Gathering of Tweakers

Quicksearch
It wasn't me
Reg. datum: 30 oktober 2001

De ladder gaat af en toe wel hard, vooral als het druk is op nadeo green, eindig in de top10 en je hebt meestal als snel 50+ aan LP. Zit nu op +- 7k terwijl ik eigenlijk op het moment s' avonds een uurtje kan rijden.
Tis wel weer net zo verslavend als vanouds dit nare rotspel =)

Echt Hema

I Am The Übermensch

Ik ga precies het spel ook is installeren, iedereen speelt het precies :D

Asus P5K :: Intel C2D E8400 :: Scythe Mugen (Infinity) :: Antec P182 :: Samsung SH-S203D :: OCZ 2*2gb :: Creative X-Fi Xtreme Music :: Asus EN8800GTS :: WD 500gb*2 :: OCZ 600WATT

quote:
lameeuw schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:10:
heb die baan ook even gereden, valt me 1 ding op: als je de sprong niet haalt waar hierboven ook aan gerefereerd wordt en je respawned kom je achterstevoren bij het laatste cp te staan in dat tunneldeel (tenminste in TMNF), ik maar denken.... hé dit had ik net toch de andere kant op gereden ?
@.daan en lameeuw, ik ga vanavond eens even nog het een en ander bijpoetsen.

enfin, die aller laatste sprong is best te halen, en die paal haal ik weg. De ruime bocht voor de sprong zou voldoende ruim moeten zijn om er hard door heen te gaan, zonder te driften.

het feit dat de checkpoints daar precies andersom zijn, komt waarschijnlijk omdat dat baanstuk vroegah andersom was. Misschien kan er ook wel een checkpointje uit, en een booster in om de sprong wat gemakkelijker te maken.

Specs --> LINK!!! <-- Specs

Hier ook weer verder lezen, erg mooie topicstart!
Vandaag niet gespeeld, maar nu weer lekker vakantie! :D Dus zullen wel de nodige uurtjes worden ;)
Weet je wel.
Reg. datum: 29 augustus 2005

Mooie topicstart.
Verder zal ik niet echt online komen de komende 2 weken, ga op vakantie.
Sta inmiddels 25000 van de wereld. Rank gaat hard omlaag als je even niet voor punten speelt. 3 dagen geleden stond ik nog 15000

prose

Acties: [view][quote]

Door: Janoz Moderator PRG/SEA/DTE
!litemod
Reg. datum: 19 oktober 2000

Ik heb een oude track van mij maar eens geherimplementeerd met de nieuwe baan onderdelen:

http://tmnforever.tm-exch...ackshow&id=47119#auto

Ik moet alleen nog even een screenshotje maken..

-edit-

... en die heb ik dan nu ook gemaakt :D

http://tmnforever.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=47119

Janoz wijzigde dit bericht 26-04-2008 10:29 (24%)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Weer een nieuwe track gemaakt, dit is mijn tweede. Dit keer een hele simpele.

http://tmnforever.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=47635
quote:
Jumping Wonder

A simple and quick test to the driver's jumping skills. This 30 second track will provide a nice challange trying to get the best time of all. Fun and enjoyable for low skill levels, and competitive for the higher skill levels. Getting the right speed on the right moment is the key to success.

Length: 30 Seconds
Jumps: 5
Download & Info

It wasn't me

quote:
SniperFox schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 23:34:
Weer een nieuwe track gemaakt, dit is mijn tweede. Dit keer een hele simpele.

[afbeelding]

[...]

Download & Info
Het nieuwe WR: 27.89
Je maakt het ook wel n beetje makkelijk he ;) (zie de replay, dan begrijp je wat ik bedoel)

Echt Hema

quote:
Draven schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 00:19:
[...]

Het nieuwe WR: 27.89
Je maakt het ook wel n beetje makkelijk he ;) (zie de replay, dan begrijp je wat ik bedoel)
Haha. :)

Twijfel er nog over om dat te fixen, het is wel een shortcut, maar het is wel een erg creatieve. :P

It wasn't me

Maakt t ook weer wat grappiger :P Zoals ik al eerder zei, onthouden en meenemen in je volgende track ;)
Misschien zondag proberen een strakkere tijd neer te zetten.. Kan denk ik nog wel iets vanaf.

Echt Hema

!litemod

Terwijl ik toch mijn screenshotje aan het maken was heb ik gelijk ook maar even een andere track van mij geupload:

http://tmnforever.tm-exch...ackshow&id=48715#auto

http://tmnforever.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=48715
quote:
Track centered around one jump into 'the bucket'. The jump is far from difficult, but the trick is to jump just right so you can turn around as quick as possible to get the best time.

{visibility:hidden;}

quote:
Janoz schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:05:
Terwijl ik toch mijn screenshotje aan het maken was heb ik gelijk ook maar even een andere track van mij geupload:

http://tmnforever.tm-exch...ackshow&id=48715#auto

[afbeelding]

[...]
Best een lekker baan, alleen behalve die sprong niet veel uitdaging. Maar dat is ook wel eens prettig moet ik zeggen :)

public void ik()
Website | Blog | Gallery

Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

best chille track, rij hem in 59.x maar kweet niet of mijn 'bucket-methode' de beste is :D

!litemod

Ik heb 1x mazzel gehad. Toen viel de achterkant net op de rand waardoor ik in een soort salto deed en met de neus de juiste kant op stond. Helaas had ik in die poging al eerder wat foutjes gemaakt waardoor het niet de snelste is. Maar zoiets is meer mazzel. Meestal spring ik wat scheef, rem in de lucht en probeer kort te draaien, of ik spring in het midden en doe een reversed 180 (gaat best vlot want bergaf).

Ikzelf hou niet zo van die onmogelijke tracks. Bucket lijkt me online wel leuk. Al die auto's die door de lucht vliegen en zo snel mogelijk 'het putje' zoeken.

Ik zie trouwens dat het wereld record nog op 1:02 staat. Je moet anders maar even je 0:59 tijden submitten :D.

Janoz wijzigde dit bericht 26-04-2008 15:32 (8%)

Let's Buy Happiness

Ow, k, ff zien hoe ik dat moet doen ^-^ heb nog niet met tmx recs gewerkt ^-^
What did you just say?

Later vandaag zal ik nog wel wat van jullie tracks testen.

Zojuist heb ik ook mijn nieuwste track op TMX gezet: What Sarah said
Deze track is gemaakt voor een competitie op TMU-X waarbij je dirt tracks bouwt. Dit is mijn tweede track in deze contest en persoonlijk vind ik hem zeer geslaagd :P
De track is ongeveer 55-60 seconden lang met dus ongeveer 60% dirt time zeg maar.De baan is een speed-tech met aardig wat precieze jumps, tricky bochtjes en ook een off-road stukje.

Laat me maar weten wat je ervan vind :)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Let's Buy Happiness

Hmm, kvind de replay nergens, normaal in tm stond die samen bij m'n maps onder challenges enzovoort, maar kzie het niet direct staan. Ook google levert me niet echt de directory op ervan.
Help me :( :p

edit: gevonden in mijn documenten 8)7

ev1ltje wijzigde dit bericht 26-04-2008 15:51 (10%)

!litemod

@Just_I: What Sarah said vind ik wat minder, maar dat is vooral smaak denk ik. Ik vind hem te lastig om leuk op te kunnen rijden en die 'restricted area' vind ik ook minder. Je eerdere track daarintegen (Indiego) vind ik wel heerlijk. Leuke flow en mooie opbouw.

Let's Buy Happiness

Hmm, ik kan em blijkbaar niet uploade (m'n replay van bucket), krijg dan dit

The replay file does not appear to be valid.
Please check you are using the most recent version of the game.

En What Sarah vind ik wel goeie map, ben persoonlijk ook meer aan tech, zodus :p

edit: Lekkere tijd heb je derop just_i, ik krijg hem niet direct onder de 56 :D

ev1ltje wijzigde dit bericht 26-04-2008 16:44 (12%)

En weer een nieuwe. :)

http://tmnforever.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=51636
quote:
Sliding High

This competitive track is based on a broad track allowing wide corners and highly variable driving patterns. This track is designed in a way that it is easy to get in to, yet hard to perfect and get the top time. Choosing your driving path and getting the corners right is the key to success.

Length: 1 Minute
Download & Info

Niet de enige, wel de echte.

Voor de mensen die het intressant vinden, TMF schijnt te werken op Wine:
quote:
Found the right command line to launch the game :
Adapt your path if you installed TMF in an other directory.

Code:
cd ".wine/dosdevices/c:/Program Files/TmUnitedForever_Beta"
wine TmForeverLauncher.exe
Screenie
(Het geluid schijnt wel slecht te zijn)

Ik gebruik zelf geen linux, maar ik dacht iemand hier er wel iets mee kan :P
Genetisch gemanipuleerd modje

Helaas, dat werkt bij mij ook niet.

OpenSUSE 10.3 x64 hier, al van alles gedaan, maar alleen de launcher start. Als ik de game start zie ik heel even dat window, maar die is dan ook zo weer weg helaas.

Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE

Hmm.. probeer het morgen ff met Ubuntu 8.04.
Miss werkt het daar!

Denios[53:26]

It wasn't me

55.82 nu op zaterdagavond sniper, die lange jump is naar, de rest is wel fijn.. Die speedbucket track is niet mijn ding, maar misschien dat ik m uitrij als ik nuchter ben ;P

Echt Hema

Reg. datum: 28 januari 2007

TMF werkt prima met wine, alleen het geluid is niet om aan te horen inderdaad.

http://tweakers.net/ext/f/5Ivq4jhUZqYsI1QZmXrj0sYy/thumb.png

Deze screen is welliswaar onder de Beta, maar ook de uiteindelijke versie werkt prima (Wine 0.9.57 en 0.9.59).
Geprobeerd op Fedora, Kubuntu 8.04 beta en Ubuntu 8.04 final.

Edit: @ GENETX: je moet het bestand d3dx9_30.dll vanuit Windows kopieren naar de installatiedirectory van TrackMania Forever.

EDIT wijzigde dit bericht 27-04-2008 10:22 (25%)
Reden: Kopieren van DirectX bestand toegevoegd.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws