Dat klopt wel:quote:
Important tip: Managers should note that tyres can not improve in wear beyond 'very low', therefore testing these tyres will not improve them in any way.
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Dat klopt wel:quote:Angeloonie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:35:
Met m'n 1-stop strategie in de regen 4e geworden vanaf P5
DRP was slechts 77%Ging echt prut deze keer.
Maar ik ging net testen, op Tires. Echter is er echt helemaal NIETS veranderd aan m'n banden? ???? De wear is exact hetzelfde gebleven? Dat klopt toch gewoon niet?
F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
Daar ga je geen kampioenschap mee winnen hé!quote:Wes46 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:50:
Ik sta voorlopig op P3, 2 posities voor op Sander. Ik verwacht nog wel wat te zakken, in de wedstrijd zal ik rond de 6e plaats meestrijden denk ik.
Arghquote:Joss schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:37:
[...]
Dat klopt wel:
Important tip: Managers should note that tyres can not improve in wear beyond 'very low', therefore testing these tyres will not improve them in any way.
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Klopt wel, de wear van bridgestones kan niet lager.... Die is al optimaal, dus je hebt een berg cash weggegooit aan een nutteloze test zeg maar....quote:Angeloonie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:35:
Met m'n 1-stop strategie in de regen 4e geworden vanaf P5
DRP was slechts 77%Ging echt prut deze keer.
Maar ik ging net testen, op Tires. Echter is er echt helemaal NIETS veranderd aan m'n banden? ???? De wear is exact hetzelfde gebleven? Dat klopt toch gewoon niet?
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Wow...you must be some kind of sorcerer...
quote:andrestouwe schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:15:
[...]
Klopt wel, de wear van bridgestones kan niet lager.... Die is al optimaal, dus je hebt een berg cash weggegooit aan een nutteloze test zeg maar....
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
Phew heb je net 0.028 achter me kunnen houden deze Q.. nu hopen dat als jij voor P6 meedoet ik voor de podiumplekken mee mag doen, die teamgenoot van me heeft met een vergelijkbaar package al 2 races gewonnen dus zou ik het ook moeten kunnen zou je zeggen.quote:Wes46 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:50:
Ik sta voorlopig op P3, 2 posities voor op Sander. Ik verwacht nog wel wat te zakken, in de wedstrijd zal ik rond de 6e plaats meestrijden denk ik.
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
BM wijzigde dit bericht 24-04-2008 19:24 (5%)
Neej inderdaad, maar ik heb mijn kampioen aspiraties dan ook al lang weer opgegeven. De concurrentie is net iets sneller en ik zit erg in de geld problemen dat vind ik op het moment een belangrijkere zaak. Tuurlijk als ik een aantal wedstrijden win maak ik wel winst maar ik weet niet zo zeker of ik uberhaupt een wedstrijd ga winnen dit jaar. We zullen zien.quote:
Zou je eventueel je blocking iets lager kunnen zetten? Je begint al bekend te staan als de rijdende chineese muur en zodra het mensen hun vleugels gaat kosten worden ze echt niet blij met je...quote:JesterRace schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:19:
[...]
Phew heb je net 0.028 achter me kunnen houden deze Q.. nu hopen dat als jij voor P6 meedoet ik voor de podiumplekken mee mag doen, die teamgenoot van me heeft met een vergelijkbaar package al 2 races gewonnen dus zou ik het ook moeten kunnen zou je zeggen.
Maar Moutlias en McKendry en kornuiten moeten nog
and I was like...whatever!
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)
Wow die had ik nog niet gehoord... mijn blocking staat helemaal nooit zo hoog ben veel te bang dat ze mijn vleugels eraf rijden .. ik kan er weinig aan doen dat de blocking skill van mijn driver 98 isquote:SanderF1 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 01:36:
[...]
Zou je eventueel je blocking iets lager kunnen zetten? Je begint al bekend te staan als de rijdende chineese muur en zodra het mensen hun vleugels gaat kosten worden ze echt niet blij met je...
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Zegt niet zoveel hoor, ik HAD voor de update een blocking skill van 100 maar merkte er weinig van. En je mag van mij best blocking op 100 zetten dan hoop ik dat ik eerst voorbij gereden wordt door iemand die overtaking 50+ heeft staan, dan is het wachten totdat jullie de vleugels verliezen en dan kan ik er mooi langsquote:JesterRace schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:25:
[...]
Wow die had ik nog niet gehoord... mijn blocking staat helemaal nooit zo hoog ben veel te bang dat ze mijn vleugels eraf rijden .. ik kan er weinig aan doen dat de blocking skill van mijn driver 98 is
roeloffie wijzigde dit bericht 25-04-2008 08:46 (5%)
Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 5/5 MH 9/9 BT
De meeste onderdelen moet je toch vervangen, je haalt het echt niet om alles te repairen. Komt bij dat als het goed is je designer wat upgrades voor je gemaakt heeft, die wil je natuurlijk ook gebruikenquote:Whuzz schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:48:
Eerste race, geëindigd als 7e, na gestart te zijn als 10e. Niet ontevreden, meteen mijn eerste puntjes.
Het had 5e kunnen zijn als de race 2 ronden langer had geduurd, er waren er net twee uitgevallen, maar die lagen te ver voor
Dan nu iets dat me niet helemaal duidelijk is. Repairing. Na de race zijn sommige componenten nog maar op 15-20%. Ik heb slechts 5 mechanic hours beschikbaar... maar... per wát zijn die uren? Per dag? Per race? Dus heb ik tussen nu en de volgende race-start die 5 uur beschikbaar? Of kan ik elke dag 5 uur besteden?
Als het per race is... dan kan ik die dus het beste bewaren tot vlak voor de qualify, en dan moet ik alle 'slechte' onderdelen gewoon vervangen?
F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)
Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C3G3
Op electronica kan je al gauw ¤50.000 per race besparen!quote:Jopster schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:18:
En niet álle onderdelen buiten chassis, fuel tank en monocoque, hoeven vervangen te worden.
Die bug is dus opgelost...quote:Markets
[UPDATE] Note that there was old rule in effect - you could not bid on driver if you had valid driver contract longer than or equal to 17 races (full season). Now you can bid on other drivers if you chose 'start contract immediately' option. You still would have to pay 3 salaries compensations if you were to sign that driver with immediate effect.
Ja, dat merk je enorm op je budget.quote:Joss schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:41:
Op electronica kan je al gauw ¤50.000 per race besparen!
Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C3G3
Mijn driver heeft ook prima blocking skills maar als je eens kijkt naar het aantal "XXX is blocked by Leander Mutsaerts" meldingen per race, dan moet er toch echt iets opvallen.quote:JesterRace schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:25:
[...]
Wow die had ik nog niet gehoord... mijn blocking staat helemaal nooit zo hoog ben veel te bang dat ze mijn vleugels eraf rijden .. ik kan er weinig aan doen dat de blocking skill van mijn driver 98 is
and I was like...whatever!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea