quote:
Hij heeft nu bij mij al meer dan 10 uur aangestaan vandaag, op Cinema mode met die DVD erin.
Hopen dat het allemaal lukt, nu net uitgezet en morgen zet ik hem overdag wel weer aan.
quote:
BmlCom schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:25:
Nog een paar dagen wachten en dan komt m'n nieuwe Panasonic TH-37PX80 binnen.
Ik heb hem bij redcoon besteld en de levering is nu een aantal dagen opgeschoven. Ik hoop dus echt dat hij vanaf maandag uitgeleverd gaat worden.
Oei ik besef maar eens hoeveel mazzel ik heb. Dinsdag besteld en vandaag kon ik hem ophalen.
Ik kreeg al zo'n automatisch gegenereerde mail dat hij vertraging had, maar later op de dag (vrijdag) een mail dat hij voor me klaarstond.
Volgens mij een erg gewilde TV dit!
Over de rest van je vragen kan ik niets zeggen, heb de TV ook net vandaag binnen

quote:
WFG schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 21:34:
Vandaag de TH-37PX80 gekocht en hij is ook al geleverd.
Heb hem zonder moeite geïnstalleerd op mijn kamer, heb helaas nog geen digitale TV dus moet het doen met analoog signaal en dat is geen pretje.
Heb al wel mijn MacBook Pro aangesloten op de TV(DVI-HDMI) deze herkende alles direct. Wanneer ik dan films afspeel ziet het er super uit!
Binnenkort komt er nog een PS3 aan te hangen voor de blu ray films.

Ik vond analoog niet eens zo extreem slecht.. Had eigenlijk slechter verwacht! Als ik in de MediaMarkt rondlop en sommige (LCD) tv's zie .. damn dat is egt bagger.
Dan ligt het natuurlijk aan het feit dat ze een analoog signaal krijgen ofzo, maar ik vond het eigenlijk nog best naar te kijken..
Wel zo snel mogelijk digitale tv halen, alleen even het basic pakket van @Home (80eu voor decoder, rest gratis) en dan later misschien nog zo'n keuzepakket erbij.
quote:
|sWORDs| schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 21:58:
[...]
Persoonlijk vind ik zo'n burn in test onzin, klein beetje opletten met contrast, pause, balken en logo's aan het begin en verkleuringen/inbranden zijn gewoon niet mogelijk en dat is na die 100 of 200 uur ook nog het geval alleen minder. Dit staat ook in je boekje. Beetje image retention, maar daar ligt toch niemand wakker van? De pixelshift functie is zo overactief.
Al dit soort dingen zijn nogal discutabel, net als het vervoeren, je kunt plat vervoeren als je maar voorzichtig bent, maar rechtop is verstandiger.
Ik neem toch liever geen risico. Ga de tv vooral gebruik om op te gamen, waarbij ik nogal vaak één game er lang in laat zitten.
Dan ben ik toch wel bang dat die radar zichtbaar blijft.
Sowiezo de eerste 150uur (ofzo) op cinema mode laten.
Verder werd mij in de winkel gezegd dat ik hem ABSOLUUT rechtop moest vervoeren, anders hda ik zelfs kans dat mijn garantie kwijt was!! Er zit blijkbaar een soort check ingebouwd, waarvan de kleuren door elkaar gaan wanneer hij op zijn kant vervoerd wordt. Hiermee kan de fabrikant controleren of je hem misschien verkeerd vervoerd hebt..
Nu nog even wat vraagjes van mij:
Ik zag wat mensen zeggen over 'contrast op 60% en dit en dat op .. % etc'.. Maar bij mijn TV staan er geen procenten achter? Alleen balkjes die je kunt verschuiven, of is dit gewoon een beetje gegokt waarop ze staan?
Verder vroeg ik me af of je misschien ergens kunt zien hoelang de TV al aangestaan heeft.. Lijkt me wel gemakkelijk voor die kritieke eerste 100-200 uur
Dan nog de vraag of ik wanneer ik hem aansluit op digitale tv (dus op de decoder), ik opnieuw dat 'zender instel' ding krijg. Heb nu bij analoge signaal namelijk maar gewoon op OK gedrukt, aangezien ik dit binnenkort verander..