Gathering of Tweakers

Quicksearch
LOST...niet de serie.

quote:
Boeboe schreef op zondag 27 april 2008 @ 17:53:
Dat snap ik dus ook niet. Het spel vraagt je in het begin nog wat je doel is. In het begin moet je dus zeggen "ik wil zoveel kilo verliezen over zoveel weken".
...door je elke dag te wegen op je board voor je gaat beginnen met trainen gaat dit schema wel een activere rol spelen...

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl

...welk schema? Je mist de hele discussie met zowat tien kilometer verschil :p
In het wii fit chanel kun je toch gewoon je trainingsschema bekijken ?

Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php

Nee....wat we willen is een echt trainingsschema.

Dat je zegt ik wil zoveel kilo verliezen en verder een sixpack op mijn buik en dikke biceps en dat ook nog eens binnen een half jaar. Wii Fit bedenkt dan een schema met allerlei activiteiten om dat doel te bereiken. Mooi zou zijn als je ook nog eens voorkeuren in de activiteiten kan aangeven, zodat je de dingen die jij leuk vindt vaker doet.

Momenteel zit dit niet in Wii Fit en dat is echt superzonde. Het heeft veel potentie.
Heb zelf de Wii Fit nu drie dagen in bezit (en al 3 dagen spierpijn :D ).
Superfun, de hele straat heeft er al opgestaan of meegelachen met o.a. hoelahoepen.

Wat ik verder echt mis is de mogelijkheid om 2 Wii Balance Boards tegelijk aan te sluiten, want dat schijnt, volgens de handleiding niet te kunnen (althans dat concludeer ik uit de tekst). Dus nooit echt samen met het vrouwtje trainen.

Al met al een echte aanrader voor iedereen met een Wii.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Pics en websites host ikzelf, server staat uit tussen 23:00 en 7:00, behalve als ik aan het leechen ben :D

Hij geeft aan hoeveel fitcash je moet verdienen, per oefening kun je een n hoeveelheid verdienen. Je kunt zelfs nog andere activiteiten loggen zodat deze in de berekening wordt meegenomen.
Maar ik begrijp wel dat je eigenlijk liever een voorgekauwd schema wil met welke opdrachten je wel en niet moet doen om een bepaald resultaat te bereiken, ik ben bang dat dan voor velen de lage drempel om dit te doen weer een stuk hoger wordt.
quote:
Righteye schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:17:
Wat ik verder echt mis is de mogelijkheid om 2 Wii Balance Boards tegelijk aan te sluiten, want dat schijnt, volgens de handleiding niet te kunnen (althans dat concludeer ik uit de tekst). Dus nooit echt samen met het vrouwtje trainen.
De huidige firmware kan maar maximaal 10 bluetooth devices aan waarvan maar 1 een balance board kan zijn. Misschien dat dat in de toekomst nog anders wordt maar de huidige hardware(lees:firmware) is daar niet voor geschikt.

DukeBox wijzigde dit bericht 27-04-2008 23:31 (53%)

Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php

sixpack is misschien wat veel gevraagd, maar ja....Wii fit geeft al aan dat mijn BMI te hoog is en ik zeg dat ik om dit te corrigeren 6 kilo wil afvallen over een periode van 2 maanden. Daarna stuurt hij me gewoon door naar de verschillende oefeningen, zonder te zeggen welke oefeningen nu het meest geschikt zijn voor mijn situatie en hoe lang ik iedere oefening het best kan doen om effectief op 2 maanden aan mijn doelgewicht te geraken.

Wat wel weer leuk is zijn de adviezen die hij regelmatig geeft. Ik was vandaag iets bijgekomen en Wii fit vraagt je meteen of je de oorzaak daarvan denkt te weten. Ik antwoord met "nachtelijke snack" (nou ja, bezoekje aan de pittazaak na een avondje stappen) en hij legt je direct uit waarom het juist slecht voor je is (wist je dat alle voedsel dat je na 9 uur binnenneemt hoofdzakelijk wordt omgezet in vetten?) en wat de goede alternatieven zijn als je toch echt honger hebt (bananen zijn naar het schijnt ideaal voor die situatie).
Het zijn die kleine weetjes die je toch bewuster doen leven, zowel wat beweging als voedselpatroon betreft (en ik heb niet eens gekozen voor een aangepast dieet, wat je dus ook kan doen).
Eerst was ik er niet echt enthousiast over en had ik wat spijt dat ik hier 80 euro aan gegeven had, maar ik vind het toch langzaamaan echt goed te vinden. Het is echt een persoonlijke coach die je bijstaat met raad en daad. Een sixpack zal ik er niet mee kweken vrees ik, maar met wii fit zal je wel een goede conditie aanmeten als je alles goed opvolgt.
@ DukeBox en BoeBoe: bedankt voor de info en de overige feedback.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de Wii Fit zijn geld dubbel en dwars waard, toch ben ik van mening dat Nintendo hier meer van had kunnen maken. Een gemiste kans, zoals al eerder werd aangegeven.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Pics en websites host ikzelf, server staat uit tussen 23:00 en 7:00, behalve als ik aan het leechen ben :D

Mee eens over het Wii Fit trainingsschema. Af en toe zegt hij trouwens wel dat ik combinaties moet doen voor je buikspieren, of balans of iets dergelijks. Dan heb je 1 van de 2 of 3 oefeningen gedaan waarna ik meestal die andere twee ook maar doe :9.

Ik heb inmiddels alles unlocked, nog niet alles advanced of meer repeats uiteraard ;). Die challenges (3 stuks) aan het einde van de spiertrainingen voegen voor mij echt wel wat toe! Wedstrijdje opdrukken doen met de trainster, prima! Viel vies tegen dat ze na de 10 nog lekker door wilde gaan ;).

Ik moet ook zeggen dat die steps verdomt moeilijk worden in advanced, de eerste is peanuts maar de tweede word al wel wat meer zweten!

Het spelletje met die zeepbel vind ik persoonlijk het tofst, lastig maar subtiel. Heb trouwens ook ontzettend gelachen met het Zen /meditatie spelletje, mijn vriendin zat de hele tijd het vlindertje te volgen :+ (dat gaat dus niet goed) en schrok zich ook nog rot toen dat ding in het kaarsje belande en voor d'r neus in vlammen opging _/-\o_.

Ik heb zeker geen spijt van de Wii Fit. Was er ook sceptisch over maar het is zeker de moeite waard. Nu maar hopen dat het voor langere tijd ook nog genoeg uitdaging bied!

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

Trouwens ik heb nog een vraagje.
Als je naar je grafiekjes gaat en dan fitcash, zie je het volgende staan:

LOG:
0 MIN
Training:
35 MIN

en dan bij alle activiteiten.

Wat houd dat LOG in ?kan er nergens wat over terug vinden?Beetje vreemd uit te leggen, maar ben n iet in de buurt van de wii ;)

Is er miss ook al een lijstje hoeveel min je moet hebben om wat te unlocken?

LOST...niet de serie.

quote:
SaURoN schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:37:
Is er miss ook al een lijstje hoeveel min je moet hebben om wat te unlocken?
...heeft naar mijn idee niet alleen met minuten fitten te maken maar ook met hoe snel je een oefening doet of een combinatie daarvan... Geen lijstje echter nog...

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl

Wiiiiiiii

Log = Activity Log = hoeveel minuten je aan andere activiteiten hebt gedaan, naast de Wii Fit activiteiten. Dit kan je ook opslaan, zodat je kan zien hoeveel je per dag beweegt. Op zich wel grappig.

Ik mis eigenlijk het trainingsschema ook wel een beetje, maar ik denk dat je het daar niet moet zoeken. Je moet het vooral zoeken in het feit dat je elke dag de body test zou moeten doen en dan kan je zien hoeveel je gewicht is veranderd. En dan waarom dat zo veranderd is en of je daar tevreden mee bent.

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, PES2008, Super Smash Brosh Brawl, Zack&Wiki: Quest for Barbaros' Treasure, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones

En de kalender? Ik zie op de website dat er ook een kalender is. Maar daar komt dan niet automatisch een schema in te staan als ik jullie goed begrijp. Die moet je zelf gaan bijhouden?

Is er daar geen import/export mogelijkheid op die agenda!?

Vanavond voor mijn echte training maar eens de wii-fit als warming up gebruiken :P
Kan het misschien ook wel geschikt voor zijn met die earobics oefeningen.

alle gekheid op 1 site op www.zatteadjes.tk

Ik ben vooral erg benieuwd wat voor een andere spellen er voor de Balance Board beschikbaar komen. Wii Fit is leuk maar er lijkt echt veel meer mogelijk. Al helemaal als je de BB combineert met Wii-mote en Nunchuck.

Grootste gemis in Wii Fit wat mij betreft is dat het echt heel erg sterk gericht is op individueel bezig zijn met dat ding. Eigenlijk zou ik het liefst een optie zien waarin je kan melden dat je met 2 personen bent en dat je dan b.v. na elkaar die spelletjes/oefeningen kan doen. Eventueel dat je tijdens die oefeningen ook ziet hoe je voorganger de oefening deed. Op dit moment kost het wisselen tussen twee Miis gewoon teveel geklik en gedoe.

Zou trouwens ook prettig zijn als je in kan stellen hoeveel dat Balance Board tegen je aanlult :) Met Brain Academy is dat ook al zo irritant, je zit constant om A te rammen om de teksten die je al 100x gezien hebt weg te klikken :/

Jabber ID: jabber at vanbragt.com

Methos

quote:
ChrisM schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:01:
Log = Activity Log = hoeveel minuten je aan andere activiteiten hebt gedaan, naast de Wii Fit activiteiten. Dit kan je ook opslaan, zodat je kan zien hoeveel je per dag beweegt. Op zich wel grappig.

Ik mis eigenlijk het trainingsschema ook wel een beetje, maar ik denk dat je het daar niet moet zoeken. Je moet het vooral zoeken in het feit dat je elke dag de body test zou moeten doen en dan kan je zien hoeveel je gewicht is veranderd. En dan waarom dat zo veranderd is en of je daar tevreden mee bent.
Ja maar hoe kan dat apparaat dat weten? :P Moet je dat handmatig ingeven?Dat heb ik namelijk nog niet gevonden dan :)

quote:
bartvb schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:35:
Ik ben vooral erg benieuwd wat voor een andere spellen er voor de Balance Board beschikbaar komen. Wii Fit is leuk maar er lijkt echt veel meer mogelijk. Al helemaal als je de BB combineert met Wii-mote en Nunchuck.
Family Ski gaat de balance board ook ondersteunen toch?

Jammer dat er geen forcefeedback in de balance board zit. :9

Holoris wijzigde dit bericht 28-04-2008 10:42 (13%)

Reg. datum: 30 november 2007

Het is inderdaad jammer dat er geen trainingsprogramma wordt opgesteld. Ook heb je de mogelijkheid om iedere dag een test te doen; maar het systeem geeft ook aan dat je gewicht per dag 1 kg. kan schelen... De resultaten lijken zo ook niet echt betrouwbaar.

Reg. datum: 12 februari 2004

quote:
.....maar het systeem geeft ook aan dat je gewicht per dag 1 kg. kan schelen... De resultaten lijken zo ook niet echt betrouwbaar.
Lijkt mij volslagen logisch dat je 's avonds na het eten zwaarder bent dan als je 's ochtends je bed uitkomt.
daarom geeft FIT ook aan dat je bij voorkeur iedere dag omstreeks dezelfde tijd je gegevens laat meten.

Wiiiiiiii

quote:
SaURoN schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:36:
[...]

Ja maar hoe kan dat apparaat dat weten? :P Moet je dat handmatig ingeven?Dat heb ik namelijk nog niet gevonden dan :)
Dat moet je inderdaad zelf opgeven. Als je het grafiekje bekijkt, heb je ook een knopje Activity Log. Daar kan je op drukken en dan kan je activiteiten toevoegen voor die dag. Ook kan je instellen of het een light (*.5), medium (*1) of heavy (*2) activiteit is.
Je kan trouwens wel weer bij alle trainingen zien wat het nut van die training is/wat je er mee traint. Als je dat dan combineert met de suggesties die je krijgt tijdens de body test (work on your upper body, etc.) dan kan je wel een beetje verantwoord je eigen schema samenstellen...

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, PES2008, Super Smash Brosh Brawl, Zack&Wiki: Quest for Barbaros' Treasure, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones

Wat voor middelen gebruiken jullie om de balance board hygienisch bacterie vrij schoon te maken?

Methos

ik ga er niet zonder sokken opstaan. Volgens mij is dat meer voor mensen die vaak uitglijden ofzo :D

Wiiiiiiii

Tot nu toe heb ik alleen nog maar water gebruikt... maar ik vind dit wel interessant. Ik sta namelijk wel met blote voeten er op en we gebruiken dat ding met z'n 8-en... (niet iedereen met blote voeten, maar toch wel een paar.) Staat er eigenlijk iets over in de handleiding? Hoe maak je een weegschaal schoon..?

quote:
Sannr schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:53:
Wat voor middelen gebruiken jullie om de balance board hygienisch bacterie vrij schoon te maken?
Desinfect een goedje wat in ziekenhuis word gebruikt om op je handen te spuiten om ze schoon te maken ( zit alcohol in ).

werkt prima.

maar volgens mij kun je ook gewoon een hygienisch doekje nemen .

gr

Nes Snes N64 Gamecube Wii Gameboy (advanced) SP DS DS-Lite

quote:
SaURoN schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:10:
ik ga er niet zonder sokken opstaan. Volgens mij is dat meer voor mensen die vaak uitglijden ofzo :D
Pesooonlijk vind ik dat als ik op blote voeten sta ik meer feeling heb dan met sokken.

toch gaat mij voorkeur uit naar sokken ( anders last van koude voeten)

Nes Snes N64 Gamecube Wii Gameboy (advanced) SP DS DS-Lite

Of je neemt sokken met antislip... van die bolletjes eronder. Moet ook werken toch?
Mad Catz verkoopt ook zo'n hoes die je er overheen kan doen.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws