Reg. datum: 04 augustus 2005
Ook al zitten er goede punten in, M$ gevalletje nr. zoveel
Verdonk en een TomTom hebben zowel een overeenkomst als een verschil.
Beide willen je de juiste weg door Nederland leiden maar de TomTom hoef je niet te vertellen hoe dat moet.
Hoger dan 0 kan sowieso niet goed zijn, maar of een -1 ook gerechtvaardigd is.. Voorlopig hou ik deze op 0.
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)
quote:Admin-edit:Replies zonder M$ worden als minder storend ervaren.
Beide willen je de juiste weg door Nederland leiden maar de TomTom hoef je niet te vertellen hoe dat moet.
DirectMessage is an easy way to come into contact with me
Reg. datum: 29 november 2004
En hier heeft dat geholpen, want hij heeft een andere reactie waarin hij ook een keer M$ gebruikte ook aangepast.quote:Ecteinascidin schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:02:
Ik vind trouwens de M$ hier wel bijzonder storend........
[...]
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
Het probleem is dat de admin-edit natuurlijk niet bedoeld is om de reply netter te maken zodat het hoger scoort. Die gedachte wil ik perse vermijden.
Reg. datum: 09 december 2002
Vanaf Exar in 'nieuws: Progress Automatisering is failliet' (voor mij 0, staat nu op +1) volgen een aantal met +1 gemodde reacties.
hansjuh in 'nieuws: Progress Automatisering is failliet' (was misschien nog een +1 toen het nog geldig was, dus twijfelgeval)
TheBorg in 'nieuws: Progress Automatisering is failliet' (zeker niet meer dan 0)
stefboerrigter in 'nieuws: Progress Automatisering is failliet'
Edit: en Badtothebone in 'nieuws: Progress Automatisering is failliet' verwijst naar hetzelfde forumtopic dat al in het nieuwsbericht wordt genoemd. Volstrekt overbodig dus.
fondacio wijzigde dit bericht 25-04-2008 15:59 (15%)
Meerwaarde en zelfs 1 must-read? Ik vind het een 0
Reg. datum: 21 november 2004
k1n8fisher in 'nieuws: Omzet Microsoft stagneert ondanks stijging verkopen Xbox 360'
Ik dacht persoonlijk dat niet echt trollend of flamend was. Meer meedenken met klagers misschien.
Ben dus een beetje verbaasd. (Had er echt geen +1 of hoger voor verwacht)
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
m.a.w. Ik vind -1 te laag en 0 te hoog en omdat er al genoeg -1's zijn een 0 gekozen
Kixtart wijzigde dit bericht 25-04-2008 21:10 (38%)
.oisyn wijzigde dit bericht 25-04-2008 19:48 (21%)
Call me cocky, but if there`s an alien out there I can`t kill I haven`t met him and killed him yet.
[Tomb Raider: Underworld] - [My javascript wolfenstein project]
Tankbuster in 'nieuws: Toshiba's winst maakt vrije val van 95 procent'
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
Reg. datum: 21 november 2004
Wat is er inhoudelijk onjuist aan mijn stelling dat er 75 % winst wordt gemaakt? Zolang Winst = Omzet - Kosten is die stelling geheel juist.quote:wildhagen schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:44:
Ten eerste is hij inhoudelijk onjuist, dus het maximum is imho sowieso een 0. Daarnaast is de toon dermate negatief/trollerig ("schandalig", "bedenkelijke reputatie") dat zowel een 0 als een -1 verdedigbaar is. Ik kies voor de -1.
Het schandalig en bedenkelijke reputatie staat ook in een duidelijke context.
Wat betreft die post die jij hierboven aanhaalt: jammer van de laatste zin anders was het nog wel een nulletje geweest!
Ondertussen heeft 1 iemand mijn post nog een +1 gegeven ook. Mismodders in tha House!
k1n8fisher wijzigde dit bericht 25-04-2008 20:23 (15%)
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
De divisie die die 75 procent winst maakte bestaat dus niet alleen uit de OS-en, er zit meer in. Stellen dat er dus 75 procent winst op de OS-en zit is simpelweg inhoudelijk onjuist.quote:De resultaten van Microsofts Clients-divisie, die onder meer verantwoordelijk is voor de verkoop van besturingssystemen <knip>
En dat het in context staat is nog geen excuus om te gaan trollen. Ik kan ook een context neerpennen waarin ik iemand kan flamen, maar het blijft een flame.
[nutteloze ruimtevulling] [/]