Gathering of Tweakers

Quicksearch
be-(n) geni(t)aal

quote:
Finwe schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:25:
[...]

Ik denk dat er zeker mensen zijn die IFC niet mooi vinden / gevoelig zijn voor de artefacten die het af en toe nog wel produceert. Ik ben daar in ieder geval niet een van...misschien kan je in de winkel ergens een goede source met IFC aan bekijken om te zien wat je ervan vindt?
Ben al in de winkel geweest, alleen dat verdomde licht daar verpest alles :(

Vandaar dat ik eerder af ga op ervaringen van mensen hier dan van wat ik zie in een winkel. Ik vond het er nagenoeg hetzelfde uitzien als de 80. Maar dat is dan wel bij ontzettend fel TL-licht en hij stond samen met andere TV's op 1 bron (de promo-DVD). Misschien maar eens naar een speciaal zaak gaan waar ze nog mooie aparte ruimtes hebben ingericht voor iedere TV en waar je ook andere films kunt kijken.

Rob de bouwer.

Sowieso schrijf je zo!
Reg. datum: 19 februari 2001

Ga je hem daar dan wel kopen?

Great Minds think alike!
Slaat geen deuk in een pakkie boter @ noizycows

be-(n) geni(t)aal

Nou nee, de laatste keer dat ik daar was kostte de pz80 daar 1799,- dat is toch wel erg veel meerprijs voor het stukje service vind je ook niet?

Ik wil niet weten wat de pz85 daar zal kosten. Maar ik denk dat dit een beetje off-topic is, iedereen weet dat de prijzen van plasma's en LCD's gewoon ontzettend uiteen lopen.

Rob de bouwer.

Topicstart is lekker overzichtelijk. Zou je 24p ondersteuning erbij kunnen zetten?
voor welke markt zijn die prijslijsten? nederland? of belgie? of benelux?

speciaalzaken in het Gentse verkopen dit maar ergens in juni

maar http://www.ast-nv.com/ in gent verkoopt dze al, maar voor....2800 euro!! 8)7 :X
(hij had zijn prijslijst doorgemaild)

en op nederlandse websites vind ik hem voor 1800 euro, een verschil van maar liefst 1000 euro voor hetzelfde model...
http://www.plasmavisie.nl/plasma/21/panasonic.html

hoe is dit te verklaren die belgische meerprijs tov van die nederlandse....?
importkosten zijn van nederland naar belgie zijn bijlange niet 1000 euro toch?

E-rikootje wijzigde dit bericht 25-04-2008 16:06 (4%)

info@huureenprojector.com

quote:
tweakernick schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:31:
Topicstart is lekker overzichtelijk. Zou je 24p ondersteuning erbij kunnen zetten?
idd, er werd in de andere topic van de 8 series: pré vragen al het onderscheid gemaakt tss de 3 verschillende 24p methodes op alle 3 de toestellen, zou completer zijn deze erook aan toe te voegen.

Sowieso schrijf je zo!
Reg. datum: 19 februari 2001

quote:
DH.FiReHaWK schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:48:
Nou nee, de laatste keer dat ik daar was kostte de pz80 daar 1799,- dat is toch wel erg veel meerprijs voor het stukje service vind je ook niet?
Het is offtopic, maar het gaat me er juist om dat je zonder blikken of blozen gebruik van hun service wil maken zonder daarvoor te betalen.

Great Minds think alike!
Slaat geen deuk in een pakkie boter @ noizycows

quote:
E-rikootje schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:38:
[...]

idd, er werd in de andere topic van de 8 series: pré vragen al het onderscheid gemaakt tss de 3 verschillende 24p methodes op alle 3 de toestellen, zou completer zijn deze erook aan toe te voegen.
Ze hebben allemaal 24p ondersteuning, alleen IFC is anders en die staat wel in de startpost.

Asus P5K, Q6600@3GHz, 4GB, Asus 8500GT, CM Stacker 830, Tagan TG530-U22, NEC 7200S, 500 GB, Iiyama E1900S-B2, VISTA SP1, XP SP3, OSX 10.5.3

quote:
|sWORDs| schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:47:
[...]

Ze hebben allemaal 24p ondersteuning, alleen IFC is anders en die staat wel in de startpost.
klopt, maar niet helemaal

de ene 24p ondersteuning is geavanceerder dan de andere, waarbij datta bij de PZ80 het minste is zelfs...maar is moeilijk om de desbetreffende tekst-topic aan te halen, weet niet meer waar het van kwam. Maar ze zijn niet evenwaarding in de kwaliteit van hun 24p verwerking.
edit: http://www.htforum.nl/yab...088.msg1156997#msg1156997

E-rikootje wijzigde dit bericht 25-04-2008 17:05 (7%)

quote:
E-rikootje schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:55:
[...]

klopt, maar niet helemaal

de ene 24p ondersteuning is geavanceerder dan de andere, waarbij datta bij de PZ80 het minste is zelfs...maar is moeilijk om de desbetreffende tekst-topic aan te halen, weet niet meer waar het van kwam. Maar ze zijn niet evenwaarding in de kwaliteit van hun 24p verwerking.
edit: http://www.htforum.nl/yab...088.msg1156997#msg1156997
Daar staat "volgens mij" en die pulldown doen ze volgens mij nog steeds allemaal, maar ik wil het lijstje van de startpost op de feiten houden en niet op vermoedens zeker niet als deze niet gefundeerd zijn.

Asus P5K, Q6600@3GHz, 4GB, Asus 8500GT, CM Stacker 830, Tagan TG530-U22, NEC 7200S, 500 GB, Iiyama E1900S-B2, VISTA SP1, XP SP3, OSX 10.5.3

Misschien leuk om een linkje te geven naar de topics over de voorgangers en het oude topic?

www.carina-avensisclub.nl

Grrrrr,, kom ik net thuis, staat er een mooie grootte doos in de woonkamer. Ik denk "yes" eindelijk m'n plama (42PZ85) binnen. Dus ik pak die doos uit, zit er een of andere set van Bose in die opgestuurd is voor reparatie :|

Gelijk maar even gebeld met Smits. Wat blijkt, hebben ze waarschijnlijk de verkeerde bon op de doos geplakt en staat MIJN plasma nu bij de reparatie afdeling van Bose :|
Nu gaan ze bij Smits pas volgende week maandag bellen naar Bose of ze daar een plasma hebben gevonden. Zoja, dan wordt die naar Smits gestuurd en dan weer naar mij ;( dus nu moet ik waarschijnlijk weer een week wachten...

bl4444444444t

quote:
Mr_Dark schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:42:
Grrrrr,, kom ik net thuis, staat er een mooie grootte doos in de woonkamer. Ik denk "yes" eindelijk m'n plama (42PZ85) binnen. Dus ik pak die doos uit, zit er een of andere set van Bose in die opgestuurd is voor reparatie :|

Gelijk maar even gebeld met Smits. Wat blijkt, hebben ze waarschijnlijk de verkeerde bon op de doos geplakt en staat MIJN plasma nu bij de reparatie afdeling van Bose :|
Nu gaan ze bij Smits pas volgende week maandag bellen naar Bose of ze daar een plasma hebben gevonden. Zoja, dan wordt die naar Smits gestuurd en dan weer naar mij ;( dus nu moet ik waarschijnlijk weer een week wachten...
WTF!!!! :?

dit is gewoon zwaar klote!!!

overigens goed nieuws... dat kan alleen maar betekenen dat de panasonic plasmas straks er beter op gaan worden.

nieuws: Pioneer gaat plasmapanelen van Panasonic afnemen

Dat nieuws werd in het vorige topic al vermeld :)
quote:
Mr_Dark schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:42:

_/-\o_ maar uiteraard lullig voor jou. Ik moest alleen even denken aan die gezichten bij de reparatie-afdeling van Bose.

davidgilmour wijzigde dit bericht 26-04-2008 08:22 (9%)

Update

Smits gaat ervoor zorgen dat Bose (als ze het scherm ook daadwerkelijk (nog) hebben) direct naar mij stuurt ipv eerst weer naar Smits. Dit zou er voor kunnen zorgen dat het scherm a.s. maandag nog als express pakket verzonden wordt en dan dinsdag bij mij aankomt. Aangezien we volgende week weer een aantal feestdagen hebben waardoor half NL vrij is :+

bl4444444444t

Brr wat zal jij in spanning zitten :)
Hey mensen.
Helemaal nieuw hier, al checkte ik het forum wel af en toe(zonder te posten) en natuurlijk de pricewatch ;)

Ik heb de Panasonic 37" PX80 besteld.
Deze ga ik vooral gebruiken voor het gamen, met mijn Xbox 360.
Helaas nog een oud model, dus geen HDMI poort op mn box.
Kheb wel een de officiele VGA HD AV kabel (speelde tot voor kort op een 20" widescreen monitor), en natuurlijk de gewone component kabel.
Welke raden jullie aan om te gebruiken?

Ik dacht zelf gewoon de component kabel, en dan de box op 720p te zetten. Het is immers een HDready scherm dus hoger hoeft ie toch niet.

Verder zag ik iets over 'de eerste 200 uur..'
Dit gaat dan over het inbranden ofzo? Wat moet ik precies veranderen bij mn tv?

Heb zo'n ISF calibration DVD van Monsterlink, dus hiermee was ik van plan de tv sowieso iets in te stellen.. Verder nog tips die ik sowieso moet doen? Kben beetje noobie met deze dinge O-)

Edit: Component ipv composiet 8)7

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Bedoel je geen component?

www.carina-avensisclub.nl

Ehh.. Jah ;) Sorry.
Ik las ook iets over zo'n DVD die het hele kleurenspectrum doorgaat, en dat dan heel lang af laten spelen ofzo?
Tegen het inbranden ofzo? Kan iemand me dat uitleggen?
Waarschijnlijk haal ik hem morgen op, dus ik heb nog de tijd om hem 24 uur dat te laten doen voordat GTA IV erin gepleurt wordt ;)

Yep...
Reg. datum: 06 juni 2001

quote:
theRedDevilNL schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 01:07:
Ik las ook iets over zo'n DVD die het hele kleurenspectrum doorgaat, en dat dan heel lang af laten spelen ofzo?
Waarschijnlijk haal ik hem morgen op, dus ik heb nog de tijd om hem 24 uur dat te laten doen voordat GTA IV erin gepleurt wordt ;)
Goeie vraag, dit lijkt me nou typisch informatie die in de startpost zou moeten staan...

Signature

Die 200 uur is uitgebreid besproken in het vorige topic.
Zoals ik al zei; Ik ben nieuw hier, en zie dit topic speciaal over deze serie.. Dus misschien handig als iemand mij een korte samenvatting van dat gehele verhaal kan geven?

Edit:
Ik weet trouws hoe irritant het is als mensen meerdere keren dezelfde vraag stellen, ben wel actief op gaming fora..
Maar dit is een nieuw topic, daarbij (hoort (zoals ik het zou doen) deze info in een startpost/een van de eerste pagina's te staan. Zelf hou ik wel van een samenvattende, overzichtelijke post (al is met deze startpost nix mis hoor! Kan alleen wa meer info gebruiken..)

theRedDevilNL wijzigde dit bericht 26-04-2008 02:01 (53%)

quote:
theRedDevilNL schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 01:59:
Zoals ik al zei; Ik ben nieuw hier, en zie dit topic speciaal over deze serie.. Dus misschien handig als iemand mij een korte samenvatting van dat gehele verhaal kan geven?

Edit:
Ik weet trouws hoe irritant het is als mensen meerdere keren dezelfde vraag stellen, ben wel actief op gaming fora..
Maar dit is een nieuw topic, daarbij (hoort (zoals ik het zou doen) deze info in een startpost/een van de eerste pagina's te staan. Zelf hou ik wel van een samenvattende, overzichtelijke post (al is met deze startpost nix mis hoor! Kan alleen wa meer info gebruiken..)
Lees dit eens zou ik zeggen: http://www.hdtvtest.co.uk...03/27/plasma-screen-burn/

Zelf heb ik ook een vraagje: gebruikt hier iemand een Harmony remote icm een van de 8-serie panels? Ik kan hem wel configureren (als TH-42PZ85U), maar de Harmony stuurt de commando's net iets te kort. Volgens mij gaat het vooral om het power-on commando (je moet de knop op de echte afstandsbediening ook meerdere seconden ingedrukt houden voor hij aan gaat, denk soort beveiliging), wat hij dus regelmatig niet pikt. Iemand ervaring mee hoe dit op te lossen?

quote:
theRedDevilNL schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 01:07:
Ehh.. Jah ;) Sorry.
ik kan zo de link niet meer terugvinden, maar je kunt op internet een dvd downloaden die je de eerste 100 of 200 uren moet laten afspelen op je nieuwe plasma om inbranden te voorkomen.

Belangrijk is dat je het contrast eerst nog niet te hoog zet.

Volgens mij valt het met de nieuwe plasmas reuze mee met inbranden maar ik heb toch de eerste 100 uur de dvd laten spelen.

bladiebladiebla

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws