Gathering of Tweakers

Quicksearch
It wasn't me
Reg. datum: 30 oktober 2001

moet er toch eens wat vaker komen kijken bij XS4TMN, zat vanavond op een nadeo rounds server.. Per potje kreeg ik zo'n 500/600 ladderpunten bij, en dan ben ik al rank 6k, zaten ranks <100 op de server. Dat ging hard :D

Echt Hema

Welke server zat je dan?? Ik kan namelijk nergens Nadeo servers vinden.

Spelling is een keuze | Weblog

Rock Werchter '08

quote:
Draven schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 00:53:
moet er toch eens wat vaker komen kijken bij XS4TMN, zat vanavond op een nadeo rounds server.. Per potje kreeg ik zo'n 500/600 ladderpunten bij, en dan ben ik al rank 6k, zaten ranks <100 op de server. Dat ging hard :D
Lol, ik moet ook eens van die noobrank afkomen. :P Ik schommel ergens rond de 20.000, maar ik zit dan meestal ook niet in hele drukke servers. Meer dan 30 punten scoor je dan niet na een rondje TA.
It wasn't me

quote:
Killzone schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 01:11:
Welke server zat je dan?? Ik kan namelijk nergens Nadeo servers vinden.
Er zit in polen een TA server met nadeo tracks, gister was ik op FIX round server, nadeo tracks en +- 200 spelers =)

Krijg btw morgen een adapter voor me PS controller binnen zodat ik die op de pc kan aansluiten, eens kijken of het echt veel scheelt qua rijden.
Nog een uurtje werken, en dan weer lekker rijden ^_^

Echt Hema

Voor een admin is de Nadeo playlist in een handomdraai geladen op XS4TMN. Echter trekt mijn internet aansluiting geen 200 spelers, hooguit 25 ;)

Check hier mijn TrackMania Nations tracks.
Bezoek eens mijn server, XS4TM.

quote:
daPet schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:52:
Voor een admin is de Nadeo playlist in een handomdraai geladen op XS4TMN. Echter trekt mijn internet aansluiting geen 200 spelers, hooguit 25 ;)
waar kan ik die XS4TMN vinden? ik heb echt goed lopen zoeken maar ik kan hem echt niet vinden?

CZGAALVD

Rock Werchter '08

Ik vind nadeo tracks ronduit boring, jammer dat zoveel hoge ranks die wél spelen. Ik hou dat een kwartiertje vol, daarna heb ik het wel weer gezien.

@hierboven:
quote:
ev1ltje schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:22:
@Tomino,

Nederland -> Zuid-Holland XS4TMN

Ik ga er nu ook ff naartoe :)

Muse wijzigde dit bericht 15-05-2008 21:57 (40%)

Er zit nu dus helemaal niemand? :P
we zijn nu met zn 3en, komt allen mensen :P

Game Error wijzigde dit bericht 15-05-2008 22:09 (39%)

CZGAALVD

Rock Werchter '08

quote:
Game Error schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:03:
Er zit nu dus helemaal niemand? :P
Dat zou kunnen, ik kom zo ook nog wel even kijken. Meestal als er mensen in een server zijn, worden het er vanzelf wel meer.
Ik heb trackmania nations forever ook gedownload.
Had hem gelijk gespeeld zonder problemen.
Maar de volgende dag toen ik het spel wou opstarten... toen stond er dat ze m'n internetverbinding gingen testen, maar dan blijft mijn beeld heel lang op even geduld met een zwarte achtergrond.
Zelfs na 1 uur staat het er nog.

- Heb het spel al een paar keer opnieuw gedownload, en settings op low, maar dat helpt allemaal niet.
- Firewall uitgezet, maar dan doet hij het nog niet.
- P2P uitgezet, en nog steeds hetzelfde probleem.

Niet de enige, wel de echte.

Zet voor de gein eens het geluid uit, via het config menu in de launcher. Er schijnen nogal wat problemen met het geluid te zijn :)
Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

@brunnotti,

Kweet zelf ook niet direct wat je probleem zou kunnen zijn. Probeer eens met google te zoeken (irritant dat het werkwoord googlen niet meer mag gebruikt worden :p) naar gelijkaardige problemen.
Misschien kun je ook eens je trackmania opstarten zonder dat je internet verbinding hebt, dus je netwerkkabel unpluggen als het ware. Misschien trackmania zelf eens laten benchen naar je "optimale" settings etc..

Meer weet ik ook niet direct.

Btw:
quote:
Basti504 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:30:
Zet voor de gein eens het geluid uit, via het config menu in de launcher. Er schijnen nogal wat problemen met het geluid te zijn :)
Ik speel met die setting :p, geen ingame geluid, vind ik super irri, voortdurend dezelfde motor geluiden etc.. Ik kan echt niet spelen zonder men mp3's :D

ev1ltje wijzigde dit bericht 16-05-2008 12:39 (31%)

Reg. datum: 08 februari 2004

Hmm ik heb toch altijd wel ingame geluid aan, vindt het motorgeluid wel handig om te weten of je per ongeluk afremt terwijl je dat anders niet echt merkt ofzo.

Hallo

Let's Buy Happiness

Een pro gamer voelt dit soort dingen aan :D Het misschien wennen, maar ik kan perfect zeggen wanneer ik de rand geraakt heb en al dan niet afgeremd heb.. :)
Reg. datum: 08 februari 2004

Lol, wanneer ik de kant raak merk ik dat ook uiteraard. Gaat meer om het eventuele slippen (wat vaak afremt) of een gare loop die weer eens afremt.

Hallo

Hoi hoi,

Ik speel zelf ook TMN:F, nu sloot ik zojuist de game en en liep mijn PC vast, BSOD. Had vanalles op de achtergrond draaien. Nouja, ik dacht dat het een software conflictje zou zijn dus ik gewoon rebooten.

Vervolgens start ik TMN:F opnieuw op, zegt hij dat hij een of andere file niet kan lezen/vinden en dat hij die opnieuw moet aanmaken. Nouja ik vervolgens snel op next gedrukt aangezien ik ESWC moest trainen.

Nu keek ik even naar mijn solo mode en zag ik dat al mijn medals weg waren, had ze namelijk alle 260. De tijden bij de banen staan er nog gewoon, alleen de medals zijn weg. Vrienden zien online wel dat ik nog 260 medals heb.

Nu is mijn vraag, hoe krijg ik mijn medals terug ?

Mvg,
]Shadows[-Nox

Acties: [view][quote]

Door: TheZeroorez Moderator SGD/SPV
10100111001

Misschien als je opnieuw installeert en opnieuw in je account inlogt? Ik zie het probleem in ieder geval niet zo, vrienden zien dat je de medailles hebt, alleen jijzelf niet.. #care :P

Technische problemen/vragen mogen na wat onderzoek trouwens in Spielerij - Problemen & Vragen.

qed

Let's Buy Happiness

Hmm, raar probleem Nox..

Indien je twee pc's hebt met TMN:F op, probeer eens al je files (van onder je documenten -> trackmania) over te zetten. Dan worden je medailles en tijden enzo overgezet. Kijk of dan op die andere pc de medailles er wel opstaan, of als het probleem gewoon blijft. Als ze er wel bij staan zou ik gewoon eens je Forever opnieuw installen, kijken wat dat geeft..

Meer zou ik niet direct weten. Nuja, een "groot probleem" is het ook niet hé, je bent niet echt iets kwijt :P

edit: net een minuutje later, post hierbove niet gezien O-)

ev1ltje wijzigde dit bericht 18-05-2008 15:03 (7%)

quote:
Daywalk3r schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:44:
Heeft iemand dat 3d al geprobeerd waar je "geloof ik" zo'n brilletje voor moet hebben?
Gisteren heb ik TMUFLE (TrackMania United Forever Limited Edition) gekocht en daar zat een brilletje bij. Ik heb het even geprobeerd, maar ik vond dat het niet veel effect had. Nu rijd ik weer zonder 3D-brilletje.

Ik dacht trouwens dat TMUF en TMNF hetzelfde zouden zijn, maar bij TMNF heb je 1500 LP nodig om E02 te mogen rijden (dacht ik, kan ik nu niet meer nakijken), en bij TMUF heb je een gold medal op E01 nodig om E02 te mogen rijden. Zo zijn er toch nog een paar kleine verschillen.

@ TheZeroorez, het is ook niet echt een probleem, alleen is het jammer dat ik de offline tracks nu niet kan spelen tenzij ik ze weer allemaal ga unlucken. Als ik mijn probleem niet krijg opgelost zal ik even in het juist sub-forum posten, mijn excuus :).

@ ev1ltje, heb TMN:F ook op de laptop draaien, zal de files eens op de USB stick gooien en kijken of het wat uitmaakt. Anders zal ik een nieuwe instal een kans geven.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

quote:
Draven schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:32:
Heb zelf wel TMU gekocht, maar rijdt eigenlijk alleen op stadium.. Vind de handling bij de andere speltypes niet echt fijn =)
Dat valt mij ook wel een beetje tegen. Ik heb vroeger aardig wat TrackMania Sunrise (Extreme) gespeeld en daarbij vond ik de Island tracks het mooist, want die auto reed echt heel erg lekker. En nu doe ik de Island tracks in TMUF en ik krijg die wagen nauwelijks de bocht door. :(

It wasn't me

Het kan natuurlijk altijd wennen zijn.. Maar bv met coast is het enigste wat die auto doet driften.. Valt bijna niet normaal mee te rijden idd. De handling daarvan is niet te vergelijken met stadium.
Btw, ook nog even een beetje spammen, kom eens wat recs zetten op minipeaceMinis in NED.. De server is weer up, we moeten alleen de tracks nog een beetje sorteren. :)

Draven wijzigde dit bericht 20-05-2008 22:08 (43%)

Echt Hema

Zojuist de trackmania maps op de laptop gezet maar de recs blijven helaas weg.

Het probleem komt overeen met dit probleem. Alleen zien mijn buddy's mijn medals nu ook niet meer :(

Ik speel nu een tijdje TMUF, ik vind het eigenlijk wel leuk om te doen maar nu zit ik te denken om de betaalde versie aan te schaffen. Waarmee ben ik hier in het voordeel?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws