Reg. datum: 10 februari 2000
Ik heb ook een PCH besteld en ben benieuwd of dit vlekkeloos werkt.
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Networked Media Tank - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Volgens berichten op het forum moet dat werken.quote:EvolutionX schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:44:
Iemand ervaring met het aansluiten van een externe usb dvd speler aan de PCH ?
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Ik heb er permanent een externe DVD speler aanhangen en af en toe een USB stick en een USB harddisk en die werken allemaal prima. Ik vind het al jammer dat er maar 2 USB ingangen opzitten en nee, een hubje heb ik nog niet geprobeertquote:EvolutionX schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:44:
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Beter geluidquote:swiebert schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 20:38:
Vandaag de PCH binnen gekregen, stekker erin, hdmi kabel naar de tv, geluid naar 5.1. setje, batterijen in de AfstandsBediening, tv aan en ... verrekt mooi beeld. Wat wil ik nog meer.
Marzman wijzigde dit bericht 04-05-2008 09:33 (94%)
My minicity
Alles over Nintendo Homebrew op nentindo.nl en community.nentindo.nl
Het is een stukje duurder inderdaad. Ik heb zelf ook getwijfeld.quote:Cartman! schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:00:
Ik heb toch maar een HTPC samengesteld ipv. een mediatank. Vond het toch maar niks dat je geen vrijheid hebt voor software en uitbreiding. En sommige video's worden dan weer niet helemaal 100% ondersteung (schokken) en een BluRay brander moet er los aan gehangen worden... HTPC is wel iets duurder alleen.
Marzman wijzigde dit bericht 04-05-2008 10:24 (7%)
My minicity
tweakernick wijzigde dit bericht 04-05-2008 13:38 (26%)
Interessant, dat was ik nog nooit tegen gekomen. Ben inmiddels al een lange tijd aan het rondshoppen voor een apparaat om m'n oude HTPC te vervangen, het viel me alleen tegen dat al die netwerkspelers geen vaste drive hebben. Nu heb je de Dune HD ultra, maar die schijnt niet te koop te zijn tenzij je in Rusland woont (en zomaar iets importeren is me een beetje te risky). Als je inderdaad een normale externe speler kunt aansluiten via USB is dat natuurlijk ook een aardige optie.quote:EvolutionX schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:44:
tweakernick wijzigde dit bericht 04-05-2008 14:47 (13%)
Losse speler werkt op zich prima hoor.quote:iCe01 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:20:
[...]
Interessant, dat was ik nog nooit tegen gekomen. Ben inmiddels al een lange tijd aan het rondshoppen voor een apparaat om m'n oude HTPC te vervangen, het viel me alleen tegen dat al die netwerkspelers geen vaste drive hebben. Nu heb je de Dune HD ultra, maar die schijnt niet te koop te zijn tenzij je in Rusland woont (en zomaar iets importeren is me een beetje te risky). Als je inderdaad een normale externe speler kunt aansluiten via USB is dat natuurlijk ook een aardige optie.
Wat zouden jullie doen: losse speler of via USB? Bij een losse zit je wel weer met verschillende input kanalen op tv en versterker; heen en weer switchen is ook ernstig irritant (tenzij daar ook weer handige oplossingen voor beschikbaar zijn?).
Haha.quote:Andere oplossing is DVD drive van je pc sharen
-elw00d wijzigde dit bericht 04-05-2008 14:49 (4%)
Hoewel de batterijen inmiddels dood zijn heb ik nog wel zo'n harmony liggen, dus dat is geen probleemquote:tweakernick schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:46:
Ik kies voor losse speler, dat vind ik ook mooier eruit zien.
Mijn Harmony afstandsbediening vervangt 7 remotes en zorgt er zelf voor dat mijn receiver en projector (tv) op het juiste kanaal staan. Easy does it
Andere oplossing is DVD drive van je pc sharen
My minicity
Check mpcclub.com. Daar staan goede reviews van alle NMT apparaten. Subtitles zijn in sommige gevallen nog een slecht punt, maar niet zo ernstig dat je filmplezier er echt hevig door verknald wordt. Daarbij kun je ze natuurlijk ook gewoon uitzetten en aan je Engels werkenquote:Genverbrandert schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:15:
Ben erg benieuwd hoe de subtitles van geripte DVD's worden weergegeven op de PCH. Ik heb sinds gisteren een LaCie Silverscreen in huis, echter ga ik dit ding morgen weer terugbrengen aangezien de subtitles echt zwaar crappy weergegeven worden. Via via kwam ik op de PCH en ben nu dus zeer geinteresseerd in dit apparaat. Heb in het vorige topic over oa de PCH gelezen dat de subtitles ook niet al te best waren. Is dit wellicht inmiddels, door nieuwe firmware, beter geworden ?
Wellicht is de vraag al gesteld, maar kan ik via de USB aansluiting van de PCH ook data overpompen vanaf een USB stick naar de -in te bouwen- harddisk ?
Bij voorbaat dank voor de antwoorden. Dit is voor mij de enige reden nog te twijfelen over het aanschaffen van de PCH.
Nee niet echt. Ja zo'n los dingetje voelt een beetje broos, niet stabiel. Maar dat is erg persoonlijk denk ik.quote:iCe01 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:17:
[...]
Hoewel de batterijen inmiddels dood zijn heb ik nog wel zo'n harmony liggen, dus dat is geen probleemHeb je, buiten de looks, een reden om voor een losse speler te gaan?
Ik krijg dit niet echt aan de praat. Iemand ervaring mee?quote:RichieB schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:25:
Waarom zou je betalen voor een NFS server als het ook gratis kan?
De laatste tijd zie je inderdaad steeds meer van dit soort berichten... Wacht nu met het lood in de schoenen op DHL die mijn PCH vandaag langs gaat brengen...quote:EvolutionX schreef op zondag 04 mei 2008 @ 21:48:
hmmm, kreeg gisteren mijn PCH binnen, alles aangesloten, HDMI,5.1,Netwerkshare etc.
Hij heeft 20 minuten gewerkt en liep daarna vast en is met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen, heb alles al geprobeerd (ook de wiki van PCH met composite aansluiten , Power+ delete,etc). Hij lijkt gewoon stuk want de netwerkverbinding werkt ook niet meer (activity lampjes branden ook niet)
Niet veel plezier van gehad
Er lijken vrij veel mensen last van te hebben:
http://www.networkedmedia...storder=asc&highlight=
Met andere woorden, blijkbaar hebben ze iets veranderd, maar verder in het topic zeggen ze:quote:[PH] My guess is static charge due to new surface mount crystal no longer has metal case and shielding to ground.
Is er nu wel wat veranderd, is het dus een fysiek of een firmware probleem? (en krijg ik er dus ok me te maken?)quote:[PH] This is not layout change since A-100 player introduced. All using the same revision "SB01 - A1".
Wellicht staat hij bij jou op 1080p60Hz? Zet hem eens op 1080p50Hz. Of juist andersom. Zou geen probleem moeten zijn bij hd tc's. Ik heb gemerkt dat er geen motion compensation word toegepast namelijk.quote:BDannyV schreef op zondag 27 april 2008 @ 16:04:
Ik heb de a-100 ook sinds vrijdag binnen.
Wat ik echter al merk is dat hij bij het afspelen van de Planet Earth afleveringen (1080p-AJP) altijd een klein beetje schokt. Dit is dus niet enkel bij de "vogel scene", maar in alle afleveringen.
Het is telkens maar een klein schokje, maar het begint na een tijdje wel te storen omdat het zo regelmatig voorkomt.
Ik heb de bestanden op de interne HD staan (Seagate 750GB), maar ook met streaming over NFS (en nfs-tcp) komt het voor.
Ik had ergens gelezen om de bestanden eens om te zetten met TSmuxer. Maar als ik die probeer af te spelen, heb ik enkel geluid, geen beeld.
De a-100 hangt aan mijn Denon Receiver met component, die dan weer over component doorgeeft naar de tv.
De video-output instellingen op de a-100 staan op 1080i 60hz (maximale voor mijn tv)
Heeft er iemand hier een verklaring/oplossing voor? Kan de A-100 dit niet aan, of is er een probleem met die planet earth bestanden?
Andere HD content speelt hij wel goed af (Top Gun (1080), The Notebook (720)
edit: heb ondertussen gelezen dat tsmuxer niet goed zou werken met bestanden groter dan 1GB (dat zou dat al kunnen verklaren)
"I haven't lost my mind; I have a tape back-up somewhere."
De Popcornhour heeft in de laatste beta-firmware een optiemenu voor de WiFi N standaard. Dus USB WiFi stick inpluggen en klaar. Hij zit bij mij netjes plat achter de flatscreen gemonteerd, naar beneden gericht voor de infrarood ontvanger. Werkt perfekt.quote:Valith schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:51:
Heeft een van jullie ervaringen met WiFi op deze apparaten. Ik weet dat ze geen onboard WiFi hebben, maar dat er mogelijkheden zijn/komen om met een USB WiFi stick te gaan werken.
Ik las zoiets op het forum van de Popcorn Hour A100, maar weten jullie hoe dit zit met de HDX 900?
De software die erop draait is hetzelfde, maar zal dit ook betekenen dat als er WiFi support in de Mei release van de Popcorn Hour komt, dat dit ook zal werken/gelden voor de HDX 900?
Ik twijfel nog over welke te kopen, maar WiFi is voor mij eigenlijk een must have... streaming naar de XBOX360 via WiFi werkt ook erg prettig, maar die doet helaas geen ISO's en filmpjes geschoten met een Canon Digital Ixus...
wouter1971 wijzigde dit bericht 05-05-2008 09:43 (6%)
"I haven't lost my mind; I have a tape back-up somewhere."
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Networked Media Tank - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona