Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] TrackMania Forever

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

Reageer Nieuw Topic
Mwoah, ik zoek vooral Speed Tech en Fullspeed. Vooral banen die vrij moeilijk zijn om uit te rijden, met loopings en wallrides. Het is vooral dat ik niet veel zin heb om 1 voor 1 banen te downloaden. Een pack is wel makkelijk.

Ik zal eens kijken naar die Best Of The Week banen :) .

Spelling is een keuze | Weblog

Vechte, valle en opstoan
Reg. datum: 14 oktober 2004

Zonder de discussie over Klompie op te willen rakelen; de meeste GoTters zijn daar dan ook niet te vinden. En er rijden inderdaad weinig mensen met de GoT tag rond. Wel kun je er bijna vanuit gaan dat iemand met een [XS] tag ook op GoT rondhangt. Deze mensen hebben deze tag aangenomen omdat ze meestal in de XS4TMN spelen/speelden. (ik moet toegeven dat ik niet meer echt actief ben, door andere bezigheden dan computeren)
Lights off
Reg. datum: 05 oktober 1999

quote:
DrivinUCrazy schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:49:
Zonder de discussie over Klompie op te willen rakelen; de meeste GoTters zijn daar dan ook niet te vinden. En er rijden inderdaad weinig mensen met de GoT tag rond. Wel kun je er bijna vanuit gaan dat iemand met een [XS] tag ook op GoT rondhangt. Deze mensen hebben deze tag aangenomen omdat ze meestal in de XS4TMN spelen/speelden. (ik moet toegeven dat ik niet meer echt actief ben, door andere bezigheden dan computeren)
Geen idee wat er mis moet zijn met die server idd dus ben blij dat ik de discussie niet heb meegekregen. :) Ik vind het over het algemeen leuke banen en er komt relaxed volk. Ik kan dat swear scriptje wel waarderen, houd iig de schreeuwertjes buiten. OKay XS4TMN komen meer gotters dus, maakt me niet zo heel veel uit, maar vroeg het me af. Ga me verder toch niet ergens bij aanmelden aangezien ik meestal na max een paar weken toch weer uitgekeken ben op een spel.

EN dit is het eerste spel in pak-'m-beet 10 jaar dat ik weer online speel, dus het is nu wel weer ff leuk.

Flagg wijzigde dit bericht 20-07-2008 14:39 (5%)

Even if you win the ratrace, you're still a rat.

Reg. datum: 31 januari 2004

ligt bij jullie de server er ook uit?
Reg. datum: 03 oktober 2000

XS4TMNF is mijn server dus. Hoewel hij altijd aanstaat ben ik er ook al tijden niet te vinden.
Heb andere dingen te doen, andere games, klussen, werken (ook buitenland), voorbereiding op mijn huwelijk etc.

Maar ik check de server nog wel zo nu en dan en dan blijkt hij vaak leeg. Voorheen logte ik dan in en kwamen er vanzelf meer maar daar heb ik niet zo veel tijd en zin meer voor, ik heb zowaar een leven gekregen :P

In TMN heb ik +/- 150 banen gemaakt en sinds United en Forever heb ik alleen een paar conceptjes maar nog geen enkele baan gepubliceert. Misschien heb ik na het trouwen weer meer tijd ;)

Check hier mijn TrackMania Nations tracks.
Bezoek eens mijn server, XS4TM.

Rock Werchter '08
Reg. datum: 23 oktober 2001

quote:
daPet schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:24:
XS4TMNF is mijn server dus. Hoewel hij altijd aanstaat ben ik er ook al tijden niet te vinden.
Heb andere dingen te doen, andere games, klussen, werken (ook buitenland), voorbereiding op mijn huwelijk etc.

Maar ik check de server nog wel zo nu en dan en dan blijkt hij vaak leeg. Voorheen logte ik dan in en kwamen er vanzelf meer maar daar heb ik niet zo veel tijd en zin meer voor, ik heb zowaar een leven gekregen :P

In TMN heb ik +/- 150 banen gemaakt en sinds United en Forever heb ik alleen een paar conceptjes maar nog geen enkele baan gepubliceert. Misschien heb ik na het trouwen weer meer tijd ;)
Tja, ik ben er ook minder omdat het vaak leeg staat. Maar gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk! :)
Reg. datum: 31 januari 2004

quote:
Jazzy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:32:
[...]
Yep, al krijg ik nu een http fout: 12031.
ik heb nu net een nieuw account aangemaakt en die doet het wel gewoon :?
Niet de enige, wel de echte.
Reg. datum: 08 februari 2005

Ik speel het ook nog, alleen jammer dat XS4TMN steeds leeg is, vroeger ging ik er alleen in zitten en wachten totdat er mensen komen, maar daar heb ik zo'n zin meer in de laatste tijd :)

Maar ik speel het meestal nog wel ff per dag, het blijft leuk he. :)

Over de downtime van vandaag trouwens

Basti504 wijzigde dit bericht 23-07-2008 22:42 (16%)

Moooooh!

Ik speelde 2 jaar geleden enthousiast mee in TM Nations, omdat ik al aan het begin meedeed stond ik erg hoog qua rating. Een tijdje later heb ik nog een keer gekeken maar kon ik gewoon geen punten meer verdienen, ik stond te hoog eigenlijk. :)

Nu speel ik sinds 2 dagen TM Forever en ben ik al onder de 100.000 gekomen. :) Erg verslavend spelletje en bijzonder irritant dat die server er nu uitligt. Begin van de avond deed hij het even en heb ik samen met mijn zoontje van 8 op een server gereden. Soms reed hij een 8e of 9e tijd en stonden er dus 8 of 10 mensen achter een jongetje van 8. :) Leuk om te zien.
Lights off

quote:
daPet schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:24:

Ik zal vanavod ook eens ff kijken dan, ik geloof dat ik het al een keer eerder heb geprobeerd, maar dat ik er niet op kon, om wat voor reden dan ook.
quote:
Jazzy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:11:
Ik speelde 2 jaar geleden enthousiast mee in TM Nations, omdat ik al aan het begin meedeed stond ik erg hoog qua rating. Een tijdje later heb ik nog een keer gekeken maar kon ik gewoon geen punten meer verdienen, ik stond te hoog eigenlijk. :)

Nu speel ik sinds 2 dagen TM Forever en ben ik al onder de 100.000 gekomen. :) Erg verslavend spelletje en bijzonder irritant dat die server er nu uitligt. Begin van de avond deed hij het even en heb ik samen met mijn zoontje van 8 op een server gereden. Soms reed hij een 8e of 9e tijd en stonden er dus 8 of 10 mensen achter een jongetje van 8. :) Leuk om te zien.
Sinds 2 dagen onder de 100.000? damn ik heb het spel afgelopen vrijdag gehaald en ik zit nog steeds ergens rond de 130.000. Al moet ik zeggen dat ik regelmatig op een lege server ergens zit te spelen. Gaat mij niet zozeer om de ranking maar meer om het proberen te verbeteren van mijn tijden.

Flagg wijzigde dit bericht 24-07-2008 12:15 (36%)

It wasn't me
Reg. datum: 30 oktober 2001

In principe als je beetje goed rijdt gaat je ranking heel snel als je op een vollere server gaat. Zelf nu noodgedwongen break ivm een kapotte elleboog :( Afgelopen week nog wel van Osgaming met 4-0 gewonnen in TMFL =)

Echt Hema

Rock Werchter '08
Reg. datum: 23 oktober 2001

quote:
Draven schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:47:
In principe als je beetje goed rijdt gaat je ranking heel snel als je op een vollere server gaat. Zelf nu noodgedwongen break ivm een kapotte elleboog :( Afgelopen week nog wel van Osgaming met 4-0 gewonnen in TMFL =)
Ah, dat is balen! Ik zal voorlopig ook niet meer online zijn, komend weekend voor 3 weken op vakantie.

Ranking kan trouwens snel stijgen hoor! Volle server en een beetje skills helpen je héél snel omhoog. Ik heb mensen op die manier al meer dan 1000 punten zien krijgen in één race! Ik hang nu constant tussen de 10.000 en 20.000 op de ladder, omdat ik wat onregelmatig online ben de laatste tijd en vaak ook in minder drukke servers zit.
Moooooh!

quote:
Flagg schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:12:
Sinds 2 dagen onder de 100.000? damn ik heb het spel afgelopen vrijdag gehaald en ik zit nog steeds ergens rond de 130.000. Al moet ik zeggen dat ik regelmatig op een lege server ergens zit te spelen. Gaat mij niet zozeer om de ranking maar meer om het proberen te verbeteren van mijn tijden.
Ik moet er bij zeggen dat ik met griep thuis zat dus vrij veel gespeeld hebt. :)

Het gaat mij natuurlijk ook niet alleen om de ranking, maar het is wel leuk om een idee te krijgen van hoe goed je het doet. In mijn eentje rijden of tussen veel sterkere of veel zwakkere spelers vind ik dan toch minder leuk.
Lights off

quote:
Jazzy schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:42:
[...]
Ik moet er bij zeggen dat ik met griep thuis zat dus vrij veel gespeeld hebt. :)

Het gaat mij natuurlijk ook niet alleen om de ranking, maar het is wel leuk om een idee te krijgen van hoe goed je het doet. In mijn eentje rijden of tussen veel sterkere of veel zwakkere spelers vind ik dan toch minder leuk.
Oh zeker Ranking is wel leuk, maar ik ben dus net een poosje zo'n beetje alleen of met 2 man op de XS server gespeel, zal nu eens ff een drukkere opzoeken. :P

Reg. datum: 23 december 2007

Apart, ik wilde het spel net weer downloaden dus ik gebruikte de meuktracker. Wil ik het installeren, blijkt de file corrupt?

o hai
Reg. datum: 09 september 2005

Volgens mij heb ik een nogal vreemde bug gevonden: In dirt kun je achteruit harder dan 130, ik heb zeker 250 gehaald, een speciale 'test track' heb ik nog niet geprobeerd.

Als je achteruit rijdt en je wagen gaat niet harder maak je een bochtje (je stuurt dus een beetje), en daarna kan de wagen sneller. Dit lijkt alleen in dirt te werken, en na een jump of vertraging val je terug in het limiet.
Hoe het geluid klinkt (extra versnelling, hogere toeren, gewoon?) weet ik niet, want de Audigy wil niet goed met TMF werken...

edit:

Er zit dus een lock op de achteruit-snelheid. Wanneer je iets stuurt echter, ga je voor 't script niet meer achteruit, en is het limiet opgeheven. Als je je stuur weer loslaat slaat het script alleen niet goed aan, en blijf je op die snelheid rijden: je gaat niet terug zoals na een heuvel door een checkpoint.
Het geluid: blijft zoals bij 120 km/u.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 29-07-2008 17:03 (25%)

qed

Mind explorer
Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
dano_nl schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:11:
[...]

mmm op het eeeforum hoor ik andere geluiden. Onder xp zou het makkelijk te installeren zijn, ben alleen op zoek naar een manier om hem op Linux speelbaar te krijgen:) (eee900)
op het eeeforum zeggen ze inderdaad dat ie 'goed' loopt maar vergeet het maar. Op mijn eee 701 loopt ie zelfs overgeklokt naar 900Mhz nog met maximaal 13 fps (onder win2k) met alle settings op zijn laagst en als je online speelt dondert je framerate naar 2 of 3 als je veel tegenstanders om je heen hebt. Onspeelbaar helaas :( alleen solo is nog nét te doen..

Mind explorer

Hello..Follow Me.....OK
Reg. datum: 19 december 2003

Dit spel zou niet verkeerd zijn op het PSN network en Xbox Live _/-\o_

AMD64 X2 6000+, Club 3D HD3850, 2Gb Geil 4-4-4-12, MSI K9N Neo-F V2, PSN: SV3NNER

Reg. datum: 11 augustus 2007

Ligt het aan mij of zijn er erg weinig United Forever servers met redelijk veel spelers erop? Er zijn wel honderden redelijk Nations Forever servers en maar 2 redelijk volle United servers.. dit vind ik redelijk zonde. Ik wil zo graag Island banen spelen.

Reg. datum: 28 augustus 2007

Ik wil weer eens trackmania gaan spelen maar nu start ik TMNF op en vervolgens krijg ik de melding "no master server" ik begrijp er niks van voorheen werkte het gewoon. Het enige wat ik laatst heb veranderd is dat ik een nieuwe modem/router heb gekregen, en heb de firewall hierin uit staan.

Wie weet wat ik moet doen?

o hai
Reg. datum: 09 september 2005

Je zou even af kunnen wachten, de master server had vroeger namelijk nogal eens problemen. Hier doet 'ie het prima, maar als het bij jou nog niet werkt zul je toch eens naar je poorten, firewall en settings moeten kijken.

Kom je er écht niet uit (ook niet na wat zoeken ;) ), kun je in Spielerij - Problemen & Vragen een topic openen.
Ik heb de posting over een dedicated server die niet online wil even afgesplitst naar TM:F server komt niet online.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 26-08-2008 21:18 (18%)

qed

Are friends electric?
Reg. datum: 13 maart 2002

Hmm, heb nu United gekocht en dacht deze naast Nations te kunnen draaien, maar dat wordt toch echt door elkaar gehaald :(

MATERIALISE!

Neu, United kun je prima naast Nations draaien.
Nations Forever en United Forever dan weer niet :p

Maar UF is sowieso een uitgebreidere NF, dus je mist verder niets?

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.

Are friends electric?
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
krvabo schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:14:
Neu, United kun je prima naast Nations draaien.
Nations Forever en United Forever dan weer niet :p

Maar UF is sowieso een uitgebreidere NF, dus je mist verder niets?
Probleem is; als ik United op wil starten, begint ie even met United, maar ik kom dan op Nations uit.

Ben zelf niet de gamert, dat is mijn zoontje van 5. Vind het een beetje zonde om heel Nations te wissen met alle medailles die hij al gescoord heeft.

Trouwens, had op een andere pc Untied geinstalleerd zonder op internet aan te melden, maar toen kreeg ik alleen de stadium-ritten, de rest (desert, snow, etc.) was niet te kiezen. Wanneer ik wel registreer, worden die anderen dan ook actief?

Mag ik trouwens op meerdere pc's installeren met dezelfde key? Lijkt me van wel, aangezien je de key op een username en password registreert. Namelijk ook leuk om op de TFT-televisie in de huiskamer lekker te racen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: