Met composiet kan ik wel gewoon 720p selecteren. Iemand enig idee hoe dit kan?
Met composiet kan ik wel gewoon 720p selecteren. Iemand enig idee hoe dit kan?
qed
Reg. datum: 30 januari 2008
Mwa, begint wel meer te inburgeren maar altijd ff voor de zekerheid kijken.quote:Jolst schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:38:
[...]
Is het nog steeds niet zo dat elke 360 die 65 nm processor heeft? Ik wil namelijk binnenkort ook een 360 halen, maar moet ik dan echt gaan zoeken naar een Falcon?
edit:
Wel de 'welke MEdiamarkt is vandaag open?'-topic?
Kn4kw0r5t wijzigde dit bericht 01-05-2008 17:48 (8%)
Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman
Reg. datum: 30 augustus 2006
Nu heb ik hier 2 Acer 19"widescreen tft schermen staan met een vga aansluiting. 1 hiervan gebruik ik niet. Is het mogelijk die aan te sluiten op de xbox? Of heb ik hier nog een extra verloop op adapter voor nodig die ik er bij moet kopen?
Reg. datum: 30 januari 2008
pricewatch: [X360] Xbox 360 VGA HD AV Cable
Kn4kw0r5t wijzigde dit bericht 01-05-2008 23:11 (11%)
Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman
Reg. datum: 26 februari 2008
Alle nieuwe xboxen hebben een HDMI uitgang en nee alleen de kans is kleiner bij de Falcon's.quote:Jolst schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:11:
Premium heeft Pro nu toch? Trouwens nog twee vraagjes: Heeft de Arcade nu ook een HDMI-uitgang? En is het bewezen dat de Falcon nu echt geen Red Light of Death kan krijgen?
http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif
Het zal er sowieso een stuk beter uitzien dan op mijn gewone breedbeeld TV.quote:Kn4kw0r5t schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:04:
[...]
Heb zelf een 226BW met VGA-Kabel aangesloten op m'n 360, ziet er top uit :-) 1680x1050 is helaas niet beschikbaar op de xbox, heb geloof ik ietsjes kleiner of hoger.
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
Volgens de geruchten komt er in kwartaal 3 een Xbox 360 met Blu-Ray speler uit. Pegatron, een OEM fabrikant van Asus, zou de order binnen hebben gekregen.
Dit maakt het wel moeilijker de keus om nu een Xbox 360 elite aan te schaffen of toch nog maar ff te wachten.
Waar heb je dit gelezen?quote:vayip schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:59:
Hmm dit is een leuk nieuws bericht:
Volgens de geruchten komt er in kwartaal 3 een Xbox 360 met Blu-Ray speler uit. Pegatron, een OEM fabrikant van Asus, zou de order binnen hebben gekregen.
Dit maakt het wel moeilijker de keus om nu een Xbox 360 elite aan te schaffen of toch nog maar ff te wachten.
MS zou games alleen maar op DVD uit kunnen brengen- anders verlies je support voor de "oude" xboxen. Alsnog vind ik een ingebouwde blu ray beter dan zo'n extern ding. Zelf zou ik het liefste een hybride blu-ray/hddvd speler zien- helaas is dat commercieel niet boeiend voor MS...
fusion_ghost wijzigde dit bericht 02-05-2008 10:02 (8%)
I so not did do that!
Reg. datum: 10 augustus 2004
Reg. datum: 11 februari 2004
Yepquote:unex154 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:53:
Is het nou werkelijk het enige verschil tussen de premium en de elite de zwarte kleur en de 100 gb extra? en daar betaal je 100 euro meer voor..
Voor een losse 20GB schijf betaal je ook nog steeds 100 euro tegenwoordig dus zo gek is die prijs niet imoquote:unex154 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:53:
Is het nou werkelijk het enige verschil tussen de premium en de elite de zwarte kleur en de 100 gb extra? en daar betaal je 100 euro meer voor..
Specs: AMD Athlon64 X2 6400+ @ 3,2Ghz | Arctic Freezer 64 Pro | 2048MB G.E.I.L. 3-3-3-9 @ 320Mhz | Sapphire Radeon 1950Pro 512MB | Zalman VF900-LED
Reg. datum: 19 maart 2006
Xbox Live Tag: Nightwish1980
Reg. datum: 14 februari 2008
Als je de DLC toch wilt hebben kun je nog altijd een HDD kopen. Mijn advies is wel om dit via Marktplaats oid te doen, officiele prijs is echt overdreven.quote:Warfare schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:45:
Ik wil graag een XBOX Arcade kopen. Dit is dus veruit de goedkoopste manier op GTA 4 te spelen. Echter, voor de XBOX komt downloadable content uit. Ik vraag me hoe dit precies werkt met zo'n arcade versie waar geen harde schijf in zit. Kan je een losse HDD er later bijkopen waarmee je als het ware je console upgrade, of gaat dit gewoon niet werken?
Reg. datum: 12 augustus 2007
Nu heb ik ushare gevonden: klik
Ook wordt er gesproken over TwonkyMedia.
Heeft iemand ervaring hiermee en kan zeggen wat het fijnste werkt? Het gaat me vooral om films, en daarna muziek
"vroeger, toen de HK-topics nog leuk waren zeg maar"
Nee, bij de Elite krijg je ook nog de HDMI-kabel en de audiokabel. Een losse HDMI-kabel kost wellicht niet zoveel, maar het audiokabeltje met optische uitgang is niet los te koop. Zonder zo'n kabeltje kun je het geluid niet afzonderlijk naar je audioset sturen.quote:
Een oplossing is om van de HD-componentkabel de kunststof behuizing te verwijderen, zodat deze tegelijk met een willekeurige HDMI-kabel in de XBox past. De HD-componentkabel heeft namelijk ook audio-out.
Photo Blog - Nikon D200 /// C2D 6750 - 4GB DDR800 GEIL - 8800GTS 640MB - Samsung Syncmaster 226BW
Oftewel ik wil een xbox 360! Ik maak me alleen zorgen over de beperkte mediamogelijkheden van de 360. Als ik het goed begrijp moet je dus medicenter op je pc zetten en dan kun je media streamen naar de xbox? Avi gaat nog met een apart progje, maar subtitles is een no can do?
Ik wil gewoon .avi bestanden vanaf mijn pc via de xbox kijken ,kan dit?
Black Holes & Revelations
Reg. datum: 29 januari 2001
kerel serieus... lees de boel hier eens door en zoek eens! je zult heel veel info vinden.
ikzelf zet al mijn films gewoon op een usb stik, plug die in de xbox en spelen maar. scheeld ook weer een apparaat aan de stroom enzo. maar je kunt een hoop streamen. xbmc.. nee dat niet
mja het is een console he, games genoeg
If you don't stand for something you'll fall for everything
Volgens mij zitten wij in hetzelfde schuitje. Ik ga dus ook speciaal voor GTA een Xbox 360 halen. Ik twijfel nog een beetje tussen de Arcade en de Premium... Maargoed, over het streamen. Ik kwam zojuist Tversity tegen, dat zal een van de eerste (freeware) tooltjes zijn die ik ga proberen om films van mijn PC naar Xbox te streamen..quote:MuSeLive schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:34:
Ik ben ook gegrepen door het GTAIV virus![]()
Oftewel ik wil een xbox 360! Ik maak me alleen zorgen over de beperkte mediamogelijkheden van de 360. Als ik het goed begrijp moet je dus medicenter op je pc zetten en dan kun je media streamen naar de xbox? Avi gaat nog met een apart progje, maar subtitles is een no can do?
Ik wil gewoon .avi bestanden vanaf mijn pc via de xbox kijken ,kan dit?
Photo Blog - Nikon D200 /// C2D 6750 - 4GB DDR800 GEIL - 8800GTS 640MB - Samsung Syncmaster 226BW
Als je het echt voor GTA doen moet je voor de Premium gaan, ivm de HDD en DLC.quote:F0kke schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:06:
[...]
Volgens mij zitten wij in hetzelfde schuitje. Ik ga dus ook speciaal voor GTA een Xbox 360 halen. Ik twijfel nog een beetje tussen de Arcade en de Premium... Maargoed, over het streamen. Ik kwam zojuist Tversity tegen, dat zal een van de eerste (freeware) tooltjes zijn die ik ga proberen om films van mijn PC naar Xbox te streamen..
Gij zijt gegroet!
Dit topic is gesloten. ![]()