Gathering of Tweakers

Quicksearch
10100111001

quote:
Just_I schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:21:
De originele tutorial, die op TMX in het Engels staat, kan je hier vinden in het Duits.

Dat is overigens een tutorial voor RixMix, een versimpelde Hex editor, maar ook zeer beperkt in mogelijkheden. Een linkje naar dat programma staat ook in de tutorial :)
Dat RixMix is wel een heerlijk tooltje hiervoor hoor, als je weet wat XYZ betekend heb je nauwelijks een tutorial nodig :P

Dalijk ga ik misschien eens wat klussen.
quote:
ev1ltje schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:01:
Kheb ook nog maar eens een trackje gemaakt.
Go Slow Or Go PRO, u chose :)

[afbeelding]

Download:
http://files.filefront.co.../;10112230;/fileinfo.html

Sorry voor de filefront link maar tmx is momenteel down :(
Tbh denk ik dat je nog wel wat mag oefenen met het bouwen van tracks. Tracks als deze zijn er heel veel, en echt heel duidelijk identificeerbaar als 'beginnerstracks', speel eens wat grote uitgebreide banen en je ziet wel wat ik bedoel :P

qed

Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

quote:
TheZeroorez schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:21:
Tbh denk ik dat je nog wel wat mag oefenen met het bouwen van tracks. Tracks als deze zijn er heel veel, en echt heel duidelijk identificeerbaar als 'beginnerstracks', speel eens wat grote uitgebreide banen en je ziet wel wat ik bedoel :P
Jup, tracks maken is niet mijn specialiteit en is dus nogmaals bevestigd :z
Grote banen heb ik weliswaar al genoeg gespeeld, was in tmn rank 4k en nu ook in forever :+
Het track-maken gedeelte dus overlaten aan diegene die het kunnen, ik zal ze wel simpelweg ownen :X :D
It wasn't me
Reg. datum: 30 oktober 2001

Volgens mij heb k gister met jou gereden eviltje zou dat kunnen.. Volgens mij op LSB beginner.. kan dat? ^^
Dan kan je idd wel rijden :P

Echt Hema

Let's Buy Happiness

Jup, ik rij wel eens vaak op LSB beginner, is wel fijne server ^^
En bedankt voor je complimentje, ik vond je persoonlijk wel chille rijder als ik je joetoeb filmpje zag ^^

Ohja, ff voor de duidelijkheid TheZeroorez, je gebruikte toch de cuts? (Dat was het 'lol' gedeelte aan de map :p)
Let's Buy Happiness

Nuja, wegens het ontbreken van concentratievermogen terwijl het leren, dan toch nog maar een trackje gemaakt. Deze keer vind ik hem toch wel ietje beter? :P

Don't Let Go !
http://img363.imageshack.us/img363/9545/dontletgoye3.jpg

Download:
http://files.filefront.co.../;10112728;/fileinfo.html
Reg. datum: 13 december 2005

Ik was even met een track bezig voor het formule 1 toernooi wat we houden. Nu gaan we dit de volgende editie natuurlijk in forever doen, maar ik heb een erg vreemd probleem op het moment met mediatracker. Ik heb vlak achter de (multilap finish/start) een MT trigger gezet en deze werkt tijdens de validatie en ook als ik solo speel. Maar wanneer ik dezelfde track start via een lan server, dan doet diezelfde mediatracker animatie het niet meer :s.

Iemand hier die wat ervaring heeft met de editor die me hiermee kan helpen, het is nogal een bizar probleem :p.

Net in solo mode ook 200 medals gehad na enkele uren van verveling :+.

Ik speel het spel ook weer sinds die nieuwe versie er is, maar zit met een vreemde fout/bug waarbij mijn geluid af en toe gaat flippen. Gebeurd niet op iedere baan, maar op de banen waar het gebeurd is het meestal ook op hetzelfde punt. Fragment. (30sec, 1.3Mb, Wav file)

Heb al geprobeerd bij de Volume settings onderdelen te muten, zoals Line In, Microphone etc, maar dat helpt niet. Ook bij Advanced settings EAX, Doppler en Muziekwisseling uitzetten helpt niet.
Heb een Club3D Theatron DD met de laatste drivers en in andere spellen nergens last van.
OS is WinXP 64b, mocht dat er iets toe doen wellicht.

Er is niet iemand die toevallig hetzelfde heeft gehad en dat heeft opgelost ?

Let's Buy Happiness

Lol, scary geluid man :D

Ik had een gelijkaardig probleem bij Tony Hawk's Pro Skater 3 ofzo (nu wel geen last meer van maar wel in dat spel). Van mij ging het weg door in m'n dxdiag config onder sound m'n "Hardware Sound Acceleration Level", die normaal op Full acceleration stond, op No acceleration te zetten.
Ik weet wel niet of het bij jouw bug ook zal helpen, maar je kunt maar proberen :+

Ik rij btw zonder sound in trackmania, kan het niet verdragen constant hetzelfde toontje van accelererende auto's enzo :D

Acties: [view][quote]

Door: TheZeroorez Moderator SGD/SPV
10100111001

* TheZeroorez schopt alle in XS4TMN chattende leute naar #trackmania... Eens kijken of dat wat wil worden.

qed

Zijn er in deze versie geen volksliederen meer als je de 1ste plaats hebt behaald?

AMD64 X2 4200+ @ 2,4Ghz, 4x512 Corshair VS, MSI 7900GTO 512MB, X-FI Xtreme Gamer, Antec Nine Hundered Case.

zoiet.s?
Reg. datum: 07 januari 2006

Vraagje..

Ik zou graag met een vriend van mij die ook in mn buddylist staat in solo samen willen rijden.. Kan dat?

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

Is anyone there?

quote:
XlinKk schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 15:22:
Zijn er in deze versie geen volksliederen meer als je de 1ste plaats hebt behaald?
Nee, gelukkig niet.
quote:
Tomino schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:56:
Vraagje..

Ik zou graag met een vriend van mij die ook in mn buddylist staat in solo samen willen rijden.. Kan dat?
Ik neem aan dat je over het internet bedoelt.
Gewoon een server met een password starten (dedicated of non-dedicated) starten en die tracks op de playlist zetten. Natuurlijk kun je niet met de AI samen rijden. (voor zover ik weet) En ook geen officiële tijden en medailles halen. (maar ik hoop dat je dat al begrepen had.)

360: Zabato
There really was a cake.

Phyxion.net | ><((((º>

quote:
Psychokiller schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:31:
Ik speel het spel ook weer sinds die nieuwe versie er is, maar zit met een vreemde fout/bug waarbij mijn geluid af en toe gaat flippen. Gebeurd niet op iedere baan, maar op de banen waar het gebeurd is het meestal ook op hetzelfde punt. Fragment. (30sec, 1.3Mb, Wav file)

Heb al geprobeerd bij de Volume settings onderdelen te muten, zoals Line In, Microphone etc, maar dat helpt niet. Ook bij Advanced settings EAX, Doppler en Muziekwisseling uitzetten helpt niet.
Heb een Club3D Theatron DD met de laatste drivers en in andere spellen nergens last van.
OS is WinXP 64b, mocht dat er iets toe doen wellicht.

Er is niet iemand die toevallig hetzelfde heeft gehad en dat heeft opgelost ?
Geluid is bij mij bij TMNF ook verschrikkelijk, helft van de tijd hoor ik niks of alleen boosters, geen engine, soms komt de engine weer terug en de achtergrond muziek ook (Heb die nu maar uitgezet), soms gaat het geluid ook piepen en kraken hier. Klopt niks van @ TMNF, op het forum van Nadeo klagen ook al mensen er over.
Creative Audigy 2 hier trouwens.

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

What did you just say?

quote:
Tomino schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:56:
Vraagje..

Het schijnt met Hamachi te kunnen, maar hoe dat precies zit weet ik niet. Daar heb ik verder geen ervaring mee.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Niet de enige, wel de echte.

Ja, opzich zou het met Hamachi kunnen. Ik gebruik Hamachi ook om oude games zoals Age of Empires 1/2 met andere mensen te kunnen spelen. Het maakt een LAN over internet aan. Dus als je met Trackmania een LAN server opzet dan kunnen andere mensen via hamachi joinen. Met hamachi hoef je ook niet aan poortmappings te denken :)

Maar of je nou je poorten maps en een (private) (dedicated) server opzet of een server via Hamachi opzet maakt dan ook niet zoveel verschil.
Let's Buy Happiness

Ow nice, wist ik ook niet ! Thanks Just_I en Basti504 :)
Wat bij mij over het algemeen zeer goed lukt door alles door is Garena. Heb ook Hamachi maar vind dat Garena het beter doet. Ik gebruik dit wel voor WC3 ik heb geen flauw idee of het ook met TM werkt. Je kan altijd eens checken. Super programma.

http://not2secure4u.myminicity.com E6750 - 2GB - Geforce 8800GT 512mb RAM

zoiet.s?
Reg. datum: 07 januari 2006

quote:
Basti504 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:46:
Ja, opzich zou het met Hamachi kunnen. Ik gebruik Hamachi ook om oude games zoals Age of Empires 1/2 met andere mensen te kunnen spelen. Het maakt een LAN over internet aan. Dus als je met Trackmania een LAN server opzet dan kunnen andere mensen via hamachi joinen. Met hamachi hoef je ook niet aan poortmappings te denken :)

Maar of je nou je poorten maps en een (private) (dedicated) server opzet of een server via Hamachi opzet maakt dan ook niet zoveel verschil.
Werkt inderdaad :)

Overigens, ik heb een tijd gereden die aardig snel is..

Als je die link kopieerd:
tmtp://#score=tominonl:A01-Race:24510:0717F0FA

Waar of hoe kan dat ingame aan de persoon die dat krijgt invoeren? :?

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

Let's Buy Happiness

Je voert je link gewoon in je browser in, dan vraagt ie bevestiging om de appilicatie te lanceren (:P), Trackmania dus, en rijden maar.

Ik moet je wel teleurstellen met je tijd, na twee keer proberen, zat ik er namelijk al onder :D

tmtp://#score=%26+%d0%84%d1%b4%d7%95%c5%81%d0%a2%d0%88%d0%ad:A01-Race:24370:3104652B
Boeing 787-8

quote:
ev1ltje schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:04:
Nuja, wegens het ontbreken van concentratievermogen terwijl het leren, dan toch nog maar een trackje gemaakt. Deze keer vind ik hem toch wel ietje beter? :P

Don't Let Go !
[afbeelding]

Download:
http://files.filefront.co.../;10112728;/fileinfo.html
Die sprong is erg groot... oftewel ik kom er niet over heen :'(

Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?

Let's Buy Happiness

Je mag je gas niet lossen in het begin aerofreak :p, gewoon strak begin en snelheid halen, misschien kun je ff mijn replay zien (zit ook in het .gbx bestand, normaal kun je kiezen rijden/kijken)

Hopelijk lukt het je :D
Ik heb trackmania nations forever ook gedownload.
Had hem gelijk gespeeld zonder problemen.
Maar de volgende dag toen ik het spel wou opstarten... toen stond er dat ze m'n internetverbinding gingen testen, maar dan blijft mijn beeld heel lang op even geduld met een zwarte achtergrond.
Zelfs na 1 uur staat het er nog.

- Heb het spel al een paar keer opnieuw gedownload, en settings op low, maar dat helpt allemaal niet.
- Firewall uitgezet, maar dan doet hij het nog niet.
- P2P uitgezet, en nog steeds hetzelfde probleem.

Walks at night 2

Heeft iemand dat 3d al geprobeerd waar je "geloof ik" zo'n brilletje voor moet hebben?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

quote:
Daywalk3r schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:44:
Heeft iemand dat 3d al geprobeerd waar je "geloof ik" zo'n brilletje voor moet hebben?
'Gewoon' zo'n jaren tachtig blauw/rood brilletje ja. En nee, ik heb er geen. Vaak zijn er ook nog zuurtjes of toffees met zo'n kleurtje folie erom heen, om te proberen. Maar verder ben je alle kleur kwijt natuurlijk.

Tegenwoordig zijn er toch ook 3d brillen zonder kleuren? Waarom dan zo'n oude techniek gebruiken?

Check hier mijn TrackMania Nations tracks.
Bezoek eens mijn server, XS4TM.

Ik heb inmiddels mijn probleem met het geluid verholpen door de chipset en geluidskaart drivers nog eens helemaal opnieuw te installeren. Vind het alleen vreemd dat het enkel bij dit spel zo stoorde.
Kan weer vrolijk verder hier dus, bedankt voor de gegeven tips :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws