaar is, is BS.
Ok thnx, je eigen product kennen is ook een vak ;).

quote:
Retonator schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:29:
Nu heb ik dus even een vraag gestuurd naar de klanten service van console shop, of
de xboxen in een bepaalde bundel falcon's zijn. Nu krijg ik de volgende reactie.

"De "Falcon chip" is ondanks vele berichten niet in Europa verkrijgbaar",Ook weer

Is dit echt zo?!Ik geloof hier namelijk helemaal niks van. Ook heb ik gister in mijn handen gestaan met een xbox premium uit de MM deze had HDMI en een lot-no van ergens in de 800 maar ik zag nergens meer een Wattage aanduiding (175W == Falcon). Natuurlijk weer even gevraagd aan een medewerker aldaar maar die zegt gewoon "Ja dat is de nieuwste ja, mm ok". Wat ook erg vaag was trouwens bij de MM dat er een bordje bij stond met. "Dit product is uitgesloten van Retour of omruilen".

Zijn er nu wel of niet falcon's in europa?En hoe spot ik ze nu zonder de doos open te maken en zonder de wattage aanduiding?
het moet ergens op staan en ja er zijn wel falcons in europa. Ik geloof zelfs dat de meeste boxen tegenwoordig een falcon zijn.
quote:
Retonator schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:29:

Er zou een sticker op de doos moeten zitten

Look out for following details while buying an Xbox 360 Console!
1: Lot #0734 (Halo 3) or later (all SKUs)
2: Manufactured on or after 8/24/07
3: Team FDOU or CSON
4: Look for the 175W power supply, not the 203W. See the power rating from the sticker.. the newest versions say 175W
5: Go for Xbox 360 Premium, New concoles are reported to be falcon

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

quote:
DeepSeven schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:16:
Ja maar wanneer weet je of een game locked is of niet, meestal op release dag toch pas? Op gamehubs zie ik het niet staan en bij play-asia staan meestal vraagtekens tot hij uitkomt. Ninja gaiden 2 voor 32 euro is wel erg nice :).
Bij de meeste uitgevers is hij niet locked. Bij sommige weet je het pas later, maar meestal is het wel bekend
quote:
mister_S schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:31:
Hoe kunnen ze de spellen zo goedkoop aanbieden? Dat wordt een bookmark :)
Een spel kost in de winkel $60. Daar zit meestal 10-15 marge op voor de winkel en tussenhandel. Dan zit je op 45,-.

$45,- is is 26,- euro :)

Zij kopen daar gewoon heel veel in, en ook nog eens in dollars. Tel uit je winst ;) Ze verkopen waarschijnlijk spellen per pallet, en dan is een marge van 4 euro prima :)

PWM wijzigde dit bericht 03-05-2008 13:08 (4%)

Reg. datum: 19 september 2006

Kreeg denet dit bericht, meerdere mensen gehad?
ziet er heel vaag uit

http://i29.tinypic.com/332ozg8.jpg

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Waar kan ik het beste een xbox premium kopen, heb er nu eentje gezien bij xboxhome.nl die kost 270 en krijg je een face template bij...allemaal leuk en aardig, maar kent iemand nog een leukere actie.

( Graag alleen nieuwe falcon premium's & goedkoper, dus niet bv 300 en dan met gta 4 ofzo )

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * Samsung U600 *

Proffesional Nutcase

zo vandaag mooi 360 gehaald, en het is idd gewoon een falcon.
Nu vroeg ik me alleen af wat de meete ideale positie is.
-Recht op
Misschien meer kans op krassen op dvd en beschadigen van dvd drive.
Ook is een groot volgens mij intake gat afgesloten althans dat zit onderop als hij recht op staat,

-Plat
-Heb hier gemerkt dat de onder kant warm wordt(hand warm). Als ik hem rechtop zet kan
deze kant natuurlijk wel beter koelen.

Het maakt voor mij niks uit hoe hij staat dus alle posities zijn ok. Vroeg me alleen af hoe ik de
meeste optimale koel positie heb voor de 360

Wat moet je doen als de Free Record Shop zegt dat er een HDMI-kabel bij zit maar uiteindelijk toch niet in de doos bleek te zitten? :P

edit: typo

Kn4kw0r5t wijzigde dit bericht 03-05-2008 19:23 (6%)

Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman

GTA style met je honkbalknuppel verhaal gaan halen? :9

Haha nee man, gewoon die HDMI kabel gaan claimen, je hebt er toch recht op?

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

Reg. datum: 09 november 2001

quote:
Retonator schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:39:
zo vandaag mooi 360 gehaald, en het is idd gewoon een falcon.
Nu vroeg ik me alleen af wat de meete ideale positie is.
-Recht op
Misschien meer kans op krassen op dvd en beschadigen van dvd drive.
Ook is een groot volgens mij intake gat afgesloten althans dat zit onderop als hij recht op staat,

-Plat
-Heb hier gemerkt dat de onder kant warm wordt(hand warm). Als ik hem rechtop zet kan
deze kant natuurlijk wel beter koelen.

Het maakt voor mij niks uit hoe hij staat dus alle posities zijn ok. Vroeg me alleen af hoe ik de
meeste optimale koel positie heb voor de 360
Liggend is zonder enige twijfel de beste optie

E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25

Reg. datum: 09 november 2001

Kan iemand mij het volgende uitleggen:

Ik heb mijn xdoos elite aangesloten met een vga kabel op een dell24"

Nu kan ik bij display 1920x1080 kiezen, maar is dat nu 1080i of 1080p

Wel treed er tearing up als (horizontale strepen in beeld) bij bijvoorbeeld GTA IV als ie op 1920x1080 staat.

E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws