I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Networked Media Tank - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 39 40 41 42 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 20 september 2004
De warmte van mijn PCH lijkt vooralsnoh ook heel erg mee te vallen (ik voel dan alleen aan de bovenkant van het apparaat). Het apparaat wordt niet warmer dan mijn DVD of Reveiver.
Iemand enig idee hoe je een playlist bestand kan maken welke ook af te spelen is binnen PCH? Heb zo'n beetje alle forums afgezocht en zie dat je .pls playlists ondersteund schijnen te worden. Ook zie ik voorbeelde van de inhoud van die .pls bestanden maar die inhoud ziet er toch echt anders uit dan wanneer ik een .pls bestand genereer vanuit Winamp.
Reg. datum: 20 september 2004
Ik heb dit zelf getest via een SMB share en dat werkt super! Dan wordt er ook netjes TAG info getoond in het scherm
Klopt, alleen hij begint dan aan het begin van de map met afspelen.quote:sjaakvanesdonk schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:23:
Het afspelen van alle muziekbestanden in een directory is wel mogelijk (los van de playlists functionaliteit). Wanneer je alle bestanden in een directory wilt afspelen en wilt kunnen wisselen tussen de nummers met previous / next dan moet je één van de muziekbestanden in de directory selecteren en dan op de afstandsbediening kiezen voor de knop Play en NIET select.
Ik heb dit zelf getest via een SMB share en dat werkt super! Dan wordt er ook netjes TAG info getoond in het scherm
Dus als je bij het 10e bestand van die map gaat staan, dan begint ie alsnog bij het 1ste bestand met afspelen. Beetje onhandig.
xbox360: Count Black
dit heb ik ook, maar dit komt omdat ik hem afspeel via smb PLUS wanneer de pc (bron) bezig is met iets anders waarbij schijf activiteit aan te pas komt.quote:Awakener schreef op zondag 25 mei 2008 @ 13:27:
Ik heb nu ongeveer 1 week mijn Popcornhour maar elke keer als ik een iso wil afspelen dan loopt hij een paar keer vast. Als ik dan even wacht gaat de film versneld weer verder. Dit heb ik tot nu toe bij elke iso gehad. Is dit een bekende bug?
Awakener wijzigde dit bericht 26-05-2008 08:26 (91%)
Edit: Dit schijnt een bekende bug te zijn de iso bestanden die vanaf een externe harddisk worden afgespeeld blijven hangen. Er is hier helaas nog geen oplossing voor gevonden maar ze zijn er hard mee bezig. Dan maar zolang vanaf mijn computer streamen
Awakener wijzigde dit bericht 26-05-2008 14:40 (55%)
Reg. datum: 23 juli 2002
Nu lees ik alleen op oa MPC club dat er bepaalde functies niet werken wanneer je de slave functie gebruikt. Ik kan niet helder vinden wat er dan niet meer werkt.
Ik las dat er hier mensen zijn met de Egreat, wellicht willen die gene wat ervaringen delen.
- Werkt usb slave snele en stabiel
- Is die over het netwerk bereikbaar van af andere locaties.
Daarnaast las ik algemeen dat mp3 bestanden erg zacht worden afgespeeld, is dat nog steeds zo of is het inimddels verholpen?
Asus A8R MVP Radeon X200 - AMD Opteron 146 - Sapphire GTO2 - Corsair XMS 3200 c2 - 2x WD caviar Sata2 raid0
Ik wil de PCH (plus interne HD) gaan gebruiken als NAS en kan dan (hopenlijk) mijn XP fileserver uitzetten.en zo weer enkele boompjes per jaar redden. Ik loop dan wel tegen de volgende onduidelijkheden aan..
- Kan ik vanaf de PCH wel gewoon via SMB naar mijn xboxen (met xbmc) streamen?
- Ik kan mijn XP fileserver via SFTP/SSH benaderen vanaf het Internet. Heeft de PCH manieren om deze op een veilige manier (SFTP/SSH/HTTPS/whatever) te benaderen vanaf het Internet en om zo veilig bestanden uit te wisselen?
- Zo nee, is de ftp-server 'robuust' genoeg om rechtstreeks aan het Internet te hangen? Uiteraard met een nieuw, complex wachtwoord?
- Zo nee,.kan ik op een of andere manier vanaf het Internet de PCH een WOL commando laten versturen?
scorpion303 wijzigde dit bericht 26-05-2008 16:30 (0%)
Reden: typo
Kan je via je router geen WOL commando versturen? Anders heb je wel websites op internet die je een speciaal pakketje kan laten versturen (hier moet je wel je router van te voren voor instellenquote:scorpion303 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:27:
Na het doornemen van maar liefst 26+8 pagina's met vragen en ervaringen over de PCH, heb ik zelf nog enkele nieuwe vragen...
Ik wil de PCH (plus interne HD) gaan gebruiken als NAS en kan dan (hopenlijk) mijn XP fileserver uitzetten.en zo weer enkele boompjes per jaar redden. Ik loop dan wel tegen de volgende onduidelijkheden aan..
- Ik kan mijn XP fileserver via SFTP/SSH benaderen vanaf het Internet. Heeft de PCH manieren om deze op een veilige manier (SFTP/SSH/HTTPS/whatever) te benaderen vanaf het Internet en om zo veilig bestanden uit te wisselen?
- Zo nee, is de ftp-server 'robuust' genoeg om rechtstreeks aan het Internet te hangen? Uiteraard met een nieuw, complex wachtwoord?
- Zo nee,.kan ik op een of andere manier vanaf het Internet de PCH een WOL commando laten versturen?
SMB is in ieder geval geen probleem. Of de FTP-server robuust genoeg is durf ik niet te zeggen. Ik ga hem niet direct via het internet toegankelijk maken iig.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Reg. datum: 10 maart 2008
Als je via een nieuwsgroep een Blu-Ray trek dan komt het in 2 mapjes. In de stream map vind je een .m2ts file welk de film is.
Mijn probleem is echter dat de softsubs niet werken op mijn PCH.
Volgens mij zit alle informatie in die .m2ts file.
Ik zet alleen die .m2ts file op de hd van mijn PCh.
Doen jullie het anders ?
Greetz Zap
In een M2TS kunnen PGS (Presentation Graphics Stream) ondertitels zitten. Deze worden helaas nog niet ondersteund door de Popcorn. Je kunt hier stemmen in een pollquote:Flexzap schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:33:
Mijn probleem is echter dat de softsubs niet werken op mijn PCH.
Volgens mij zit alle informatie in die .m2ts file.
Voorlopig zul je ergens aparte ondertitels vandaan moeten halen in SRT formaat.
Reg. datum: 18 juni 2004
eGreat en andere dozen zijn Networked Media Players.quote:Hoodlum77 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:07:- Is die over het netwerk bereikbaar van af andere locaties.
Zegt genoeg dus
Je kan een http-pagina maken met linkjes naar streams. Alleen veel van de streams ondersteund hij niet omdat ze beginnen met mms:// (of ze beginnen met http:// en linken door naar mms://)quote:sander- schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:48:
Is het ook gemakkelijk mogelijk om bijv Q-Music, of een ander radiostation te streamen op de PCH?
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Kunnen mensen in het bezit van een Network Media Tank aangeven wat de kwaliteit van de ondertitels (visueel) is? Zijn ze bijv. kartelig, outlined, enz?
Natuurlijk is het afspeelkwaliteit het belangrijkst, maar een beetje prettige interface is voor mij ook een pluspunt. Welk apparaat ondersteunt folder thumbnails (zoals folder.jpg)?
I'm just taking care of business
Reg. datum: 02 april 2002
Als je de kwaliteit van de subs belangrijk vind dan ga je op dit moment nog huilen. Letters overlappen elkaar en sommige speciale karakters geeft ie als rare tekens aan.quote:mr. TCB schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:22:
Los van beeldkwaliteit en stabiliteit (vanzelfsprekend), vind ik het zelf erg belangrijk dat de ondertitels er goed uitzien. Ik gebruik nu nog de xbox XBMC als extender en ben wat dat betreft erg verwend met de kwaliteit van de ondertitels.
Kunnen mensen in het bezit van een Network Media Tank aangeven wat de kwaliteit van de ondertitels (visueel) is? Zijn ze bijv. kartelig, outlined, enz?
Natuurlijk is het afspeelkwaliteit het belangrijkst, maar een beetje prettige interface is voor mij ook een pluspunt. Welk apparaat ondersteunt folder thumbnails (zoals folder.jpg)?
Soms wordt zelfs gewone tekst als rare karakters weergegeven.
Ik hoop dat dat nog verbeterd word want ik vind het zelf ook een groot nadeel van het apparaat.
HD weergave tot daar aan toe, maar ik wil voorlopig eerst mijn xvidjes gewoon goed kunnen kijken.
Ik stoor me er niet echt aan, maar het zou niet gek zijn als ze de ondertitels in een nieuwe firmware wat beter regelen. Moet kunnen lijkt mij.
Reg. datum: 02 april 2002
Ik persoonlijk zou je pch niet inzetten als fileserver.quote:scorpion303 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:27:
Na het doornemen van maar liefst 26+8 pagina's met vragen en ervaringen over de PCH, heb ik zelf nog enkele nieuwe vragen...
1: je kan geen raid oid doen, dus hd crash en data weg
2: het is geen pc en niet erg snel en je kan dus niet ff extra services installeren.
Ik zou als ik jou was een zuinig computertje in elkaar draaien. Wellicht een Via mini-itx moederbord.
Dit is in een Freecom Mediaplayer een stuk beter opgelost. Standaard zien de ondertitels er keurig uit, maar je hebt zelfs de mogelijkheid om de grootte, kleur en sync aan te passen. Daar kunnen de NMT's nog van leren.quote:mr. TCB schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:22:
Welke NAS biedt dat wel? Ik denk geneen en dus behalve RAID komt de NMT dicht in de buurt van de conventionele NAS.quote:MisterE schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:28:
2: het is geen pc en niet erg snel en je kan dus niet ff extra services installeren.
tweakernick wijzigde dit bericht 27-05-2008 12:11 (24%)
Reg. datum: 18 juni 2004
Kijk dan eens in dit topic: [NAS] Conceptronic CH3SNAS / Dlink DNS-323 Deel 2quote:tweakernick schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:10:
[...]
Dit is in een Freecom Mediaplayer een stuk beter opgelost. Standaard zien de ondertitels er keurig uit, maar je hebt zelfs de mogelijkheid om de grootte, kleur en sync aan te passen. Daar kunnen de NMT's nog van leren.
[...]
Welke NAS biedt dat wel? Ik denk geneen en dus behalve RAID komt de NMT dicht in de buurt van de conventionele NAS.
Ik heb deze NAS nu een paar weken draaien met debian er ook op en dat werkt als een tierelier. Enig nadeel tot nu toe, ik krijg de NMT niet zover dat hij de inhoud van de NFS shares ziet, vanaovnd even testen met een Linux client of die het wel ziet.
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 39 40 41 42 last