Hoofdcategorieën
Device Settings
Huh!?

quote:
ZoutePeper schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:59:
TM is al volledig geupdate. Er staat bij mij onderaan, versie nations en daarachter versie united. Hoort daar geen, nations forever en united te staan? Overigens groepspel wekrt helaas ook niet op school, balen.
Je poorten zijn dichtgetimmerd vermoed ik, zelfde probleem ken ik ook.

This sh*t of bricks belong to me, happy now?

Reg. datum: 02 februari 2002

Bij de intel 320 120GB SSD krijg je trackmania canyon én battlefield 3 gratis:
http://www.informatique.n...-series-120gb-retail.html -> druk op bestellen om te checken.
150 euro is ook de laagste prijs in de pricewatch.

Reg. datum: 05 juli 2010

Hey!

Ik heb even een vraag. Ik wil Trackmania kopen, maar... Ik speel TM Nations Forever, en deze wil ik ook blijven spelen. Baal alleen ontzettend van die Freezone dingen. Als ik TM United Forever koop, heb ik Nations Forever er dan ook volledig bij zitten? Of is Nations apart te koop?

Alvast bedankt!

Tsja....

Huh!?

quote:
Ianovski schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:17:
Hey!

Ik heb even een vraag. Ik wil Trackmania kopen, maar... Ik speel TM Nations Forever, en deze wil ik ook blijven spelen. Baal alleen ontzettend van die Freezone dingen. Als ik TM United Forever koop, heb ik Nations Forever er dan ook volledig bij zitten? Of is Nations apart te koop?

Alvast bedankt!
Zoals je zelf al zegt, Nations blijft voor je behouden, en je kan 'unlimited' op de FreeZone servers en je krijgt een aantal United servers zeg maar.

Zelf ben ik inmiddels zo inactief als de pest geworden, is gewoon niet motiverend genoeg meer :).

This sh*t of bricks belong to me, happy now?

Reg. datum: 02 februari 2002

Is nog steeds voor een dikke 10 euro te koop bij amazon.de
http://www.amazon.de/Trac...qid=1322438229&sr=1-1

Wat ik me afvraag: kun je met de key van trackmania2 canyon ook nations zonder freezone spelen?

Gianni Rombios wijzigde dit bericht 28-11-2011 01:03 (20%)

Reg. datum: 05 december 2007

Nope. Voor Canyon maak je een nieuw account aan, en heeft dus geen invloed op Nations/United
What did you just say?
Reg. datum: 21 april 2004

quote:
Gropah schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:48:
Nope. Voor Canyon maak je een nieuw account aan, en heeft dus geen invloed op Nations/United
Dat is niet geheel waar. Ik weet dat ik bij het naamleden van mijn Canyon account gezegd werd dat ik onder dezelfde naam een TMUF account had. Kennelijk is er dus wel iets van een koppeling, maar wat dat precies is en uitmaakt weet ik niet.

@lanovski: TMUF bevat alle enviroments van het spel en TMNF maar één, maar het is hetzelfde spel in principe. Met een TMUF key unlock je als het ware de andere environments en word het menu in plaats van groen blauw/paars.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Reg. datum: 23 februari 2007

quote:
Just_I schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:37:
[...]

Dat is niet geheel waar. Ik weet dat ik bij het naamleden van mijn Canyon account gezegd werd dat ik onder dezelfde naam een TMUF account had. Kennelijk is er dus wel iets van een koppeling, maar wat dat precies is en uitmaakt weet ik niet.
In de beta kreeg ik die melding niet.
Wel was het 'lichtspoor' exact dezelfde kleur als ik had ingesteld in TMUF. :)

Pentax K-5 | Tamron 17-50mm f/2.8 | Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD | Pentax smc M 50mm f/1.7

quote:
Just_I schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:37:
[...]

Toen ik TM2 had gekocht, probeerde ik in te loggen met mijn TMUF account. Wou niet. Na wat gezoek bleek het zo te zijn dat er geen koppeling mogelijk is en dat dit vooral ligt aan de manier waarop alles wordt opgeslagen.

Koppeling zou dus niet mogelijk moeten zijn. Je kan natuurlijk wel een account maken met dezelfde inlog, zodat je er maar 1 hoeft te onthouden
What did you just say?
Reg. datum: 21 april 2004

Volgens mij was het zo dat ik een nieuwe account aan wou maken met dezelfde login als voorheen waarop ik de melding kreeg dat er al een dergelijk account bestond. Ik weet het ook niet meer precies, is al weer een tijdje gelden en ik speel al een tijd niet meer.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Reg. datum: 28 januari 2007

De logins zijn inderdaad gereserveerd voor een x aantal maanden. Dus wil je dezelfde login gebruiken, dan moet je een account aanmaken met precies dezelfde inloggegevens als je TMUF account.

Parttime Prutser
Reg. datum: 01 december 2007

Ik dacht na een lange tijd laat ik weer eens trackmania spelen. Maar wat een rampenspel is het geworden zeg. Servers zitten niet meer dan 15 mensen op, de track zijn zo moeilijk als maar kan. Het goed oude tijd verbeteren element is helemaal weg.. 9 van de 10x finish niet eens iemand. En dan is er nog de belachelijke verplichte spectator modus na 5 potjes. Wie heeft dat nou weer verzonnen? Waar zijn de leuke servers met leuke banen waar je steeds een paar honderste van je tijd eraf probeert te rijden?

Real programmers don't comment. It was hard to write, so it should be hard to read.

De beperkingen hebben ze opgelegd omdat nadeo geen geld meer kreeg van reclame, waardoor ze te weinig binnenkregen. Toen hebben ze meer beperkingen opgelegd om de verkopen van United te boosten (waar je die natuurlijk niet hebt).

Die servers waar niemand finisht ligt echt aan de servers. Zelf ben ik op TMNF/TMUF alleen maar te vinden op COSFullspeed. Die is wel chill
Reg. datum: 28 september 2007

Wauw, ik speelde laatst TMU met mijn nieuwe videokaart op maxed out, en ik was verbaasd over hoe mooi dat spel eigenlijk nog kan zijn!

Een schopje: Iemand nog interesse in een trial van 3 dagen voor TM Canyon?
Iedereen die TM²:C gekocht heeft, heeft zo'n code ontvangen die hij/zij weg mag geven, dus ik ook.
Stuur even een DM als je interesse hebt met daarin je e-mailadres, forward ik de code ;)

Edit: inmiddels is 1 van de 2 codes vergeven :)

EDIT wijzigde dit bericht 04-02-2012 10:39 (8%)

Hmm, ik dacht begrepen te hebben dat iedereen zo'n code had ontvangen. Schijnbaar is dat dus niet het geval dan, of wellicht komt ie nog (ik kan me voorstellen dat ze in batches worden verzonden).

Edit: code is verzonden naar mensen die hebben aangevinkt in hun profiel dat ze e-mail willen ontvangen over ManiaPlanet ;)

EDIT wijzigde dit bericht 06-02-2012 11:35 (24%)

quote:
brilsmurfffje schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:33:
Ik dacht na een lange tijd laat ik weer eens trackmania spelen. Maar wat een rampenspel is het geworden zeg. Servers zitten niet meer dan 15 mensen op, de track zijn zo moeilijk als maar kan. Het goed oude tijd verbeteren element is helemaal weg.. 9 van de 10x finish niet eens iemand. En dan is er nog de belachelijke verplichte spectator modus na 5 potjes. Wie heeft dat nou weer verzonnen? Waar zijn de leuke servers met leuke banen waar je steeds een paar honderste van je tijd eraf probeert te rijden?
Dat valt best mee! Er zitten nog aardig wat mensen, misschien niet meer zoals vroeger maar er zijn er zat! En qua moeilijkheid mwa... zoek een goede server op? Ik zit meestal op de fullspeed servers en die zijn prima te doen qua finish. (er zitten altijd een paar tracks tussen die kut zijn maarja dat had je vroeger ook)

Screenshot van 10u in de ochtend:
http://img850.imageshack.us/img850/4726/tracki.jpg

Music Maniac

Sinds dit weekend Canyon maar weer eens geïnstalleerd. :+ Niet meer gehad sinds 2 weken na release.
Nog genoeg bevolking online te vinden, kom nog geregeld oud gedienden tegen uit TMN of TMNF.

| In Nomini Patri, et Filii, et Spiritus Sancti |

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011