Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] TrackMania Forever

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

Reageer Nieuw Topic
Niet de enige, wel de echte.
Reg. datum: 08 februari 2005

Je kan een custom avatar/wagen(skin)/horn gebruiken en je hebt toegang tot nog 4 andere omgevingen. Alleen van die omgevingen moet je je niet veel indenken, waarschijnlijk ga je toch gewoon verder met stadium omdat bijna alles online stadium is. :P Ook kun je coppers gaan sparen, daarmee kun je dingen ingame "kopen", ook niet veel nuttigs, omdat je toch alles gewoon los kan downloaden. Dus het heeft wel voordelen, maar het is niet dat alles in een keer super wordt. :)

Trouwens, mocht je Trackmania United ooit gekocht hebben, dan kun je gratis een update naar TMUF downloaden.
quote:
Card Nox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:34:
[...]

Het probleem komt overeen met dit probleem. Alleen zien mijn buddy's mijn medals nu ook niet meer :(
Dat probleem in dat topic gaat over een script dat op de dedicated server kan draaien, lijkt me dat je een ander probleem hebt omdat het met het spel zelf te maken heeft? Zo niet, download dan het nieuwe ASECO script, die fout is al ff gefixed. :)

Basti504 wijzigde dit bericht 21-05-2008 11:21 (41%)

Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

edit: Basti504 was me net even voor :), had de andere pagina niet gezien :X

ev1ltje wijzigde dit bericht 21-05-2008 12:11 (95%)

Ja, ik heb een Pentax ........
Reg. datum: 23 februari 2007

quote:
Basti504 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:12:
Je kan een custom avatar/wagen(skin)/horn gebruiken en je hebt toegang tot nog 4 andere omgevingen. Alleen van die omgevingen moet je je niet veel indenken, waarschijnlijk ga je toch gewoon verder met stadium omdat bijna alles online stadium is. :P Ook kun je coppers gaan sparen, daarmee kun je dingen ingame "kopen", ook niet veel nuttigs, omdat je toch alles gewoon los kan downloaden. Dus het heeft wel voordelen, maar het is niet dat alles in een keer super wordt. :)
Ik heb de gratis versie en rijdt in een Plymouth Cuda, met alternatieve claxon. Andere spelers hebben daar al op gereageerd, dus die zien hem ook.
Of bedoel je dat je een geheel eigen model kunt maken? Dat lijkt me wel wat namelijk.

Gisterenavond won ik coppers en die kan ik idd niet terugvinden, da's dan wel weer waar.

Ik was trouwens geheel alenig op XS4TMN, misschien dat ik nog eens kom kijken één dezer dagen. :)

Pentax K10D | Pentax smc DA 18-55mm f/3.5-5.6 | Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD | Pentax smc M 50mm f/1.7 | Vivitar 28mm f/2.8 | Vivitar 135mm f/3.5 | Vivitar 50mm f/1.8 | Takumar 80-200mm f/4.5 | Tele-Universar 500mm f/8.0 | en 7 anderen

Niet de enige, wel de echte.
Reg. datum: 08 februari 2005

Ja een geheel eigen model. Te halen bij bijvoorbeeld TM Carpark.

TMUF heeft ook een interne browser en PM systeem, het PM systeem heeft alleen TMUF. Ik dacht dat de interne browser TMNF ook had, maar dat weet ik niet zeker. Je kan dan je eigen Trackmania pagina's maken met je zelf gemaakt banen/wagens enz.

Basti504 wijzigde dit bericht 21-05-2008 18:57 (52%)

Reg. datum: 03 januari 2006

quote:
Basti504 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:12:Dat probleem in dat topic gaat over een script dat op de dedicated server kan draaien, lijkt me dat je een ander probleem hebt omdat het met het spel zelf te maken heeft? Zo niet, download dan het nieuwe ASECO script, die fout is al ff gefixed. :)
Waar download ik dat ASECO script, heb namelijk geen flauw idee wat ik daar mee moet.

Reg. datum: 03 oktober 2000

quote:
Card Nox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:17:
[...]

Waar download ik dat ASECO script, heb namelijk geen flauw idee wat ik daar mee moet.
Aseco is een php script wat voornamelijk de records bijhoudt op jouw (dedicated) server. Als je geen server host dan boeit het script ook niet.

Nu ik zo je verhaaltje terug lees, heb je kans dat je profile (..\Mijn documenten\TrackMania) corrupt is geraakt met die BSOD. Wellicht kan je dit terugdraaien met systeemherstel?

daPet wijzigde dit bericht 21-05-2008 19:49 (20%)

Check hier mijn TrackMania Nations tracks.
Bezoek eens mijn server, XS4TM.

Let's Buy Happiness

quote:
JWfx schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:50:
[...]

Ik heb de gratis versie en rijdt in een Plymouth Cuda, met alternatieve claxon. Andere spelers hebben daar al op gereageerd, dus die zien hem ook.
Dus je kunt je custom car erin knallen, en andere mensen zien die? Zonder dat je activation key hebt?
Hmm raar, zal ik ook eens proberen :D.
En custom ava, werkt die ook zonder key?
Ja, ik heb een Pentax ........
Reg. datum: 23 februari 2007

quote:
ev1ltje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:14:
[...]

Dus je kunt je custom car erin knallen, en andere mensen zien die? Zonder dat je activation key hebt?
Hmm raar, zal ik ook eens proberen :D.
En custom ava, werkt die ook zonder key?
Dat weet ik allemaal niet, maar ik rijdt dus die Cuda en afgelopen weekend begon er één over American musclecars, meteen nadat ik vlak voor hem was geëindigd. Ik neem dus aan dat hij de Cuda kan zien, waarom zou hij onders over een musclecar blaten?
Ik kan het niet bewijzen natuurlijk, maar het toeval is te groot.

Ik vond het ook raar, want ik gebruik die custom car puur voor mijn eigen plezier. Ik vind het er zo gewoon leuker uitzien dan die mislukte formulewagen. En ook ik had gedacht dat anderen wel dat racekarretje zouden zien in de standaard oranje-beplakkering.

Maar ik hoop natuurlijk dat iedereen dit ziet:
http://i31.tinypic.com/2akajl.jpg

Pentax K10D | Pentax smc DA 18-55mm f/3.5-5.6 | Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD | Pentax smc M 50mm f/1.7 | Vivitar 28mm f/2.8 | Vivitar 135mm f/3.5 | Vivitar 50mm f/1.8 | Takumar 80-200mm f/4.5 | Tele-Universar 500mm f/8.0 | en 7 anderen

Reg. datum: 03 oktober 2000

quote:
JWfx schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:28:
[...]

Dat weet ik allemaal niet, maar ik rijdt dus die Cuda en afgelopen weekend begon er één over American musclecars, meteen nadat ik vlak voor hem was geëindigd. Ik neem dus aan dat hij de Cuda kan zien, waarom zou hij onders over een musclecar blaten?
Ik kan het niet bewijzen natuurlijk, maar het toeval is te groot.

Ik vond het ook raar, want ik gebruik die custom car puur voor mijn eigen plezier. Ik vind het er zo gewoon leuker uitzien dan die mislukte formulewagen. En ook ik had gedacht dat anderen wel dat racekarretje zouden zien in de standaard oranje-beplakkering.

Maar ik hoop natuurlijk dat iedereen dit ziet:
[afbeelding]
Ziet er leuk uit ja. Maar kom eens een half uurtje op m'n server spelen dan hoor je vanzelf of het zo is. En ik denk van niet :P

Mijn skin werkt wel dat weet ik zeker 8)
http://82.95.9.148/GoT/R8pet_pre.jpg

daPet wijzigde dit bericht 22-05-2008 22:49 (6%)

Check hier mijn TrackMania Nations tracks.
Bezoek eens mijn server, XS4TM.

It wasn't me
Reg. datum: 30 oktober 2001

Vind die skins altijd zo naar rijden.. Zit geen gevoel nix in.. Ik heb gewoon m'n stadiumskin een beetje ingekleurd in photoshop en een neon eronder.. Rijdt een stuk beter imo.. Heb net ff op wat hogere kwaliteit probere op te nemen.. Maar moet nog beetje spelen met de instellingen:
http://www.tm-tube.com/video/620/tech-is-the-shit
(zie je gelijk mn skin ;))
Het is maar de replay van 1 track gewoon om te proberen, zit nog niet eens geluid in. Dus verwacht er niet teveel van. :D

Echt Hema

Reg. datum: 08 februari 2004

Ik heb eigenlijk nog nooit andere skins gebruikt, simpelweg omdat ik altijd met de bumpcam rij. Ik zie ze zelf dus niet en anderen zien ze ook niet aangezien ik geen betaalde versie heb van TM. Al vind ik de meeste custom skins wel mooi, als het maar wel een auto is en niet 1 of andere badeend ;)

Hallo

Let's Buy Happiness

bumpcam :X gek man, kvind het onmogelijk om zo lekker de bochten in te driften, maarja, waarschijnlijk went het wel :D
Tsja, ik vind bumpcam dan juist wel weer relaxed. Ieder zo zijn voorkeur, maar ik heb het gevoel dat ik er veel strakker mee instuur.

Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE

Reg. datum: 08 februari 2004

quote:
ev1ltje schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:39:
bumpcam :X gek man, kvind het onmogelijk om zo lekker de bochten in te driften, maarja, waarschijnlijk went het wel :D
Dat zal wel ja :) , ik denk dat ik aardig mee kan komen over het algemeen. Maar idd het insturen zoals Genetx zegt vind ik erg goed gaan met bumpcam. En dat driften gaat over het algemeen prima ook al zie ik het niet (heb ik dan mijn geluid weer voor ;) ), . Maar iid ieder zijn ding natuurlijk :)

mach2 wijzigde dit bericht 23-05-2008 15:43 (8%)

Hallo

Rock Werchter '08
Reg. datum: 23 oktober 2001

quote:
mach2 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:40:
[...]

Dat zal wel ja :) , ik denk dat ik aardig mee kan komen over het algemeen. Maar idd het insturen zoals Genetx zegt vind ik erg goed gaan met bumpcam. En dat driften gaat over het algemeen prima ook al zie ik het niet (heb ik dan mijn geluid weer voor ;) ), . Maar iid ieder zijn ding natuurlijk :)
FS=bumpercam
Drift=cam1

Ieder zijn voorkeur inderdaad, met driftbanen vind ik het fijn om wat meer overzicht te hebben en bij FS is het belangrijk om heel strakke lijnen te kunnen rijden. En ik denk dat ik net als mach2 van mezelf wel mag zeggen dat ik aardig meekom. :P
Ik gebruik bumpcam voor het leven, ik kan nooit zo strak langs bochten rijden als met de voorste cam. Ook zie ik in races dat ik gewoon een stuk strakker bochten rij dan andere. Offroad (dirt) heb ik wel liever cam 1.

Spelling is een keuze | Weblog

Ik gebruik in Stadium ook altijd de bumpercam. Kan niet meer zonder. :P

Mijn computer specificaties
Nissan Micra: You can with a Nissan

Grappig dat de meeste mensen hier toch de bumpercam gebruiken. Ik kan echt helemaal niets met dat ding, ik mis het overzicht en ik zie niet wat m'n auto doet. Helaas zijn er nogal wat tracks waarin de view automatisch op bumpercam gezet wordt, en dan ga ik stuiterend over de baan. Misschien moet ik die bumpercam toch maar eens gaan oefenen. :(

@ Multhus, je hoeft de bumpercam echt niet te gaan oefenen hoor :)

De wereld top rijd allemaal cam 2 of cam 3. Ik rijd persoonlijk ook altijd cam 3, het enige nadeel zijn wallrides en loops (die je gelukkig alleen in noob tracks tegenkomt) maar dan switch ik altijd naar cam 1. Gaat met mijn gamepad lekker gemakkelijk.

Heb inmiddels systeemherstel geprobeerd, helaas niet mogen helpen. Heb nu alweer 247 medals, ff gister gehaald. Nu nog even die laatst paar dan vind ik het wel weer okee.

@ Draven, opzich nog niet eens zo'n slechte replay! Tech is zeker de shit, FS noob tracks :D

What did you just say?
Reg. datum: 21 april 2004

quote:
Card Nox schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:44:
@ Multhus, je hoeft de bumpercam echt niet te gaan oefenen hoor :)

De wereld top rijd allemaal cam 2 of cam 3. Ik rijd persoonlijk ook altijd cam 3, het enige nadeel zijn wallrides en loops (die je gelukkig alleen in noob tracks tegenkomt) maar dan switch ik altijd naar cam 1. Gaat met mijn gamepad lekker gemakkelijk.
Volgens mij rijd het grootste deel van de top met de bumpercam (3) rond. Over het geheel gezien rijden de meeste met de de dichtbij camera (2) waaronder ondergetekende
quote:
@ Draven, opzich nog niet eens zo'n slechte replay! Tech is zeker de shit, FS noob tracks :D
FS is zeker niet alleen voor noobs, er kan heel veel uitdaging zitten in FS tracks. Om je te overtuigen, probeer deze FS track maar eens: Standortfaktor van GSA DieAxt. Zelf heb ik 58.xx op de track gereden, maar 51 seconden ( :| ) is mogelijk

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Reg. datum: 09 juli 2006

quote:
Just_I schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:35:
[...]

Volgens mij rijd het grootste deel van de top met de bumpercam (3) rond. Over het geheel gezien rijden de meeste met de de dichtbij camera (2) waaronder ondergetekende
Ik kan NIEMAND opnoemen die in de top zit en met Bumpercam rijdt. Bumpercam kan je simpelweg nie goed mee driften of bochten juist inschatten. Voor driften moet je zien hoever de achterkant van je auto weg glijdt om zo juist te bepalen wanneer je kan stoppen met driften en de bocht vol gas uit kan rijden.

Verder is de meest gebruikte camera naast 2, ook 1. Zie het vaak op videos van LANS gebruikt worden, waaronder ook de ESWC.

Let's Buy Happiness

*ev1ltje gaat volledig akkoord met janwhof*
It wasn't me
Reg. datum: 30 oktober 2001

Idd, de meeste gebruikte cam onder de betere rijders is Cam 1.. Een enkeling rijdt met cam 2.. Maar de toprijders zie je idd bijna nooit cam 3 gebruiken ivm het driftverhaaltje :)

Echt Hema

@ Just_I, in FS zit vast een uitdaging maar vind het persoonlijk echt saai !!

Dit zijn nog eens skills: Frostbeule

Verder ben ik het met JWH eens, ik ken dus ook niemand uit de echte top die met bump rijd.
Ik weet dat er een hoop vage gasten bij insidiae rijden, maar zelfs die rijden niet met bumpcam ;)

Card Nox wijzigde dit bericht 24-05-2008 19:42 (16%)

Let's Buy Happiness

K, ik kan wel wat driften, maar da's écht wel nice :D

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: