Reg. datum: 26 december 2000
Recalcitrant! | Spam mijn gallery! | Fryslân boppe! | Spelletje schaken? Stuur een DM met je openingszet!
GoT Index » Tweakers.net Moddereter Forum » Het kleine-mismoderatietopic deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Recalcitrant! | Spam mijn gallery! | Fryslân boppe! | Spelletje schaken? Stuur een DM met je openingszet!
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
Geen schaap.
Klopt, maar ik vind het doorgestreepte "de hel van" eerder een trollerige ondertoon dan een volwaardige troll. Een dergelijke opmerking zou de reactie wel in de weg staan om een +2 te verdienen, maar ik vind hem niet zo hard dat ik een -1 kan rechtvaardigen.quote:wildhagen schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:31:
Dan nog verandert zo'n smiley niets.
Als ik jou een stupide mongool noem (let op: dit is bij wijze van voorbeeld, niet letterlijk zo bedoeld), maar ik zet er een smiley achter, is en blijft het een troll danwel flamebait.
Recalcitrant! | Spam mijn gallery! | Fryslân boppe! | Spelletje schaken? Stuur een DM met je openingszet!
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 24-04-2008 19:43 (32%)
Geen schaap.
[nutteloze ruimtevulling] [/]
Het is niet alleen dat stukje 'hel' die de muziek maakt. Dat 'extreme', 'over dat evil'. '99% van de mensen zit vastgeroest' en andere meuk ademt IMO teveel troll uit dat het, itt tot een beargumenteerde M$-troll, alleen maar afzeik bedoelt. Als er alleen flames instaan is 0 toch echt het hoogste.quote:Tja, je kan ze ook leren kiezen.....99% van de mensen die eenmaal aan windows zijn gewend willen niets anders omdat ze 'vastgeroest' zitten.
Geef die kinderen wel een eerlijke kans en laat ze lekker op iets anders het leren....als ze dat snappen kunnen ze altijd later nog op de hel van ms overstappen
Ow en over dat evil....tja, het is een commercieel bedrijf, maar dat wel tot in het extreme....evil, ach, niet meer als Apple en Google enzo
Verdonk en een TomTom hebben zowel een overeenkomst als een verschil.
Beide willen je de juiste weg door Nederland leiden maar de TomTom hoef je niet te vertellen hoe dat moet.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
RoD wijzigde dit bericht 24-04-2008 22:51 (18%)
DirectMessage is an easy way to come into contact with me
Zo denk ik er ook een beetje over. Misschien mod ik em maar niet.quote:Kixtart schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:56:
Ik vind hem een beetje beide waard (lekker makkelijk) dus twijfel ook nog. Het is niet echt een geklaag naar relevantie van het nieuws, behalve het stukje dat tweakers hiervoor een platform biedt. De post gaat meer om de propaganda die gemaakt wordt volgens hem. Op dit moment heb ik hem wel op -1 staan nog. Eigenlijk zou ik hem op -0.3/0-4 willen zien
Eens. Die heb ik ook een 0 gegeven.quote:Offtopic gelul over spelling valt best mee in deze vorm. Hij reageert netjes op die gast die klaagt over spelling en ik vind het allemaal wat onschuldig.
RoD wijzigde dit bericht 25-04-2008 02:17 (29%)
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)
Deze staat nog op 0 effectief. 27 moderatiepunten die hem 0 geven tegen 22 -1 (including me).quote:DirkW schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:48:
Het weer lekker daar, maar ik heb twee andersoortig problemen te melden:
Offtopic gelul over spelling: kluyze in 'nieuws: Brein viert auteursrechtendag met sluiting Indiase sites'
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)
Verdonk en een TomTom hebben zowel een overeenkomst als een verschil.
Beide willen je de juiste weg door Nederland leiden maar de TomTom hoef je niet te vertellen hoe dat moet.
[nutteloze ruimtevulling] [/]
GoT Index » Tweakers.net Moddereter Forum » Het kleine-mismoderatietopic deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos