Gathering of Tweakers

Quicksearch

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Helemaal geen gekke posts. Staan nu beide op 0.

Door: wolkje Moderator TMF / T.net Powermod
Blauw
Reg. datum: 01 november 2001

quote:
wildhagen schreef op zondag 04 mei 2008 @ 07:57:
Stevig staalje modmisbruik: welke so-called "expert" geeft een +1 aan deze flamebait? :?

Zelfs een 0 is al veel te hoog. Dit is een klassiek schoolvoorbeeld van een -1 (evenals beide reacties erop trouwens, met name de eerste).
Ben ik met je eens, die +1 wordt bekeken. :)

Rest van de bovenstaande reacties stonden allemaal al goed.

"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)

http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2553338
deze heeft ook een +1 gekregen van een expert(?) dezelfde miss.?

Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie, maar Hollands Glorie potverdorie! Bootjes waar ik op gevaren heb

Blauw

Dat lijkt een misklik te zijn op een anderszins nette moderatiehistorie :)

"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."

cheese man
Reg. datum: 30 oktober 2002

Ik vind deze hele draad belachelijk: nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update

De hele discussie wordt ontspoord door die Win vs Lin crap. Daarnaast is het nog allemaal bullshit ook, maar ik ga het niet nog verder offtopic laten gaan door te reageren. Ik heb de hele draad op -1 gezet (behalve de 2 onschuldige posts over wat "MC" is).

Oh, en de draad eronder ook maar even op -1 gezet (voorzover die dat nog niet was).

DOT wijzigde dit bericht 05-05-2008 11:44 (8%)

I wear the cheese, it does not wear me.

Voorkom verdronken kittens: steriliseer of castreer uw kat!

Reg. datum: 29 november 2004

Alles zo maar op -1 is te bot voor die draad. Dus de reacties maar individueel beoordelen:
Lorduh in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' Inderdaad voor het overgrote deel offtopic, de rest is ook niets bijzonders, -1
JaWSnl in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' en Iva_Bigone in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' inderdaad een 0, kan nog net.
reb65 in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' ontopic en offtopic half om half, ik geef er nog een 0 voor.
Froos in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' Alleen ingaan op het offtopic, -1.
Maeslant in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' is nog vrij redelijk ontopic, een 0.
ByeSell in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' volledig offtopic, -1.
MarcoC in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' idem.
ByeSell in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' en idem.
Thystan in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' en nogmaals.
needless to say in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' grotendeels offtopic, het kleine beetje ontopic compenseerd niet genoeg, dus ook -1.

Oh, en dat andere draadje is idd -1.

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

quote:
DirkW schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:24:
Alles zo maar op -1 is te bot voor die draad. Dus de reacties maar individueel beoordelen:
Lorduh in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' Inderdaad voor het overgrote deel offtopic, de rest is ook niets bijzonders, -1
-1? :? Ik vind die reactie niet eens offtopic. Het is inhoudelijk allemaal niet zo sterk, maar een -1 vind ik veel te zwaar.
quote:
Eens.
quote:
reb65 in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' ontopic en offtopic half om half, ik geef er nog een 0 voor.
Ik een +1. Het eerste deel draagt best bij aan de discussie.
quote:
Schaar ik onder onschuldig offtopic. Nulletje van mijn kant.
quote:
Eens.
quote:
needless to say in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' grotendeels offtopic, het kleine beetje ontopic compenseerd niet genoeg, dus ook -1.
Vanwege het grote gedeelte offtopic zet ik deze op 0. Het ontopic-gedeelte heeft best waarde voor de discussie dus een -1 vind ik veel te zwaar.

Door: Kixtart T.net PowerMod
Mmmmike the TV

Snelle mensen hier :)

DirectMessage is an easy way to come into contact with me

Eens. Staat nu redelijk stabiel op 0.

Edit: Met ^^ :P

RoD wijzigde dit bericht 05-05-2008 15:05 (20%)

RyuHazukiSan2 in 'nieuws: Tesla start verkoop elektrisch aangedreven sportauto'
moet deze puber ook niet eens een mailtje hebben? mede gezien zijn posthistorie

edit: EN zijn comment op z'n eigen profiel
RyuHazukiSan2 in 'gallery: RyuHazukiSan2'

frank2go wijzigde dit bericht 05-05-2008 20:19 (27%)

Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie, maar Hollands Glorie potverdorie! Bootjes waar ik op gevaren heb

Een gemiddelde reactiescore van -0.5 bij 114 reacties. Ja, dan denk ik dat een mailtje idd geen kwaad kan....

Blauw

Die user ben ik mee bezig. :) Is niet helemaal de bedoeling op deze manier.

jcvjcvjcvjcv in 'nieuws: AMD geeft summiere info antitrustzaak Intel vrij'

Dit is een moeilijke. Is het een ononderbouwde flame of een onderbouwt betoog.....

Verdonk en een TomTom hebben zowel een overeenkomst als een verschil.
Beide willen je de juiste weg door Nederland leiden maar de TomTom hoef je niet te vertellen hoe dat moet.

Mmmmike the TV

Ik vind het het gevolg van ervaringen lijken en daarna als feit gepresenteerd. De posts is wat zinloos mede door ook weer een opmerking over modereren en de feiten die eigenlijk maar een mening zijn, maar ik vind hem eigenlijk niet zo vervelend dat hij een -1 zou verdienen. -1 of 0 lijkt me beide een goede keuze.

Ben ik de enige die die laatste zin niet zo zwaar vind dat de hele post per se een -1 moet hebben?
dapkor in 'nieuws: Take-Two klaagt OV-bedrijf aan voor verwijderen GTA IV-posters'
En ook deze hoeft wmb niet op -1 te blijven:
swampy in 'nieuws: Take-Two klaagt OV-bedrijf aan voor verwijderen GTA IV-posters'
(al snap ik de beoordelingen wel)

Blauw

De reactie die Ecteinascidin daar aangeeft vind ik ook een nulletje. Niet meer, niet minder.

De twee reacties van Kixtart vind ik overigens wel beide -1's. De eerste is dankzij het gebrek aan interpunctie en verkeerde spelling al niet lekker leesbaar, die laatste zin doet daar nog een schepje bovenop. Die reactie mag echt gemist worden.
De tweede twijfel ik over. Het voegt maar één woordje aan het alles toe en dat is 'contractbreuk'. Maar de manier waarop? Niet echt geweldig. Vooralsnog laat ik deze ook op -1 staan.

De reactie van Ecteinascidin heb ik ook op 0 gezet. Wel erg krap en een -1 is zeker geen mismod. De eerste reactie die Kixtart aandraagt zou nog op 0 kunnen, maar de inhoud is dermate matig dat de onzin die op de laatste regel staat niet echt gecompenseerd wordt. Die reactie mag inderdaad gemist worden.
Die tweede is een vrij loze oneliner die wmb echt op -1 mag.
Denni in 'nieuws: 'Apple gaat 3g-iPhone in Oostenrijk testen''
Mag imo op +1.

RoD wijzigde dit bericht 06-05-2008 12:13 (10%)

Mmmmike the TV

Die 2e heb ik alsnog op -1 gezet, maar die eerste blijft wel op 0 :)

Eens

Kixtart wijzigde dit bericht 06-05-2008 12:15 (9%)

dapkor in AMD geeft summiere info antitrustzaak Intel vrij
naar aanleiding van die post was ik even in zijn profiel gaan kijken, hij heeft niet direct een goede reputatie van posts zou ik zeggen, als ik er een paar willekeurige uithaal dan zit er meestal wel een flame of belediging of wat dan ook in
misschien iemand zich mee bezig houden ?
(als deze user al gekend is: nevermind :))

Mmmmike the TV

Hmm, dat is diezelfde user die ik hierboven gemeld had. Ik zie dat hij wel erg vaak op een schreeuwerige manier posts en dan hoeft hij daarvoor ook niet goed beoordeeld te worden.

Verder zal ik even goed nakijken en eventueel even berichtje sturen. Bedankt voor het melden.

Reg. datum: 29 november 2004

quote:
Kixtart schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:51:
Ben ik de enige die die laatste zin niet zo zwaar vind dat de hele post per se een -1 moet hebben?
dapkor in 'nieuws: Take-Two klaagt OV-bedrijf aan voor verwijderen GTA IV-posters'
En ook deze hoeft wmb niet op -1 te blijven:
swampy in 'nieuws: Take-Two klaagt OV-bedrijf aan voor verwijderen GTA IV-posters'
(al snap ik de beoordelingen wel)
Met zo'n slotzin gooi ik elke reactie op -1, hoe briljant ook, als dan de rest ook nog waardeloos is, maakt dat het een eenvoudige -1 voor mij. En ook die tweede reactie hoeft geen score te hebben hoger dan -1.

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

quote:
DirkW schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:32:
[...]

Met zo'n slotzin gooi ik elke reactie op -1, hoe briljant ook,
Nou dat vind ik wel een beetje zwart-wit hoor... Zo gigantisch erg is het nu ook weer niet. Het verdient zeker aftrek, maar om nou per definitie reacties met zo'n slotzin op -1 te gooien...

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws