Reg. datum: 14 september 2004
Wat ik echter al merk is dat hij bij het afspelen van de Planet Earth afleveringen (1080p-AJP) altijd een klein beetje schokt. Dit is dus niet enkel bij de "vogel scene", maar in alle afleveringen.
Het is telkens maar een klein schokje, maar het begint na een tijdje wel te storen omdat het zo regelmatig voorkomt.
Ik heb de bestanden op de interne HD staan (Seagate 750GB), maar ook met streaming over NFS (en nfs-tcp) komt het voor.
Ik had ergens gelezen om de bestanden eens om te zetten met TSmuxer. Maar als ik die probeer af te spelen, heb ik enkel geluid, geen beeld.
De a-100 hangt aan mijn Denon Receiver met component, die dan weer over component doorgeeft naar de tv.
De video-output instellingen op de a-100 staan op 1080i 60hz (maximale voor mijn tv)
Heeft er iemand hier een verklaring/oplossing voor? Kan de A-100 dit niet aan, of is er een probleem met die planet earth bestanden?
Andere HD content speelt hij wel goed af (Top Gun (1080), The Notebook (720)
edit: heb ondertussen gelezen dat tsmuxer niet goed zou werken met bestanden groter dan 1GB (dat zou dat al kunnen verklaren)
BDannyV wijzigde dit bericht 27-04-2008 16:07 (11%)