Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] TrackMania Forever

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 03 januari 2006

Helaas maar een brak filmpje gemaakt met de telefoon van dignitas/gaLLo (Duitse ESWC winnaar). Die intro van de shoutcaster was trouwens erg lame, is laterna nog overgedaan :D

Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

quote:
Card Nox schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:04:
Die intro van de shoutcaster was trouwens erg lame, is laterna nog overgedaan :D
Oef.. :P Ik vond die intro echt niet passen bij zo'n finale. Hij probeerde te hard imo :D
Reg. datum: 09 juli 2006

quote:
ev1ltje schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 09:45:
[...]

Oef.. :P Ik vond die intro echt niet passen bij zo'n finale. Hij probeerde te hard imo :D
Was ook niet tijdens de finale, maar de Upper Bracket finale ^^. Grote fout hoe die TRWH zegt ipv JWH hoe ik heet :D. Maar waren ook wel aardige shoutcasters en hun 1e Trackmania match ooit. Mooiste is dat ze ervan genoten hebben wat goed nieuws is voor de Trackmania scene :).

Are friends electric?
Reg. datum: 13 maart 2002

Demo van Nations zit bij de PC Consument en ik heb hem even op de pc gezet; mijn zootje van bijna 5 is er echt vreselijk goed in!

Nu ben ik aan het rond kijken voor een goedkope versie van United. Iemand hem ergens goedkoop zien liggen of iemand 2ehands dat spel te koop?

Let's Buy Happiness

Gewoon ff langsgaan bij de lokale gameshop, is daar normaal gezien te vinden voor max 30 euro :)
Je kunt de Trackmania Nations Forever versie echter wel gratis downloaden hé, de United heeft gewoon wat meer add-ons, zoals extra parcours, extra wagens, etc.. Ikzelf (en ik denk de meesten (?) spelen gewoon met de Nations versie, die gratis is :)).

Je kunt hem hier downloaden: Klik(500MB)
Are friends electric?

quote:
ev1ltje schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:03:
Gewoon ff langsgaan bij de lokale gameshop, is daar normaal gezien te vinden voor max 30 euro :)
Je kunt de Trackmania Nations Forever versie echter wel gratis downloaden hé, de United heeft gewoon wat meer add-ons, zoals extra parcours, extra wagens, etc.. Ikzelf (en ik denk de meesten (?) spelen gewoon met de Nations versie, die gratis is :)).

Je kunt hem hier downloaden: Klik(500MB)
Dude, lees even mij post; ik héb juist die demo geinstalleerd van Nations Forever. Maar als ik de screenshots zie van United zijn de parcours geiniger (dus niet alleen stadiums maar ook steden) en ook de afwijkende auto's ipv. de F1 wagens.

30 euro heb ik er als echte hollander natuurlijk niet voor over ;) Als het goedkoper kan, grijp ik altijd die kans.

What did you just say?
Reg. datum: 21 april 2004

Er is ook een 6 maanden versie voor ¤ 19,99 maar voor dat tientje zou ik gewoon de volledige versie kopen. Verde zou je natuurlijk nog even wat andere winkels kunnen zoeken dit onder het prijsgemiddelde zitten.
Let wel even op welke TMU versie je koopt. Het zou namelijk kunnen zijn dat je de TMU die je koopt nog niet de forever variant is waardoor je dus nog een gratis patch moet installeren.

Overigens moet ik er wel bij zeggen dat de andere omgevingen heel anders rijden en vaak veel moeilijker te handelen zijn dan de stadium. Het is dus niet alleen andere omgevingen, maar ook andere physics en andere karakteristieken etc. Kijk anders eens naar filmpjes op youtube of het wel echt leuk voor je is ;)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Let's Buy Happiness

quote:
neanderthaler schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:23:
Dude, lees even mij post; ik héb juist die demo geinstalleerd van Nations Forever.
Bij mijn weten is die Nations Forever versie niet echt een demo? 8)7
Hij mist gewoon wat extra features die er wel zijn in de United Forever versie, maar zoals Just_I reeds zei moet je wel kijken of die features je wel degelijk aanstaan. Kheb het zelf ook eens geprobeerd bij een vriend en ik vond het écht niet lekker spelen met die andere physics. Maarja, elk heeft z'n mening :)
f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Als je het goedkoop mogelijk wilt doen, bestel je bij play.com de gewone united. Die komt inclusief verzendkosten op 21,- en dan upgrade hem met de gratis patch naar forever.

Zelf heb ik hem zojuist via internet besteld, hoef ik niet op de postbode te wachten en geen extra patch te installeren. Ik ben vooral gek op de wagens/omgevingen uit de 1e trackmania (desert _/-\o_ ) en om die in opgepoetste versie te spelen rechtvaardigt de prijs ruimschoots. Zeker als je nog wat extra solovormen krijgt, time trialen gaat ook weleens vervelen.;)

Sempy wijzigde dit bericht 27-06-2008 10:46 (8%)

Are friends electric?

quote:
ev1ltje schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:37:
[...]

Bij mijn weten is die Nations Forever versie niet echt een demo? 8)7
Hij mist gewoon wat extra features die er wel zijn in de United Forever versie, maar zoals Just_I reeds zei moet je wel kijken of die features je wel degelijk aanstaan. Kheb het zelf ook eens geprobeerd bij een vriend en ik vond het écht niet lekker spelen met die andere physics. Maarja, elk heeft z'n mening :)
Sorry, niet een demo, meer een gratis spel met slechts enkele banen per moeilijkheidsgraad.

Maar in principe is United toch hetzelfde als Nations maar dan met een uitgebreidere scenery en andere auto's?

Ik zoo natuurlijk eerst even een soort 'proefversie' kunnen downloaden van United alvorens ik bepaal of ik the real thing aanschaf ;)

What did you just say?
Reg. datum: 21 april 2004

quote:
neanderthaler schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:13:
[...]

Sorry, niet een demo, meer een gratis spel met slechts enkele banen per moeilijkheidsgraad.
AFAIK is er geen demo van Nations Forever, alleen het volledig spel. Als het goed is zijn er per moeilijkheidsgraad iets van 15 tracks oid. Als je de standaard tracks te saai vind, probeer dan de custom tracks, die kan je vinden op TMX
quote:
Maar in principe is United toch hetzelfde als Nations maar dan met een uitgebreidere scenery en andere auto's?
Zoals ik al zei, het is meer dan alleen cometisch. De auto's reageren veel anders rijden en accelereren sneller/langzamer.
quote:
Ik zoo natuurlijk eerst even een soort 'proefversie' kunnen downloaden van United alvorens ik bepaal of ik the real thing aanschaf ;)
Dat soort dingen hoef je niet te vermelden hier :/

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
[...]

Dat andere auto's gaat erg ver, als je enkel de stadium-wagen kent en je maakt een ritje met een van de andere wagens, dan zal je in het begin echt moeten wennen. De wagens rijden compleet anders en je zal dat ff onder de knie moeten krijgen. Zelf vind ik dat wel leuk, maar er zijn ook spelers die zich hieraan irriteren en ermee stoppen omdat die wagens waardeloos sturen.

Verder krijg je er een paar extra solo-modes bij (zie topic start). Met name platform (lastige tracks met zo min mogelijk respawns rijden) vind ik erg leuk. Maar ook hier geldt weer, spreekt dit je aan, zeker als je solo spelen toch al niks aan vind.

Niet de enige, wel de echte.
Reg. datum: 08 februari 2005

Er is wel een manier om zeer goedkoop en legaal aan Trackmania United Forever te komen. Ze zijn bij Nadeo zo slim geweest om mensen die Trackmania United gekocht hebben (de voorganger van Trackmania United Forever zeg maar) een gratis update naar de Forever versie aan te bieden. Daarom heb ik de United Forever versie, omdat ik gratis geupdate heb.

En laat het nu komen dat bij de Intertoys de oude Trackmania United voor 5 euro in de grabbelbak ligt :)

Zoekt en gij zult vinden :P

(mocht het gelukt zijn om TMU ergens te vinden, hier is de link voor de gratis update)

Basti504 wijzigde dit bericht 27-06-2008 17:29 (5%)

Losing my edge.
Reg. datum: 16 mei 2002

quote:
[...]

United zegt het al. Het is een verzameling van alle andere trackmania games in één.

Last.fm | CC-TV
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

ApocalypsE
Reg. datum: 20 december 2004

iemand toevallig trackmania forever op de eeepc werkend gekregen?? :)

http://dano.nl.nu --- Nas Drovje zoekt blazers (sax,trompet,trombone etc) kijk op: http://www.nasdrovje.nl

Reg. datum: 29 december 2007

quote:
dano_nl schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:16:
Ben ermee bezig.
Heb ook idioot veel Linux-ervaring (heb zowat met alle Linux-xen (of wat de meervoud van Linux is) gewerkt). Dus ja, ik denk wel dat het mogelijk is.

Denios[53:26]

It wasn't me
Reg. datum: 30 oktober 2001

[schaamteloos filmpje spam post]
Eindelijk! Na heel wat gezeur en gezever op de compressor van Tm-Tube, bestaat er nu ook de mogelijkheid om het filmpje via windows media player te bekijken, en dat scheelt toch wel degelijk op de kwaliteit ^^
http://www.tm-tube.com/video/1201/mini-tracks
Klik op "Watch in Windows Media Player" en je hebt toch gelijk betere kwaliteit, eindelijk na al die gevechten met de juiste codec vinden en dan toch weer op je plek gezet worden door die ***compress codec van TM tube ^^.
[/schaamteloos filmpje spam post]

**edit
btw, Muse, let op de truukjes bij de swensen tracks ;)

Draven wijzigde dit bericht 09-07-2008 00:10 (5%)

Echt Hema

ApocalypsE

quote:
GoTCoast schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:45:
[...]

Ben ermee bezig.
Heb ook idioot veel Linux-ervaring (heb zowat met alle Linux-xen (of wat de meervoud van Linux is) gewerkt). Dus ja, ik denk wel dat het mogelijk is.
oe hou me op de hoogte, kan qua google alleen wat youtubefilmpjes vinden waarop het mensen gelukt is, maar kan neit vinden hoe ze dat hebben gedaan. (onder WINE?)

http://dano.nl.nu --- Nas Drovje zoekt blazers (sax,trompet,trombone etc) kijk op: http://www.nasdrovje.nl

Rock Werchter '08
Reg. datum: 23 oktober 2001

quote:
Draven schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:09:
Eindelijk! Na heel wat gezeur en gezever op de compressor van Tm-Tube, bestaat er nu ook de mogelijkheid om het filmpje via windows media player te bekijken, en dat scheelt toch wel degelijk op de kwaliteit ^^
Klik op "Watch in Windows Media Player" en je hebt toch gelijk betere kwaliteit, eindelijk na al die gevechten met de juiste codec vinden en dan toch weer op je plek gezet worden door die ***compress codec van TM tube ^^.

**edit
Gaaf filmpje weer RdV! Ik zal de truukjes onthouden ;)
Reg. datum: 26 april 2002

quote:
dano_nl schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:16:
Ja, maar de EEE is niet snel genoeg. 10/15 fps max bij mij, niet speelbaar. (Op XP)

You can't always get what you want. I can, but you can't.

Let's Buy Happiness

quote:
Draven schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:09:

**edit
Op 1.56 crash je echt zoo hard hé ! Zeker dat je'm daar niet finishte :D. Wel strak gereden trouwens :+ O-)
Rock Werchter '08
Reg. datum: 23 oktober 2001

quote:
ev1ltje schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:36:
[...]

Op 1.56 crash je echt zoo hard hé ! Zeker dat je'm daar niet finishte :D. Wel strak gereden trouwens :+ O-)
Hehe, nu je het zegt! Dat insturen is net iets te vroeg inderdaad! Shame on you RdV! :+
ApocalypsE

quote:
DaCoTa schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:05:
[...]

Ja, maar de EEE is niet snel genoeg. 10/15 fps max bij mij, niet speelbaar. (Op XP)
mmm op het eeeforum hoor ik andere geluiden. Onder xp zou het makkelijk te installeren zijn, ben alleen op zoek naar een manier om hem op Linux speelbaar te krijgen:) (eee900)

It wasn't me
Reg. datum: 30 oktober 2001

quote:
ev1ltje schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:36:
[...]

Ik zat al te wachten op die opmerking haha je bent de eerste die het ziet ;)
Zijn er hier nog lui die zaterdag met het swensen toernooi meedoen en/of de TMF-League? We hebben zaterdag onze eerste match tegen GFC.. Zal wel een pittig wedstrijdje worden. Wel een stuk fijnere banen dan TNA gelukkig :)

Echt Hema

Reg. datum: 19 mei 2006

Ehm, nee hoor Draven, zag het wel, had alleen geen reden om het te melden, wou je reputatie niet omlaag halen :+

Nouja, je kan wel aardig rijden :D

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: