Je kan een custom avatar/wagen(skin)/horn gebruiken en je hebt toegang tot nog 4 andere omgevingen. Alleen van die omgevingen moet je je niet veel indenken, waarschijnlijk ga je toch gewoon verder met stadium omdat bijna alles online stadium is.
Ook kun je coppers gaan sparen, daarmee kun je dingen ingame "kopen", ook niet veel nuttigs, omdat je toch alles gewoon los kan downloaden. Dus het heeft wel voordelen, maar het is niet dat alles in een keer super wordt. 
Trouwens, mocht je Trackmania United ooit gekocht hebben, dan kun je gratis een update naar TMUF downloaden.
Trouwens, mocht je Trackmania United ooit gekocht hebben, dan kun je gratis een update naar TMUF downloaden.
Dat probleem in dat topic gaat over een script dat op de dedicated server kan draaien, lijkt me dat je een ander probleem hebt omdat het met het spel zelf te maken heeft? Zo niet, download dan het nieuwe ASECO script, die fout is al ff gefixed.quote:Card Nox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:34:
[...]
Het probleem komt overeen met dit probleem. Alleen zien mijn buddy's mijn medals nu ook niet meer
Basti504 wijzigde dit bericht 21-05-2008 11:21 (41%)