@ giohardcorequote:
Dat staat heel duidelijk in de wiki van de NMT.
Ik zou die eens grondig doorlezen.., dan weet je al een hele hoop meer, want dat is eigenlijk gewoon een complete handleiding.
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Networked Media Tank - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 26 27 28 29 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]@ giohardcorequote:
Hier via hdmi naar mijn marantz 8002, nergens last van.. vaag probleem, heb je dat bij alle films?quote:malinwa001 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:11:
Ik ondervind een probleem met men audio.
Het klinkt nogal blikkerig (alleen de stemmen)
Alles gaat via men versterker (marantz 8001) via HDMI.
iemand hier nog last van? Iemand een oplossing?
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Heb het bij alle HD films die ik klaar liggen had.quote:drunkfux schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:06:
[...]
Hier via hdmi naar mijn marantz 8002, nergens last van.. vaag probleem, heb je dat bij alle films?
Je kunt in myiHome je iTunes Library bestand selecten (staat standaard in mijn documenten > mijn muziek > itunes) en dan pakt ie automatisch de playlists van je iTunes Library. In dat bestand staan alle gegevens die je nodig hebt en het wordt realtime bijgewerkt. Werkt best goed, alleen als je vervolgens gaat afspelen op je PCH dan zie je geen track informatie als je speelt, en als ik de playlist van mijn hele iTunes Library selecteer dan loopt mn PCH vast. (gaat om iets van 6000 nummers) Ik kan dus alleen de kleine playlists pakken.quote:Marzman schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:08:
Hoe zit het eigenlijk met die itunes ondersteuning? Daar had ik ook wat over gelezen, maar nu ik dat ding heb merk ik er weinig vanOp die manier zou je toch wel playlisten moeten kunnen maken.
dasilva2003 wijzigde dit bericht 20-05-2008 07:44 (5%)
dit is geen HD player kan dus zeker geen 720/1080p movies afspelen zoals alle NMT playersquote:dasilva2003 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 07:43:
Dit lijkt mij een mooi apparaatje voor weinig geld!
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php (alleen vandaag 125 euro!!)
Geen idee of dit goed is, maar klinkt wel mooi.
ik heb de HDX nu een maand in bezit.quote:weertenaar schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:31:
De meeste van de NMT's worden volgens mij in het buitenland besteld...misschien handig als iedereen vermeld waar hij/zij de NMT gekocht heeft?
Ik ben met name geinteresseerd in de HDX900, dus nog tips?
sjaakvanesdonk wijzigde dit bericht 22-05-2008 12:05 (5%)
Vraag het DHL en niet in dit topic (vervuiling!).quote:sjaakvanesdonk schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:02:iemand enig idee wat vastgehouden betekend ? N.B. ik woon in Eindhoven .. ik hoop dat het betekend dat ik hem vandaag nog aangeboden krijg ...
Verder gaat het versturen zoals je kunt zien erg rap! Alleen de omweg via Brussel snap ik niet helemaal ..
Nog een tip : neem dan STP kabel oftewel Shielded Twisted Pair. Over zo'n afstand is dat aan te bevelen. Bij de Gamma 20 meter voor 13 euri.quote:GeeBee schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:03:
[...]
Bedankt voor de tip, maar als ik daarvoor ¤150 moet uitgeven, trek ik wel een kabeltje
sjaakvanesdonk wijzigde dit bericht 24-05-2008 10:01 (90%)
Mooi dat ie nu goed draait.quote:sjaakvanesdonk schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:24:
Mei 22, 2008 11:11 Eindhoven - Netherlands, The Zending vastgehouden
Dit betekent dat de zending wodt vastgehouden om deze vervolgens na werktijd aan te bieden aan de klant.
Heb de PCH nu 2 dagen in bezit. Sjezus dat ding is toch nog kleiner dan ik al had verwacht. Eigenlijk is het wat formaat betreft niet meer dan een router.
In eerste instantie via MyiHome geprobeerd om alles via mijn netwerk af te spelen. Omdat je via deze optie geen DVD backups af kunt spelen met menu ben ik hier maar meteen vanaf gestapt. Deze optie was overigens wel ERG eenvoudig te installeren en te configureren. Losse VOB's werden correct afgespeeld maar HD formaten leken wat te schokken.
Vervolgens via standaard Windows sharing (delen) van mappen een aantal mappen op mijn computer beschikbaar gesteld. Ook dit was eenvoudig en de mappen waren snel terug te vinden in PCH. Nu kon ik wel DVD backups afspelen met menu, top! Toch blijken een aantal DVD's te schokken. Na het starten van een film begint na een paar seconde het beeld en het geluid te haperen.
Op naar de volgende optie dan maar: NFS. Via dit forum gezien dat Hanewin hiervoor het beste gebruikt kan worden. Ik heb het programma gedownload en geconfigureerd (op zich in Hanewin erg simpel) maar na het toevoegen van de gedeelde map in PCH geen resultaat. De map werd beschikbaar maar als ik deze vervolgens selecteerd dan blijft de laad knop 'hangen'. Alles 5x gecontroleerd (op basis van de handleiding van Hi-Jack, MPCCLUB) maar het wilde maar niet werken. Vervolgens op een ander forum gelezen dat het probleem waarschijnlijk wordt veroorzaakt door Windows Firewall. Er zouden een aantal poorten opengezet moeten worden en dan zou het probleem opgelost zijn. Ik heb de volgende poorten vervolgens opengezet in Windows Firewall:
- RPC portmap port: TCP 111
- RPC portmap port: UDP 111
- Sun Neo port: UDP 1058
- Sun Neo port: TCP 1058
- NFS port: UDP 2049
- NFS port: TCP 2049
Terug naar de PCH en opnieuw proberen om de verbinden met de NFS share ... YES het werkt! Vervolgens de DVD backups die problemen gaven met beeld en geluid (schokken) getest. Super, ook deze DVD's doen het nu zonder te schokken.
Conclusie is simpel voor mijn situatie: NFS does the job!
Vervolgens .mkv getest (verschillende varianten) en ook die lijken allemaal goed te werken (heb er een stuk of 4 getest).
Het enige wat ik tot nu toe niet werkend kan krijgen is het afspelen van muziek met behulp van playlists. Ik zal eens verder zoeken op de forums.
Ben tot op heden super tevreden met het apparaat! Het zoeken naar de beste oplossing om de bestanden af te spelen was even wat werk maar nu het eenmaal werkt doet het ook precies wat ik er van had verwacht.
N.B. ik was zelf wat huiverig voor het geluid. Achteraf gezien ook zonder reden. Ik heb een Marants SR 4600 versterker en via een coax kabel heb ik de PCH op het apparaat aangesloten. Nadat ik in het menu van de PCH het geluid op 5.1 had gezet werkte alles meteen en het klinkt ook gewoon goed.
Hanewin linkjes:
http://www.networkedmediatank.com/viewtopic.php?p=36745
Hi-Jack review:
http://www.mpcclub.com/mo...corn_hour_a100_review.pdf
Van alles wat forum:
http://www.mpcclub.com/mo...;file=viewforum&f=179
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Networked Media Tank - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 26 27 28 29 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea