Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC/DS] TrackMania Forever

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 03 januari 2006

quote:
dinkelover schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 22:26:
|:( Wie kent de Zwarte Endurance? Die van een uur..... Nou, ik!
1ste keer ook na 40 minuten op delete ipv enter gedrukt.
2de keer gefinish met 57.30
Medals gingen toen weg
3de keer gefinished met 58.00

In principe kun je daar wel 56.5 seconden rijden met rondje:
(56.5sec per rondje * 59 rondjes) + 80 sec (1ste rondje) = 3413sec / 60 = 57minuten, dat is zeker haalbaar aangezien ik met die 58.00 3 crashed heb gehad waarmee je 20 a 25 sec verliest.

Denk dat je er nog wel een 55 of sneller uit kunt halen :)

Reg. datum: 11 januari 2006

Hoi allemaal ik heb voornamelijk solo gereden in dit spel (heb geloof ik maar 1200 ladderpunten). Ik heb nu een kleine 200 medailles, met als enige nog E04 unlocked (de vierde zwarte baan). Is dit een beetje leuk baan, want anders heb ik geen zin om helemaal 5000 ladderpunten te gaan halen ?

Thunder...Thunder...
Reg. datum: 23 oktober 2001

quote:
jb70 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:41:
Hoi allemaal ik heb voornamelijk solo gereden in dit spel (heb geloof ik maar 1200 ladderpunten). Ik heb nu een kleine 200 medailles, met als enige nog E04 unlocked (de vierde zwarte baan). Is dit een beetje leuk baan, want anders heb ik geen zin om helemaal 5000 ladderpunten te gaan halen ?
Is een lastige baan, acrobatic dacht ik? Die 5000 ladderpunten komen vanzelf wel als je gewoon online speelt.
Reg. datum: 13 juli 2002

Ik was vanavond aan het spelen op internet, toen de stroom plots uitviel. Nu probeer ik weer te online te spelen, maar krijg ik steeds de melding 'already connected' ... Ik kan met geen middel inloggen ...
Iemand enig idee?

Even wachten denk ik, meestal wordt je er op een gegeven moment weer afgegooid ;) .

Spelling is een keuze | Weblog

It wasn't me
Reg. datum: 30 oktober 2001

quote:
DieterVDW schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:08:
Ik was vanavond aan het spelen op internet, toen de stroom plots uitviel. Nu probeer ik weer te online te spelen, maar krijg ik steeds de melding 'already connected' ... Ik kan met geen middel inloggen ...
Iemand enig idee?
Even afwachten en later nog een keer proberen.. Probeer een andere server voor de komende tijd.. Meestal is het na een paar minuten weer over.

**Edit

Heeft iemand trouwens een idee hoe je in het lijstje van de output codec van de trackmania optie " shoot video" de X264 codec erbij kan zetten? Schijnt de beste codec te zijn ervoor, maar ik krijg m niet geinstalleerd. Iemand een idee? =)

Draven wijzigde dit bericht 02-06-2008 23:30 (20%)

Echt Hema

Reg. datum: 13 juli 2002

quote:
Draven schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:35:
[...]

Even afwachten en later nog een keer proberen.. Probeer een andere server voor de komende tijd.. Meestal is het na een paar minuten weer over.
Bij mij heeft het toch wel paar uur geduurd, maar nu weer online.

Heb trouwens net eens de andere tracks en auto's in TM Forever geprobeerd, maar was eigenlijk serieus teleurgesteld. De stadium wagen en leuke slips deden mij realistisch wagengedrag verwachten, terwijl wat je echt krijgt compleet over the top arcade is ... Jammer ...
Ik houd het bij United...

Apple hoer

Ik heb dit spel sinds vorige week ook geïnstalleerd, draait prima op een MacBook (april 2007) onder Boot Camp!

Ik heb voornamelijk tegen wat vrienden gespeeld (LAN) en Solo races gedaan. Nu wil ik ook wel wat online gaan spelen. Het handigste is toch gewoon om die suggested servers te pakken? Wat is het voordeel van op andere servers spelen? Ik word nu toch automatisch ongeveer op het juiste niveau voor mij ingedeeld?

Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

MrAcid, de suggested servers zijn servers met mensen die ongeveer op de hoogte van jouw rank zitten, aangezien je nog niet (?) online hebt gespeeld, zul je je wel mogen verwachten aan een nogal n00b publiek :P
Als je zelf gaat kiezen in de serverlijst, kun je kijken waar er wat betere ranks zitten, en waar je zelf ook wat meer punten kunt gaan verdienen, zodat jouw rank dan ook stijgt.

Let wel op, ranks betekenen niet alles in Trackmania Forever, sinds die SAW server met 200 man op, zie je bij wijze van spreken de grootste sukkels die in de top 100-1000 van de wereld zitten, enkel en alleen maar door constant in die server te spelen, waar ze gigantische ladingen punten krijgen :P 8)7

En natuurlijk onze supergeweldigeverbazende XS4ALL server in nederland :P (Weliswaar 's avonds slechts bevolkt :P)

Nuja, ik raad je aan om gewoon eens suggested te proberen, en indien het niveau te laag ligt, dan zelf gaan selecteren :) Veel succes :)

Specs ♦♦♦ Bouw mee aan Tweakcity !
Canon EOS 450D + EF-S 18-55 mm IS + EF-S 55-250 mm IS

It wasn't me

http://www.tm-tube.com/video/801/--minipeace--

Nieuw filmpje, weer betere compressie ^_^
Als ik nu die x264 codec aan de praat krijg ben ik helemaal tevreden. =)

Oh en Eviltje, nu staat de naam van de track er wel in.. Dus uploaden die baan op TMX ;)

Echt Hema

Apple hoer

quote:
ev1ltje schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:21:
MrAcid, de suggested servers zijn servers met mensen die ongeveer op de hoogte van jouw rank zitten, aangezien je nog niet (?) online hebt gespeeld, zul je je wel mogen verwachten aan een nogal n00b publiek :P
Als je zelf gaat kiezen in de serverlijst, kun je kijken waar er wat betere ranks zitten, en waar je zelf ook wat meer punten kunt gaan verdienen, zodat jouw rank dan ook stijgt.

Let wel op, ranks betekenen niet alles in Trackmania Forever, sinds die SAW server met 200 man op, zie je bij wijze van spreken de grootste sukkels die in de top 100-1000 van de wereld zitten, enkel en alleen maar door constant in die server te spelen, waar ze gigantische ladingen punten krijgen :P 8)7

En natuurlijk onze supergeweldigeverbazende XS4ALL server in nederland :P (Weliswaar 's avonds slechts bevolkt :P)

Nuja, ik raad je aan om gewoon eens suggested te proberen, en indien het niveau te laag ligt, dan zelf gaan selecteren :) Veel succes :)
Ok, ik ga wel gewoon op die suggested spelen. Gisteren kwam ik nog niet veel verder dan tussen de 10e en de 20e plek steeds. :) Voorlopig zit ik daar dus wel even goed.

Let's Buy Happiness

quote:
Draven schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:27:
http://www.tm-tube.com/video/801/--minipeace--

..

Oh en Eviltje, nu staat de naam van de track er wel in.. Dus uploaden die baan op TMX ;)
Kijk m'n post hier een beetje boven, heb ik Colourline en m'n nieuwe op tmx geknalt :)

edit: ow, ff gezien, op je video staat er:
Again, replays replays replays
Minipaece¥ :P

ev1ltje wijzigde dit bericht 03-06-2008 15:00 (14%)

It wasn't me

In de video zelf wordt de track genoemd ;) En goed bezig met colourline.. Binnenkort even een tijd op tmx erbij zetten. (37 *kuch*) :P

**edit op volgende post:

Ah ik snappum ^_^ Dank je, zal het ff veranderen.

Draven wijzigde dit bericht 03-06-2008 16:24 (23%)

Echt Hema

Let's Buy Happiness

quote:
Draven schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:09:
In de video zelf wordt de track genoemd ;) En goed bezig met colourline.. Binnenkort even een tijd op tmx erbij zetten. (37 *kuch*) :P
Ik bedoel, op je video description staat er MinipAEce, moet toch peace zijn :+ 8)

Let's Buy Happiness

Ik zie dat de boosters TMN:F ook terug veroverd hebben :P (bron)

Ik vraag me af wat die kerels daar zo tof aan vinden, godganse dagen te boosten, nolife om toch maar die top20 te bezetten met hun n00bteampje :D 8)7 |:( :z

Niet de enige, wel de echte.

Ach, ranking kijk ik al lang niet meer na, ik vind het leuker om een server ranking te hebben of gewoon lokale records op een baan. Als mensen willen boosten, dan moeten ze dat doen, skill krijgen ze er niet door dus ze vallen vanzelf door de mand.
It wasn't me

Noy is al vanaf dag 1 bezig met boostserver =) Hoop dat Nadeo woord houdt en gewoon de accounts van ze bant.. Hebben ze al vaker gedaan, dus ze zijn er wel toe in staat ^_^
Het is echt lame.. En anders blijven ze wel stilstaan als de echte official servers (vanaf 50.000 punten) online komen.
Maar laat ze maar gebanned worden >:)

**edit
Moet er nog wel ff bij zeggen dat sommige van hun wel degelijk gewoon skills hebben ;)

Draven wijzigde dit bericht 05-06-2008 19:28 (12%)

Echt Hema

Let's Buy Happiness

quote:
Basti504 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:05:
Ach, ranking kijk ik al lang niet meer na, ik vind het leuker om een server ranking te hebben of gewoon lokale records op een baan. Als mensen willen boosten, dan moeten ze dat doen, skill krijgen ze er niet door dus ze vallen vanzelf door de mand.
Inderdaad, kan niet meer met je eens zijn ;)
quote:
Draven schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:27:
Noy is al vanaf dag 1 bezig met boostserver =) Hoop dat Nadeo woord houdt en gewoon de accounts van ze bant.. Hebben ze al vaker gedaan, dus ze zijn er wel toe in staat ^_^
Het is echt lame.. En anders blijven ze wel stilstaan als de echte official servers (vanaf 50.000 punten) online komen.
Maar laat ze maar gebanned worden >:)

**edit
Moet er nog wel ff bij zeggen dat sommige van hun wel degelijk gewoon skills hebben ;)
Zou wel tof zijn mochten ze zo enkele acc'jes bannen, om hun bang te maken :D :+
Enja, met het woord sommige heb je het wel aan het rechte eind :P

edit: ff voor de eerste keer een nieuwe (Belgische :P) kar gemaakt in de TM editor dinges:

http://img237.imageshack.us/img237/1895/belgieachterkantbo6.jpg

http://img379.imageshack.us/img379/498/belgievoorkantko4.jpg

ev1ltje wijzigde dit bericht 06-06-2008 12:33 (10%)

Reg. datum: 22 februari 2006

Hoi

Ben sinds kort helemaal verslaafd met dit spel.

maar ben nog een n00b in dit spel en vraag me af hoe ik

chatten tijdens het spel.

Ps kan het niet vinden in de handleiding.

vr gr

Reg. datum: 04 mei 2007

quote:
babbel72 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:32:
Hoi

Ben sinds kort helemaal verslaafd met dit spel.

maar ben nog een n00b in dit spel en vraag me af hoe ik

chatten tijdens het spel.

Ps kan het niet vinden in de handleiding.

vr gr
Als je op spatie drukt dan kan je het bericht typen. Met enter verstuur je deze.

Gister even twee uurtjes gespeeld, van rang 230.000 naar 91.000, 90 leaderpoints naar 1500. Dat gaat wel lekker als je paar keer op eerste wordt in zo'n server met nadeo tracks. :D

Maar ik had een klein vraagje, waneer kan je de nadeo tijden vantevoren zien? Ik had gehoord dat je één black track moest vrijspelen maar ik kan ze nog steeds niet zien.

It wasn't me

http://img138.imageshack.us/img138/472/recnadeobvbmk1.png

Hier staan alle nadeo recs. Je moet volgens mij goud op alles halen op black na en dan krijg je te zien als je een baan start.

Echt Hema

Reg. datum: 04 mei 2007

Bedankt.

Het bleek zo te zijn dat je 150 medailles moet halen en daarmee de eerste black track moet unlocken om de nadeo opponoments te unlocken. Nu nog die rode banen op gold zien te halen. :o

Reg. datum: 11 januari 2006

^^
Ik had zelf vooral moeite met de vijfde rode baan waar je aan het eind tussen zo'n soort dubbele pilaar moet doorspringen. De tweede serie rode banen (6 tm 10) vond ik eigenlijk een stuk eenvoudiger dan de eerste. Even nog her en der wat nadeo medailles oogsten en je totaal aantal medailles stijgt behoorlijk. (Heb zelf net nummertje 200 gehaald :*) !!)

Reg. datum: 03 januari 2006

quote:
Draven schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:32:
http://img138.imageshack.us/img138/472/recnadeobvbmk1.png

Hier staan alle nadeo recs. Je moet volgens mij goud op alles halen op black na en dan krijg je te zien als je een baan start.
Lol, dan ben ik de nieuwe WR want ik ben bijna sneller op alle tracks ;)

Iemand hier nog op ESWC @ WZZRD Enschede geweest?

Linkje naar een klein filmpje van de winner bracket finale:
http://www.the-gallo.de/enschede.avi

Als het goed is komt een uitgebreid verslag op www.quadv.com.

It wasn't me

Nee ben niet geweest, misschien volgend jaar ;) (heb ik nog een jaartje om te oefenen) xD

Ga vanavond even het filmpje kijken, geen Media Player geinstalleerd op mn kassa "computer" :-/

Echt Hema

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: