Gathering of Tweakers

Quicksearch
Het is best vervelend dat er net wat cola over mijn shift-knop viel, want ik wilde natuurlijk de :) -smiley typen. :P
Dan nog verandert zo'n smiley niets.

Als ik jou een stupide mongool noem (let op: dit is bij wijze van voorbeeld, niet letterlijk zo bedoeld), maar ik zet er een smiley achter, is en blijft het een troll danwel flamebait.
01000010 01101111 01110010

Ik heb er ook een -1 voor gegeven vanwege het geflame. Een nul is wat mij betreft ook acceptabel. Een +1 of +2 is te hoog.

Geen schaap.

quote:
wildhagen schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:31:
Dan nog verandert zo'n smiley niets.

Als ik jou een stupide mongool noem (let op: dit is bij wijze van voorbeeld, niet letterlijk zo bedoeld), maar ik zet er een smiley achter, is en blijft het een troll danwel flamebait.
Klopt, maar ik vind het doorgestreepte "de hel van" eerder een trollerige ondertoon dan een volwaardige troll. Een dergelijke opmerking zou de reactie wel in de weg staan om een +2 te verdienen, maar ik vind hem niet zo hard dat ik een -1 kan rechtvaardigen. :)
01000010 01101111 01110010

Het komt op mij over als een " ik heb het doorgestreept maar ik bedoel het stiekem toch wel " verhaal. Voor de rest: een +2 is het imho duidelijk niet. Een +1 had gekund zonder de flame. Nu max 0 of -1.

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 24-04-2008 19:43 (32%)

Geen schaap.

Reg. datum: 01 april 2005

We voeren nu eigenlijk dezelfde discussie nog maals. Of er nou M$ of "de hel van MS" staat, de boodschap en intentie is hetzelfde. Ik vind de hel van MS persoonlijk subtieler en minder kinderachtig dan M$ en zou dan ook eerder aftrek geven voor het eerste. Ik vind het beide echter een overbodige toevoeging / verbastering en houd ze daarom beide op 0 ipv +1!

[nutteloze ruimtevulling] [/]

quote:
Tja, je kan ze ook leren kiezen.....99% van de mensen die eenmaal aan windows zijn gewend willen niets anders omdat ze 'vastgeroest' zitten.
Geef die kinderen wel een eerlijke kans en laat ze lekker op iets anders het leren....als ze dat snappen kunnen ze altijd later nog op de hel van ms overstappen :)

Ow en over dat evil....tja, het is een commercieel bedrijf, maar dat wel tot in het extreme....evil, ach, niet meer als Apple en Google enzo
Het is niet alleen dat stukje 'hel' die de muziek maakt. Dat 'extreme', 'over dat evil'. '99% van de mensen zit vastgeroest' en andere meuk ademt IMO teveel troll uit dat het, itt tot een beargumenteerde M$-troll, alleen maar afzeik bedoelt. Als er alleen flames instaan is 0 toch echt het hoogste.

Verdonk en een TomTom hebben zowel een overeenkomst als een verschil.
Beide willen je de juiste weg door Nederland leiden maar de TomTom hoef je niet te vertellen hoe dat moet.

Weer een topic dat in de gaten moet worden gehouden:
nieuws: Brein viert auteursrechtendag met sluiting Indiase sites
Zodra Brein wordt genoemd kan je wachten op de trollen en Flames.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Reg. datum: 29 november 2004

Het weer lekker daar, maar ik heb twee andersoortig problemen te melden:
Offtopic gelul over spelling: kluyze in 'nieuws: Brein viert auteursrechtendag met sluiting Indiase sites'
En offtopic gelul over de relevantie van het nieuws: Maestro in 'nieuws: Brein viert auteursrechtendag met sluiting Indiase sites'

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Daar hebben we niet lang op hoeven wachten.
Is deze reactie: Maestro in 'nieuws: Brein viert auteursrechtendag met sluiting Indiase sites' een loze rant die op -1 hoort, of een onschuldige rant die op 0 mag? * RoD twijfelt.
Edit: DirkW vindt het waarschijnlijk dus een -1. :P Ik neig daar eigenlijk ook wel een beetje naar, maar ik weet niet of ik nu erg streng ben.

RoD wijzigde dit bericht 24-04-2008 22:51 (18%)

Ik vind van niet, het is offtopic, relevantie van nieuws kan zo nodig in FA besproken worden en het is inderdaad ook nog ranterig. Ik zie dus geen reden om hem niet op -1 te zetten.

Mmmmike the TV

Ik vind hem een beetje beide waard (lekker makkelijk :) ) dus twijfel ook nog. Het is niet echt een geklaag naar relevantie van het nieuws, behalve het stukje dat tweakers hiervoor een platform biedt. De post gaat meer om de propaganda die gemaakt wordt volgens hem. Op dit moment heb ik hem wel op -1 staan nog. Eigenlijk zou ik hem op -0.3/0-4 willen zien :P

Offtopic gelul over spelling valt best mee in deze vorm. Hij reageert netjes op die gast die klaagt over spelling en ik vind het allemaal wat onschuldig.

DirectMessage is an easy way to come into contact with me

quote:
Kixtart schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:56:
Ik vind hem een beetje beide waard (lekker makkelijk :) ) dus twijfel ook nog. Het is niet echt een geklaag naar relevantie van het nieuws, behalve het stukje dat tweakers hiervoor een platform biedt. De post gaat meer om de propaganda die gemaakt wordt volgens hem. Op dit moment heb ik hem wel op -1 staan nog. Eigenlijk zou ik hem op -0.3/0-4 willen zien :P
Zo denk ik er ook een beetje over. Misschien mod ik em maar niet.
quote:
Offtopic gelul over spelling valt best mee in deze vorm. Hij reageert netjes op die gast die klaagt over spelling en ik vind het allemaal wat onschuldig.
Eens. Die heb ik ook een 0 gegeven.

BloodDragon in 'nieuws: Sun wil Java volledig opensource maken'
Niet bepaald een slimme reactie, maar ook niet ongewenst, imo.

---RRR--- in 'nieuws: Nederland kent hoogste percentage internetbankierders van Europa'
Ik snap niet waarom hij dit punt meent te maken, maar dan nog is het onschuldig, lijkt mij. Nulletje imo.

RoD wijzigde dit bericht 25-04-2008 02:17 (29%)

Door: wolkje Moderator TMF / T.net Powermod
Blauw
Reg. datum: 01 november 2001

Mee eens. Beide hebben nog wat werk nodig though. :)

"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)

De eerste wordt door de eertvolgende 0 gever daar ook effectief op gezet, de tweede staat al op 0. Want inderdaad, domme reacties moeten een 0 hebben, geen -1.

quote:
DirkW schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:48:
Het weer lekker daar, maar ik heb twee andersoortig problemen te melden:
Offtopic gelul over spelling: kluyze in 'nieuws: Brein viert auteursrechtendag met sluiting Indiase sites'
Deze staat nog op 0 effectief. 27 moderatiepunten die hem 0 geven tegen 22 -1 (including me).
Nog wat hulp mag wel om deze onder het maaiveld te bedelven!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Mmmmike the TV

Er zijn hier ook moderators die juist van mening zijn dat het wel een 0 mag hebben en dus kan iedereen gewoon kiezen wat hij/zij denkt dat de post waard is zonder hulp naar een bepaalde richting imho :P

Door: wolkje Moderator TMF / T.net Powermod
Blauw
Reg. datum: 01 november 2001

Het is een twijfelgeval, maar ik laat hem tóch maar op 0 staan zoals ik al eerder had.

"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)

Ik vind dat ook wel een 0, geef dus een 0 en denk dat íe nu wel op 0 zal blijven staan ook :)

Verdonk en een TomTom hebben zowel een overeenkomst als een verschil.
Beide willen je de juiste weg door Nederland leiden maar de TomTom hoef je niet te vertellen hoe dat moet.

Mmmmike the TV

Deze wil ik dan wel weer wat lager zien, want +1's hiervoor vind ik wel weer te veel:
Maurits van Baerle in 'nieuws: Brein viert auteursrechtendag met sluiting Indiase sites'

Reg. datum: 01 april 2005

Ook dat lijkt mij een (kleine) 0. Staat hij ook op trouwens :p

[nutteloze ruimtevulling] [/]

Ik vind het allemaal maar offtopic, ik heb daar nog weer een zooitje -1tjes uitgedeeld.

En van deze reactie zie ik echt de humor niet in, de enig mogelijke reden om hem een 0 of zelfs een +1 te geven: kontheur in 'nieuws: Defensie VS mogelijk niet blij met Apples overname chipfabrikant '

Mmmmike the TV

Achja, humor er niet van inzien impliceert niet altijd een -1 imho. Zolang hij niet volledig uitgekauwd/trollend/dubbelpost is mag zoiets best op 0 van mij en in dit geval hem ik dat ook gekozen :)

Ik vind die grap misplaatst en dat maakt hem voor mij een -1.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws