Ja ik zag het... Dat is altijd het eerste dat ik controleer na aankoop van een spel. Het zal niet de eerste keer zijn dat er geen kraskaart bijzit.quote:
Ja maar ik ben bijvoorbeeld iemand die altijd met de beste voornemens komt, maar het blijft bij 1x in de week sporten. Ik weet dat ik gevoelig ben voor dit soort dingetjes als Wii Fit, en dat het me net over die drempel kan trekken. Maar als ik het gevoel dat het meer een gimmick is als een serieuze workout (zoals Wii Sports) dan vind ik het een beetje een waste of money. Het zou voor mij puur een hele interessante en goedkope manier zijn om op een hele LEUKE manier workouts te kunnen doen. En als ik itsme's reactie lees krijg ik wel dat gevoel, maar jij bent er geloof ik iets sceptischer over he?quote:Er!k schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:27:
[...]
Een gezonde levensstijl is echt 'hot' op dit moment. Dus alles wat refereert aan een gezonde levensttijl vindt gretig sftrek. Het is logisch dat Nintendo hiervan gebruik wilt maken. Tegelijkertijd spreken ze hiermee een brede doelgroep aan. Persoonlijk denk ik dat het meer voor de fun is dan dat mensen actief gaan fitnessen hiermee. Als het lekker weer is ga ik liever buiten sporten dan Wii'en...
Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
edit:
Kon het eerst nergens vinden, maar 120 euro heb ik net gezien. Is dat niet erg veel
edit2:
Ok, 90 dus. Dat klinkt al wat beter. Toch een hoop geld voor een "spelletje"
rb338 wijzigde dit bericht 25-04-2008 15:48 (34%)
Specs: Werkbak - Media Center
De ene winkel heeft ze nog best op voorraad terwijl er andere zijn die nog wachtlijsten hebben voor reserveringen. Dus je kan het beste gewoon een aantal zaken langs lopen.
Niet getreurd, ik heb 'm nog niet gespeeld hoorquote:apNia schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:31:
[...]
Ja maar ik ben bijvoorbeeld iemand die altijd met de beste voornemens komt, maar het blijft bij 1x in de week sporten. Ik weet dat ik gevoelig ben voor dit soort dingetjes als Wii Fit, en dat het me net over die drempel kan trekken. Maar als ik het gevoel dat het meer een gimmick is als een serieuze workout (zoals Wii Sports) dan vind ik het een beetje een waste of money. Het zou voor mij puur een hele interessante en goedkope manier zijn om op een hele LEUKE manier workouts te kunnen doen. En als ik itsme's reactie lees krijg ik wel dat gevoel, maar jij bent er geloof ik iets sceptischer over he?
Maat 47 en eenquote:rb338 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:53:
Nog een vraag trouwens. Ik zie hierboven al de vraag of dat board groot genoeg is voor maat 45. Ik wil het nog wat extremer maken: is dat ding geschikt voor maat 47?
Reg. datum: 19 januari 2003
Opgenomen met m'n camera van m'n crappy CRT, dus geen topkwaliteit
Reg. datum: 23 oktober 2004
zijn er leuke actiekortingen dan?quote:-ET- schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:46:
Zonder kortingen kost hij 90,-
en zo ja, waar?
En je kan inderdaad de boel 'neppen', wat goed te doen is bij het joggen. Stil zittend op de bank slechts je wii-mote vlotjes op en neer bewegen en je loopt de pollen uit het gras
...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl
En we hebben nu echt al 2 uur non-stop lol ermee
Ik wist niet dat het zo leuk zou zijn, zeker om elkaar helemaal stuk te zien gaan na X-minuten super-hola-hoop, whaha
Staat op de doos, max 150 kg, of bedoelde je niet "zo'n maat 47"quote:rb338 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:53:
Nog een vraag trouwens. Ik zie hierboven al de vraag of dat board groot genoeg is voor maat 45. Ik wil het nog wat extremer maken: is dat ding geschikt voor maat 47?
Lord_aragorn wijzigde dit bericht 25-04-2008 18:36 (5%)
...ik had ook hondje waar ik bij aan kon pikken. Volgens mij kan je dus diverse mensen/beesten volgen.... denk ik. Niet zozeer geheime routes, maar gewoon diverse routes vermoed ik. Wel leuk...quote:BarôZZa schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:03:
Een geheime route gevonden bij het joggen:
LOST wijzigde dit bericht 25-04-2008 19:26 (14%)
...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl
Zijn er trouwens mensen met ski highscores?
De push-ups zijn trouwens echt enorm zwaar. Ik geloof dat mijn score 18 was haha
Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70
Nou zo geheim is die niet, me moeder vond hem na de 1e keer lopen al gelijk uitquote:BarôZZa schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:03:
Een geheime route gevonden bij het joggen:
[video]
Opgenomen met m'n camera van m'n crappy CRT, dus geen topkwaliteit
Ben toch overstag gegaan en vanavond er 1 opgehaald, gewoon intertoys in en opgehaald. Echter 1 probleem....Ik heb maar 15 min gespeeld nog
SaURoN wijzigde dit bericht 26-04-2008 00:50 (10%)
Ik hoop in ieder geval dat er meer van dat soort subtiele details inzitten.
Je tenen zullen er iets overheen hangen maar daar ga je geen last van krijgen denk ik. Ik heb maat 46 en het werkt allemaal prima.quote:rb338 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:53:
Reg. datum: 01 december 2003
Kreeg donderdag al telefon dat ie binnen was , maar nog geen tijd gehad.
Ben echt benieuwd na het filmpje van hierboven
www.borduurstudio-zigzag.nl
Het viel mij op toen me pa aan het lopen was (lange afstand dacht ik), toen zag ik op een berg mario afgebeeldquote:BarôZZa schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 01:53:
Licht verborgen, hoe je het ook wil noemen. Ik had nog ff gegoogled naar 'follow the dog' en ook op youtube stond niks, dus daarom maar ff toegevoegd.
Ik hoop in ieder geval dat er meer van dat soort subtiele details inzitten.
@Er!k: maat 47 was een serieuze vraag, de smiley was meer omdat het best groot is (en het was natuurlijk vrijdagmiddag)
rb338 wijzigde dit bericht 26-04-2008 13:55 (4%)
Vandaag ook met m'n moeder bezig geweest... ze moet er nog wel een beetje aan wennen, maar ik wil toch kijken of ik haar twee weken lang serieus aan de slag er mee kan krijgen.. naar de sportschool wil ze namelijk niet en zo kan je toch in een half uurtje beetje leuk aan de slag. Ben benieuwd.
Mijn Wii Fit first impression staat trouwens in het Nintendo Wii onderwerp: ChrisM in "Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen ..."
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort