Even beter lezen denk ik Of nog even je eigen post doorlezen en erachter komen dat je niet alles vermeld hebt dan heb ik het over mijn eigen postquote:
In een normaal bedrijf heeft je personeel geen moer aan HD versnelling, op een laptopje even een Bluray'tje in de trein en je kunt 'm aan de accu hangen.
En dan nog, zie jij de gemiddelde consument een Dell systeempje aan een FullHD scherm hangen ? Op een enkele enthousiasteling na die het wel probeert (en waarschijnlijk met een mooie gestretchte 1280x1024 resolutie aan zijn buurman laat zien hoe mooi dat HD wel niet is
Dat een IGP belangrijk is ben ik helemaal met je eens, dat AMD een beter platform is puur omdat zij op de IGP ook nog eens HD versnelling kunnen bieden (het is nog niet eens duidelijk of Intel dit ook gaat aanbieden in toekomstige IGP's, dus het zou zomaar kunnen dat zelfs dat "voordeel" dan wegvalt) en Intel dat op dit moment niet kan vind ik een wel heel voorbarige conclusie.
Ik zeg ook absoluut niet dat AMD of Intel nu de betere keus is, er kunnen zoveel reviews verschijnen als je wilt, het blijft een persoonlijke keus, een keus die echt niet afhangt van HD versnelling op de geintegreerde videokaart.
KneoK wijzigde dit bericht 24-04-2008 16:29 (4%)
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || GW main Char: Biaja Gara