Zeker waar, kostte me ook even meer dan 10 mln om m'n te dure driver te dumpen voor deze opvolger...quote:
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Zeker waar, kostte me ook even meer dan 10 mln om m'n te dure driver te dumpen voor deze opvolger...quote:Requiem19 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:57:
[...]
Was al blij dat de market werkte, dat ik uberhaupt een driver voor volgend seizoen had. Maar inderdaad.. denk niet dat dit gefixt zal worden.
Weet je dat zeker? Want dan zit er ergens een bug in dat gedeelte.quote:Requiem19 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:26:
Onder de vraagprijs haken ze sowieso af. Al is het maar 1 $/euro/f1time pecunia. Afgezien daarvan is er een bug waardoor veel managers de #2 op de lijst hebben gekregen ipv hun eerste keuze. Waaronder ik.
Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Mooi niet dus hè, de prutser heeft zeker niet alles gefixed. Maar heb dus maar weer even zitten zeiken en er wordt nu verder naar gekeken...quote:Joss schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:26:
De laatste drivermarkets (woensdag) zijn opnieuw gedaan, dus check je coureurpagina even welke je nu weer hebt.
Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
Heyheyhey, ik zeg alleen dat ze opnieuw zijn gedaan, niet dat het daarmee gefixt isquote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:53:
[...]
Mooi niet dus hè, de prutser heeft zeker niet alles gefixed.
Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light
Crashen heeft niets met DRP te maken.quote:itsgreen schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:01:
nice mijn rijder heeft met een record drp van 97 zijn auto halverwege weer eens in een muur geparkeerd...
Heb ik al vaker gehad dit seizoen, echt dodelijk in C1.quote:Joss schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:52:
Wowly mozes, zonet een 1:29.648, tegenover constante 1.23.3's neergezet, das een flinke drivererror die me voorlopig de kop kost tov mn teamgenootje!
Wow...you must be some kind of sorcerer...
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
and I was like...whatever!
Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C3G3
Ja ik wordt helemaal gek van die klote fuel berekening. Ik houd elke race meer dan 10L over als ik mijn standaard berekening doe. En voor de eerste pitstop is dat meestal een liter of 3/4, ook een beetje afhankelijk hoe vaak ik ga stoppen. Maar nu werd er gezegt in mijn warm-up dat ik 3.9/4.0L brandstof nodig was. Ik dacht dan neem ik voor de zekerheid de 4.0L per ronde. Met mijn berekening kwam ik dan op 65.6L uit. Maar ik had al de veilige kant genomen door 4.0L per ronde te kiezen en ik houd altijd al zoveel brandstof over dus ik dacht dan voer ik 65L in inplaats van 66L. Maarja dat blijkt nu ineens weer te weinig. Ik word er gek van, ik ga in elk geval niet weer dat proberen. Liever 10Kg te zwaar dan zonder brandstof komen te staan.quote:SanderF1 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:30:
Tevreden met een nette P3, helaas lig ik in het kampioenschap nog altijd 8 punten achter op de nummer 3, juist die ene race waarin ik buiten de punten finishte door mijn pitstop in lap 23 in plaats van lap 32, als dat mij promotie gaat kosten dan gaan de 2 en 3 van mn toetsenbord eruit
Wesley, what happend? Kon de race niet live zien, ijsjes, speciaalbieren en een lekkere maaltijd op het terras waren toch aantrekkelijk om te doen
F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
Jij ook je nr. 1. pick driver inmiddels gecontracteerd?quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:47:
[...]
Zeker waar, kostte me ook even meer dan 10 mln om m'n te dure driver te dumpen voor deze opvolger...
Nope, zat er helaas de niet terug te draaien markt voor...quote:Requiem19 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:09:
[...]
Jij ook je nr. 1. pick driver inmiddels gecontracteerd?
Bij mij is het teruggedraaid en ik heb dus gelukkig de goede driver gecontracteerd zeg maar.
F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea