Gathering of Tweakers

Quicksearch

Acties: [view]

Door: Cloud Moderator TMF / T.net Powermod

Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!

Reg. datum: 29 november 2004

Die +1 gever mag je de nek omdraaien.

Dat deze op -1 staat verbaasd me ook: RemcoDelft in 'nieuws: Rechter: Riaa moet Tanya Andersen 108.000 dollar betalen'

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

Die +1 lijkt een misklik te zijn.

De reactie van RemcoDelft heb ik ook een 0 gegeven nu. :)

edit:
Het is misschien handig voortaan, om bij grote lijsten met foutief gemodereerde reacties, even een nummering ervoor te plaatsen. ;)

Cloud wijzigde dit bericht 16-05-2008 14:19 (43%)

Valt er nog wat te stangen?

quote:
PcDealer schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:12:
[...]
Alsnog met je eens :)

[...]

Dat het offtopic is, doet niets af aan het feit dat het een behulpzame post is met bronvermelding.
Jij haalt 6 en 7 door elkaar.
7 is alleen maar de uitleg waarom de moord op Pim F wel een terroristische aanslag zou zijn geweest!
Daarom niet echt +1 waard!

k1n8fisher wijzigde dit bericht 16-05-2008 14:18 (3%)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

HP Proliant DL785 - 32 cores

quote:
k1n8fisher schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:17:
[...]

Jij haalt 6 en 7 door elkaar.
7 is alleen maar de uitleg waarom de moord op Pim F wel een terroristische aanslag zou zijn geweest!
Daarom niet echt +1 waard!
Ik vind ze beide een +1. Uitleg is behulpzaam naar een eerdere poster toe en dat is wat waard. Ik zie dat de meerderheid het daar niet met me eens is: so be it :)

PcDealer wijzigde dit bericht 17-05-2008 09:55 (9%)

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

Razr in 'nieuws: Rechter: Riaa moet Tanya Andersen 108.000 dollar betalen'

Is deze niet verkeerd gemodereerd? Ik vind de RIAA uitmaken voor een boevennest eigenlijk wel een flame, en dus -1...

No fear, no distractions. The ability to let anything that does not matter, truly slide.

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Dat, en verder 0 inhoud hebben maakt het voor mij ook wel een -1 ja.

Beetje flamerig idd, -1 is idd de beste score voor deze reactie.
BTW, wat te denken van deze reactie?
Pindamann in 'nieuws: Rechter: Riaa moet Tanya Andersen 108.000 dollar betalen'

Komt op mij als een nutteloze fipo over, en dus zou -1 de juiste score moeten zijn.

No fear, no distractions. The ability to let anything that does not matter, truly slide.

quote:
Asmodeus schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:06:
BTW, wat te denken van deze reactie?
Pindamann in 'nieuws: Rechter: Riaa moet Tanya Andersen 108.000 dollar betalen'

Komt op mij als een nutteloze fipo over, en dus zou -1 de juiste score moeten zijn.
Mee eens, ik vraag mij af waarom zoveel mensen 0 gemod hebben. :?

quote:
SniperFox schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:35:
[...]

Mee eens, ik vraag mij af waarom zoveel mensen 0 gemod hebben. :?
Tsja, gewoon een duidelijke gevalletje papegaaimodden... als een kudde achter de rest aanlopen en vooral niet zelf nadenken.
quote:
wildhagen schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:36:
[...]

Tsja, gewoon een duidelijke gevalletje papegaaimodden... als een kudde achter de rest aanlopen en vooral niet zelf nadenken.
Nou, hij was hier: Het kleine-mismoderatietopic deel VII geoordeeld als "niet storend" :) Vandaar de nulletjes allemaal.

Edit:
Ik had nog deze gezien: Bosmonster in 'nieuws: Aantal rsi-klachten neemt drastisch af' Is dit nu echt een -1 waard? Ik twijfel een beetje.

Dan deze: Sorcix in 'nieuws: Aantal rsi-klachten neemt drastisch af' (is maar 1 keer gemod), maar is toch wel overduidelijk een -1, toch?

Regeneration wijzigde dit bericht 16-05-2008 21:15 (36%)

Blijf positief -- Tweaker gallery (T.net) - Gebruikersprofiel (GoT) - Timeline crew & ex-crew

quote:
Regeneration schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:11:
Nou, hij was hier: Het kleine-mismoderatietopic deel VII geoordeeld als "niet storend" :) Vandaar de nulletjes allemaal.
Je bedoelt, hier AHBdV in "Het kleine-mismoderatietopic deel VII" ;)

En ja, die heb ik ook als niet-storend gemod. Al kan ik me een -1 ook goed voorstellen hoor :)
quote:
Edit:
Ik had nog deze gezien: Bosmonster in 'nieuws: Aantal rsi-klachten neemt drastisch af' Is dit nu echt een -1 waard? Ik twijfel een beetje.
Ik vind het ook geen -1. Het is een valide opmerking, geen juweeltje, maar ook echt niet zo erg dat hij onder het maaiveld moet komen.
quote:
Dan deze: Sorcix in 'nieuws: Aantal rsi-klachten neemt drastisch af' (is maar 1 keer gemod), maar is toch wel overduidelijk een -1, toch?
Jep. :)

Cloud wijzigde dit bericht 16-05-2008 21:25 (69%)

quote:
Regeneration schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:11:
[...]

Edit:

Die tweede: oeps, my bad, verkeerd geklikt. Ik vind hem iig wel een -1 waard, en daar staat hij nu ook op. :)

Die eerste: ik vind het een redelijk onzinnige oneliner, vooral omdat je na heel kort nadenken wel kunt concluderen dat de verzekeringspremie niet evenredig samenhangt met het aantal claims. Ik vind het iig een populistische oneliner die geen onderbouwing kent.

quote:
Jep, foutje. :)

Nog iets in dat topic Q5 Webdesign in 'nieuws: Aantal rsi-klachten neemt drastisch af'
Post een link naar zijn site of iets dergelijks? Zou dit niet gewoon verwijderd moeten worden? Kan alleen niets vinden hoe men hier precies tegen moet handelen.

Edit:
Oeps, was al eerder gemeld door oeLangOetan in "Het kleine-mismoderatietopic deel VII"

Regeneration wijzigde dit bericht 16-05-2008 21:29 (36%)

Blijf positief -- Tweaker gallery (T.net) - Gebruikersprofiel (GoT) - Timeline crew & ex-crew

quote:
Sorry deze had ik even gemist hier! Naar aanleiding van [user] spam (fp) alsnog aangepakt en verwijderd. Jij natuurlijk ook bedankt voor het melden :) In principe mag je voor dat soort situaties ook een nieuw topic in TMF of SeM aanmaken. Dan is het nog net iets sneller onder onze aandacht.
quote:
Regeneration schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:27:
Nog iets in dat topic Q5 Webdesign in 'nieuws: Aantal rsi-klachten neemt drastisch af'
Post een link naar zijn site of iets dergelijks? Zou dit niet gewoon verwijderd moeten worden? Kan alleen niets vinden hoe men hier precies tegen moet handelen.
Zie ^^

quote:
Zelfde gevalletje als:

MensionXL in 'nieuws: Via introduceert pico-itx-moederbord met 1W-processor'

Het is niet dat ik me er aan erger, maar zo even kort door de bocht wat roepen zonder onderbouwing lijkt mij niet dat dat enige waarde heeft voor de gemiddelde lezer.

quote:
SniperFox schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:02:
[...]

Zelfde gevalletje als:

MensionXL in 'nieuws: Via introduceert pico-itx-moederbord met 1W-processor'

Het is niet dat ik me er aan erger, maar zo even kort door de bocht wat roepen zonder onderbouwing lijkt mij niet dat dat enige waarde heeft voor de gemiddelde lezer.
Mee eens, heeft van mij ook een -1 gekregen...

vakantie
Reg. datum: 01 april 2005

quote:
wolkje schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:00:
[...]

Sorry deze had ik even gemist hier! Naar aanleiding van [user] spam (fp) alsnog aangepakt en verwijderd. Jij natuurlijk ook bedankt voor het melden :) In principe mag je voor dat soort situaties ook een nieuw topic in TMF of SeM aanmaken. Dan is het nog net iets sneller onder onze aandacht.

[...]

Zie ^^
Zou je er niet even een nette admin-edit van maken?! Vind dit staan alsof hij het zelf heeft gedaan...

[nutteloze ruimtevulling] [/]

linux-geek

Bluefan in 'nieuws: Microsoft en Olpc introduceren XO-notebook met Windows'
Keiharde mening-mod; deze post hoort niet op -1. Er zit geen enkele flame in.

Heel dat topic riekt hard naar mening-modden en fanboy-gedrag IMHO.

johnbetonschaar in 'nieuws: Microsoft en Olpc introduceren XO-notebook met Windows'
Dat deze post op -1 staat is overigens al helemaal diep triest.

Parasietje wijzigde dit bericht 17-05-2008 04:34 (17%)
Reden: extra post gevonden waar iets aan schort

WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...

quote:
Niks dieptriest, 100 procent terecht, het is een combinatie van trolling (de 1e alinea, een aantal punten uit de tweede alinea), denigrerend taalgebruik (kindertjes ipv kinderen, zielig verkleinwoordje) en moderatiegezeik voor er zelfs maar gemodereerd was (laatste alinea).
vakantie
Reg. datum: 01 april 2005

Voor die eerste valt trouwens ook echt wel voor een -1 te pleiten. Dat men windows als slechter ervaart is nog geen reden om het, zonder onderbouwing, als een feit te presenteren. Het is dus geen meningpost maar strooien met ongestaafde "feiten".
quote:
kwalitaitief is windows lager.
Vraagt toch eigenlijk wel om een onderbouwing. Niet dat ik het met de conclusie oneens ben, dat ze beter linux dan windows op die dingen kunnen draaien, maar dat zou pas "mening-modden en fanboy-gedrag" zijn.

[nutteloze ruimtevulling] [/]

quote:
wildhagen schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 07:05:
[...]

Niks dieptriest, 100 procent terecht, het is een combinatie van trolling (de 1e alinea, een aantal punten uit de tweede alinea), denigrerend taalgebruik (kindertjes ipv kinderen, zielig verkleinwoordje) en moderatiegezeik voor er zelfs maar gemodereerd was (laatste alinea).
Imo niet geheel correct, juist doordat zelfs de 3e wereld gebombardeerd wordt met Windows ipv OSX of Linux zal op termijn wanneer deze markt aansterkt eerder geneigd zijn om juist weer Windows te gebruiken. Tevens op alle andere punten heeft hij gelijk, misschien dat het sterker was geweest als hij ook de + en - punten voor Linux had toegepast, maar in zijn post staat niets verkeerds. En dat hij ipv kinderen kindertjes schrijft, wie weet heeft ie een fobie voor kinderen of wat dan ook. Dat mag niets afdoen aan de kwaliteit van zijn post zelf.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws