als je je trackingcode hebt, kan je gewoon via de DHL site gaan... die code in je checkout werkt niet lekkerquote:
Reg. datum: 18 juni 2004
Nu weer ontopic:
Die uitzendinggemist, hoe zit dat ? Mag dat nou volgens hun policy wel of niet? Aangezien ze je anders misschien in een filter gooien ofzo?
Reg. datum: 03 april 2006
Er zijn meerdere proggies zoals ook op XboxMediacenter die uitzending gemist browsable maken.quote:sander- schreef op donderdag 24 april 2008 @
Nu weer ontopic:
Die uitzendinggemist, hoe zit dat ? Mag dat nou volgens hun policy wel of niet? Aangezien ze je anders misschien in een filter gooien ofzo?
Het is een kwestie van een goed script, wellicht kunnen we iets van XBMC lenen en wat aanpassen, ik ga ook wel eens kijken of er wat mogelijk is. Het nadeel van een script is altijd wel dat als uitzending gemist de site aanpast alles niet meer werkt.
"I haven't lost my mind; I have a tape back-up somewhere."
Het voordeel van een script is dan weer dat je dit gelukkig maar op 1 plaats hoeft aan te passen... Het zal wel een aardige klus worden, maar het aanhaken bij XMBC is inderdaad een goed idee. Het grootste probleem is waarschijnlijk dat niet alle streams via rtsp:// maar via mms:// geserveerd worden. En dat is voor de PCH niet te pruimen.quote:wouter1971 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:27:
[...]
Er zijn meerdere proggies zoals ook op XboxMediacenter die uitzending gemist browsable maken.
Het is een kwestie van een goed script, wellicht kunnen we iets van XBMC lenen en wat aanpassen, ik ga ook wel eens kijken of er wat mogelijk is. Het nadeel van een script is altijd wel dat als uitzending gemist de site aanpast alles niet meer werkt.
Oost west, Groningen best!
Reg. datum: 18 juni 2004
Cool, post ff een linkje als het je gelukt isquote:sander- schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:16:
Hmm is het niet mogelijk om mbt het Uitszendiggemist en RTL Gemist verhaal te kijken naar een mogelijkheid tot on-the-fly recoden oid? Bijv een php/perl/?? scriptje dat niets anders doet dan de gevraagde stream openen en doorgeven in een geschikt formaat. Dan kan iedereen dat zelf regelen en lijkt mij niks aan het handje en kun je ook makkelijk andere streams toevoegen.
Kan iemand mij vertellen of ik bij de volgende batch weer kan preorderen?
xbox360: Count Black
Nee, moet je ff naar sales@popcornhour.com mailen en je verhaal doen. Iemand hier op t forum was t ook overkomen en die kreeg z'n bestelknop weer terug.quote:Awakener schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:36:
Gisteren wilde ik gaan bestellen (preorder was geldig tot 24 april), is mijn knop weg![]()
Kan iemand mij vertellen of ik bij de volgende batch weer kan preorderen?
Ik heb nu wel een php script gemaakt wat de urls van uitzendinggemist omzet in (voor de pch) bruikbare urls. Heb nu de rss feed erin gezet en dat werkt prima.quote:sander- schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:16:
Hmm is het niet mogelijk om mbt het Uitszendiggemist en RTL Gemist verhaal te kijken naar een mogelijkheid tot on-the-fly recoden oid? Bijv een php/perl/?? scriptje dat niets anders doet dan de gevraagde stream openen en doorgeven in een geschikt formaat. Dan kan iedereen dat zelf regelen en lijkt mij niks aan het handje en kun je ook makkelijk andere streams toevoegen.
Probleem is dat perl/php niet op de pch zelf kan draaien zover ik weet (zoals het dus bij xbox mediacenter ed gebeurt). Daarom zal er toch serverside iets moeten gebeuren.
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
Reg. datum: 28 februari 2007
Hij is onderweg naar huis (kzit jammer genoeg op het werk zal hem dus de eerste weken nog niet zien (volgende week geen tijd om het pakket op te halen). Ben ik correct dat de fan niet groeter mag zijn dan 25 x 25 x 8 ? Of heb ik de verkeerde info?quote:Ekfad schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:59:
[...]
Nog geen DHL tracking code in mijn googleaccount gevonden in ieder geval (centjes al afgeschreven op 16 april), nuja. Ik zie wel.
Vraagje aan de modders. Gezien het feit dat ik dit spul bovenop mijn ander materiaal zal plaatsen wil ik ook kijken om er een cooler op te plaatsen. Wat zijn de precieze afmetingen van het koelelement? en hoeveel hoogte heb ik nog over in mijn bakkie? (ik kan aan alerlei afmetingen geraken van 40 op 40.
Als je het simpel wil doen, dus direct van DVD, dan DVD decrypter. Als je al VIDEO_TS bestanden hebt, dan UltraISO (geen freeware) of ImgBurn schijnt het ook te kunnen.quote:The Van schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:19:
[...]
Maar da's ook een antwoord - gewoon de iso overzetten, dus. Kun je een programma aanraden?
ik zorg er wel voor dat ik altijd een AUDIO_TS map (leeg) erbij zet. Ik weet niet zeker of de PCH dit vereist, maar baat het niet dan schaadt het niet. En zo houd je je in ieder geval aan de DVD-standaard.
Kun je er geen MSP-plugin van maken? En zou je het script(s) ergens kunnen uploaden? Ik ben wel benieuwd hoe je het gedaan hebt...quote:comvidnet schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:57:
[...]
Ik heb nu wel een php script gemaakt wat de urls van uitzendinggemist omzet in (voor de pch) bruikbare urls. Heb nu de rss feed erin gezet en dat werkt prima.
Probleem is dat perl/php niet op de pch zelf kan draaien zover ik weet (zoals het dus bij xbox mediacenter ed gebeurt). Daarom zal er toch serverside iets moeten gebeuren.
Puur ter info:quote:Elefante schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:34:
[...]
Kun je er geen MSP-plugin van maken? En zou je het script(s) ergens kunnen uploaden? Ik ben wel benieuwd hoe je het gedaan hebt...
PHP:
| <?php
|
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
Royz hyves | Xbox Live gamertag: RoYZZ | Get big or die tryin'
Reg. datum: 03 maart 2006
Tja, maar da's allemaal MS Windows... Ik gebruik CentOS, maar heb zelf dit gevonden (ook voor MS Win, trouwens. Eens kijken of dat overweg kan met encrypted, c.q. beveiligde DVD's.quote:Als je het simpel wil doen, dus direct van DVD, dan DVD decrypter. Als je al VIDEO_TS bestanden hebt, dan UltraISO (geen freeware) of ImgBurn schijnt het ook te kunnen.
Heb inmiddels wel met DVD decrypter op een MS Win bak gewerkt, en dat lijkt te werken (alleen is mijn bak is groter en sneller
Gewoon registreren, en dan wachten op een mail tot je toestemming krijgt? Vind het een apart systeem in ieder geval....
Rob de bouwer.
De lengte en de breedte mogen wel groter zijn, de hoogte is het belangrijkste. Boven het koelblok heb je iets meer dan 8 mm ruimte, dus je hebt een aardig dun fannetje nodig wil je ook nog lucht aan kunnen zuigen zonder een gat te boren in de bovenplaat.quote:Ekfad schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:16:
[...]
Hij is onderweg naar huis (kzit jammer genoeg op het werk zal hem dus de eerste weken nog niet zien (volgende week geen tijd om het pakket op te halen). Ben ik correct dat de fan niet groeter mag zijn dan 25 x 25 x 8 ? Of heb ik de verkeerde info?
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Oh ja, had ik ff overheen gelezen...quote:The Van schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:41:
[...]
Tja, maar da's allemaal MS Windows... Ik gebruik CentOS, maar heb zelf dit gevonden (ook voor MS Win, trouwens. Eens kijken of dat overweg kan met encrypted, c.q. beveiligde DVD's.
Heb inmiddels wel met DVD decrypter op een MS Win bak gewerkt, en dat lijkt te werken (alleen is mijn bak is groter en sneller)
Er moeten op bijvoorbeeld sourceforge wel wat te vinden zijn om iso's te maken toch?
Het maken van een iso lijkt mij een stuk sneller dan de film te hercoderen, evt met ondertitels. Helaas (voor jou) ben ik geen Linux-er, dus kan je niet verder helpen met specifieke Linux-tools.
Heb zojuist mijn bestelling geplaatst omdat de specs er goed uitzien en naar verluiden je er veel mee kunt. De vraag is of het wel een beetje gebruiksvriendelijk is, nu ben ik niet helemaal een leek op PC gebied maar die discussies hier gaan me redelijk boven de pet.
Heeft er iemand mss een link naar een topic waar ik beter terecht zou kunnen, of is de PCH gewoon gebruiksvriendelijk en ben ik binnen een paar uur onderweg?
Rob de bouwer.
Koeitje wijzigde dit bericht 27-04-2008 13:11 (85%)
Royz hyves | Xbox Live gamertag: RoYZZ | Get big or die tryin'
Reg. datum: 28 maart 2008
PCH kopieert vanaf flash USB mijn bestanden naar de interne HDD, waar deze keurig komen te staan en ook "aanklikbaar" zijn. Probleem is alleen dat na het bufferingscherm ik weer terugkeer naar de fimkeuze ........avi. ( ja, het zijn gewone .avi bestanden). Dit is bij tot nu toe elke .avi film die ik gekopieert heb. Maar direct vanaf de USB speelt de PCH hem wel af. HUH?
*Edit:
Dit geld ook voor .mp3 files. Dus wel vanaf de USB afspelen, maar niet vanaf de interne HDD.
**Edit:
Met een andere, kleine USB stick (256mb) willen wel foto's of .mp3 op de HDD, en afspelen.
Kan het aan de format/instellingen van de 1gb USB stick liggen?Laadpercentage bij overzetten is te zien 0% en dan springt de naam van het bestand op de HDD. Er loopt geen balk of percentages. Is het mogelijk dat het bestand niet goed overgezet word?
Tevens is het bestand (althans de naam "film".avi wel), maar niet de map waarin hij in zat te verwijderen (Geen toegang). Om nu maar weer te HDD te formatteren is wel erg overdreven. Iemand ideeen over het verwijderen of het probleem van het overzetten van, in dit geval .avi-films, naar de HDD zodat deze ze ook van de HDD af kan spelen?
Raimundus wijzigde dit bericht 26-04-2008 19:15 (52%)
Ik heb 1 uur een HD film laten draaien en daarna gelijk de temp gemeten van de CPU met een lazertemp meter (had de bovenplaat al van tevoren losgemaakt en erop gelegd), ik schrok me rot, geen wonder dat sommige hier problemen hebben met warmte.... voordat ik een foto kon maken was de temp al 3 graden gezakt, dus ik heb 64 graden gemeten op het koelblok !
Montage gaat eigenlijk erg eenvoudig, viel alleen niet mee om 4 kleine schoefjes te vinden die door de schroef gaten van de fan passen. Eenmaal gevonden, klemmen de schroefjes voldoende in het koelblok. Aan de bovenkant een drupje seclijm gebruikt om de schroefjes te borgen.
Op 5v is de fan geluidsloos, alleen kan het zijn dat je hem met een duwtje op gang moet helpen. Opzicht is dat niet erg, de spanning blijft er toch op staan. Geprobeert een foto te maken van de ruimte aan de bovenzijde, maar ik ben geen super fotograaf, dus met de volgende moeten jullie het doen.
De luchtstroom is niet echt groot te noemen, maar kennelijk voldoende om hem weer in fatsoenlijke temp bereik te krijgen. Heb op exact dezelfde wijze getest (1 uur dezelfde HD film, met de kap er los op) en de temp is toch een dikke 26 graden gezakt. (Had nu wel mijn fototoestel direct klaar,
Waarschijnlijk zal die een stuk beter koelen bij 7v maar dan begin je hem langzaam te horen en je moet een stukje electronica toevoegen om van 12v naar 7v te gaan.
Owja, ik heb de draden van de fan gewoon naast HD voeding gestoken, als je die opzij duwt dan ontstaat er wat ruimte waar je gemakkelijk een draadje kwijt kan. Als je de molex weer loslaat klemt ie ook nog een beetje.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Reg. datum: 04 augustus 2000
Hetzelfde heb ik begin april gemeld met overzetten vanaf een iPod. Afspelen vanaf de iPod gaat prima. Kopieren, hetzelfde verhaal als wat jij beschrijft. Hij kopieert alleen de filenaam. Blijkbaar is de combinatie pch en sommige usb devices niet volledig compatibel.quote:Raimundus schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 00:23:
Vraag/probleem:
*Edit:
Dit geld ook voor .mp3 files. Dus wel vanaf de USB afspelen, maar niet vanaf de interne HDD.
**Edit:
Met een andere, kleine USB stick (256mb) willen wel foto's of .mp3 op de HDD, en afspelen.
Kan het aan de format/instellingen van de 1gb USB stick liggen?Laadpercentage bij overzetten is te zien 0% en dan springt de naam van het bestand op de HDD. Er loopt geen balk of percentages. Is het mogelijk dat het bestand niet goed overgezet word?
Tevens is het bestand (althans de naam "film".avi wel), maar niet de map waarin hij in zat te verwijderen (Geen toegang). Om nu maar weer te HDD te formatteren is wel erg overdreven. Iemand ideeen over het verwijderen of het probleem van het overzetten van, in dit geval .avi-films, naar de HDD zodat deze ze ook van de HDD af kan spelen?
| Nano 3G | shure se310 |Specs -> Pc