- Conditional access system: Mediaguard (card not supplied)
Gaat dit wel werken met een smartcard van KPN Digitenne omdat die Conax gebruikt?
Acer Aspire 5024WLMi // AMD Turion 64 1.8GHz // ATi Radeon X700
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Het grote Digitenne topic deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Acer Aspire 5024WLMi // AMD Turion 64 1.8GHz // ATi Radeon X700
Mediaguard is volgens mij de codering van canal digitaal.quote:SuperAars schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:10:
vraagje, ik zag een Philips DTR2530 decoder; echter als ik in de specs kijk zie ik staan:
- Conditional access system: Mediaguard (card not supplied)
Gaat dit wel werken met een smartcard van KPN Digitenne omdat die Conax gebruikt?
Klopt, CanalDigitaal (en andere providers, b.v. CanalSat) gebruiken Seca Mediaguard. Conax is wat anders.quote:zacht schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:42:
[...]
Mediaguard is volgens mij de codering van canal digitaal.
Gaat niet werken ljikt me.
Acer Aspire 5024WLMi // AMD Turion 64 1.8GHz // ATi Radeon X700
Groot-Britannië volgens mij.quote:SuperAars schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:30:
Aparthet is wel een DVB-T tuner, misschien is voor andere Europese landen Mediaguard de standaard voor DVB-T.
Klopt: Wikipedia: Top Up TV.quote:
Ik heb zelf geen EL, maar je kan wel de programmagids bekijken. Volgens mij doen ze de populaire wedstrijden live en een recap van de overige wedstrijden daarna. Je kan dus alle wedstrijden wel integraal kijken. Moet je niet stiekum gaan kijken op teletekst natuurlijk.quote:Speedener schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:15:
Ik heb al enige tijd Digitenne, en had vorig jaar ook Tele2 voetbal (inmiddels opgezegd). Wat mij toen stoorde is dat zij voor mij kozen welke wedstrijden ik kon kijken (anders dan bij Tele2 via de decoder, waar je zelf kan kiezen).
Is dat dit jaar weer zo bij Eredivisie Live? Dat zij voor mij kiezen? Of is er tegenwoordig een manier om zelf je wedstrijd te kiezen, of bij het abonnement te zeggen dat ik bijv. altijd Ajax wil zien?
The Story Continue:quote:Ankh schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:03:
[...]
He, dat ken ik ergens van.
Ik wil mijn digitenne ook op zeggen, sinds maart dit jaar heb ik het. Maar het is echt een drama.
Door die brief heb ik meteen gebeld en gezegd dat ik het wilde opzeggen. Reden opgegeven dat ik terug wil naar de kabel. Nou dit vond hij eerst maar raar, want kwaliteit is beter bij digitenne. Toen maar even uitgelegd dat de kwaliteit niet beter is en zelfs slechter bij ons. Werd hij weer stil van en ging verder met het invoeren van de gegevens voor de opzegging. Duurt een tijdje, krijg ik te horen dat hij een storing heeft en dat we langs een primafoon winkel moeten! (Die zo'n half uur rijden hier vandaan zit). Nee lekker weer, de man kon er ook niets aan doen. We moesten anders maar over een uurtje terug bellen om het te regelen.... wat een prutsers bij KPN toch ook..
.She's so .Lovely!
-Ankh- Gear: Nikon D80 | Nikon AF-S DX 18-200mm f3.5-5.6 AF-S DX VR
Mm dat had ik je ook wel kunnen vertellen... vervelend voor de klant inderdaad maar net zo goed irritant voor Primafoon-medewerkers dat de klantenservice telkens klanten naar ons toe stuurt omdat wij zogenaamd dit of dat kunnenquote:Ankh schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:32:
The Story Continue:
Ik vandaag naar de Primafoon winkel om Digitenne op te zeggen. Sta vrolijk een kwartier in de wacht en ben eindelijk aan de buurt. Ik vertel me verhaal en de man begint met een heerlijke zin: "Helaas kunnen wij u niet helpen, wij mogen geen Digitenne stop zetten. Dit kan alleen via het nummer. Ik kan u wel direct doorverbinden zodat u geen kosten heeft?" Goed, daar ging mijn parkeergeld, de benzinekosten en mijn humeur...Echt dit bedrijf spoort niet... nou ja vanmiddag maar weer eens bellen..
jelle. wijzigde dit bericht 02-09-2008 17:38 (3%)
:)
Roosendaal staat nog niet aan, komt later deze maand. Hoe de ontvangst hier zal zijn is nog afwachten.quote:Dannyvl schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:43:
Weet iemand uit eigen ervaring hoe het ontvangst in Bergen op Zoom is (postcode check geeft aan dat het niet beschikbaar is), maar een collega zegt dat het vanaf 1 september ook in bergen op zoom te ontvangen is.
W3ird_N3rd wijzigde dit bericht 02-09-2008 19:06 (11%)
quote:esliklok schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:31:
Even een vraag!
Wij hebben digitenne met een buitenantenne en ontvangen bouqet 1,2,3 goed. Maar bouqet 4 krijgen we of geen signaal of vervormd signaal soms hebben we ca. 10 sec. beeld en dan is het weer vervormd. Wij wonen in de betuwe.
We hebben Samsung televisie met cam-module.
Kan iemand mij vertellen wat we moeten doen?
Destijds digitenne gewoon via internet aangevraagd en als ik nu de postcode check doe krijg ik helaas te zien.
Ik weet niet waar je woont in de Betuwe maar binnen een maand of 2 komt er een mast bij in Veenendaal. Misschien dat dat verbetering gaat geven.quote:esliklok schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:31:
Even een vraag!
Wij hebben digitenne met een buitenantenne en ontvangen bouqet 1,2,3 goed. Maar bouqet 4 krijgen we of geen signaal of vervormd signaal soms hebben we ca. 10 sec. beeld en dan is het weer vervormd. Wij wonen in de betuwe.
We hebben Samsung televisie met cam-module.
Kan iemand mij vertellen wat we moeten doen?
Destijds digitenne gewoon via internet aangevraagd en als ik nu de postcode check doe krijg ik helaas te zien.

hm.. raar dat ik dan totaal geen signaal er uit krijg?quote:Edje_Kroketje schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:56:
Lijkt me een dualband oplossing voor de hoge VHF kanalen (5-12) en UHF. Antenne zit wel goed in elkaar hoor. 6 elements voor UHF en 2 elements voor VHF.
Verticale polarisatie?quote:SMSfreakie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:23:
[...]
hm.. raar dat ik dan totaal geen signaal er uit krijg?
mijn tuner kent alleen passief..quote:giant2000 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:33:
[...]
Verticale polarisatie?
De tuner instellen op passieve antenne?
WHWWLMXP
redelijk nauwkeurig dacht ik maar niet zo nauwkeurig als een sat schotel, toch is het uitrichten verrgelijkbaar - stel 'm in op een richting waar je een zend mast vermoedt (kompasje of iets anders als referentie, google maps bijvoorbeeld) en een zenderscan doen, bijstellen zodra je iets ontvangt. TV-tje bij de antenne in de buurt is dan handig of met twee PMR portofoons en een vriend werken.quote:SMSfreakie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:49:
[...]
mijn tuner kent alleen passief..dat scheelt
en had hem ook al vertikaal opgeknoopt even maar niks nakkes nada hoor![]()
of is de richting waar dat ding heen moet wijzen ( de korte elementjes voorop toch? ) zo nauwkeurig?
Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...
Welke andere recorder had je in gedachte?quote:Timmai schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:55:
Alleen even een vraagje, is het mogelijk om alleen de Topfield recorder aan te sluiten, of werken andere recorders ook?
Gefeliciteerd! Welkom bij de club.quote:Timmai schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:55:
Vandaag is mijn Digitenne pakket binnengekomen. Echt geweldige ontvangst. Werkt prima!
Alleen even een vraagje, is het mogelijk om alleen de Topfield recorder aan te sluiten, of werken andere recorders ook?
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Het grote Digitenne topic deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius