Reg. datum: 29 november 2004
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
GoT Index » Tweakers.net Moddereter Forum » Het kleine-mismoderatietopic deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
[nutteloze ruimtevulling] [/]
Als users zich op zo'n manier uitlaten, wat imho niet meer is dan virtueel vandalisme (zoals het bekladden van muren), dan hoeven we dat niet te belonen met meer dan een -1.quote:RoD schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:34:
ou dat vind ik wel een beetje zwart-wit hoor... Zo gigantisch erg is het nu ook weer niet. Het verdient zeker aftrek, maar om nou per definitie reacties met zo'n slotzin op -1 te gooien...
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
een historie ?quote:botoo schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:32:
[...]
Als users zich op zo'n manier uitlaten, wat imho niet meer is dan virtueel vandalisme (zoals het bekladden van muren), dan hoeven we dat niet te belonen met meer dan een -1.
Aangezien deze user een historie van unnuttige/vervelende posts heeft (het is dus niet een zeldzame uitschieter) heb ik 'm geedit en -1 uitgedeeld.
DirectMessage is an easy way to come into contact with me
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie, maar Hollands Glorie potverdorie! Bootjes waar ik op gevaren heb
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie, maar Hollands Glorie potverdorie! Bootjes waar ik op gevaren heb
Het is natuurlijk raar geblaat. Maar om daar een juweeltje van een reactie mee naar -1 te modden? Dat vind ik persoonlijk een beetje zonde van de reactie. Natuurlijk kun je er punten voor aftrekken, daar ben ik ook voor, maar om alles wat zo'n zin zou bevatten direct en per definitie naar -1 te modden...?quote:botoo schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:32:
[...]
Als users zich op zo'n manier uitlaten, wat imho niet meer is dan virtueel vandalisme (zoals het bekladden van muren), dan hoeven we dat niet te belonen met meer dan een -1.
wolkje wijzigde dit bericht 06-05-2008 16:20 (8%)
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)
Dat denk ik ook. Het was ook een weinig praktisch gerichte vraagstellingquote:wolkje schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:18:
Ik denk dat de kans dat je een juweeltje van een reactie tegenkomt, die eindigt met een dergelijke zin, vrij klein is.
Mensen die dat soort afsluitingen bouwen zijn volgens mij ook niet in staat voor de rest een wél zinnige reactie te maken. Dus volgens mij is het een probleem wat eigenlijk niet voorkomt.
Een juweeltje van een reactie durf ik het niet te noemen, en virtueel vandalisme ga ik niet aanmoedigen door het te belonen.quote:RoD schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:14:
. . . Maar om daar een juweeltje van een reactie mee naar -1 te modden? Dat vind ik persoonlijk een beetje zonde van de reactie . . .
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
Kixtart wijzigde dit bericht 06-05-2008 16:39 (14%)
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
-The_Mask- wijzigde dit bericht 07-05-2008 18:07 (20%)
***Specs*** -*-*Intel Pentium Dual Core 2180 @ 4GHz 100% OC
Ja het is een oneliner. Andersom is het na het lezen van het bericht bij veranderende schaalgrootte en technlogie wel het eerste wat ik me ook afvraag; en er staat niets over in het nieuwsbericht.quote:Ik vraag me af wat die dingen aan stroom gaan zuipen.
Variable Data Printing - Godt helps people who help themselves.
qed
Kixtart wijzigde dit bericht 07-05-2008 20:12 (58%)
qed
GoT Index » Tweakers.net Moddereter Forum » Het kleine-mismoderatietopic deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos