Tweakblog: Architectural mood swings
"Atheism is a non-prophet organization.", George Carlin
Reg. datum: 29 november 2004
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
Dit was de eerste ook al verdient hij in die vorm nog een -1:
Samor in 'nieuws: Nieuwe seksrel dreigt voor GTA IV'
Erna blijft het ook gewoon doorgaan op dezelfde manier
chrisboers in 'nieuws: Nieuwe seksrel dreigt voor GTA IV'
DirectMessage is an easy way to come into contact with me
Reg. datum: 26 april 2005
Ik geef toe dat ik getwijfeld heb aan de rating. Maar waar ik over viel is het woordje 'dus'. Je trekt hier een conclusie dmv een drogreden, dat had je subtieler kunnen doen.quote:Deze man wordt allang niet meer serieus genomen, dus er is geen reden om hier maar langer dan deze post bij stil te staan.
Het komt nu op mij over dat iedereen gek is die hier in de toekomst aandacht aan schenkt, omdat daar volgens jou geen reden voor is. Terwijl de discussie veel breder is dan alleen deze man. Zoals je in de draad ook kan lezen zijn er wel degelijk users die het (gedeeltelijk) met hem eens zijn. Dat jij hier niet langer bij wilt stil staan is prima, maar dat geld niet voor iedereen.
Deze reactie draagt imo best bij aan de discussie. Mag wmb op +1.
Beetje een loze kreet. Nulletje mag best, maar een +1 is imo overdreven.
arne wijzigde dit bericht 29-04-2008 19:39 (42%)
[nutteloze ruimtevulling] [/]
In principe zou je gelijk hebben. Echter, -1 niveau is niet alleen voor de flames en trollen maar ook voor goedbedoelde reacties die niets toevoegen. Was het echt neutraal geweest dan verdien je soms een 0 voor de moeite maar het is niet neutraal genoeg daarvoor.quote:mOrPhie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:39:
Ok, nou ja. Waarschijnlijk dan een verschil van inzicht. Ik beschouw mijn post niet bepaald als flame. Hoe dan ook, als men dat inzicht niet deelt, dan valt er weinig aan te veranderen.
Verdonk en een TomTom hebben zowel een overeenkomst als een verschil.
Beide willen je de juiste weg door Nederland leiden maar de TomTom hoef je niet te vertellen hoe dat moet.
Mag wmb op -1. Flamen + een vage conspiracytheorie. Edit: En het is een dubbelpost.
RoD wijzigde dit bericht 30-04-2008 01:31 (8%)
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)
http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2548769
niet een beetje overdreven?
Edit:
Deze http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2548905 kan ook wel op 0? Hij heeft zijn reactie ge-edit, misschien dat hij daarvoor wel een -1 verdiende, maar nu kan een 0 wel imho?
Regeneration wijzigde dit bericht 30-04-2008 10:52 (34%)
Tweaker gallery (T.net) - Gebruikersprofiel (GoT)
Verder kan deze newspost ook nog wel wat aandacht van de mods gebruiken imho.
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)
-1 is hier imo iets te laag voor. Je zou het als flame of open deur kunnen zien, maar eerlijk gezegd zat ik eerst even naar het plaatje te staren, en drukte ik daarna op Ctrl+F op naar Assassin te zoeken
Het lijkt er dus zeker wel een beetje op, maar niet enorm. En als flame.. tja... dan kun je heel veel wel als flame zien.
Hmm.. forum-modden zorgt toch voor een verminderde FP-mod-activiteit
qed
Reg. datum: 04 augustus 2005
Beetje mismoderaties gaande.
vgroenewold wijzigde dit bericht 30-04-2008 17:11 (5%)
Grijze staaf in 'nieuws: Microsoft trekt SP3 voor XP weer terug na problemen'
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Het is wel een behoorlijk zinlozr post. In dat licht vind ik een -1 niet gek. Je kunt het onder onschuldig scharen, maar een -1 vind ik geen mismod.quote:TheZeroorez schreef op woensdag 30 april 2008 @ 15:08:
Neus in 'nieuws: Uitbreiding Two Worlds opgewaardeerd naar volwaardige game'
-1 is hier imo iets te laag voor. Je zou het als flame of open deur kunnen zien, maar eerlijk gezegd zat ik eerst even naar het plaatje te staren, en drukte ik daarna op Ctrl+F op naar Assassin te zoeken
Het lijkt er dus zeker wel een beetje op, maar niet enorm. En als flame.. tja... dan kun je heel veel wel als flame zien.
Geen last vanquote:Hmm.. forum-modden zorgt toch voor een verminderde FP-mod-activiteit
Nou, ik denk dat bij Grijze Staaf een modbreak niet meer voldoende is, kijk zijn posthistory maar eens door, en zijn gemiddelde reactiescore.quote:PcDealer schreef op woensdag 30 april 2008 @ 17:27:
Iemand modbreak installeren bij user en link naar de faq of zo?
Grijze staaf in 'nieuws: Microsoft trekt SP3 voor XP weer terug na problemen'
Zou het geen goed idee zijn als een ProMod eens actie richting deze poster zou ondernemen?
Ik gun iedereen zijn mening, maar Grijze Staaf post geen meningen, maar alleen trolls en flames etc.
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
Reg. datum: 04 augustus 2005
Grijze Staaf is weer bezig, moet die vent niet eens een mailtje hebben? Is nog een keer +2 gemodereerd ook
oops pcdealer was me voor zie ik nu
frank2go wijzigde dit bericht 01-05-2008 00:54 (8%)
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie, maar Hollands Glorie potverdorie! Bootjes waar ik op gevaren heb