...door je elke dag te wegen op je board voor je gaat beginnen met trainen gaat dit schema wel een activere rol spelen...quote:
...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Wii] Het Grote Wii Fit Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]...door je elke dag te wegen op je board voor je gaat beginnen met trainen gaat dit schema wel een activere rol spelen...quote:Boeboe schreef op zondag 27 april 2008 @ 17:53:
Dat snap ik dus ook niet. Het spel vraagt je in het begin nog wat je doel is. In het begin moet je dus zeggen "ik wil zoveel kilo verliezen over zoveel weken".
...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl
Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Pics en websites host ikzelf, server staat uit tussen 23:00 en 7:00, behalve als ik aan het leechen ben :D
De huidige firmware kan maar maximaal 10 bluetooth devices aan waarvan maar 1 een balance board kan zijn. Misschien dat dat in de toekomst nog anders wordt maar de huidige hardware(lees:firmware) is daar niet voor geschikt.quote:Righteye schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:17:
Wat ik verder echt mis is de mogelijkheid om 2 Wii Balance Boards tegelijk aan te sluiten, want dat schijnt, volgens de handleiding niet te kunnen (althans dat concludeer ik uit de tekst). Dus nooit echt samen met het vrouwtje trainen.
DukeBox wijzigde dit bericht 27-04-2008 23:31 (53%)
Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Pics en websites host ikzelf, server staat uit tussen 23:00 en 7:00, behalve als ik aan het leechen ben :D
...heeft naar mijn idee niet alleen met minuten fitten te maken maar ook met hoe snel je een oefening doet of een combinatie daarvan... Geen lijstje echter nog...quote:SaURoN schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:37:
Is er miss ook al een lijstje hoeveel min je moet hebben om wat te unlocken?
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, PES2008, Super Smash Brosh Brawl, Zack&Wiki: Quest for Barbaros' Treasure, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones
alle gekheid op 1 site op www.zatteadjes.tk
Jabber ID: jabber at vanbragt.com
Ja maar hoe kan dat apparaat dat weten?quote:ChrisM schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:01:
Log = Activity Log = hoeveel minuten je aan andere activiteiten hebt gedaan, naast de Wii Fit activiteiten. Dit kan je ook opslaan, zodat je kan zien hoeveel je per dag beweegt. Op zich wel grappig.
Ik mis eigenlijk het trainingsschema ook wel een beetje, maar ik denk dat je het daar niet moet zoeken. Je moet het vooral zoeken in het feit dat je elke dag de body test zou moeten doen en dan kan je zien hoeveel je gewicht is veranderd. En dan waarom dat zo veranderd is en of je daar tevreden mee bent.
Family Ski gaat de balance board ook ondersteunen toch?quote:bartvb schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:35:
Ik ben vooral erg benieuwd wat voor een andere spellen er voor de Balance Board beschikbaar komen. Wii Fit is leuk maar er lijkt echt veel meer mogelijk. Al helemaal als je de BB combineert met Wii-mote en Nunchuck.
Holoris wijzigde dit bericht 28-04-2008 10:42 (13%)
Lijkt mij volslagen logisch dat je 's avonds na het eten zwaarder bent dan als je 's ochtends je bed uitkomt.quote:.....maar het systeem geeft ook aan dat je gewicht per dag 1 kg. kan schelen... De resultaten lijken zo ook niet echt betrouwbaar.
Dat moet je inderdaad zelf opgeven. Als je het grafiekje bekijkt, heb je ook een knopje Activity Log. Daar kan je op drukken en dan kan je activiteiten toevoegen voor die dag. Ook kan je instellen of het een light (*.5), medium (*1) of heavy (*2) activiteit is.quote:SaURoN schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:36:
[...]
Ja maar hoe kan dat apparaat dat weten?Moet je dat handmatig ingeven?Dat heb ik namelijk nog niet gevonden dan
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, PES2008, Super Smash Brosh Brawl, Zack&Wiki: Quest for Barbaros' Treasure, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones
Desinfect een goedje wat in ziekenhuis word gebruikt om op je handen te spuiten om ze schoon te maken ( zit alcohol in ).quote:Sannr schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:53:
Wat voor middelen gebruiken jullie om de balance board hygienisch bacterie vrij schoon te maken?
Nes Snes N64 Gamecube Wii Gameboy (advanced) SP DS DS-Lite
Pesooonlijk vind ik dat als ik op blote voeten sta ik meer feeling heb dan met sokken.quote:SaURoN schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:10:
ik ga er niet zonder sokken opstaan. Volgens mij is dat meer voor mensen die vaak uitglijden ofzo
Nes Snes N64 Gamecube Wii Gameboy (advanced) SP DS DS-Lite
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Wii] Het Grote Wii Fit Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus