mm_the_matrix in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2008'
Kan toch wel op 0 imho? Wil een discussie op gang zetten die al meerdere keren is gevoerd.
Tweaker gallery (T.net) - Gebruikersprofiel (GoT)
GoT Index » Tweakers.net Moddereter Forum » Het kleine-mismoderatietopic deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Tweaker gallery (T.net) - Gebruikersprofiel (GoT)
Ben ik met je eens, die +1 wordt bekeken.quote:wildhagen schreef op zondag 04 mei 2008 @ 07:57:
Stevig staalje modmisbruik: welke so-called "expert" geeft een +1 aan deze flamebait?
Zelfs een 0 is al veel te hoog. Dit is een klassiek schoolvoorbeeld van een -1 (evenals beide reacties erop trouwens, met name de eerste).
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie, maar Hollands Glorie potverdorie! Bootjes waar ik op gevaren heb
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
DOT wijzigde dit bericht 05-05-2008 11:44 (8%)
I wear the cheese, it does not wear me.
Voorkom verdronken kittens: steriliseer of castreer uw kat!
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
-1?quote:DirkW schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:24:
Alles zo maar op -1 is te bot voor die draad. Dus de reacties maar individueel beoordelen:
Lorduh in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' Inderdaad voor het overgrote deel offtopic, de rest is ook niets bijzonders, -1
Eens.quote:JaWSnl in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' en Iva_Bigone in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' inderdaad een 0, kan nog net.
Ik een +1. Het eerste deel draagt best bij aan de discussie.quote:reb65 in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' ontopic en offtopic half om half, ik geef er nog een 0 voor.
Schaar ik onder onschuldig offtopic. Nulletje van mijn kant.quote:Froos in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' Alleen ingaan op het offtopic, -1.
Eens.quote:Maeslant in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' is nog vrij redelijk ontopic, een 0.
ByeSell in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' volledig offtopic, -1.
MarcoC in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' idem.
ByeSell in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' en idem.
Thystan in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' en nogmaals.
Vanwege het grote gedeelte offtopic zet ik deze op 0. Het ontopic-gedeelte heeft best waarde voor de discussie dus een -1 vind ik veel te zwaar.quote:needless to say in 'nieuws: Microsoft trekt bod op Yahoo in - update' grotendeels offtopic, het kleine beetje ontopic compenseerd niet genoeg, dus ook -1.
DirectMessage is an easy way to come into contact with me
frank2go wijzigde dit bericht 05-05-2008 20:19 (27%)
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie, maar Hollands Glorie potverdorie! Bootjes waar ik op gevaren heb
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
Verdonk en een TomTom hebben zowel een overeenkomst als een verschil.
Beide willen je de juiste weg door Nederland leiden maar de TomTom hoef je niet te vertellen hoe dat moet.
RoD wijzigde dit bericht 06-05-2008 12:13 (10%)
Kixtart wijzigde dit bericht 06-05-2008 12:15 (9%)
Met zo'n slotzin gooi ik elke reactie op -1, hoe briljant ook, als dan de rest ook nog waardeloos is, maakt dat het een eenvoudige -1 voor mij. En ook die tweede reactie hoeft geen score te hebben hoger dan -1.quote:Kixtart schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:51:
Ben ik de enige die die laatste zin niet zo zwaar vind dat de hele post per se een -1 moet hebben?
dapkor in 'nieuws: Take-Two klaagt OV-bedrijf aan voor verwijderen GTA IV-posters'
En ook deze hoeft wmb niet op -1 te blijven:
swampy in 'nieuws: Take-Two klaagt OV-bedrijf aan voor verwijderen GTA IV-posters'
(al snap ik de beoordelingen wel)
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
Nou dat vind ik wel een beetje zwart-wit hoor... Zo gigantisch erg is het nu ook weer niet. Het verdient zeker aftrek, maar om nou per definitie reacties met zo'n slotzin op -1 te gooien...quote:DirkW schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:32:
[...]
Met zo'n slotzin gooi ik elke reactie op -1, hoe briljant ook,
GoT Index » Tweakers.net Moddereter Forum » Het kleine-mismoderatietopic deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea