Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
SanderF1 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:06:
Zo, na heel wat problemen om een goede DRP te krijgen uiteindelijk nog redelijk gelukt, sta op de voorlopige pole dus ik wacht met spanning op Wesley ;)
Kheb gereden, even om het te laten weten. En je zult niet blij zijn 8) :P

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

quote:
Wes46 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:12:
[...]

Kheb gereden, even om het te laten weten. En je zult niet blij zijn 8) :P
Ik denk dat je de overige laps nog wel nodig zult hebben om anderen af te schudden, maar die duizendste staat nu wel leuk natuurlijk :P

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
Joss schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:54:
[...]

Ik denk dat je de overige laps nog wel nodig zult hebben om anderen af te schudden, maar die duizendste staat nu wel leuk natuurlijk :P
Ah weet ik niet, Daniel staat vaak op pole volgens mij en nu pas 4e dus dat zegt wel wat over de eerste 3 denk ik. De enigen die de pole nog zouden kunnen pakken zijn McKendry, Moutlias, Orlicas. Laten we het hopen het Nederland 1-2-3 blijft 8)

Lekker vogel is die Bubbelfiets zeg... :( :(
Gaat ie bij de andere problemen met driver en alles ook gewoon roepen dat het opgelost gaat worden door gewoon een rondje gratis driver dumpen gaat komen.

Hij geeft dus iedereen een beetje gratis de kans te wisselen... en dan is iedereen weer blij en kunnen we weer racen(denk ie)
Voel me echt genaaid (iedereen even gratis, waar ik doodleuk 10 mln voor neergelegd heb) en overweeg echt serieus te stoppen als dit doorgaat...

Edit: Hahaha, en dan heb je een keer zwaar commentaar met wat krachtwoorden (en ik weet zeker dat ik niet gescheld heb (had nml zelf de letters al door sterretjes vervangen) en nu heb ik een extragratis ban cadeau gekregen...

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 08-05-2008 16:57 (19%)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

:(

Wéér 2e geworden. De #1 heeft tot nu toe ALLE races van het seizoen gewonnen.. Word tijd dat ik eens 1e word! Zat er nu 15 seconden achter helaas..

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:55:
Edit: Hahaha, en dan heb je een keer zwaar commentaar met wat krachtwoorden (en ik weet zeker dat ik niet gescheld heb (had nml zelf de letters al door sterretjes vervangen) en nu heb ik een extragratis ban cadeau gekregen...
Sterretjes helpen niet, heb ik ook al eens ondervonden. Dat is het 'implied swearing' wat Jon ook vermeld had tijdje terug.

Wow...you must be some kind of sorcerer...

quote:
Casper84 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:36:
[...]

Sterretjes helpen niet, heb ik ook al eens ondervonden. Dat is het 'implied swearing' wat Jon ook vermeld had tijdje terug.
Inderdaad:
quote:
If it continues there will be ZERO tolerance and bans handed out.
And that includes both implied swearing and abbreviated swearing.
quote:
Even asterisks implying swearing are NOT allowed.
quote:
And if you quote a post containing swearing without 1st removing the swearword fromt he post then YOU will be counted as having sworn yourself and punished accordingly.
Vind het een beetje triest gebeuren, volgensmij blijven de "WTF"s (zit toch echt fuck in) en de "OMFG"s namelijk wel gewoon onbestraft :P

Doet weer iets met vezels...

Ja, 't wordt nogal een kinderachtige bende op F1Time en Tadas is het lachertje van de staff. Neil blijft maar volhouden dat bugs hoge prioriteit hebben, maar volgens mij weet hij zelf ook wel dat Tadas maar wat aan zit te prutsen als het hem uitkomt. Ik ben echt benieuwd hoeveel supporters die destijds voor 19.99 ofzo een abo hebben genomen, nu over verlenging nadenken.

't Is dat ik nog niet erg getroffen ben door bugs e.d., maar ik begin die lakse houding meer dan zat te worden. Jammer alleen dat het spel zo verslavend is, anders was ik al lang gestopt :+ Heb PB trouwens ff een hart onder de riem gestoken op het forum, maar volgens mij kan hij niks lezen met die ban :X

Grrrrrene wijzigde dit bericht 08-05-2008 18:39 (8%)

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:38:
't Is dat ik nog niet erg getroffen ben door bugs e.d., maar ik begin die lakse houding meer dan zat te worden. Jammer alleen dat het spel zo verslavend is, anders was ik al lang gestopt :+ Heb PB trouwens ff een hart onder de riem gestoken op het forum, maar volgens mij kan hij niks lezen met die ban :X
Thnx Grrrrene!
Kan het idd niet lezen, maar gelukkig snapte Payton het ook wel volgens mij, want waar Bunby een week gebanned was (volgens mij) heb ik "slechts" een dag gekregen...
De officiële uitleg was dat ik refereerde aan "anale sexueel getinte activiteiten" _O-
Lees morgen wel weer bij, maar mochten er nog ontwikkelingen zijn over die markt hoor ik het graag...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Hmmmzzz, lekkere wu deze keer... begint met 10 liter, dan gaat er wat vanaf (4,8 om precies te zijn), begin ik de ronde met 5,2 liter fuel dus en einde ronde 0....... geen idee wat het verbruik is dus op old hockenheim nu (viel me pas op na de WU trouwens) :( voor de race maar 5,5 per ronde gegokt, hopen dat het genoeg is....

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:08:
[...]

Thnx Grrrrene!
Kan het idd niet lezen, maar gelukkig snapte Payton het ook wel volgens mij, want waar Bunby een week gebanned was (volgens mij) heb ik "slechts" een dag gekregen...
Bunby was 6 wekend geband, maar 5 weken daarvan kwamen doordat hij mij in een PM uitschold :P

Q zit er weer op, hij verliep dramatisch tot het laatste rondje waar alles op zijn plaats leek te vallen. Geen idee of het genoeg is (0.238 voor de #2 die nog 2 laps over heeft en nog een hoop mensen te gaan), maar het is iig wel genoeg om top 5 te starten, dus dan ben ik al wel tevreden :)

Zal morgen de race moeten missen en gezien mijn rooster voor de komende 4 weken denk ik dat ik de rest van het seizoen niet meer live kan kijken (iig de vrijdagen niet) ;( Toch eigenlijk het leukste van F1Time, maargoed, dat wordt forum ontwijken, niet inloggen en re-live door de minuutjes heen scrollen dan :P

@lameeuw: je kan ook niet moeilijk doen en nog 3/4/5 rondjes WU rijden...

Joss wijzigde dit bericht 09-05-2008 00:03 (3%)

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Het lijkt de laatste races of ik de 2e plek gereserveerd heb ofzo, tering... :P Deze race zal wel anders verlopen denk ik, flink wat regen, dus de michelin mannen zulen wel naar voren komen. Op zich heb ik er wel vertrouwen in, sta tot nu toe op een 4e plek met volgens mij 2 stoppers voor me, dus dat bied kansen. Teamy begint op stoom te komen en staat strak achter me, voor de deur bij een concurrent :7

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Voorlopig 17/22 in qualify, op 1 stop. Een lang circuit dus tot nu toe zijn alle 1- en 2-stoppers volledig van elkaar gescheiden (Koen de laatste 2 stopper). Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Wow...you must be some kind of sorcerer...

Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

Momenteel 9/18. Valt me een tikje tegen moet ik zeggen.
Lijkt er op dat sommigen hun 2e engine upgrade gedaan hebben, of dat ik de plank (wederom) helemaal mis sla qua strategie. Hopen op punten, veel meer zal er niet in zitten. Start van het seizoen was veelbelovend (4e en 5e met teamie), helaas is het daarna wat minder gegaan.

De super kwaliteit van onze versnellingsbakken helpt daar ook niet echt aan mee trouwens 8-) ( :/ )
quote:
andrestouwe schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 07:00:
*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Het lijkt de laatste races of ik de 2e plek gereserveerd heb ofzo, tering... :P Deze race zal wel anders verlopen denk ik, flink wat regen, dus de michelin mannen zulen wel naar voren komen. Op zich heb ik er wel vertrouwen in, sta tot nu toe op een 4e plek met volgens mij 2 stoppers voor me, dus dat bied kansen. Teamy begint op stoom te komen en staat strak achter me, voor de deur bij een concurrent :7

Good luck to you all!!
Ik doe mijn best om hem zo lang mogelijk achter me te houden. :)

Zelf ben ik wederom voorzichtig optimistisch door te zeggen dat een podiumplek tot de mogelijkheden behoort. De vorige 2 keren lukte het niet vanwege de techniek die me in de steek liet. Mijn engineers hebben me nu beloofd dat ze alles op alles hebben gezet om een betrouwbare en snelle auto op de grid te zetten, die goed is voor het podium. Zo niet, dan leveren ze de helft van hun salaris in.

Nou moet het niet zo zijn dat mijn rijder besluit om een dagje eerder Pinksterweekend te gaan vieren...

:)

Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C3G3

Voorlopige pole nog steeds voor mij en ik denk dat er niemand meer onder door gaat. Ik verwacht voor de race in elk geval een podiumplaats en ik denk dat ik zeker goed mee kan doen om de overwinning :)

quote:
BM schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 08:17:
Momenteel 9/18. Valt me een tikje tegen moet ik zeggen.
Lijkt er op dat sommigen hun 2e engine upgrade gedaan hebben, of dat ik de plank (wederom) helemaal mis sla qua strategie. Hopen op punten, veel meer zal er niet in zitten. Start van het seizoen was veelbelovend (4e en 5e met teamie), helaas is het daarna wat minder gegaan.

De super kwaliteit van onze versnellingsbakken helpt daar ook niet echt aan mee trouwens 8-) ( :/ )
Het staat allemaal redelijk dicht bij elkaar en ik vermoed dat meerderen (waaronder ook ikzelf) een engine upgrade hebben gedaan.
No worries, je gaat mij wel voorbij als m'n gearbox het begeeft rond ronde 35 :+

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

Reg. datum: 11 september 2001

quote:
Wes46 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:04:
Voorlopige pole nog steeds voor mij en ik denk dat er niemand meer onder door gaat. Ik verwacht voor de race in elk geval een podiumplaats en ik denk dat ik zeker goed mee kan doen om de overwinning :)
Kun je met hoge blocking rijden, zodat je ze allemaal een beetje ophoudt voor mij? ;)
Succes zometeen!

Competatieve groep hebben we trouwens, de eerste 17 binnen 0,8 seconden!

SanderF1 wijzigde dit bericht 09-05-2008 12:53 (8%)

and I was like...whatever!

quote:
SanderF1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:46:
[...]

Kun je met hoge blocking rijden, zodat je ze allemaal een beetje ophoudt voor mij? ;)
Succes zometeen!

Competatieve groep hebben we trouwens, de eerste 17 binnen 0,8 seconden!
Sorry maar dat kan ik niet doen. Ik wil je best helpen maar ik rijd op 0/0 en ik wil geen risico lopen dat mijn vleugel eraf gaat. Maar geen zorgen, ze komen er waarschijnlijk toch niet langs ;)

Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

quote:
Sleepie schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:59:
[...]

Het staat allemaal redelijk dicht bij elkaar en ik vermoed dat meerderen (waaronder ook ikzelf) een engine upgrade hebben gedaan.
No worries, je gaat mij wel voorbij als m'n gearbox het begeeft rond ronde 35 :+
Zwijg eens, word tijd dat die duitsers eens een lading goede versnellingsbakken droppen bij ons ;)
Zelf nog niet geupgrade, dus dat zou idd verklaren waarom ik ietsje verder naar achter sta.
Verschil tov de kop is met 8 tiende niet veel meer als wat het eigenlijk altijd al was.
Hopelijk vallen er nog wat mensen uit. Zal spannend worden vanavond.
quote:
BM schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:00:
Zwijg eens, word tijd dat die duitsers eens een lading goede versnellingsbakken droppen bij ons ;)
Zelf nog niet geupgrade, dus dat zou idd verklaren waarom ik ietsje verder naar achter sta.
Verschil tov de kop is met 8 tiende niet veel meer als wat het eigenlijk altijd al was.
Hopelijk vallen er nog wat mensen uit. Zal spannend worden vanavond.
Ja, het is dat je geen betalingen aan je suppliers kunt inhouden in het spel, anders zou ik dat zeker overwegen. Duitse versnellingsbakken, maar met de franse slag in elkaar gezet ;)

Heb lang getwijfeld over upgrade, maar dit seizoen valt er eigenlijk niet zoveel meer te halen. Ik ben safe, pak mn puntjes nog wel mee denk ik, dus maar een upgrade gedaan en dan lekker Aero testen de rest van het seizoen.
Met een goede (maar dure :S ) driver volgend jaar eens kijken of het podium dan haalbaar is.

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

Joe muzt kompleen tzo ze dzjurmans, tzeej ar perfurming unter tzeer tztandart ;)

Tzeej mozt zertenlie are! ;)

:( Ben ik verreweg het snelste van het veld en ook nog is redelijk zwaar krijg ik een engine failure al in de beginfase. :( :( Dat moet mij net weer overkomen, ik had deze race gewoon kunnen winnen. :(

Ik had bij nader inzien niet kunnen winnen. Iemand stond op een 1-stopper op de 3e plaats in de Q nog geen 0.1s achter mij :? hoe is dat ooit mogelijk??

Wes46 wijzigde dit bericht 09-05-2008 18:02 (44%)

quote:
Wes46 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:35:
:( Ben ik verreweg het snelste van het veld en ook nog is redelijk zwaar krijg ik een engine failure al in de beginfase. :( :( Dat moet mij net weer overkomen, ik had deze race gewoon kunnen winnen. :(

Ik had bij nader inzien niet kunnen winnen. Iemand stond op een 1-stopper op de 3e plaats in de Q nog geen 0.1s achter mij :? hoe is dat ooit mogelijk??
Ongeloofelijk... Ben volgens mij de hele race iedere ronde minimaal een keer geblokt... Daardoor verloor ik telkens de aansluiting, uiteindelijk op P5 gefinisht maar het had P3 kunnen zijn...

@ Wesley: Zwaar balen, en het de 1 stopper was toch de betere strategie denk ik... Als je Yves bedoelt, die had zijn eerste stint maar marginaal langer dan het window van de 2 stoppers, reed alleen daarna gewoon door tot aan de finish.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws