Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hij is ook wel de top samen met Sandder, Carl, Lign, Dridrione, Sandro, Tannis, Spy, Ddie, Moriah, Pezi, Gallo, Ned, Hardk0re, XenoGear etc :)

EDIT: op verzoek van onze eigen insidiae.JWH ;)

Card Nox wijzigde dit bericht 25-05-2008 14:45 (71%)

quote:
Just_I schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:35:
[...]

Volgens mij rijd het grootste deel van de top met de bumpercam (3) rond. Over het geheel gezien rijden de meeste met de de dichtbij camera (2) waaronder ondergetekende

[...]

FS is zeker niet alleen voor noobs, er kan heel veel uitdaging zitten in FS tracks. Om je te overtuigen, probeer deze FS track maar eens: Standortfaktor van GSA DieAxt. Zelf heb ik 58.xx op de track gereden, maar 51 seconden ( :| ) is mogelijk
Eerste keer op fullspeed gefinished @ 57.34, heeft +/- een half uur geduurt eer ik hem door had ;)

It wasn't me
Reg. datum: 30 oktober 2001

Je ging wel lekker vanavond Muse xD Goed dat je nu meer bezig bent met tech =) Er waren vanavond toch niet de minsten op de server (oys, toddy, nrg, ice) :)

Echt Hema

Rock Werchter '08

quote:
Draven schreef op maandag 26 mei 2008 @ 23:58:
Je ging wel lekker vanavond Muse xD Goed dat je nu meer bezig bent met tech =) Er waren vanavond toch niet de minsten op de server (oys, toddy, nrg, ice) :)
Thanks! De tegenstand was flink inderdaad, ik heb nog wel flink oefening nodig. :P
ICE was flink snel trouwens, is hij nieuw bij minipeace?
It wasn't me

Haha ja ICE ging idd wel lekker :) Zit er nu ook anderhalve week in ongeveer.. Gaat goed bij minipeace met de rijders. Binnenkort is Cojon (minipeaceGER) ook weer terug uit het leger, dan zijn we op een behoorlijke sterkte :P

En weer ff een filmpie spammen:
http://www.tm-tube.com/video/704/minipeace--
=)

Draven wijzigde dit bericht 28-05-2008 17:17 (16%)

Echt Hema

Reg. datum: 05 januari 2008

Ik heb een probleem, ik heb hem al op het TM-forum geplaatst maar krijg geen reacties.
Ook naar TM zelf gestuurd, ook niks...
Hier link: http://www.tm-forum.com/v...0&t=15805&start=0
En hier het bericht:

I bought TMUF last week. I installed it. I played the regular stadium tracks... It worked.
Then I started the Island-tracks... after +/- 5 minute my PC freezes and the only thing I could do was to restart my PC with the restart-button.
I tried again with Bay-tracks... and again the same problem.
Reďnstall... doesn't work.
Reďnstall again and removed the TrackMania map in "My Documents"... doesn't work either. (but my medals are gone now :P)

Does somebody now what the problem is? Please help me.
I did try it with other landscapes, and that didn't work either.

Omdat je nieuw bent: Spielerij - Welkom!

Mja copy/paste getuigt van weinig moeite die je er zelf in hebt gestoken om het op te lossen.
In het Engels op een Nederlandstalig forum.
Speel je het op een Super Nintendo? Want dan gaat het niet werken namelijk.
Overige info als in, andere applicaties (spellen), temperaturen etc. etc.
Het hoort bovendien in SPV (lees ook de stickies daaro voor een goede topicstart zodat je probleem sneller opgelost kan worden).
Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

quote:
LOL, vanaf 1.16 - 1.55 rij jij (das jij toch hé? :P) op Colourline _/-\o_ M'n beste map :D

Geen credit aan de author? O-) :')

edit: wel strak gereden derop trouwens, vermoed dat je ook rond de in de 38-39 rijdt? :)

ev1ltje wijzigde dit bericht 29-05-2008 20:14 (12%)

It wasn't me

Haha het was ook eigenlijk meer een probeerseltje om een goede codec voor het saven te vinden. En dat gaat dan meestal ook gelijk op tm-tube ;)
Colourline is idd fijne track, niet zovaak gespeeld en de tijd was ook niet echt perfect, 39.xx hij kan iig nog een stuk(je) sneller.. Binnekort maar ff op onze server zetten ;)

**Edit 23.30
Zo, de 38 is gehaald.. track staat nu op onze server =) En Muse is mijn getuige :D

Draven wijzigde dit bericht 29-05-2008 23:28 (20%)

Echt Hema

Reg. datum: 16 april 2004

Zit er in TM Nations Forever net als bij Nations, StarForce crap ingebakken?

| AMD Athlon 64 4000+ | 2048MB PC3200 | Sapphire Radeon X1950 Pro | Samsung SyncMaster 204B

quote:
Dukeh schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 00:31:
Zit er in TM Nations Forever net als bij Nations, StarForce crap ingebakken?
Nope, niet meer :) .

Spelling is een keuze | Weblog

quote:
Draven schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:40:
**Edit 23.30
Zo, de 38 is gehaald.. track staat nu op onze server =) En Muse is mijn getuige :D
Hij kan in de 37 ;). Had na 3 pogingen een 38.72.

Opzich wel een grappige baan alleen ben ik niet gek van het eind, zet het is op TMX :).

Let's Buy Happiness

Ook nog ff de eerst van m'n nieuwe reeks posten :P

Shortech #1 (klik tmx)

http://img100.imageshack.us/img100/4540/shortech1ha6.jpg

Sorry voor het crappy zicht, maar kzit nu op men slechte pc, waar alles op low nauwelijks te draaien valt :(
Ik post later wel nog eens een degelijke ss, en eentje voor op tmx

M'n oude maps zet ik later wel eens op tmx, nu ff te druk :P

Ohja, voor de requests:
Colourline !

edit: links upgedate, tnx justi, ff totaal vergeten 8)7 :)

ev1ltje wijzigde dit bericht 30-05-2008 11:42 (9%)

What did you just say?

Direct de link uit de adresbalk kopiëren werkt niet op TMN. Op de trackpage staat redelijk bovenaan een external link, in jou geval is dat dus: http://tmnforever.tm-exch...ckshow&id=114811#auto

Je track ID is dan 114811

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Waarschijnlijk een simpele vraag, maar als ik op een laptop doorwil met het account van mijn Pc, is het mogelijk om op 2 pc's dezelfde te gebruiken? En als dat niet kan, kan je dan je profiel overzetten? :)

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

Let's Buy Happiness

Jup Tomino, in je Mijn Documenten staat een Trackmania map, zet die over naar je laptop en dan heb je al je medals enzo mee :) Welisweer enig werk om die telkens opnieuw over te zetten als je op alletwee je pc's up to date wil spelen :)

Zo doe ik het ook op m'n pc thuis en op kot :)
Doen er mensen hier mee aan ESWC (op JWH na dan) ?
Zo ja, wij hebben een server draaien in TMN in NED.In de naam staat iets van ESWC.
Als je zin hebt kun je langskomen om te trainen. Pass kun je dan even vragen.

Oja, JWH was erachter gekomen dat Karjen (goede trackbuilder) met bumpcam rijd. Hij behoort zeker niet tot de top van de wereld maar het is zeker geen verkeerde driver.

Let's Buy Happiness

quote:
Card Nox schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:51:
Oja, JWH was erachter gekomen dat Karjen (goede trackbuilder) met bumpcam rijd. Hij behoort zeker niet tot de top van de wereld maar het is zeker geen verkeerde driver.
Haha :D Nu overal gaan rondvragen wie er met de bumpcam rijdt :D
Er zullen er ongetwijfeld zijn, en dat er sommige ook echt pro zijn dat spreek ik ook niet tegen, maar de meerderheid rijdt toch met 1/2 cam :P
idd...zelf rij ik ook altijd met cam2 (meen ik...dat vaste camerapunt in ieder geval)

m'n nickname is: Chills... sta nou ongeveer op 9000

It wasn't me

quote:
Card Nox schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:51:
Doen er mensen hier mee aan ESWC (op JWH na dan) ?
Zo ja, wij hebben een server draaien in TMN in NED.In de naam staat iets van ESWC.
Als je zin hebt kun je langskomen om te trainen. Pass kun je dan even vragen.

Er zijn nog wel meerdere die zo goed kunnen rijden, had laatst ergens een filmpje gezien van een escw ronde waarin er ook iemand met de bumpercam reedt. Denk alleen dat in verhouding er toch veel meer met camview 1 rijden. Maar ach.. lekker doen zoals het het beste gaat. ^_^

Echt Hema

Rock Werchter '08

quote:
Draven schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:40:
Haha het was ook eigenlijk meer een probeerseltje om een goede codec voor het saven te vinden. En dat gaat dan meestal ook gelijk op tm-tube ;)
Colourline is idd fijne track, niet zovaak gespeeld en de tijd was ook niet echt perfect, 39.xx hij kan iig nog een stuk(je) sneller.. Binnekort maar ff op onze server zetten ;)

**Edit 23.30
Jup, ik bevestig. :P Zat zelf in de 40, maar crashte steeds met kans op 39. Denk dat ik wel een 39.5 had kunnen halen. Binnenkort maar weer eens een paar keer proberen. :)
|:( Wie kent de Zwarte Endurance? Die van een uur..... Nou, ik! Was net bij ronde 52 van de 60 dusl.. 24 seconden voorsprong op Nadeo tijd (als ik niet al twee keer was gecrashet was het zeker een minuut voorsprong zeker), crash ik weer, maar druk ik in alle vluggigheid per ongeluk op delete ipv enter.... :X Kortom... 50 minuten lang voor niets concentratie en geen resultaat. :(

Wat is dat frustrerend zeg... Wilde eigenlijk net weten wie dat allemaal al had gehaald, want ben nu 116e van Nederland met alleen de eerste Zwarte Nadeo gebroken. Van rood groen enz heb ik alles Nadeo, behalve van de stomme unlocktracks.

Is dus makkelijk te doen, maar disable je Delete knop dus :o.... Wat een ellende.

Overigens crasht Nadeo zelf ook 1 keer, bij ronde 36 ergens, voorsprong ging van 10 seconden ineens naar 31 seconden. Je mist 20 seconden als je de laatste jump niet haalt, dus denk dat ie daar net als ik 2 keer, de mist in ging.

dinkelover wijzigde dit bericht 31-05-2008 22:35 (14%)

pepernooot

Let's Buy Happiness

Lol dinkelover, kheb het ook eens geprobeerd, die zwarte, had direct een grote voorsprong, maar een uur is me echt wel té veel enkel en alleen voor een medailletje :P
It wasn't me

Heb zelf ook niet de zwarte banen afgemaakt.. Werd me toch iets te gortig om een uur lang 1 baantje te rijden :p
Heb vanmiddag mn nieuwe computer aangesloten, en wat een verademing! Eindelijk spelen op de hoogste settings (shader 3 ftw :P)
Rijdt toch een stuk fijner als je wat meer FPS hebt ben ik nu achter gekomen. :)

Echt Hema

Let's Buy Happiness

quote:
Draven schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:40:
Rijdt toch een stuk fijner als je wat meer FPS hebt ben ik nu achter gekomen. :)
Jup, dacht ik vroeger ook niet, maar nu ik de vergelijktest kan doen met men oude pc hier thuis, en m'n nieuwe op kot, zie ik snel waar ik beter speel :P

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws