Hoofdcategorieën
Topicacties

[ziggo] @Home, Casema en Multikabel bundelen krachten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 juni 2007

net even gekeken, bij casema kon ik wel kabel internet krijgen.
nu ineens niet meer, dan toch maar weer kijken voor een andere adsl abbo.

Reg. datum: 01 december 2001

Je kan als bestaande casema, @home of multikabel abonnee ook overstappen op het alles 3 in 1 pakket.

http://www.3-in-1.nl/ziggo/

Nieuw: Ziggo Alles-in-1 Pakket

Ziggo is vanaf 16 mei het nieuwe Casema + Multikabel + @Home
Om dit te vieren hebben wij deze maand spectaculaire acties voor iedereen!
Iedereen kan overstappen, dus ook bestaande Casema, Multikabel en @Home abonnee's.

Ziggo introductie actie

Iedereen die tussen 16 en 31 mei overstapt op het Ziggo Alles-in-1 Pakket
maakt automatisch kans op één van de drie gratis Nintendo Wii's!
Let op : Deze actie is alleen geldig op www.3-in-1.nl

Uitslag 01-juni-2008 op de Bestel en Win pagina

X-t-r-e-m-e wijzigde dit bericht 16-05-2008 10:10 (67%)

Acties: [view]

Door: Janoz
Moderator PRG/SEA/DTE
!litemod
Reg. datum: 19 oktober 2000

quote:
McKaamos schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:57:
[...]

Ik heb nu het papiertje niet bij de hand, maar het staat gewoon op het pamfletje bij de brief.
Product oude naam links, product nieuwe naam rechts.
Ook de bundels staan er op en naar welke naam dat over gaat.
Nee, staat er niet. Mijn internet abbo is wel duidelijk, maar mijn telefoon niet echt en mijn TV al helemaal niet.

Bij internet heb ik de regelmatig variant. Dit komt overeen met Z2 (4mbit down en 1mbit up)
Bij telefoon heb ik nu 's avonds en in het weekend gratis. Welk Ziggo abbo hoort daar bij?
Bij televisie heb ik het uitgebreide tvHome pakket wat er aan het begin was. Dit zijn zeg maar met alle pakketten behalve HD, film1 en sport1. Met welke komt dit overeen?

Het is voor mij dus eigenlijk ook al niet mogelijk om te kijken of een alles-in-1 pakket voor mij gunstig is omdat ik geen idee heb hoe de tv en telefoon overeenkomen....

----------

Na wat doorzoeken heb ik het gevonden:
quote:
VolopBellen voor een vast bedrag

Kijk je als veelbeller liever niet op de klok? Met VolopBellen Altijd bel je altijd gratis voor maar ¤ 10 extra per maand naar vaste nummers in Nederland.

Met VolopBellen Avond/Weekend bel je 's avonds en in het weekend gratis voor maar ¤ 6 extra per maand.

Let op: Je betaalt wel voor betaalde servicenummers.

Lees meer over VolopBellen
Wil je meer digitale tv-zenders?

Kies dan uit de 5 thematische Keuzepakketten. Je betaalt voor 1 Keuzepakket ¤ 3,95, voor 2 pakketten ¤ 6,95 en voor alle 5 de pakketten ¤ 9,95 per maand.

* Kids (9 extra tv-zenders)
* Kennis & Nieuws (17 extra tv-zenders)
* Film & Entertainment (8 extra tv-zenders)
* Sport (6 extra tv-zenders)
* Muziek (10 extra tv-zenders)

Ook kun je andere digitale pakketten bestellen, zoals Film1 en Sport1, Hindi, Chinees, Turks, uitgebreid Turks en het Gay lifestyle pakket.
Dat is redelijk vergelijkbaar met het oude. Voor mijn avond+weekend zou ik dus E6 bovenop de alles in 1 prijs krijgen en voor tv wordt dat 9,95 per maand extra.

Janoz wijzigde dit bericht 16-05-2008 10:23 (37%)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Reg. datum: 06 augustus 2005

quote:
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:09:
Je kan als bestaande casema, @home of multikabel abonnee ook overstappen op het alles 3 in 1 pakket.

http://www.3-in-1.nl/ziggo/

Nieuw: Ziggo Alles-in-1 Pakket

Ziggo is vanaf 16 mei het nieuwe Casema + Multikabel + @Home
Om dit te vieren hebben wij deze maand spectaculaire acties voor iedereen!
Iedereen kan overstappen, dus ook bestaande Casema, Multikabel en @Home abonnee's.

Ziggo introductie actie

Iedereen die tussen 16 en 31 mei overstapt op het Ziggo Alles-in-1 Pakket
maakt automatisch kans op één van de drie gratis Nintendo Wii's!
Let op : Deze actie is alleen geldig op www.3-in-1.nl

Uitslag 01-juni-2008 op de Bestel en Win pagina
als ik wil overstappen. gaat de site helemaal de soep in.
eerste postcode check zegt.

Gefeliciteerd! U zit in het gebied van Casema.
Beschikbare diensten: Kabel TV / Internet / Digitale TV / Telefonie

wil ik bestellen word er gemeld dat er geen diensten beschikbaar zijn in mijn regio. _/-\o_

Ik zou gewoon even bellen als casema abonnee. Ga ik na mijn werk ook doen. Ik heb nu digitale televisie, telefonie+internet 4mb. Dat alles 3 in 1 plus pakket is met 8mb en maandelijks opzegbaar zonder 1 of 2 jarig contract of zo. Dat is precies wat ik wil ;)
... look closer
Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:42:
Ik zou gewoon even bellen als casema abonnee. Ga ik na mijn werk ook doen. Ik heb nu digitale televisie, telefonie+internet 4mb. Dat alles 3 in 1 plus pakket is met 8mb en maandelijks opzegbaar zonder 1 of 2 jarig contract of zo. Dat is precies wat ik wil ;)
Ja, of kijken wanneer de Mijn Ziggo (krijg het m'n strot niet uit :)) pagina het doet, misschien dat je als bestaand abo ook makkelijk daar kan overstappen.

Beter laat dan nooit.

Zo.
Reg. datum: 27 februari 2003

Ik heb Casema voor internet / TV en geen brief, nada noppes. Overigens betaalde ik de eerste drie maanden niets totdat er een dame aan de deur kwam vragen (huis aan huis) welke diensten ik afnam bij Casema, en de maand daarop opeens de rekening...
Reg. datum: 06 augustus 2005

ik heb gebeld/besteld en bespaar mezelf nu 31 euro per maand

ik heb nu casema mega
bellen + onbeperkt bellen abbo.
rtv standaard
digitale tv + plus pakket.

a 116 euro per maand.

nu heb ik alles-in-1 extra + onbeperkt bellen en + de extra digitale kanalen voor 85 euro.
precies het zelfde dus en krijg weer en gratis decoder erbij.

download gaat naar 16 mbit inplaats van 20. niet echt schrikbarend maar upload gaat van 2 naar 3 mbit. dat is voor mij een plusser. _/-\o_

Canon 40D

quote:
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:42:
Ik ook. Maar wat is die site slecht en onduidelijk. Ik heb er een tijdje over moeten doen, maar:

Ik heb alles los. En dat kost me bijna 50,= / maand. Als ik nu alles in een neem wordt mijn Download verdubbeld en de upload met 50% verhoogd. Hulde. Voor mij belangrijk. Maar neem aan dat bij het alles in een pakket je niet nog eens LOS de kabelkosten van 15,60 betaald zoals bij Z1 en Z2. Anders word je echt een poot uitgedraaid. Maar ik ga er financieel dus niet op vooruit, alleen de internetverbinding. En natuurlijk een gratis decoder :) (wel 9,95 verzendkosten).

Kreeg gisteren nog een briefje van Ziggo met de overgang per 16 mei. Maar verder uitleg enzo, homaar. Ze zouden eens normale mensen moeten aannemen zoals wij 8)7 dan zou het wel goed komen. :X

gas0line wijzigde dit bericht 16-05-2008 12:40 (6%)
Reden: aanvullende info

CANON 40D | EF 24-105 | EF 70-200 2.8 IS | EF 100-400 | EF 50 F/1.8 II | Speedlite 580EX II | WISHLIST: EF 24-70 2.8 | 1D Mark III | Talent

Reg. datum: 07 augustus 2006

quote:
gas0line schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:37:
[...]

Ik ook. Maar wat is die site slecht en onduidelijk. Ik heb er een tijdje over moeten doen, maar:

Ik heb alles los. En dat kost me bijna 50,= / maand. Als ik nu alles in een neem wordt mijn Download verdubbeld en de upload met 50% verhoogd. Hulde. Voor mij belangrijk. Maar neem aan dat bij het alles in een pakket je niet nog eens LOS de kabelkosten van 15,60 betaald zoals bij Z1 en Z2. Anders word je echt een poot uitgedraaid. Maar ik ga er financieel dus niet op vooruit, alleen de internetverbinding. En natuurlijk een gratis decoder :) (wel 9,95 verzendkosten).

Kreeg gisteren nog een briefje van Ziggo met de overgang per 16 mei. Maar verder uitleg enzo, homaar. Ze zouden eens normale mensen moeten aannemen zoals wij 8)7 dan zou het wel goed komen. :X
Sorry hoor, maar die 15.60 voor de kabel betaal je dus wel gewoon.

Casema 4MB

TV ¤ 15,90
Internet+telefonie ¤ 34,90
¤ 50,80 per maand

Ziggo 4MB

TV ¤ 15,90 Z1
Internet ¤ 29,95 Z2
Telefonie ¤ 9,95 Z1
¤ 55,80 per maand

Ziggo 8MB

alles 3 in 1 plus ¤ 49,95 per maand

Belangrijk om te weten

U kunt elke maand van abonnement veranderen, of opzeggen!
Het bedrag van 49,95 zijn uw totale kosten inclusief btw, inclusief het kabel abonnement.
Er zijn verder geen verborgen kosten, ook niet bij uw oude telefonie provider.

http://www.3-in-1.nl/ziggo/allesin1/ziggo-pakket-2.php

X-t-r-e-m-e wijzigde dit bericht 16-05-2008 12:56 (38%)

ik bellen naar 0900-1884. Ik wil namelijk weten wat er gebeurt met de eigen mailserver support. (ben casema gebruiker)

Nu alle opties door gelopen en nergens de mogelijkheid gehad om iemand aan de lijn te krijgen. Bij optie 5 krijg je aan het eind te horen: "Wilt u informatie over een product die u al gebruikt? Bel dan 0900-1884"

beetje vreemd.

PH-MRK request startup

Kei-goed...
Reg. datum: 12 november 2001

quote:
XennOX schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:00:
ik heb gebeld/besteld en bespaar mezelf nu 31 euro per maand

ik heb nu casema mega
bellen + onbeperkt bellen abbo.
rtv standaard
digitale tv + plus pakket.

a 116 euro per maand.

nu heb ik alles-in-1 extra + onbeperkt bellen en + de extra digitale kanalen voor 85 euro.
precies het zelfde dus en krijg weer en gratis decoder erbij.

download gaat naar 16 mbit inplaats van 20. niet echt schrikbarend maar upload gaat van 2 naar 3 mbit. dat is voor mij een plusser. _/-\o_
Denk dat ik ze ook maar eens ga bellen morgen. Ik heb wel oren naar een nieuwe gratis decoder en een hogere internet-snelheid. Ik moet alleen wel even zeker weten dat dit geen problemen op gaat leveren bij onze geplande verhuizing eind dit jaar / begin volgend jaar. Niet dat ik grote problemen verwacht, want we gaan (waarschijnlijk) verhuizen binnen het Casema-gebied.

Think smart........ Act stupid........
Nieuwe PC is binnuh! SPECS: hier dus.

Canon 40D

quote:
Cubic X schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:48:
[...]

Sorry hoor, maar die 15.60 voor de kabel betaal je dus wel gewoon.
Dat kan ik niet vinden. Als dat zo is ga ik voor hetzelfde (behalve iets meer snelheid) ruim 16 euro per maand meer betalenb. Dat lijkt me zwaar bezopen.

Ik heb echt goed gezocht op de site maar die 15,,60 vind ik niet terug bij het combipakket. Anders moet ik toch die emigrartie maar gaan overwegen. |:(

Trouwens, die link van Xtreme legt het wel duidelijk(er) uit, zo zie ik het niet bij Ziggo zelf staan. Hoe moeilijk is het toch om een duidelijke site te maken en heldere brieven te versturen?
Nee, lekkere vage advertentie campagne komt eraan. Maar zal er niet verder over zeuren, ze luisteren toch niet.

Zie trouwens ook staan:
quote:
Gratis Digitale TV decoder t.w.v. ¤ 138,90 voor nieuwe internet & telefonie klanten
Jammer, had 'm erbij besteld, die krijg ik dus schijnbaar niet.

gas0line wijzigde dit bericht 16-05-2008 13:28 (37%)
Reden: typos

CANON 40D | EF 24-105 | EF 70-200 2.8 IS | EF 100-400 | EF 50 F/1.8 II | Speedlite 580EX II | WISHLIST: EF 24-70 2.8 | 1D Mark III | Talent

Reg. datum: 06 maart 2007

De alles-in-1 pakketten zijn een combinatie van TV, Internet en Telefonie. De kabelaansluiting zit hier dus bij in.

Intel 6750, 2GB DDR2 800, MSI 8600 GTS, 320GB HDD, Vista Home Premium

Reg. datum: 02 december 1999

quote:
bertus74 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:33:
De alles-in-1 pakketten zijn een combinatie van TV, Internet en Telefonie. De kabelaansluiting zit hier dus bij in.
Ik wilde hier net over bellen.

Wat ik nu kwijt ben ik gewoon de kabeltv (15,90) + intensief inet (47,50) wat een totaal is van 63,40
Ik gebruik basisbellen omdat me verder niets kost.

Verder gebruik ik de digitale TV natuurlijk ook.
Ik heb hier SPORT1 nog bij + Sport keuze pakket.
Maar deze vallen buiten de totaal pakketten dus blijft gewoon zo.

Een Alles-in-1 Extra kost 64,95.
De inhoud is hetzelfde als wat ik nu heb.
Als voordeel de extra snelheid wat me dus 1,55 kost.

Dit lijkt me toch correct ?
quote:
Dat lijkt me de deal niet zo gek.
Maar ff bellen :z

Hoyden wijzigde dit bericht 16-05-2008 13:40 (24%)

God, you're ugly!
Reg. datum: 12 februari 2002

quote:
Hoyden schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:38:
Wat ik nu kwijt ben ik gewoon de kabeltv (15,90) + intensief inet (47,50) wat een totaal is van 63,40
Ik gebruik basisbellen omdat me verder niets kost.

Alles-in-1 Extra kost me 64,95.

Dit lijkt me toch correct ?
Dat klopt idd.

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order... Dikke Bertha

... look closer
Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
gas0line schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:21:

Dat kan ik niet vinden. Als dat zo is ga ik voor hetzelfde (behalve iets meer snelheid) ruim 16 euro per maand meer betalenb. Dat lijkt me zwaar bezopen.

Ik heb echt goed gezocht op de site maar die 15,,60 vind ik niet terug bij het combipakket. Anders moet ik toch die emigrartie maar gaan overwegen. |:(

Trouwens, die link van Xtreme legt het wel duidelijk(er) uit, zo zie ik het niet bij Ziggo zelf staan. Hoe moeilijk is het toch om een duidelijke site te maken en heldere brieven te versturen?
Nee, lekkere vage advertentie campagne komt eraan. Maar zal er niet verder over zeuren, ze luisteren toch niet.
nevermind

Frank-NL wijzigde dit bericht 16-05-2008 13:40 (11%)
Reden: te laat :)

Beter laat dan nooit.

Reg. datum: 07 januari 2005

quote:
gas0line schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:21:
[...]
Jammer, had 'm erbij besteld, die krijg ik dus schijnbaar niet.
Volgens deze actievoorwaarden krijg je hem volgens mij wel als je een Alles-in-1-pakket neemt.

Reg. datum: 06 maart 2007

quote:
Hoyden schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:38:
[...]

Een Alles-in-1 Extra kost 64,95.

Dat lijkt me de deal niet zo gek.
Maar ff bellen :z
Dit klopt, en je krijgt er wat extra's bij:
  • 5 verrassingszenders uit de Keuzepakketten
  • e-mail: 10 e-mailadressen (250 MB per adres)
  • ruimte voor homepage: 250 MB
  • nieuwsgroepen: ongelimiteerd gebruik
  • gratis bellen met alle andere 800.000 abonnees van Telefonie van Ziggo

Intel 6750, 2GB DDR2 800, MSI 8600 GTS, 320GB HDD, Vista Home Premium

Reg. datum: 02 december 1999

Volgens mij hebben ze het druk @ telefoon, want het systeem knikkert je er gewoon uit..
House M.D
Reg. datum: 06 mei 2007

vind ik niet gek, het is nou niet echt duidelijk te noemen allemaal, zeker niet wat er nou allemaal gaat veranderen, ipv de oude abbo's

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Net de klantenservice gebeld van Ziggo...... Duurt lang
Werd er eindelijk opgenomen, moest ik weer doorverbonden worden, en daarna WEER.
vervelend.

Nvidia 10800gt 3.5gig, amd 1000000+ , 60 terabyte, 21cm

Canon 40D

Popie jopie
quote: Ziggo.nl
Hartelijk dank voor je Bestelling

Binnenkort krijg je van ons een brief waarin wij de gemaakte afspraken bevestigen.

Heb je vragen over de status van je Bestelling? Bel dan de Klantenservice van Ziggo op telefoonnummer 0900 - 1884 (¤ 0,10 p/min).

Onze Klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur.

Wij wensen je veel plezier met je nieuwe product(en) van Ziggo.

Met vriendelijke groet,

Joop Evers
Manager Klantenservice

Disclaimer: http://www.ziggo.nl/disclaimer
Algemene voorwaarden & Actievoorwaarden: http://www.ziggo.nl/alle-voorwaarden

Reg. datum: 07 augustus 2006

quote:
Het is wellicht mierenneuken of het ontgaat mij gewoon. Maar waarom moet bestelling 2x met hoofdletter B geschreven worden? Het staat nogal slordig vind ik dan :P

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: