Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 26 februari 2001

is dit board niet dezelfde die ze in Japan verkopen?
want daar staat een gewichtslimiet van 135 kg op en hier 150, ik weeg meer dan 135 en minder dan 150, ben bang dat het board het niet lang uithoudt met mijn gewicht.

quote:
thefxr schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:48:
is dit board niet dezelfde die ze in Japan verkopen?
want daar staat een gewichtslimiet van 135 kg op en hier 150, ik weeg meer dan 135 en minder dan 150, ben bang dat het board het niet lang uithoudt met mijn gewicht.
Als je maar genoeg sport (met WiiFit) weeg je zo minder dan 135kg, dus zo'n probleem wordt het dan niet met dat board...

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
rb338 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 13:54:
Ik heb hem gisteren ook opgehaald, bij Intertoys in Eindhoven :) Ze hadden er nog meer dan genoeg liggen. Hij ligt nog achterin de auto, morgen cadeau geven en spelen! Alleen jammer dat ik nu pas lees dat je er voor 10 euro een mat bij kan kopen, maar misschien kan ik nog met de bon terug en hem alsnog meenemen. Heb ze ook niet zien liggen. Ook maar even afwachten of het überhaupt nodig is.

@Er!k: maat 47 was een serieuze vraag, de smiley was meer omdat het best groot is (en het was natuurlijk vrijdagmiddag) ;)
OK dan :)

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
Holoris schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:54:
[...]

Als je maar genoeg sport (met WiiFit) weeg je zo minder dan 135kg, dus zo'n probleem wordt het dan niet met dat board...
Volgens mij kan het board gewoon gebruikt worden hoor tot 150 kg... In Amerika komt/is er geloof ik zelfs een speciale versie die nog meer gewicht aankan.

Zie net in dit artikel staan dat de Japanse versie inderdaad 136 kg aankan en dat er voor Europa en Amerika een speciale 150 kg versie is uitgeleverd.

Er!k wijzigde dit bericht 26-04-2008 20:02 (23%)

Reg. datum: 13 oktober 2007

Die 150kg versie is denk ik vooral gericht op het USA MacVolk

Whatever

Lekker confronterend.. gister gekocht .. gisteravond zwaar op stap geweest en vanmorgen meer dan een kilo zwaarder!

Het sporten werkt wel erg goed en met de interactie met de TV is ook erg leuk. Vraag me wel af hoeveel de Wii fit bijdraagt om echt snel af te vallen.. het kan alleen maar goed zijn toch?

Choose Booze

Ik vind die balance spelletjes wel heel erg relaxt!
Tot nu toe eigenlijk alleen die nog maar gespeeld.

Maar de rest komt ook nog even aan bod.
Ik vind het ding nu al helemaal geweldig(lees: verslavend)!

Was net iets overweight volgens BMI , dus hopen dat dat verbeterd kan worden.
Zou leuk zijn als het werkte(Ben sinds 3 weken ook weer begonne met echt sporten , dus effect zal wel iets sneller vooruit gaan als iemand die niet traint)

www.borduurstudio-zigzag.nl

technisch geneeskunde

Haha same here vandaag nog niet gedaan doe ik zo nog wel ff een uurtje maar echt prachtig om te workouten voor je tv echt :P
Sport zelf al een aantal jaar niet meer behalve dan, tot aan vorig jaar, op school. En nu dacht ik dat ik wel constant woog maar bleek ideal te zijn :D wel mooi om dat te zien.
Nja denk dat je voor serieus echt afvallen enzo wel beter naar de gym kunt gaan vooral als je zoals ik alleen in het weekend kunt spelen op de Wii :) Dus voor een gespierde buik moet ik alsnog de deur uit :9

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii

Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
Er!k schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:59:
[...]

Volgens mij kan het board gewoon gebruikt worden hoor tot 150 kg... In Amerika komt/is er geloof ik zelfs een speciale versie die nog meer gewicht aankan.

Zie net in dit artikel staan dat de Japanse versie inderdaad 136 kg aankan en dat er voor Europa en Amerika een speciale 150 kg versie is uitgeleverd.
ik vind het dus vreemd dat je voor 15 kilo meer, een andere versie van het bord produceert, ik d8 het is gewoon gereabrand van 135 naar 150,maar het is gewoon fysiek hetzelfde bord.
hadden ze er beter 200/250 van kunnen maken voor het amerikaanse volk

quote:
ChrisM schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:17:
Die Wii Mat hebben ze jammer genoeg niet in Emmen bij de winkels. :( Ze hebben er ook nergens van gehoord. Ik zou echt wel die mat erbij kopen als je het een beetje serieus aan wil pakken, want bij sommige muscular excercises zou het wel handig zijn. Heb er nu een handdoekje achter liggen, maar dat verschuift toch te veel.

Vandaag ook met m'n moeder bezig geweest... ze moet er nog wel een beetje aan wennen, maar ik wil toch kijken of ik haar twee weken lang serieus aan de slag er mee kan krijgen.. naar de sportschool wil ze namelijk niet en zo kan je toch in een half uurtje beetje leuk aan de slag. Ben benieuwd. :)

Mijn Wii Fit first impression staat trouwens in het Nintendo Wii onderwerp: ChrisM in "Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen ..."
Die matten hebben ze ook gewoon bij een perry sport ofzo hoor, alleen staat er dan geen Wii op maar Nike ;)

Reg. datum: 13 oktober 2007

quote:
degroot schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:32:
Was net iets overweight volgens BMI , dus hopen dat dat verbeterd kan worden.
BMI is over het algemeen een aardige graadmeter, maar voor de sportende mens is het echt 1 van de slechtste graadmeters.

Ik ben 1.93m en 107kg maar heb een taille van 85cm (broekmaat 34). Volgens BMI zwaar overgewicht maar ben totaal niet dik.

Is een beetje saai.

Gisteren in Rotterdam ook een WiiFit gehaald en in een andere winkel nog een laatste Wii gevonden. Gisteren hebben we (GF en me) lekker alle mogelijkheden een beetje gehad. Vandaag zijn we serieus aan het oefenen. Het werkt volgens mij wel goed om al die aerobic oefeningen te doen.

Wij kwamen tot de conclusie dat een sportschool niet gaat werken en dan is dit wel lekker. Wij doen nu 20-25 minuten aerobics, daarna alle muscle oefeningen die we vrijgespeeld hebben en dan alle Yoga oefeningen. Daarna nog wat minigames en je hebt een leuke workout volgens mij.

RIP Yoeri
I'm nothing special, in fact, I'm a bit off a bore, if I tell a joke, you probably heard it before. (ABBA)

Reg. datum: 09 februari 2001

quote:
mr_obb schreef op zondag 27 april 2008 @ 09:09:
Gisteren in Rotterdam ook een WiiFit gehaald...
Hadden ze er nog meer en kun je me zeggen waar?

Thanks!

Dit is voor mij een goeie reden om de wii te verkiezen boven die next gen consoles.

Interactie met een hartslagmeter om zo eigenlijk een complete personal trainer in huis te halen zou wel tof zijn...

Hoe loop je eigenlijk? Ter plaatse dan of moet je je voeten zelfs niet bewegen?

quote:
kesj schreef op zondag 27 april 2008 @ 09:47:
[...]

Thanks!
Ik weet dat ze er op vrijdag een hoop bij de FRS (lijnbaan) hadden liggen maar heb die dag wel 10 mensen daarheen gestuurd, dus vraag me af of ze er vandaag nog hebben.

"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."

Is een beetje saai.

quote:
kesj schreef op zondag 27 april 2008 @ 09:47:
[...]

Thanks!
Ik heb hem bij de Dixons gekocht die in de kelder van de V&D zit. Ik weet niet hoe veel ze er hadden, want ze haalde hem uit het magazijn, maar er waren er in ieder geval nog meer.

RIP Yoeri
I'm nothing special, in fact, I'm a bit off a bore, if I tell a joke, you probably heard it before. (ABBA)

_Onder_titel?

quote:
cappelleh schreef op zondag 27 april 2008 @ 09:54:

Op de plaats, ter plaatse dus, lijkt eerder een beetje op touwtje springen, maar dan om en om met je voeten.
Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
cappelleh schreef op zondag 27 april 2008 @ 09:54:
Dit is voor mij een goeie reden om de wii te verkiezen boven die next gen consoles.

Interactie met een hartslagmeter om zo eigenlijk een complete personal trainer in huis te halen zou wel tof zijn...

Je doet je wii mote in je zak en loopt dan terplaatse (board gebruik je bij joggen niet)

HAY HAY HAY

De Wii-mote in je broek en dan joggen? Helemaal bezweet, "is dat een Wiimote in je broek of ben je blij om me te zien?"
Ahhh ik zie de ongemakkelijke stiltes al voor me :)

Maar ff serieus, in ChrisM's review las ik dat er geen schema's waren maar dat je gewoon kan kiezen wat je wilt doen. Klinkt als een gemis, of ervaren jullie dat niet zo?

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...

Yup het gebrek aan een "vastgestelde" training zie ik ook als minpuntje, het begint allemaal heel leuk, met het opgeven van je gegevens (lengte, gewicht, geboortejaar) en een kleine balans oefening om te zien hoe je dat doet, vervolgens krijg je een berekening van je BMI en "wii fit leeftijd". adh daarvan kunje een doel instellen, X kilo afvallen in X weken/maanden.... en vervolgens..? niets meer vanaf dat moment moet je zelf maar wat gaan trainen.

Had het leuker gevonden als de software vanaf dat moment aangaf welke trainingen je per dag moet doen en hoelang.... er wordt zelfs niet aangegeven hoeveel minuten per dag/week je moet trainen. Toch een beetje jammer... in het begin wordt je goed begeleid en dan ineens is het van ga maar wat doen.

Maargoed heb wel het gevoel dat je met de wii-fit een serieuse training kunt doen, de begeleiding is goed, de instructies duidelijk. en zeg nou zelf de drempel om thuis even wat oefeningen te gaan doen is en STUK lager dan naar de sportschool te gaan en daar hetzelfde te doen.
LOST...niet de serie.

quote:
Chaoss schreef op zondag 27 april 2008 @ 13:14:
Yup het gebrek aan een "vastgestelde" training zie ik ook als minpuntje
...toch, bij yoga kun je op een gegeven moment kiezen om een aantal oefeningen achter elkaar doen, als een soort van combinatie.

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl

Dat snap ik dus ook niet. Het spel vraagt je in het begin nog wat je doel is. In het begin moet je dus zeggen "ik wil zoveel kilo verliezen over zoveel weken". Dan zou je verwachten dat hij een trainingsschema opstelt daarvoor, maar helemaal niets dus. Het enige dat hij aanraadt is dat je iedere dag 30 minuten moet trainen maar hij zegt zelfs niet wat juist.
zeker een misser van wiifit

maar je zou verwachten dat er websites komen die je zelf zo'n schema aan bieden. is natuurlijk zo op maat gemaakt dan als het via het programma zou gaan, maar zou wel handig zijn.

In japan is het toch al langer uit? nergens websites te vinden?

quote:
apNia schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:31:
Ja maar ik ben bijvoorbeeld iemand die altijd met de beste voornemens komt, maar het blijft bij 1x in de week sporten. Ik weet dat ik gevoelig ben voor dit soort dingetjes als Wii Fit, en dat het me net over die drempel kan trekken.
:Y
quote:
Het zou voor mij puur een hele interessante en goedkope manier zijn om op een hele LEUKE manier workouts te kunnen doen.
Mijn vriendin en ik zijn er sinds donderdag mee bezig, maar de competitie is ook erg leuk (met de games dan vooral). Dat alleen al nodigd uit om te gaan spelen.. vervolgens doe je dan ook automatisch wat andere oefeningen (yoga/muscle enz..)

Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws